|
|
toon west
|
|
|
Johan laat wederom zien dat hij niet zo kinderachtig is, als deze vervelende mensen!! |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
Laat ze vooral hun hakken in het zand zetten. Dan zullen ze dmv rechtbank er uit geknikkerd worden en zal een interim RvC komen totdat er geschikte kandidaten worden gekozen door de nieuwe bestuursraad. Anders mogen ze volgens Rob Been hun opvolgers aandragen en dat zullen zeker geen pro Cruijff mensen zijn. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
RVC OPDONDEREN NU, WEGWEZEN, PLEITE ,OPZOUTEN STELLETJE GAJES JULLIE HEBBEN BIJ AJAX DE BOEL AL GENOEG VERZIEKT |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Tja dat is niet zo gek. Het gaat om de toekomst van de club Ajax en hoe andere er een zooitje van hebben gemaakt.
Sorry to say maar ik denk dat Coronel met een aantal kompanen de regie voeren over deze strubbelingen/mensen. Er blijkt telkens weer dat Coronel van alles op de hoogte is. Zijn lichaamshouding verraad hem elke keer. er wordt hier zo een naar spel gespeeld over de ruggen van Supporters, LR, personeel en voetballers.
Waarom moet Johan Cruyff weg??? Geen enkel idee want hij voerde toch gewoon uit wat er in het plan stond. Was het niet de LR die Johan dringend doch dwingend heeft gevraagd zelf leiding te geven aan het technische proces. Was het niet de opdracht van de overige Commissarissen om Cruyff te ondersteunen en daarbij hun eigen taken zoals het runnen van het beurs gedeelte. Was Davids er dan niet bij gehaald om de jonge (voornamelijk) Surinaamse spelers te begeleiden en te sturen.
WHAT THE FUCK heeft Cruyff fout gedaan.
De vier boeven die zichzelf RvC noemen moeten zich doodschamen een Romer die op TV verteld dat iemand zich drie keer voor heeft gesteld en vervolgens de totaal verkeerde persoon erbij heeft. HOE GOED HEB JE DAN GELUISTERD. Een Ten Have die alles bij elkaar liegt en verzint. Die typ miep die niet eens weet dat een bal rond is. Laten we het over Davids maar niet hebben, die kan nog niet een normale zin uitspreken.
Het is toch van de zotte dat zelfs een LR gegijzeld wordt door Coronel en zijn kompanen die ff Cruyff nog zwaar willen beschadigen en eruit willen werken want o o wat kunnen ze huillie huillie doen nu. Waarom is Coronel erbij betrokken omdat die bij de sponsordeal is geweest met Aegon en heeft geprobeerd Fonteijn te beschadigen en dat kan namelijk van niemand anders komen dan van hem. Vervolgens weet Ten Have dit ff in de pers te brengen. HEEL VREEMD DAT DIT GEBEURT.
Technisch gezien weet ik niet zoveel van voetbal (ik ben een liefhebber) maar bedrijfsmatig hoeven weinig mensen mij wat te vertellen. Deze move komt uit de koker van Coronel en zijn kompanen en van niemand anders. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ijsfijn
|
|
|
het is nu duidelijk dat de overige 4 raadsleden ( zonder Cruyf natuurlijk ) helemaal niks geven om Ajax. als ze echt om Ajax gaven waren ze netjes opgestapt. nu blijven ze zitten en verwachten een vette oprot premie.
waarom doet niemand hier wat aan? ik vind het niet te begrijpen. het is toch zo overduidelijk als wat?
laten we wel zijn. welke club hier in Nederland. heeft trainers zoals MArc Overmars, Bogarde,Jonk, Bergkamp,Brian Roy, Ronald de Boer etc. denken die 4 raadscomissarisen nu werkelijk dat hun het beter weten dan al die trainers die elk op top niveau hebben gespeeld en volledig achter Cruijf staan. ben ik nu zo dom dat ik het niet snap?
het is echt te schandalig voor woorden dat die gasten op zon doortrapte wijze dit allemaal voor elkaar krijgen. en dan die Os met dat smerig lachje. en die coronel als erelid.
