BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De RvC negeert de ledenraad: ze blijven zitten!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - woensdag 30 november 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 17:29 schreef Ajx het volgende:

[..]

Tsjonge jonge jonge zeg, daar zakt toch bij elke echte Ajacied zijn broek van af joh........ En dat die eikel zichzelf nog zo serieus durft te nemen, is helemaal hopeloos..... Ben toch echt benieuwd hoe deze mensen eigenlijk willen overleven??
Die Ten HaTe is zó TRIEST....die heeft alleen maar in de boeken gekeken, maar die boeken zeggen niet dat hij een GIGANTISCHE LUL is...ik ben zó laaiend man...
RoodWit81
 RoodWit81 - woensdag 30 november 2011 - 20:38   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom la Ling geen goede kandidaat zou zijn. Ik heb nog geen reden gehoord die me overtuigd van het tegendeel. Ik denk zelfs dat Ling juist de beste keus is van alle voorgestelde kandidaten. Zeer veel ervaring op zakelijk gebied, charisma, ex-voetballer en onder zijn hoede een vergelijkbare opleidings visie succesvol doorgevoerd bij AS Trencin. Geen van de andere kandidaten kunnen daar tegen op imho.

Van Gaal en Van Basten zijn alleen namen. Zeer geliefde namen, maar totaal ongeschikt voor de functie waar ze voor worden aangedragen wat mij betreft. Ik ben echt serieus benieuwd wat ze naast hun vermeende verdenkingen van omkoping (die ze vooralsnog niet hard kunnen maken) nog meer als argumenten hebben gebruikt om la Ling niet aan te stellen. Ik kan me haast niet voorstellen dat, op basis van CV, Van Basten of Van Gaal beter gekwalificeerd zijn voor de functie van AD.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 november 2011 door RoodWit81 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 30 november 2011 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 20:29 schreef alibabba het volgende:

[..]

Die Ten HaTe is zó TRIEST....die heeft alleen maar in de boeken gekeken, maar die boeken zeggen niet dat hij een GIGANTISCHE LUL is...ik ben zó laaiend man...
deze grote kale p.......l heeft geen bord, geen plaat, maar een grote betonnen zeesluis voor zijn harses. die vent spoort voor geen meter!!! en dan zijn reactie; Ik ben zoooo geschrokken...., nou dat valt blijkbaar wel mee, want hij heeft zich nog niet eens verslikt van de schrik.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 30 november 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 18:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, Jack. Ik schreef dan ook over "beeldvorming". Louis heeft de uitstraling en Tscheu niet. Maar of die strengheid te allen tijde vereist is?? Ik denk het niet. Ik ben zelf in de bankwereld vele, vele jaren (hoofd)directeur geweest. Soms moest je streng zijn, op je strepen gaan staan, maar meestal gelukkig niet. Nogmaals, tussen die heren is het puur de beeldvorming.
Wat betreft "beeldvorming" heeft Louis voor mij de uitstraling van een Duitser in lederen hose...dwingt misschien wel iets af door zijn houding maar vindt dit niet passen bij Ajax...
Natuurlijk zijn hier over de meningen verdeeld...
Maar goed la Ling heeft idd minder uitstraling dan van Gaal...
Pietje
 Pietje - woensdag 30 november 2011 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 23:14 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat betreft "beeldvorming" heeft Louis voor mij de uitstraling van een Duitser in lederen hose...dwingt misschien wel iets af door zijn houding maar vindt dit niet passen bij Ajax...
Natuurlijk zijn hier over de meningen verdeeld...
Maar goed la Ling heeft idd minder uitstraling dan van Gaal...
We wachten maar af, Jack
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 november 2011 - 23:21   quote  deeplink  
Ik bemoei me er niet zo mee.........ik heb er geen verstand van,en ik word er moe van.

