|
|
Roffa5314
|
|
|
PSV staat op basis van de statistieken zondag voor een zware opgave tegen Feyenoord. De ploeg uit Eindhoven wist van de voorgaande 55 eredivisieduels in De Kuip er slechts 10 te winnen. Feyenoord stapte 25 keer als winnaar van het veld, 20 keer eindigde de confrontatie in een gelijkspel.
Bron:http://www.feyenoordleven.nl/?p=10524 |
|
|
|
|
amsterdammetje
|
|
|
ik hoop met alles wat ik hoop op die dag dat Psv zwaar onderuit ga,niet alleen omdat Psv concurrent is voor de club waar ik mee ben opgegroeid,maar ik mag die club niet de mensen eromheen alles niet...gun zelfs feyenoord meer een kampioenschap dan Psv.....
Als de gemeente Rotterdam netzo vrijgevig was als Eindhoven dan was Feyenoord nu ook zonder schulden en met betere spelers Zonder het geld van Eindhoven was Psv nu met schulden zonder al die spelers rond positie 10
ik hoop echt dat Psv verliest! Laat het gebeuren.... |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
......Een amsterdammer die feyenoord gunt DROOM IK? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je wilt niet weten wat ik hem gun. |
|
|
|
|
Roffa5314
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 17:34 schreef amsterdammetje het volgende:ik hoop met alles wat ik hoop op die dag dat Psv zwaar onderuit ga,niet alleen omdat Psv concurrent is voor de club waar ik mee ben opgegroeid,maar ik mag die club niet de mensen eromheen alles niet...gun zelfs feyenoord meer een kampioenschap dan Psv..... Als de gemeente Rotterdam netzo vrijgevig was als Eindhoven dan was Feyenoord nu ook zonder schulden en met betere spelers Zonder het geld van Eindhoven was Psv nu met schulden zonder al die spelers rond positie 10 ik hoop echt dat Psv verliest! Laat het gebeuren.... dan kom je toch lekker kijken,,,,doe je kloffie maar aan..kan geen kwaad.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
amsterdammetje
|
|
|
quote: ik heb geen haat jegens feyenoord,als kind ging ik met me oom naar de kuip,hij werkte bij het blad hand in hand, alleen ik ben toevallig met een andere club opgegroeid,tjah??erg he tegen feyenoord heb ik gezonde rivaliteit
Tegen Eindhoven iets meer ook geen haat maar ik heb er vlak bij gewoond ik ben meer iemand voor boven de revieren,heb het niet zo met einhovenaren en mensen bij die club,dus jah ik gun feyenoord meer dan Psv... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 17:51 schreef amsterdammetje het volgende:[..] ik heb geen haat jegens feyenoord,als kind ging ik met me oom naar de kuip,hij werkte bij het blad hand in hand, alleen ik ben toevallig met een andere club opgegroeid,tjah??erg he tegen feyenoord heb ik gezonde rivaliteit Tegen Eindhoven iets meer ook geen haat maar ik heb er vlak bij gewoond ik ben meer iemand voor boven de revieren,heb het niet zo met einhovenaren en mensen bij die club,dus jah ik gun feyenoord meer dan Psv... pfffffff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfff ja lekker belangrijk. De kuip zal traditioneel ook lastig zijn voor hem als hij dat maanverbandshirt zou aantrekken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:Pfff ja lekker belangrijk. De kuip zal traditioneel ook lastig zijn voor hem als hij dat maanverbandshirt zou aantrekken. hij reageert niet meer.... deze account zal misschien ook geblokkeerd zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan komt naar alle waarschijnlijkheid binnenkort weer een nieuw accountje ronddwalen. Zal wel amsterdOmmetje worden dan. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote: hahaha nee raar he...... |
|
|
|