|
|
Guyt
|
|
|
quote: Klopt die foto is ook zo onduidelijk als wat.En ik vind hem er niet eens op lijken whahaha. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Idd lekker belangrijk...hoop dat hij er gelukkig mee is... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Pcies. Misschien is het wel een heel stevig tasje...
En eigenlijk zou ik het nog wel humor vinden ook. :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:07 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Pcies. Misschien is het wel een heel stevig tasje... En eigenlijk zou ik het nog wel humor vinden ook. :-) Ja misschien is het uit humor geboren....hoop overigens wel dat de bodem er onder uit lazert... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Misschien wel een volle tas Maroc. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat moet jij zeggen,zeg dan ook dat wat jij post vaak ook niet normaal is..........dan ben je eerlijk naar mij toe............ Alles wat ik post is normaal. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Jij denkt dat hier de RvC en jc bezig zijn?;-) |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
We snappen dat je je prettiger voelde met het woord homofiel in de topicname remcolientje!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Weet het niet hoor.......6 van de 10.....moeten mij niet,8 van de 10 moeten jou niet......we doen toch iets verkeerd hoor,tenzij jij een betonnen plaat voor je kop hebt......ik doe wel aan zelfreflectie..........jij waarschijnlijk niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Stoere taal hoor geboorteblunder.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Begint er aardig op te lijken. :-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahaha........je krijgt weerwoord ouwe...ga er maar aan wennen...zie mijn post hier boven.......geldt voor mij ook,ik kan er tegen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Whahahahahaha........je krijgt weerwoord ouwe...ga er maar aan wennen...zie mijn post hier boven.......geldt voor mij ook,ik kan er tegen Je doet net alsof er dan iets veranderd is.. Geen moeite mee, lul nog steeds de meeste mensen onder tafel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:50 schreef remco k het volgende:[..] Je doet net alsof er dan iets veranderd is.. Geen moeite mee, lul nog steeds de meeste mensen onder tafel Nope.....dat denk je.....is heel wat anders pik...........mensen worden je zat,net als ze mij zat worden.........we gaan het zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nope.....dat denk je.....is heel wat anders pik...........mensen worden je zat,net als ze mij zat worden.........we gaan het zien Gaat echt niet ineens na een paar jaar veranderen, men komt en men gaat, boeit me allemaal niet.. Dat is het verschil.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nope.....dat denk je.....is heel wat anders pik...........mensen worden je zat,net als ze mij zat worden.........we gaan het zien Gaat echt niet ineens na een paar jaar veranderen, men komt en men gaat, boeit me allemaal niet.. Dat is het verschil.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:59 schreef remco k het volgende:[..] Gaat echt niet ineens na een paar jaar veranderen, men komt en men gaat, boeit me allemaal niet.. Dat is het verschil.. Whahahahahaha jij hebt dus die betonnen plaat voor je kop.............bij mij was het binnen twee dagen pik................een jaar naar de klote |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Weet je jij neemt alleen maar......je geeft niks |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 00:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Whahahahahaha jij hebt dus die betonnen plaat voor je kop.............bij mij was het binnen twee dagen pik................een jaar naar de klote ik heb geen plaat voor m'n hoofd, ik neem het WWW enkel niet te serieus, en bouw liever een band op met iemand die ik ook kan zien als ik met hem praat.. Dat jij dat wel doet is prima maar wij lijken in maar heel weinig dingen op elkaar en daar ben ik echt heel erg blij om.. Maar goed gelukkig lijkt niet iedereen op elkaar.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat krijg je op een forum dan als je er niet persoonlijk in stapt?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Terwijl jullie verdergaan met dat wedstrijdje verpissen, gaat deze jongen naar z'n nest. Truste. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 00:17 schreef remco k het volgende:[..] ik heb geen plaat voor m'n hoofd, ik neem het WWW enkel niet te serieus, en bouw liever een band op met iemand die ik ook kan zien als ik met hem praat.. Dat jij dat wel doet is prima maar wij lijken in maar heel weinig dingen op elkaar en daar ben ik echt heel erg blij om.. Maar goed gelukkig lijkt niet iedereen op elkaar.. Ik heb een pb van je gehad....en amsterdammmer ook waarin jij tegen mij en 113 zegt.......dat jij nooit had verwacht wat het internet dit kan veroorzaken,dat je mensen gaat mogen en daarna je openbaring.........dus je neemt het wel degenlijk serieus.......tering Joduh heeft me zo vaak gewaarschuwd voor deze shit zooi laat maar remco..............je weet donders goed wat ik bedoel..................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dit is wel een punt waarin in remco steun hoor. Het WWW is een free-for-all waar ook lui rondlopen die verdomt handig zijn in fabricatie van foto's om maar eens iets te noemen.