en waarom zit Jeroen slop nog steeds in bestuur. die gladjanus heeft er voor gezorgt dat al die miljoenen bij ajax zijn verdampt! en die gast zit er nog steeds!
net wat hierboven wordt gezegd. wat heeft Cruijf in godsnaam fout gedaan? ik heb dat ook nergens gelezen. hij vangt blijkbaar geen geld voor zijn werk daar. dus again wat heeft ie fout gedaan behalve de waarheid verteld en zorgen dat ajax 1 van de beste trainings kampen in nederland heeft.
en Van gaal en blind mogen allebei ook opdonderen als het op deze manier moet. zon laffe en doortrapte streek is gewoon Ajax onwaardig.
wees dan een bikkel als je van gaal bent en ga dan recht op cruijf af in een vergadering van ajax. maarja lekker op je vakantie stekkie zitten en alles laten gaan. bah. zwakkelingen allemaal.
sorry voor de ragepost. maar ben er zo erg pissed over! |
|
|
|
|
maffkees
|
|
|
tuurlijk is het in het belang van Ajax als julie 4 van de rvc oproooottttteeeennnnnnnnn!!!!!!!!begrijpen julie dat nog niet,kijk uit hoor JC want die 4 gaan vast weer fratsen uithalen,zo,dan maar even zo |
|
|
|
|
godenzoonhenk
|
|
|
Hier een kleine reactie de 4 commisarissen zijn marionetten van de hr Coronnel en van Os. Het is simpel ze zijn anti johan cryuff en proberen het zo lang mogelijk te rekken voordat ze uiteindelijk vertrekken. En dat eindelijk de voetbalvisie van Johan uigevoerd kan worden. een ajax supporter |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 22:31 schreef ijsfijn het volgende:het is nu duidelijk dat de overige 4 raadsleden ( zonder Cruyf natuurlijk ) helemaal niks geven om Ajax. als ze echt om Ajax gaven waren ze netjes opgestapt. nu blijven ze zitten en verwachten een vette oprot premie. waarom doet niemand hier wat aan? ik vind het niet te begrijpen. het is toch zo overduidelijk als wat? laten we wel zijn. welke club hier in Nederland. heeft trainers zoals MArc Overmars, Bogarde,Jonk, Bergkamp,Brian Roy, Ronald de Boer etc. denken die 4 raadscomissarisen nu werkelijk dat hun het beter weten dan al die trainers die elk op top niveau hebben gespeeld en volledig achter Cruijf staan. ben ik nu zo dom dat ik het niet snap? het is echt te schandalig voor woorden dat die gasten op zon doortrapte wijze dit allemaal voor elkaar krijgen. en dan die Os met dat smerig lachje. en die coronel als erelid. en waarom zit Jeroen slop nog steeds in bestuur. die gladjanus heeft er voor gezorgt dat al die miljoenen bij ajax zijn verdampt! en die gast zit er nog steeds! net wat hierboven wordt gezegd. wat heeft Cruijf in godsnaam fout gedaan? ik heb dat ook nergens gelezen. hij vangt blijkbaar geen geld voor zijn werk daar. dus again wat heeft ie fout gedaan behalve de waarheid verteld en zorgen dat ajax 1 van de beste trainings kampen in nederland heeft. en Van gaal en blind mogen allebei ook opdonderen als het op deze manier moet. zon laffe en doortrapte streek is gewoon Ajax onwaardig. wees dan een bikkel als je van gaal bent en ga dan recht op cruijf af in een vergadering van ajax. maarja lekker op je vakantie stekkie zitten en alles laten gaan. bah. zwakkelingen allemaal. sorry voor de ragepost. maar ben er zo erg pissed over! Bogarde? |
|
|
|
|
maffkees
|
|
|
en wat het eerste van Ajax betreft,wat meer sliddingen tijdens de wedstrijden,strak weer die TAKCELS erin,straks tegen Real Madrid moeten we BENG die SLIDDINGS erin,en BENG die TACKELS erin,en alles FAIR!!!!!!!!!Neeskens,Dickie schoenaker,Jantje wouters, chivu,Davids,en nog een heleboel oud ajaxspelers die BENG die LIDDINGS er uit gooiden!!!!!!!alleen bij deze groep zie je het niet zoveel en dat moet beter!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 23:06 schreef maffkees het volgende:en wat het eerste van Ajax betreft,wat meer sliddingen tijdens de wedstrijden,strak weer die TAKCELS erin,straks tegen Real Madrid moeten we BENG die SLIDDINGS erin,en BENG die TACKELS erin,en alles FAIR!!!!!!!!!Neeskens,Dickie schoenaker,Jantje wouters, chivu,Davids,en nog een heleboel oud ajaxspelers die BENG die LIDDINGS er uit gooiden!!!!!!!alleen bij deze groep zie je het niet zoveel en dat moet beter!!!!!!!!!!!! Hey Maffkees, Enige uitleg is wel op zijn plaats.....deze toets (!) hoef je maar 1x aan te tikken, in jou geval heb je hem langer ingedrukt dan druk je hem meerdere keren af.(!!!!!!!) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik vind z'n post wel humor.. BENG.,. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ja dat dan weer wel....volgens mij is hij met zijn beng beng.. bam bam van de flintstones... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Onderstaand stuk tekst komt uit het AD van vandaag.. Het is niet het volledige interview maar wel een deel daarvan.