Ik heb het geloof ik twee keer gepost..........zucht

Zo moeilijk is het niet.......HAAL VAN PRAAG TERUG
zijn vader en hij hebben het altijd goed gedaan.......of ben ik nou zo simpel
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 01 december 2011 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

absoluut EENS
Senja
 Senja - donderdag 01 december 2011 - 13:42   quote  deeplink  
Van Praag zou het wel kunnen als AD maar ik denk dat die dat niet zo ziet zitten. Van Praag in de RvC zou wel kunnen maar dan wel als voorzitter. Of die dat wil daar twijfel ik aan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 december 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 11:43 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Van Gaal heeft niet gefaald als trainer, maar wel als TD. Of vond jij het wel dat hij een goede beurt maakte in die functie? Het is toch niet voor niets dat Cruijff in zijn plan de hele functie van Technisch Directeur heeft afgeschaft? De situatie tussen Koeman/Van Gaal heeft daar mede toe geleid.
heeft die de kans gehad dan ??? bestuur had toen nooit voor koeman moeten kiezen
Senja
 Senja - donderdag 01 december 2011 - 14:14   quote  deeplink  
Het karakter van Van Gaal is niet te rijmen met de positie van AD. Communicatie met pers personeel en staf is belabberd te noemen. Van Gaal is voor mij niet de aangewezen persoon om nu deze functie bij Ajax te bekleden. Van Gaal heeft zijn kwaliteiten maar niet als people manager.
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 01 december 2011 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 14:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heeft die de kans gehad dan ??? bestuur had toen nooit voor koeman moeten kiezen
Hij heeft de functie een tijdje bekleed, dus hij heeft de kans zeker gehad. Waarom hadden ze niet voor Koeman moeten kiezen? Is wel een van de laatste coaches die Ajax kampioen heeft gemaakt en tot de kwart finales van de CL is gekomen. Succesvolle coach verkiezen boven een TD die zich gaat bemoeien met dingen die niet tot z'n takenpakket behoren lijkt me een logische keuze.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 december 2011 - 16:06   quote  deeplink  
ik noem koeman nou niet echt een succesvolle coach sorry.. nooit mijn coach geweest eerlijk gezegt... en laten we eerlijk zijn, zelfs aad de mos was met het materiaal van toen kampioen geworden.. ze hadden toen gewoon vGaal aanmoeten laten, en een andere leuke trainer (waren er toen meer die naar Ajax wouden) gewoon een kwalijke zaak dat ze toen voor een niet AJAX man (Koeman) hebben gekozen ipv een echte Ajax man (vGAAL).

even een vraag voor iemand die het misschien wel weet.. was Coronel het niet die vGaal toen weg wou hebben ipv Koeman ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door nummer10 --
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 01 december 2011 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 16:06 schreef nummer10 het volgende:
ik noem koeman nou niet echt een succesvolle coach sorry.. nooit mijn coach geweest eerlijk gezegt... en laten we eerlijk zijn, zelfs aad de mos was met het materiaal van toen kampioen geworden.. ze hadden toen gewoon vGaal aanmoeten laten, en een andere leuke trainer (waren er toen meer die naar Ajax wouden) gewoon een kwalijke zaak dat ze toen voor een niet AJAX man (Koeman) hebben gekozen ipv een echte Ajax man (vGAAL).
Het is ook niet mijn favoriet, maar wat je nu roept is het standaard excuus van mensen die persoonlijk niets hebben met een bepaalde coach. Feit is dat Koeman succesvol is geweest bij Ajax en dat Van Gaal zich ging bemoeien met dingen waar hij niet over ging. Cruijff haalt het ook aan als 1 van de redenen waarom de functie directeur voetbalzaken is afgeschaft: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=152383

quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 16:06 schreef nummer10 het volgende:even een vraag voor iemand die het misschien wel weet.. was Coronel het niet die vGaal toen weg wou hebben ipv Koeman ?
Nee, dat was Arie van Eijden.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 01 december 2011 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 16:27 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Het is ook niet mijn favoriet, maar wat je nu roept is het standaard excuus van mensen die persoonlijk niets hebben met een bepaalde coach. Feit is dat Koeman succesvol is geweest bij Ajax en dat Van Gaal zich ging bemoeien met dingen waar hij niet over ging. Cruijff haalt het ook aan als 1 van de redenen waarom de functie directeur voetbalzaken is afgeschaft: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=152383

[..]

