BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani belooft een assist op Anita

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 29 november 2011 - 16:23   quote  deeplink  
Miralem Sulejmani was afgelopen zondag de grote man aan de kant van Ajax. De Servische aanvaller maakte twee doelpunten in het met 3-1 gewonnen duel tegen NEC. Echter was één van de treffers een zogeheten 'gestolen' doelpunten. Vurnon Anita leek te gaan scoren, maar zag Sulejmani de bal het laatste zetje geven.

"Iemand zei dat ik het doelpunt van Anita had gestolen, maar zon persoon ben ik niet", zegt Sulejmani op de website van Ajax. "Ik dacht daar niet eens aan, Anita probeerde een voorzet op mij te geven. De bal werd van richting veranderd, dan is het beter dat ik scoor dan niemand."

"Maar ik heb Anita beloofd dat ik hem de volgende keer een assist geef om te scoren", vervolgt Sulejmani met een knipoog. Door de overwinning wist Ajax de vierde plaats te behouden. Bovendien profiteerde het van het puntverlies van FC Twente tegen Vitesse (0-0). De achterstand op koploper AZ bedraagt nog wel tien punten.
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - dinsdag 29 november 2011 - 16:23   quote  deeplink  
als je de lijn van de bal goed bekeek zou hij op de paal zijn gekomen dus snap er niet veel van
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 november 2011 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 november 2011 - 16:23 schreef ajaxfan lol het volgende:
als je de lijn van de bal goed bekeek zou hij op de paal zijn gekomen dus snap er niet veel van
OPEN DAN NIET ZO'N TOPIC!

MODERATORS, HOUDT HET EENS EEN BEETJE OVERZICHTELIJK AUB EN SCHRAP EENS 200 topics!!

sorry voor caps!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani belooft een assist op Anita

0.0038859