|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ieder nadeel heb zijn voordeel' Vertonghen: 'Onrust heeft voordelen' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
alibabba
|
|
|
Laat die Vertonghen eens zijn muil houden met zijn wijvengedrag. We staan potverdorie 13 punten achter...hoe kan je dan zeggen dat deze onrust voordelig werkt??? Hijzelf is er de schuld van dat we 13 punten achterstaan met zijn arrogante speelwijze. Hij kan zóveel beter, maar hij denkt dat het hem allemaal komt aanwaaien. Speelt Ajax gelijk in Lyon en winnen ze met dramatisch spel in Nijmegen, denkt Jantje dat alles weer op de rails is....word wakker Jan, want met deze praatjes ligt een nederlaag weer op de loer...
Ik kan me hier weer enorm boos over maken...hoe kijken jullie hier tegenaan???? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Hij was de eerste die riep dat het wel lekker zou zijn als we met de winterstop los zouden staan van de concurentie. Hij heeft gelijk gekregen, we staan los van de concurentie, maar wel op plaats 4!!!
Dit soort dingen moet hij niet zeggen!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Hij heeft wel gelijk, maar of het nou echt zo slim is om te zeggen.... Denk/Vind van niet. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 07:23 schreef alibabba het volgende:Laat die Vertonghen eens zijn muil houden met zijn wijvengedrag. We staan potverdorie 13 punten achter...hoe kan je dan zeggen dat deze onrust voordelig werkt??? Hijzelf is er de schuld van dat we 13 punten achterstaan met zijn arrogante speelwijze. Hij kan zóveel beter, maar hij denkt dat het hem allemaal komt aanwaaien. Speelt Ajax gelijk in Lyon en winnen ze met dramatisch spel in Nijmegen, denkt Jantje dat alles weer op de rails is....word wakker Jan, want met deze praatjes ligt een nederlaag weer op de loer... Ik kan me hier weer enorm boos over maken...hoe kijken jullie hier tegenaan???? Helemaal mee eens Ali! Het clublied van 010 is hier jammer genoeg van toepassing "geen woorden maar ....." ik vind deze spreuk jammer genoeg passen bij Jantje vertonghen. Ik lees te vaak citaten van hem in de media, hij moet niet lullen maar.... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 21:06 schreef Ronald 1960 het volgende:Hij was de eerste die riep dat het wel lekker zou zijn als we met de winterstop los zouden staan van de concurentie. Hij heeft gelijk gekregen, we staan los van de concurentie, maar wel op plaats 4!!! Dit soort dingen moet hij niet zeggen!! Inderdaad Ronald. Hij was idd degene die zei dat Ajax eens niet in de achtervolging moest, maar zelf het voortouw moest nemen. Wat zijn zo'n woorden nou waard? Maak het dan ook waar en voetbal eens als een kerel. Als je ziet hoe hij staat te voetballen dit seizoen, dan is dat met uitzondering van een paar wedstrijden zeer teleurstellend. Op Vertonghen ben ik juist heel kritisch, omdat hij veel en veel beter kan dan wat hij nu laat zien... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 09:43 schreef alibabba het volgende:[..] Inderdaad Ronald. Hij was idd degene die zei dat Ajax eens niet in de achtervolging moest, maar zelf het voortouw moest nemen. Wat zijn zo'n woorden nou waard? Maak het dan ook waar en voetbal eens als een kerel. Als je ziet hoe hij staat te voetballen dit seizoen, dan is dat met uitzondering van een paar wedstrijden zeer teleurstellend. Op Vertonghen ben ik juist heel kritisch, omdat hij veel en veel beter kan dan wat hij nu laat zien... Maar ook omdat hij zo onderhand al een heel tijdje bij Ajax in eerste voetbalt, aanvoerder is, alles al heeft meegemaakt en ook denkt het team op sleeptouw te moeten nemen, met woorden alleen jammergenoeg(in elk geval tot nu toe)... |
|
|
|