Nee, dat was Arie van Eijden.
Nou ja, Koeman werd welliswaar kampioen, maar dat was toch voor 90% te danken aan Co Adriaanse, die natuurlijk nooit ontslagen had moeten worden.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 december 2011 - 16:44   quote  deeplink  
piep

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 december 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 16:41 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Nou ja, Koeman werd welliswaar kampioen, maar dat was toch voor 90% te danken aan Co Adriaanse, die natuurlijk nooit ontslagen had moeten worden.
eens
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 23:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

We wachten maar af, Jack
Idd we zijn afhankelijk van....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 01 december 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik bemoei me er niet zo mee.........ik heb er geen verstand van,en ik word er moe van.

Ik heb het geloof ik twee keer gepost..........zucht

Van Praag...graag!
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 01 december 2011 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 16:41 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

De basis werd gelegd door Co en het was jammer dat hij weg moest, maar ik vind het wel wat makkelijk om te roepen dat Koeman alleen maar achterover heeft zitten leunen. Volgens mij hebben we allemaal geen trainerservaring op dat niveau, dus kunnen we daar niet over oordelen. Het zijn geen machines die je even aanzet en hun werk vanzelf doen, het zijn mensen waar je mee moet omgaan en die je moet motiveren. Dat heeft Koeman gewoon (redelijk) goed gedaan. En we moeten niet vergeten dat hij aantal talenten de kans heeft gegeven in het eerste elftal die heel belangrijk zijn geworden voor Ajax.

Daarnaast doet Koeman het heel aardig met 010 op het moment. En we weten allemaal waar ze vorig jaar met praktisch dezelfde selectie onder Been stonden in de Eredivisie. Het is gewoon een goede coach. Of het je persoonlijke favoriet is of niet doet er niet toe.
remco k
 remco k - donderdag 01 december 2011 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 december 2011 - 13:42 schreef Senja het volgende:
Van Praag zou het wel kunnen als AD maar ik denk dat die dat niet zo ziet zitten. Van Praag in de RvC zou wel kunnen maar dan wel als voorzitter. Of die dat wil daar twijfel ik aan.
Ze zien dat wel zitten, dat hebben ze ook al eens aangegeven, echter heeft van Praag zelf aangegeven dat absoluut niet meer te willen.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 02 december 2011 - 23:51   quote  deeplink  
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Bericht-van-de-Ledenraad-1.htm

Deze verklaring legt toch de klémtoon op hetgeen naar buiten is gebracht dramatisch anders. Ook mag duidelijk zijn dat Keje Molenaar niet alleen voor zijn beurt heeft staan blaten op dat parkeerdek, maar ook nog eens flink uit de toon.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 02 december 2011 - 23:54   quote  deeplink  
Ter verduidelijking: er is de RvC dus niets meer gevraagd dan een voortzetting van de respectievelijke functie in overweging te nemen, niet om op te stappen.

Gevoelig tikkie voor kamp Cruijff.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 00:38   quote  deeplink  
Én dat gevoelige tikkie probeerde Keje Leugenaar alvast op te pakken door de publieke opinie te kleuren met zogenaamde besluiten die ver bezijdens de waarheid blijken te zijn. Handig PR stuntje, opgezet met Jaap de Groot -die hij al tijdens de vergadering aan het SMS-en is geweest- en zijn riool Telegraaf. Zorg dat een bericht vol in de aandacht komt en de mensen gaan het nog geloven ook...
Senja
 Senja - zaterdag 03 december 2011 - 08:05   quote  deeplink  
Waaruit blijkt dat Keye een leugenaar is?? Er mocht wel gesproken worden op persoonlijke titel en er is door Keye keurig een sfeer rapport gemaakt. Daarbij vind ik het wel zo netjes om de pers die daar al uren tonden even te woord te staan.

de grootste leugenaars zijn de rest van de commissarissen die blijken elkaar tegen te spreken op alle fronten en trachten niet anders dan Cruyff zwart te maken en in een zo kwaad mogelijk daglicht te zetten.