Die Ten Have moet echt de ogen uit zijn kop schamen.
Laat die vier Commissarissen iets goeds doen en gewoon opstappen. Dan kunnen we weer verder! Dit leidt nergens toe.. ----------------------------------------------------------------------------- Ten Have: Dit kan bijna niet waar zijn
Steven ten Have beleefde een rare dinsdag, zei hij gistermiddag. Een stille dag. Hij wil verder, voorlopig, maar beraadt zich samen met drie gelijkgestemde commissarissen van Ajax, aan wie (net als aan Johan Cruijff) is gevraagd op te stappen.
Hoe voelde de 'day after the night before'? Steven ten Have: 'Tja. Raar. We zijn geschrokken. De raad van commissarissen en dus de club Ajax verkeert in een situatie van grote onduidelijkheid.'
Waar schrok u precies van? 'Nou ja, ik word diep in de nacht gebeld, wat qua tijd verder niet zo erg is, maar het was een nogal rommelig telefoontje, een rommelige mededeling. Daarna bleef het tot nu toe doodstil. Het was buitengewoon bizar. Ik bedoel, ik verbeeld me niks, maar zo gaat dit toch niet?'
Hoe bedoelt u? 'Ik werd gebeld door de waarnemend voorzitter van de ledenraad, Rob Been junior. Die was een paar maanden geleden voorzitter van de commissie die de huidige commissarissen benoemd heeft. Een commissie waarin ook Keje Molenaar verantwoordelijkheid droeg. Deze Rob Been belt me en vraagt na een onsamenhangend verhaal of 'wij de eer aan onszelf willen houden'. Dat kan bijna niet waar zijn.'
Kwam die vraag, onsamenhangend of niet, dan als een verrassing? 'Ligt eraan hoe je dat bekijkt. Gegeven de ambiance niet helemaal, ik ben niet naïef. Maar kijk je naar de feiten dan wel.'
Wat zijn die feiten volgens u? 'De club was bestuurlijk op koers, daar was kei- en keihard aan gewerkt door verstandige mensen met een enorme betrokkenheid bij de gehele club. De commissarissen hebben twee goede directies geproduceerd, eentje met Marco van Basten en eentje met Louis van Gaal. En dat in vier maanden tijd. Aan de mensen die dat werk geleverd hebben, wordt even gevraagd de eer aan zichzelf te houden.'
Lees het complete interview in het AD. (Chris van Nijnatten)
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3057079/2011/11/30/Ten-Have-Dit-kan-bijna-niet-waar-zijn.dhtml
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door BRW -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ik snap niet dat Ten Have zichzelf serieus neemt met die uitspraken van hem. Hij zegt dat hij het opzeggen van het vertrouwen door de ledenraad niet begrijpt, gezien de feiten. Hij en consorten blijven maar janken over Van Basten. Het bijzondere daaraan vind ik dat ze twee kandidaten proberen aan te stellen die geen tot weinig bestuurlijke ervaring hebben, en daarnaast al openlijk hebben gefaald bij Ajax in dergelijke functies (zowel Van Gaal als Van Basten). En deze mensen willen ze gelijk even de belangerijkste functie geven bij Ajax op commercieel en bestuurlijk gebied? Van Basten gaf al aan geen ervaring te hebben en een adviseur mee te willen nemen. En dat was hun paradepaardje waar ze verbolgen over waren dat het niet doorging? Ik vind het niet meer dan logisch dat Cruijff twijfels had over zijn aanstelling.
