BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ATTENTIE-ATTENTIE MEDEDELING GUIDETTI!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 29 november 2011 - 16:21   quote  deeplink  
Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken. Tegen NEC begonnen wij onlangs echt sterk, maar na één paar terugspeelballen op Erwin Mulder werd er gefloten. Die afkeurende geluiden zouden er eigenlijk niet moeten zijn. Die helpen ons niet. Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3055742/2011/11/29/Guidetti-doet-oproep-Publiek-moet-meedoen.dhtml
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 29 november 2011 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 16:21 schreef Roffa5314 het volgende:
Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken. Tegen NEC begonnen wij onlangs echt sterk, maar na één paar terugspeelballen op Erwin Mulder werd er gefloten. Die afkeurende geluiden zouden er eigenlijk niet moeten zijn. Die helpen ons niet. Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3055742/2011/11/29/Guidetti-doet-oproep-Publiek-moet-meedoen.dhtml
laat hij zich maar druk maken op de prestaties in het veld.....
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 29 november 2011 - 16:27   quote  deeplink  
dat zal tegen psv heus wel goedkomen. daar hebben we geen oproep voor nodig.
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 29 november 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Ik zal er zijn en blijven supporten
Roffa5314
 Roffa5314 - dinsdag 29 november 2011 - 16:30   quote  deeplink  
Wijnaldum zegt:als ik scoor juich ik niet uitbindig
HIJ GAAT NIET EENS SCOREN!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 november 2011 - 16:31   quote  deeplink  
GUIDETTI VREET DAT pisvee OP!!

Wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: ATTENTIE-ATTENTIE MEDEDELING GUIDETTI!









0.0062670