Resume
Cruyff heeft de opdracht gekregen plan Cruyff uit te voeren en heeft dit op hoofdlijnen al aardig in elkaar gezet.

De RvC heeft op valse gronden een voorgestelde directeur geweigerd (ling) Johan heeft zoals een goed RvC lid betracht te doen willen weten waarom en een plausibele reden is hier nooit voor gegeven. Er zijn zware aantijgingen gedaan al zou Ling betrokken zijn geweest bij omkoping en daar komt nu een rechtszaak over en dan zou de waarheid wel boven komen. In mijn ogen onbehoorlijk bestuur van de vier RvC leden.

Met Van basten is gepraat en die wilde weer eens een vriendje meenemen. Cruyff heeft niks anders gezegd dan dat hij eerst eens een gesprek met deze man wilde om eens te kijken of die wel binnen plan Cruyff past. Daarbij heeft die gezien hoe Van Basten grote fouten heeft gemaakt als coach en wilde hem ervoor behoeden en een raad van advies voor hem creëren die hem met raad en daad konden bijstaan. Zeker geen onverstandige keuze van Cruyff.

Nadat de vier RvC leden het in het AD hebben gezet dat Cruyff onmogelijk was zijn ze achter de rug om met Van Gaal gaan praten. Ik snap nog steeds niet wat die man aan meerwaarde heeft voor Ajax in deze functie. Een AD moet een sterke communicator zijn tussen bedrijf Ajax en Voetbal Ajax. Van Gaal staat nu niet bekent om zijn subtiele manier van communiceren. Daarbij moet die ook de pers te woord staan en dat is nog een slecht punt van hem. Nee ik zie niet in waarom deze man op deze positie zou moeten staan.

Daarna worden er een technisch directeur en ad interim directeur aangesteld die die in mijn ogen helemaal niet in het plaatje passen Sturkenboom heeft teveel belangen met zijn eigen bedrijf en wil na zijn interim schap een vaste aanstelling bij Ajax. Heel vreemd. Blind heeft een positie die die niet kan waarmaken. Zo ie zo komt die in het geheel niet in plan Cruyff voor en daarbij gaan jongens met de status Bergkamp. Jonk, de Boer echt niet opvolgen wat deze man wil.

Vier leden van de RvC stappen naar de Telegraaf en bedingen dat Cruyff zijn Kollum maar ff moet schrappen. Jaap de groot op een zijspoor te zetten op straffe van het niet meer toelaten of informatie verstrekken aan journalisten van de telegraaf. ( dus een loopje nemen met de persvrijheid)

Nu blijkt dat er helemaal geen contract is met Van Gaal alleen een mondelinge toezegging die eerst nog moet worden voorgelegd aan de aandeelhouders en de ondernemingsraad. Het vreemde is dat er over nog helemaal geen inhoud gesproken is.

Ik vind het van een amateur niveau hoe deze RvC te werk gaat van heb ik jou daar. In mijn ogen is de enige die zijn taak heeft uitgevoerd Cruyff die controleert de beslissingen doet niks anders dan het uitvoeren van het door de LR geaccordeerde plan Cruyff wat is opgesteld door nog 16 andere. Waarom zou die man dan nu weg moeten en waarom zou die nooit meer in een positie van RvC terug mogen komen. Er wordt hier intern een heel vies smerig spelletje gespeeld met als doel Cruyff te beschadigen ten koste van Ajax en supporters te duperen want die kunnen dit alleen maar met lede ogen aankijken.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 12:59   quote  deeplink  
Al lepel je twee pagina's op, Molenaar heeft glashard staan liegen. Hij heeft besluiten naar buiten gebracht, die niet de waarheid blijken te zijn. Ik duik niet in de discussie over de werkwijze van de RvC, ik constateer slechts.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 14:00 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is precies ook het dilemma, waar ik ook voor sta...
ik denk elke ajacied!