La Ling heeft van alle drie de kandidaten de meeste ervaring (als zakenman en eigenaar van voetbalclub AS Trencin die over een uiterst succesvolle jeugdopleiding beschikt) en is afgeserveerd met niet hard te maken verdenkingen. Wat mij betreft maakt dit Ten Have en consorten volstrekt ongeloofwaardig op alle fronten. Hij is misschien uiterst kapabel een bedrijf te leiden, maar hij vergeet telkens dat dit naast een bedrijf vooral een voetbalclub is. Het bestuurlijk orgaan van Ajax behoort zich dienend op te stellen naar de voetballers en hen bestuurlijke zorgen uit handen nemen zodat ze zich kunnen focussen op waar het om gaat: Voetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Is ten Have, de rat, nu zo slim, of is hij zo Blind? |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 09:25 schreef RoodWit81 het volgende:Ik snap niet dat Ten Have zichzelf serieus neemt met die uitspraken van hem. Hij zegt dat hij het opzeggen van het vertrouwen door de ledenraad niet begrijpt, gezien de feiten. Hij en consorten blijven maar janken over Van Basten. Het bijzondere daaraan vind ik dat ze twee kandidaten proberen aan te stellen die geen tot weinig bestuurlijke ervaring hebben, en daarnaast al openlijk hebben gefaald bij Ajax in dergelijke functies (zowel Van Gaal als Van Basten). En deze mensen willen ze gelijk even de belangerijkste functie geven bij Ajax op commercieel en bestuurlijk gebied? Van Basten gaf al aan geen ervaring te hebben en een adviseur mee te willen nemen. En dat was hun paradepaardje waar ze verbolgen over waren dat het niet doorging? Ik vind het niet meer dan logisch dat Cruijff twijfels had over zijn aanstelling. La Ling heeft van alle drie de kandidaten de meeste ervaring (als zakenman en eigenaar van voetbalclub AS Trencin die over een uiterst succesvolle jeugdopleiding beschikt) en is afgeserveerd met niet hard te maken verdenkingen. Wat mij betreft maakt dit Ten Have en consorten volstrekt ongeloofwaardig op alle fronten. Hij is misschien uiterst kapabel een bedrijf te leiden, maar hij vergeet telkens dat dit naast een bedrijf vooral een voetbalclub is. Het bestuurlijk orgaan van Ajax behoort zich dienend op te stellen naar de voetballers en hen bestuurlijke zorgen uit handen nemen zodat ze zich kunnen focussen op waar het om gaat: Voetbal. Volgens mij heeft van Gaal helemaal niet gefaald,en om nou te zeggen dat Ling een ideale kandidaat is !!! Maar wordt vervolgd ik blijf hopen op van Gaal en adviseur Cruijff en techn.leiding Bergkamp/jonk/de Boer. p.s de wonderen zijn de wereld nog niet uit. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: We moeten hopen dat ze vandaag of morgen vrijwillig opstappen. Als dat niet gebeurd heeft de ledenraad al aangegeven naar de ondernemingskamer te stappen. Deze zullen de RvC dan waarschijnlijk ontbinden. Alleen wat ik gelezen heb is dat diezelfde ondernemingskamer een RvC (kan)(moet) benoemen. En ik weet niet of dat in het voordeel van Ajax uit gaat vallen.. Ik weet namelijk niet wie de Ondernemingskamer is, welke personen daar in zitten.
Ik hoop van ganser harte dat dit gezeik snel ophoud. De RvC stapt op. De zogenaamde contracten van de directeuren worden allen verscheurd. Een nieuwe RvC wordt aangesteld en deze stellen twee directeuren (1 voor algemeen en 1 voor voetbalzaken) aan en het technische hart blijft bestaan zoals deze in het leven is geroepen.
