|
|
amsterdammetje
|
|
|
Waarom word er zoveel gewezen naar Ajax???
ach als je naar de mooie geschiedenis kijkt van Ajax..Meeste landstitels meeste europaCups..Meeste spelers opgeleid die Oranje haalde de beste spelers allertijden opgeleid van Nederland..Tsjah moeten wij als Ajacieden ons dan druk maken dat het in de geschiedenis van Ajax het niet altijd prijs is...Valt of staat Ajax als het de afglopen jaren wel kampioen was geworden en nu niet valt of staat Ajax om nog een paar prijzen erbij..Nee dat er juist word gezegd tegen ons ook in de media, van AJax heeft niks gewonnen afgelopen jaren dat zegt al dat ze het van ons verwachten..en als het niet gebeurd dan blijven ze het herhalen en als het wel gebeurd zijn we Arrogant... Nogmaals Ajax Staat of valt niet om het verlies van de Afgelopen jaren.. We zijn met alles prijzen en spelers die we hebben opgeleid de meest betekenisvolste club van Nederland waar graag tegen geschopt word..noem het frustratie aan de overkant en als we winnen is het stil aan de overkant..Ajax kan niet alles winnen in de Geschiedenis.onmogelijk elke top club heeft wel is zo'n periode... Des te mooier als we weer een mooie periode tegemoed komen..tegenstanders voorstanders er zal altijd negatief of positief over Ajax gepraat worden.. Ajacieden daar moeten we trots op zijn. |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Het doet mij al jaren zeer als ik zie hoe er met de club wordt omgesprongen. Zoveel mooie voetballers afgeleverd. Als je ziet hoeveel oud spelers van Ajax bij andere clubs zitten zowel in de Nederlandse als in de buitenlandse competities dan moet er iets heel goeds zijn gegaan.
Het probleem is dat de wereld niet stil blijft staan en zich ontwikkeld. Hiervoor heeft Cruyff met 16 andere een plan gemaakt zodat Ajax de leidende club kan blijven die staat voor talenten opbouwer.
Ik weet zeker dat het voetbal plan van Cruyff een hele mooie kans is omdat te bereiken. de wereld draait door en dit plan is een plan met toekomst die niet alleen geld in het laatje brengt maar ook in de wereld van het voetbal status geeft. Het enige belangrijke is dat wij ons wapenen tegen de tijd en het grote geld. Dat kan Ajax alleen door innovatief te zijn. Kijk naar de opleiding van Barcelona daar komen zoveel jonge spelers uit en Cruyff heeft een groot aandeel gehad in deze ontwikkeling. Als de visie van opleiding lukt en met dit team lukt dat dan is Ajax over vijf jaar terug aan de top. Dan willen jonge kinderen ook hun opleiding volgen bij Ajax dan komen buitenlandse clubs bij Ajax kopen en misschien wel investeren. Er is een groot marktaandeel te verkrijgen als je het ff commercieel bekijkt. Cruyff heeft goed gezien dat de wereld veranderd is uitgegaan van de sterke punten van Ajax. Ajax is in mijn ogen een van de mooiste clubs van de wereld als het vasthoud aan zijn principes. Ik was het gevoel best wel kwijt keek nog wel de wedstrijden maar er zat geen bezieling meer in. Vooral een man als Jaake Coronel hebben het voor mij behoorlijk vergalt. Ik ben niet alleen passioneel met voetbal maar ook met hoe het wordt geleid. Als ik de afglijdende weg zie waarheen Ajax aan het glijden was deed dat me zoveel pijn en dan jeuken mijn handen maar als andere er zo een zooitje van maken dan keer ik me er maar vanaf.