Ik erger me trouwens echt helemaal kapot aan die Ten Have
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 13:34   quote  deeplink  
het allergerste is dat de die 4 eikels nu stuk voor stuk met domme reacties komen

Ten Have deed als niks anders
Davids, vervolgens Romer,en nu krijgt ook Olfers er zin in
BAHBAH
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 13:38   quote  deeplink  
wat vinden jullie ervan trouwens om een algemeen topic hierover aan te maken en deze topics te sluiten, een topic waar alle uitspraken , geruchten en uiteindelijke besluiten in kunnen komen?? want het wordt zeer onverzichtelijk vind ik@
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 12:59 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Al lepel je twee pagina's op, Molenaar heeft glashard staan liegen. Hij heeft besluiten naar buiten gebracht, die niet de waarheid blijken te zijn.
En die 4 GLADJAKKERS doen niet anders!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 13:44 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

En die 4 GLADJAKKERS doen niet anders!!
Dat jij altijd meteen gaat gillen met capsen maakt het een beetje vervelend. Mgoe, zij doen het dus is het omgekeerd evenredig ook legitiem? Da's niet de crux. Die is namelijk dat een door zowat iedereen hier gerespecteerd advocaat willens en wetens heeft staan liegen. Dat geeft meteen ook aan dat je vanuit beide kampen niet de waarheid kunt verwachten. Ik ga me daar in ieder geval geen mening op vormen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 13:50 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Dat jij altijd meteen gaat gillen met capsen maakt het een beetje vervelend. Mgoe, zij doen het dus is het omgekeerd evenredig ook legitiem? Da's niet de crux. Die is namelijk dat een door zowat iedereen hier gerespecteerd advocaat willens en wetens heeft staan liegen. Dat geeft meteen ook aan dat je vanuit beide kampen niet de waarheid kunt verwachten. Ik ga me daar in ieder geval geen mening op vormen...
Om jou te plezieren zal ik ff niet capsen, maar weet je nog waar het allemaal om is begonnen?

Eén van de eerste dingen die meneer Ten Have ter sprake bracht, was om bepaalde
(on)kosten te gaan declareren.... enz.enz. Hij kwam om te helpen een beursgenoteerde voetbalclub te leiden waarvan het technisch plan was goedgekeurd door de ledenraad. En de rest van het verhaal kennen we allemaal.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 14:04   quote  deeplink  
Je kunt er nu van alles bij gaan slepen, Molenaar liegt... en glashard ook. Ook vanuit het JC kamp hoef je vanaf nu dus niemand meer te geloven. Kwalijk.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 14:07   quote  deeplink  
volgens mij kun je nergens over oordelen zoals het er daadwerkelijk voorstaat, iedereen liegt en bedriegt volgens mij
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Je kunt er nu van alles bij gaan slepen, Molenaar liegt... en glashard ook. Ook vanuit het JC kamp hoef je vanaf nu dus niemand meer te geloven. Kwalijk.
Zo had hij het begrepen. Een verkeerde interpretatie denk ik dan.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zo had hij het begrepen. Een verkeerde interpretatie denk ik dan.
Sodemieter op. Een alom gerespecteerd jurist die een hele avond ouwenelen verkeerd interpreteert? Ga spelen...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:14 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Sodemieter op. Een alom gerespecteerd jurist die een hele avond ouwenelen verkeerd interpreteert? Ga spelen...
Dat ga je krijgen met mensen met een VU-IQ. Let maar op, ze zullen nooit toegeven dat ze liegen, maar wel verkeerd hebben begrepen of verkeerd hebben geiterpreteerd
Ajacied.com
 Ajacied.com - zaterdag 03 december 2011 - 14:48   quote  deeplink  
Pardon? Hoe moet ik deze verklaring van Rob Been dan interpreteren?