Ik hoop echt dat al dit gezeik aan het eind van de week voorbij is! Ben er helemaal klaar mee.. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Effe serieus waarom zou cruijff moeten terug treden...hij is toch niet met van gaal aangekomen,Go johan Go johan
afca cbs...hehe |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 11:13 schreef BRW het volgende:[..] We moeten hopen dat ze vandaag of morgen vrijwillig opstappen. Als dat niet gebeurd heeft de ledenraad al aangegeven naar de ondernemingskamer te stappen. Deze zullen de RvC dan waarschijnlijk ontbinden. Alleen wat ik gelezen heb is dat diezelfde ondernemingskamer een RvC (kan)(moet) benoemen. En ik weet niet of dat in het voordeel van Ajax uit gaat vallen.. Ik weet namelijk niet wie de Ondernemingskamer is, welke personen daar in zitten. Ik hoop van ganser harte dat dit gezeik snel ophoud. De RvC stapt op. De zogenaamde contracten van de directeuren worden allen verscheurd. Een nieuwe RvC wordt aangesteld en deze stellen twee directeuren (1 voor algemeen en 1 voor voetbalzaken) aan en het technische hart blijft bestaan zoals deze in het leven is geroepen. Ik hoop echt dat al dit gezeik aan het eind van de week voorbij is! Ben er helemaal klaar mee.. Het zullen slechts tijdelijke commissarissen zijn en zullen geen belangrijke beslissingen nemen totdat er een RvC wordt aangesteld door de bestuursraad. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 11:09 schreef nora het volgende:[..] Volgens mij heeft van Gaal helemaal niet gefaald,en om nou te zeggen dat Ling een ideale kandidaat is !!! Maar wordt vervolgd ik blijf hopen op van Gaal en adviseur Cruijff en techn.leiding Bergkamp/jonk/de Boer. p.s de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Van Gaal heeft niet gefaald als trainer, maar wel als TD. Of vond jij het wel dat hij een goede beurt maakte in die functie? Het is toch niet voor niets dat Cruijff in zijn plan de hele functie van Technisch Directeur heeft afgeschaft? De situatie tussen Koeman/Van Gaal heeft daar mede toe geleid. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
Deze actie van de vier RvC leden zal alleen maar het beeld versterken dat het ratten zijn die alleen bezig zijn met tegenwerken. Ze snijden zichzelf in de vingers. De ledenraad ziet nu werkelijk de ware aard van deze gasten. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
van gaal is inderdaad een trainer die ik heel hoog heb zitten,maar ja cruijff he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door verbrande harry -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is precies ook het dilemma, waar ik ook voor sta... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dit is eigenlijk helemaal niet waar het om gaat;
iedereen, althans verreweg de meesten, hebben jaren geroepen laat CRUIJFF z'n gang maar gaan. nu wilde hij dat doen en wordt hij van alle kanten tegengewerkt (met name binnen bestuur en RvC) en wordt en passant ook nog eens van Gaal benaderd achter zijn rug om.
Laat ik voorop stellen dat ik van Gaal als trainer/coach ook zeer hoog heb zitten, maar NU moet hij van AJAX afblijven. LAAT Johan het dan ook een keer doen (zonder van Gaal).
Als het Johan niet gaat lukken (wat ik ten zeerste betwijfel) , komt van Gaal vanzelf wel weer in beeld |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het mooiste zou (in mijn optiek) zijn als van Gaal nu bedankt voor een functie binnen AJAX.
Tevens laat hij dan zien, dat hij de manier van werken van Ten Have en Co. niet pruimt. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: Kijk, dan horen we graag ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cruijff is er al en zijn weg is ingeslagen, ik heb ook hetzelfde dilemma maar we moeten deze weg blijven volgen omdat we anders gewoon weer opnieuw moeten beginnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is dat wel zo, horen we dat wel graag, is het niet gewoon nog een partij die zich er mee wil bemoeien.?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik dacht eigenlijk dat de algehele tendens hier was dat men tegen de beursgang is óf teveel zakenmannetjes bij Ajax? |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
quote: Ik hoor dit helemaal niet graag!