Dei supporter die Van Basten destijds een pannenkoek noemde die triggerde mij om weer te gaan kijken. Die emotie vertegenwoordigde wat duizenden en duizenden supporters denken en dachten. Als stank voor dank kreeg die een stadion verbod gelukkig terug gedraaid maar dat was wel hoe Ajax en zijn supporters zijn. betrokken, emotioneel en staan voor Ajax en niks meer en niks minder. Dat moet terug zowel op het veld als in de bestuurskamer dan kan Ajax grote dingen doen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
niet mee bezig zijn gewoon schijt aan hebben....hehe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ken alleen Ajax. We zijn de grootste, de beste en mooiste club van allemaal. Zou niet weten wat wij met anderen te maken hebben. Fuck de rest.. |
|
|
|
|
amsterdammetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 14:09 schreef Senja het volgende:Het doet mij al jaren zeer als ik zie hoe er met de club wordt omgesprongen. Zoveel mooie voetballers afgeleverd. Als je ziet hoeveel oud spelers van Ajax bij andere clubs zitten zowel in de Nederlandse als in de buitenlandse competities dan moet er iets heel goeds zijn gegaan. Het probleem is dat de wereld niet stil blijft staan en zich ontwikkeld. Hiervoor heeft Cruyff met 16 andere een plan gemaakt zodat Ajax de leidende club kan blijven die staat voor talenten opbouwer. Ik weet zeker dat het voetbal plan van Cruyff een hele mooie kans is omdat te bereiken. de wereld draait door en dit plan is een plan met toekomst die niet alleen geld in het laatje brengt maar ook in de wereld van het voetbal status geeft. Het enige belangrijke is dat wij ons wapenen tegen de tijd en het grote geld. Dat kan Ajax alleen door innovatief te zijn. Kijk naar de opleiding van Barcelona daar komen zoveel jonge spelers uit en Cruyff heeft een groot aandeel gehad in deze ontwikkeling. Als de visie van opleiding lukt en met dit team lukt dat dan is Ajax over vijf jaar terug aan de top. Dan willen jonge kinderen ook hun opleiding volgen bij Ajax dan komen buitenlandse clubs bij Ajax kopen en misschien wel investeren. Er is een groot marktaandeel te verkrijgen als je het ff commercieel bekijkt. Cruyff heeft goed gezien dat de wereld veranderd is uitgegaan van de sterke punten van Ajax. Ajax is in mijn ogen een van de mooiste clubs van de wereld als het vasthoud aan zijn principes. Ik was het gevoel best wel kwijt keek nog wel de wedstrijden maar er zat geen bezieling meer in. Vooral een man als Jaake Coronel hebben het voor mij behoorlijk vergalt. Ik ben niet alleen passioneel met voetbal maar ook met hoe het wordt geleid. Als ik de afglijdende weg zie waarheen Ajax aan het glijden was deed dat me zoveel pijn en dan jeuken mijn handen maar als andere er zo een zooitje van maken dan keer ik me er maar vanaf. Dei supporter die Van Basten destijds een pannenkoek noemde die triggerde mij om weer te gaan kijken. Die emotie vertegenwoordigde wat duizenden en duizenden supporters denken en dachten. Als stank voor dank kreeg die een stadion verbod gelukkig terug gedraaid maar dat was wel hoe Ajax en zijn supporters zijn. betrokken, emotioneel en staan voor Ajax en niks meer en niks minder. Dat moet terug zowel op het veld als in de bestuurskamer dan kan Ajax grote dingen doen. jij bent een echte Ajacied!! mooi om te lezen en dat je er ook inhoudelijk op reageert
ben het helemaal met je eens het is jammer dat mannetjes als Jaake,coronel,ten Have en ga zo maar door de club vernielen en vernielde sinds we beursgenoteerd zijn gaat het helemaal verkeerd...daar moeten we maar is van af weer een echte voetbal club zijn visie Cruijff is voor mij heilig |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 14:09 schreef Senja het volgende:Het doet mij al jaren zeer als ik zie hoe er met de club wordt omgesprongen. Zoveel mooie voetballers afgeleverd. Als je ziet hoeveel oud spelers van Ajax bij andere clubs zitten zowel in de Nederlandse als in de buitenlandse competities dan moet er iets heel goeds zijn gegaan. Het probleem is dat de wereld niet stil blijft staan en zich ontwikkeld. Hiervoor heeft Cruyff met 16 andere een plan gemaakt zodat Ajax de leidende club kan blijven die staat voor talenten opbouwer. Ik weet