http://www.youtube.com/watch?v=BKfvEnucMv4
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:20 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat ga je krijgen met mensen met een VU-IQ. Let maar op, ze zullen nooit toegeven dat ze liegen, maar wel verkeerd hebben begrepen of verkeerd hebben geiterpreteerd
Wat zwets je nu over een VU-IQ? Of dicht je Keje nu ook zo'n IQ toe?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 15:02 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Wat zwets je nu over een VU-IQ? Of dicht je Keje nu ook zo'n IQ toe?
Hoe zou jij het willen noemen dan?
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 15:11   quote  deeplink  
LOI. ;-)
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:48 schreef Ajacied.com het volgende:
Pardon? Hoe moet ik deze verklaring van Rob Been dan interpreteren?

http://www.youtube.com/watch?v=BKfvEnucMv4
Terzijde, ook Been legt hier een andere verklaring af dan in betreffende nacht. Die is dus keihard teruggefloten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Wordt wederom vervolgd, of we nu willen of niet. Het is niet aan ons.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 15:25   quote  deeplink  
Één ding moge duidelijk zijn: je kunt niet zomaar je RvC weg sturen óf ontslaan.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 03 december 2011 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 15:22 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wordt wederom vervolgd, of we nu willen of niet. Het is niet aan ons.
Too bad, anders had ik er gewoon Alibabba neergezet en dan komt het wel goed..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 15:25 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Één ding moge duidelijk zijn: je kunt niet zomaar je RvC weg sturen óf ontslaan.
't Is werkelijk om te janken, wat er met ONZE CLUB aan de hand is... :-(

laters
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Wat versta jij onder (glashard-)liegen dan, Ikke tikkie?

Misschien dat Molenaar iets voor zijn beurt sprak op het ArenA-dek,
maar er was ook afgesproken dat mensen van de ledenraad voor hunzelf mochten spreken.
Er was ook even daarvoor een persverklaring door Been jr de deur uit gedaan
en de leden van de RvC waren inmiddels op de hoogte gesteld.
Molenaar zegt heel netjes dat stemming heeft uitgewezen dat merendeel van de ledenraad
het vertrouwen in de RvC heeft opgezegt.
Hij zegt er nog netjes bij dat het aan die zelfde RvC is om daar conclussies uit te trekken.
Spreekt totaal niet over moeten, of iets dergelijks.

Het is de pers die 'het spelletje' voor of tegen de RvC als bindend heeft doen laten geloven.

We wisten toch al lang dat de RvC het advies van de ledenraad aan hun laars kan lappen,
zo zitten de regels nu eenmaal in elkaar.
De indirecte conclussie zal hoogst waarschijnlijk wel zijn dat deze RvC het veld zou moeten ruimen,
aangezien er bij de eerstvolgende aandeelhoudersvergadering waarschijnlijk het standpunt van de RvC zal worden aangenomen.

De vijf (ik zeg dus heel neutraal: vijf) personen van de RvC hebben dus nog even de tijd
om hun straatje schoon te vegen cq hun beweringen te bagataliseren.

Zie hier het interview dat Keje Molenaar aan Tom Egberts gaf vlak na de vergadering van de ledenraad.

PS:
Misschien dat jij reffereerd naar een ander interview die hij heeft afgelegd, zo ja...weet jij nog welke of waar dan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door baco74 --
soccer
 soccer - zaterdag 03 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 november 2011 - 20:27 schreef alibabba het volgende:

[..]

EENS
Volgens mij was dat Van Praag. En toen die 200 miljoen gulden opgehaald werden was iedereen dol gelukkig. Alleen had iedereen toen ook kunnen weten dat er ook verplichtingen tegen over staan en dat een RvC verantwoordelijkheden heeft. Dat dat botst met het sportieve element had je misschien kunnen voorzien.
ajaxied sca
 ajaxied sca - dinsdag 13 december 2011 - 19:22   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar ze willen wel erg graag blijven! Ben er klaar mee, hoe moet dit nou verder???
bahbah
 bahbah - dinsdag 13 december 2011 - 20:14   quote  deeplink  
uiteindelijk rotten ze op........moeten ze wel hahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De RvC negeert de ledenraad: ze blijven zitten!

0.0101971