Helaas is er ooit de keuze gemaakt om de beurs op te gaan. Dat heeft toendertijd geld opgeleverd maar nu levert het alleen maar gezeik op. Je ziet hoelang alles moet duren. En dan heb je crisis en dan komen die gasten ook nog even zeiken.
Alsof het hun om Ajax gaat. Dit gezeik is niet goed voor Ajax en dus niet voor de beurs. Zij maken zich alleen maar zorgen om de beurs! De knaken.. Waar dat uit blijkt, "Ajax moet zich gedragen als een beursgenoteerd bedrijf".
Het zou zo fijn zijn als Ajax van die beurs af kon. Och, dan heb je al dit gezeik niet meer.. Wat heerlijk!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 15:56 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik dacht eigenlijk dat de algehele tendens hier was dat men tegen de beursgang is óf teveel zakenmannetjes bij Ajax? Beide is het geval, Ikke_tikkie, althans wat mij betreft. Ik vind het sowieso een slechte zaak, dat een sportclub naar de beurs gaat om gelden binnen te halen. Je maakt jezelf daarmee te afhankelijk van de financiële waan van de dag. Verlies geleden? Hup wéér een speler verkopen... Gelukkig, de aandeelhouders zijn tenminste tevreden! En ja, een beursgenoteerd bedrijf dient geleid te worden door een directie, zakenmensen, dus. Tja, dat hebben we gezien... Wat een directeuren! Weinig affiniteit met sport, laat staan met voetbal, laat helemaal staan met Ajax. Vanaf het moment van de beursgang van Ajax, is Ajax niets meer of niets minder dan verworden tot een ordinair bedrijf, dat maar één doel had: winst maken ten faveure van de aandeelhouders. Het sportieve deel is secondair geworden. Dat hebben we met z'n allen wel gezien. Degene die ooit het plan heeft geopperd dan wel heeft uitgevoerd om Ajax naar de beurs te brengen, verdient wat mij betreft (alsnog) een rode kaart en een dikke boete. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 november 2011 - 23:06 schreef maffkees het volgende:en wat het eerste van Ajax betreft,wat meer sliddingen tijdens de wedstrijden,strak weer die TAKCELS erin,straks tegen Real Madrid moeten we BENG die SLIDDINGS erin,en BENG die TACKELS erin,en alles FAIR!!!!!!!!!Neeskens,Dickie schoenaker,Jantje wouters, chivu,Davids,en nog een heleboel oud ajaxspelers die BENG die sLIDDINGS er uit gooiden!!!!!!!alleen bij deze groep zie je het niet zoveel en dat moet beter!!!!!!!!!!!! Waarom moeten er nou weer tackles komen? Je bedoelt denk ik het feit dat ze inzet moeten tonen, maar dat is hier niet het topic voor.... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 09:19 schreef BRW het volgende:Onderstaand stuk tekst komt uit het AD van vandaag.. Het is niet het volledige interview maar wel een deel daarvan. Die Ten Have moet echt de ogen uit zijn kop schamen. Laat die vier Commissarissen iets goeds doen en gewoon opstappen. Dan kunnen we weer verder! Dit leidt nergens toe.. ----------------------------------------------------------------------------- Ten Have: Dit kan bijna niet waar zijn Steven ten Have beleefde een rare dinsdag, zei hij gistermiddag. Een stille dag. Hij wil verder, voorlopig, maar beraadt zich samen met drie gelijkgestemde commissarissen van Ajax, aan wie (net als aan Johan Cruijff) is gevraagd op te stappen. Hoe voelde de 'day after the night before'? Steven ten Have: 'Tja. Raar. We zijn geschrokken. De raad van commissarissen en dus de club Ajax verkeert in een situatie van grote onduidelijkheid.' Waar schrok u precies van? 'Nou ja, ik word diep in de nacht gebeld, wat qua tijd verder niet zo erg is, maar het was een nogal rommelig telefoontje, een rommelige mededeling. Daarna bleef het tot nu toe doodstil. Het was buitengewoon bizar. Ik bedoel, ik verbeeld me niks, maar zo gaat dit toch niet?' Hoe bedoelt u? 