zeker dat het voetbal plan van Cruyff een hele mooie kans is omdat te bereiken. de wereld draait door en dit plan is een plan met toekomst die niet alleen geld in het laatje brengt maar ook in de wereld van het voetbal status geeft. Het enige belangrijke is dat wij ons wapenen tegen de tijd en het grote geld. Dat kan Ajax alleen door innovatief te zijn. Kijk naar de opleiding van Barcelona daar komen zoveel jonge spelers uit en Cruyff heeft een groot aandeel gehad in deze ontwikkeling. Als de visie van opleiding lukt en met dit team lukt dat dan is Ajax over vijf jaar terug aan de top. Dan willen jonge kinderen ook hun opleiding volgen bij Ajax dan komen buitenlandse clubs bij Ajax kopen en misschien wel investeren. Er is een groot marktaandeel te verkrijgen als je het ff commercieel bekijkt. Cruyff heeft goed gezien dat de wereld veranderd is uitgegaan van de sterke punten van Ajax. Ajax is in mijn ogen een van de mooiste clubs van de wereld als het vasthoud aan zijn principes. Ik was het gevoel best wel kwijt keek nog wel de wedstrijden maar er zat geen bezieling meer in. Vooral een man als Jaake Coronel hebben het voor mij behoorlijk vergalt. Ik ben niet alleen passioneel met voetbal maar ook met hoe het wordt geleid. Als ik de afglijdende weg zie waarheen Ajax aan het glijden was deed dat me zoveel pijn en dan jeuken mijn handen maar als andere er zo een zooitje van maken dan keer ik me er maar vanaf. Dei supporter die Van Basten destijds een pannenkoek noemde die triggerde mij om weer te gaan kijken. Die emotie vertegenwoordigde wat duizenden en duizenden supporters denken en dachten. Als stank voor dank kreeg die een stadion verbod gelukkig terug gedraaid maar dat was wel hoe Ajax en zijn supporters zijn. betrokken, emotioneel en staan voor Ajax en niks meer en niks minder. Dat moet terug zowel op het veld als in de bestuurskamer dan kan Ajax grote dingen doen. Hoe houd je het toch vol om maar zulke enorme verhalen te blijven schrijven??????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 december 2011 door Ajx -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Das hoop ik positief bedoeld? Ik vind de bijdrages van Senja een aanwinst voor het forum. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Antwoord op de topicvraag... Omdat we zo geweldig zijn.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Omdat we altijd zo lekker positief in het nieuws komen? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Omdat wij de beste zijn? Omdat wij de grootste zijn? Omdat wij alles hebben wat alle andere provincie clubjes niet hebben? Omdat wij nog iets van een rol spelen in Europa? Omdat het Total Football door "ons" is uitgevonden?
Kan nog wel even door gaan, but i think you got my point. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 14:49 schreef Booya4Afca het volgende:Omdat wij de beste zijn? Omdat wij de grootste zijn? Omdat wij alles hebben wat alle andere provincie clubjes niet hebben? Omdat wij nog iets van een rol spelen in Europa? Omdat het Total Football door "ons" is uitgevonden? Kan nog wel even door gaan, but i think you got my point. Niks meer aan toe te voegen! Je slaat de spijker recht op zijn koppie :) |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Ja, het is wel positief, maar vind het echt verbazingwekkend dat hij enorme verhalen blijft schrijven en meestal nog redelijk snel achter elkaar/na opening topic.... Vroeg me af hoe hij dat nou eigenlijk deed... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 20:20 schreef Ajx het volgende:[..] Ja, het is wel positief, maar vind het echt verbazingwekkend dat hij enorme verhalen blijft schrijven en meestal nog redelijk snel achter elkaar/na opening topic.... Vroeg me af hoe hij dat nou eigenlijk deed... Dan zal hij (ik dacht zij) wel niet met de GSM posten..... |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 20:20 schreef Ajx het volgende:[..] Ja, het is wel positief, maar vind het echt verbazingwekkend dat hij enorme verhalen blijft schrijven en meestal nog redelijk snel achter elkaar/na opening topic.... Vroeg me af hoe hij dat nou eigenlijk deed... simpel,van me andere berichten van andere voetbal forums kopieren en plakken logisch ;-) |
|
|
|