'Ik werd gebeld door de waarnemend voorzitter van de ledenraad, Rob Been junior. Die was een paar maanden geleden voorzitter van de commissie die de huidige commissarissen benoemd heeft. Een commissie waarin ook Keje Molenaar verantwoordelijkheid droeg. Deze Rob Been belt me en vraagt na een onsamenhangend verhaal of 'wij de eer aan onszelf willen houden'. Dat kan bijna niet waar zijn.' Kwam die vraag, onsamenhangend of niet, dan als een verrassing? 'Ligt eraan hoe je dat bekijkt. Gegeven de ambiance niet helemaal, ik ben niet naïef. Maar kijk je naar de feiten dan wel.' Wat zijn die feiten volgens u? 'De club was bestuurlijk op koers, daar was kei- en keihard aan gewerkt door verstandige mensen met een enorme betrokkenheid bij de gehele club. De commissarissen hebben twee goede directies geproduceerd, eentje met Marco van Basten en eentje met Louis van Gaal. En dat in vier maanden tijd. Aan de mensen die dat werk geleverd hebben, wordt even gevraagd de eer aan zichzelf te houden.' Lees het complete interview in het AD. (Chris van Nijnatten) Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3057079/2011/11/30/Ten-Have-Dit-kan-bijna-niet-waar-zijn.dhtml Tsjonge jonge jonge zeg, daar zakt toch bij elke echte Ajacied zijn broek van af joh........ En dat die eikel zichzelf nog zo serieus durft te nemen, is helemaal hopeloos..... Ben toch echt benieuwd hoe deze mensen eigenlijk willen overleven?? |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 11:09 schreef nora het volgende:[..] Volgens mij heeft van Gaal helemaal niet gefaald,en om nou te zeggen dat Ling een ideale kandidaat is !!! Maar wordt vervolgd ik blijf hopen op van Gaal en adviseur Cruijff en techn.leiding Bergkamp/jonk/de Boer. p.s de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ling is natuurlijk wel minder dan Van Gaal, 100%. En zo als jij het nu beschrijft, is gewoon een wonderplaatje zeg.... Daar moeten we van dromen, al zal het moeilijk worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 17:30 schreef Ajx het volgende:[..] Ling is natuurlijk wel minder dan Van Gaal, 100%. En zo als jij het nu beschrijft, is gewoon een wonderplaatje zeg.... Daar moeten we van dromen, al zal het moeilijk worden. Wat heeft van Gaal in een vergelijkbare functie meer bewezen of laten zien dan Ling dan?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Helemaal niks. Ben ik helemaal met je eens. Het heeft volgens mij puur met beeldvorming te maken: Van Gaal kennen we met zijn strenge aanpak (van een directeur?) en La Ling kennen we niet. Maar allebei hebben ze op dat terrein (nog) niks bewezen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 14:17 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dit is eigenlijk helemaal niet waar het om gaat; iedereen, althans verreweg de meesten, hebben jaren geroepen laat CRUIJFF z'n gang maar gaan. nu wilde hij dat doen en wordt hij van alle kanten tegengewerkt (met name binnen bestuur en RvC) en wordt en passant ook nog eens van Gaal benaderd achter zijn rug om. Laat ik voorop stellen dat ik van Gaal als trainer/coach ook zeer hoog heb zitten, maar NU moet hij van AJAX afblijven. LAAT Johan het dan ook een keer doen (zonder van Gaal). Als het Johan niet gaat lukken (wat ik ten zeerste betwijfel) , komt van Gaal vanzelf wel weer in beeld Zo is het en niet anders!!! geef Johan nu eens de ruimte, laat die 1/2 duitser aub weg blijven. Het gaat met van Gaal 1 soms 2 jaar goed en dan hebben ze allemaal schoon genoeg van hem..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 17:39 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal niks. Ben ik helemaal met je eens. Het heeft volgens mij puur met beeldvorming te maken: Van Gaal kennen we met zijn strenge aanpak (van een directeur?) en La Ling kennen we niet. Maar allebei hebben ze op dat terrein (nog) niks bewezen. Ik denk Ling zelfs meer met die club in dat oostblokland.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 15:45 schreef remco k het volgende:[..] Cruijff is er al en zijn weg is ingeslagen, ik heb ook hetzelfde dilemma maar we moeten deze weg blijven volgen omdat we anders gewoon weer opnieuw moeten beginnen.. Is de juiste weg, twijfel ik niet over.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 17:39 schreef Pietje het volgende:[..] Helemaal niks. Ben ik helemaal met je eens. Het heeft volgens mij puur met beeldvorming te maken: Van Gaal kennen we met zijn strenge aanpak (van een directeur?) en La Ling kennen we niet. Maar allebei hebben ze op dat terrein (nog) niks bewezen. Moet een directeur een strenge zijn dan ? Dacht het niet.... Weet zeker dat een aantal trainers Ajax de rug toe keren wanneer Louis op die stoel gaat zitten...waarom zouden die weg gaan ? Is niet zomaar... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ling is ook niet de juiste man, denk eerder aan Maarten Fontein of Keje, jammer dat Keje het niet doet, maar heel goed te begrijpen.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 17:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Moet een directeur een strenge zijn dan ? Dacht het niet.... Weet zeker dat een aantal trainers Ajax de rug toe keren wanneer Louis op die stoel gaat zitten...waarom zouden die weg gaan ? Is niet zomaar... Natuurlijk niet, Jack. Ik schreef dan ook over "beeldvorming". Louis heeft de uitstraling en Tscheu niet. Maar of die strengheid te allen tijde vereist is?? Ik denk het niet. Ik ben zelf in de bankwereld vele, vele jaren (hoofd)directeur geweest. Soms moest je streng zijn, op je strepen gaan staan, maar meestal gelukkig niet. Nogmaals, tussen die heren is het puur de beeldvorming. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 17:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ling is ook niet de juiste man, denk eerder aan Maarten Fontein of Keje, jammer dat Keje het niet doet, maar heel goed te begrijpen.... Ik zou het nog steeds bijzonder mooi vinden, wanneer Leo van Wijk die kar zou willen trekken. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 16:51 schreef BRW het volgende:[..] Ik hoor dit helemaal niet graag! Helaas is er ooit de keuze gemaakt om de beurs op te gaan. Dat heeft toendertijd geld opgeleverd maar nu levert het alleen maar gezeik op. Je ziet hoelang alles moet duren. En dan heb je crisis en dan komen die gasten ook nog even zeiken. Alsof het hun om Ajax gaat. Dit gezeik is niet goed voor Ajax en dus niet voor de beurs. Zij maken zich alleen maar zorgen om de beurs! De knaken.. Waar dat uit blijkt, "Ajax moet zich gedragen als een beursgenoteerd bedrijf". Het zou zo fijn zijn als Ajax van die beurs af kon. Och, dan heb je al dit gezeik niet meer.. Wat heerlijk!! Precies BRW...ik ben ZIEDEND werkelijk....het maakt heel Ajax KAPOT!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 30 november 2011 - 17:03 schreef Pietje het volgende:[..] Beide is het geval, Ikke_tikkie, althans wat mij betreft. Ik vind het sowieso een slechte zaak, dat een sportclub naar de beurs gaat om gelden binnen te halen. Je maakt jezelf daarmee te afhankelijk van de financiële waan van de dag. Verlies geleden? Hup wéér een speler verkopen... Gelukkig, de aandeelhouders zijn tenminste tevreden! En ja, een beursgenoteerd bedrijf dient geleid te worden door een directie, zakenmensen, dus. Tja, dat hebben we gezien... Wat een directeuren! Weinig affiniteit met sport, laat staan met voetbal, laat helemaal staan met Ajax. Vanaf het moment van de beursgang van Ajax, is Ajax niets meer of niets minder dan verworden tot een ordinair bedrijf, dat maar één doel had: winst maken ten faveure van de aandeelhouders. Het sportieve deel is secondair geworden. Dat hebben we met z'n allen wel gezien. Degene die ooit het plan heeft geopperd dan wel heeft uitgevoerd om Ajax naar de beurs te brengen, verdient wat mij betreft (alsnog) een rode kaart en een dikke boete. EENS |
|
|
|