Daarnaast: lekker belangrijk. Ajax moet gewoon van AH af, en effe rap graag. Kan die daarna elk tasje dragen wat hij wil. Maar dan wil duur betaald ergens anders. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 00:34 schreef Eide het volgende:[..] Dit is wel een punt waarin in remco steun hoor. Het WWW is een free-for-all waar ook lui rondlopen die verdomt handig zijn in fabricatie van foto's om maar eens iets te noemen. Daarnaast: lekker belangrijk. Ajax moet gewoon van AH af, en effe rap graag. Kan die daarna elk tasje dragen wat hij wil. Maar dan wil duur betaald ergens anders. ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ga het hier bij laten............!!!!!!!!!!!!!!! slaap lekker allen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De meesten onder ons wilde hem niet meer met een AJAXshirt zien en daar loopt hij ook niet in, maar maak je dan ook niet druk dat hij met een Feyenooit tas loopt. Had je hem dan met een AJAXtas willen zien op de foto? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 10:48 schreef Ronald 1960 het volgende:De meesten onder ons wilde hem niet meer met een AJAXshirt zien en daar loopt hij ook niet in, maar maak je dan ook niet druk dat hij met een Feyenooit tas loopt. Had je hem dan met een AJAXtas willen zien op de foto? Pfffff om moe van te worden. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 20:58 schreef remco k het volgende:[..] In zijn optiek is het toch echt heel anders hoor. Hij vind waarschijnlijk Ajax een onpersoonlijke kutclub, en vind dat het voornamelijk aan de Boer ligt.. En he, de Boer is de eerste trainer die deze maatregel heeft moeten nemen, en toevallig is de Boer niet heel ervaren, zal er toch ook iets van het verhaal van Mounir kloppen.. Hamdaoui heeft ook al met van Gaal in clinch gelegen en wide VI niet meer te woord staan omdat ze iets te kritisch waren. De Boer heeft groot gelijk gehad!! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Elk woord dat wij een deze knuffelmarrokaan wijden is er een te veel. Case Closed, NEXT! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 00:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb een pb van je gehad....en amsterdammmer ook waarin jij tegen mij en 113 zegt.......dat jij nooit had verwacht wat het internet dit kan veroorzaken,dat je mensen gaat mogen en daarna je openbaring.........dus je neemt het wel degenlijk serieus.......tering Joduh heeft me zo vaak gewaarschuwd voor deze shit zooi laat maar remco..............je weet donders goed wat ik bedoel.................. Klopt inderdaad, ik vond het leuk om om op een bepaalde manier te posten met bepaalde mensen.. Echter blijkt dat je echt helemaal niemand kent hier want mensen zijn gewoon anders dan dat je denkt.. Zo ben jij me namelijk echt verschrikkelijk tegen gevallen.. Van een rustige normale gast omgedraaid naar een tiran die in 30% van z'n posts mensen lastig valt uitscheld en denkt weg te moeten pesten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 10:53 schreef Brandje het volgende:[..] Hamdaoui heeft ook al met van Gaal in clinch gelegen en wide VI niet meer te woord staan omdat ze iets te kritisch waren. De Boer heeft groot gelijk gehad!! Speelde hij onder van Gaal?? En in de clinch met de media.. Phoe phoe dat is een goede reden om iemand eruit te knallen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Bij AZ toch? Maar volgens mij zijn die twee daar ook weer aardig uit kunnen komen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat bedoel ik ook te zeggen, hij speelde gewoon en maakte mede AZ kampioen.. Ach ja, liever geen kampioen dan dat we ons over MOunir gate heen moeten zetten.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 18:28 schreef remco k het volgende:[..] Dat bedoel ik ook te zeggen, hij speelde gewoon en maakte mede AZ kampioen.. Ach ja, liever geen kampioen dan dat we ons over MOunir gate heen moeten zetten.. Met Hamlap worden we zeker geen kampioen |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Omdat met Hamlap de Boer enorm voor lul staat en zijn geloofwaardigheid verliest!! Dan neemt niemand hem meer serieus, en Lodeiro doet het beter dan hamlapje... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En zonder ook zeker weten niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 20:24 schreef Ajx het volgende:[..] Omdat met Hamlap de Boer enorm voor lul staat en zijn geloofwaardigheid verliest!! Dan neemt niemand hem meer serieus, en Lodeiro doet het beter dan hamlapje... Hoeveel goals heeft Loderio al gemaakt dan?? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Nou wat is het antwoord??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Tsssk, hij's ff googlen... :-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat je het antwoord zelf wel weet.. Ik zeg trouwens niet dat Loderio niet moet spelen want ik ben wel fan van die jongen.. Maar het is gewoon ronuit dom om een spits van 5 miljoen in de club te hebben en die zelfs na 3 blessures niet eens bij de ploeg te halen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 22:29 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je het antwoord zelf wel weet.. Ik zeg trouwens niet dat Loderio niet moet spelen want ik ben wel fan van die jongen.. Maar het is gewoon ronuit dom om een spits van 5 miljoen in de club te hebben en die zelfs na 3 blessures niet eens bij de ploeg te halen. Misschien is er wel meer aan de hand dan dat er tot nu toe naar buiten is gekomen. Ik denk dat het nu gewoon te laat is om hem er weer bij te halen, dan had er veel eerder een oplossing tussen EH en AJAX moeten zijn en daar komt bij dat hij nog geen wedstrijd heeft gespeeld en dus totaal geen wedstrijd ritme heeft. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 22:37 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Misschien is er wel meer aan de hand dan dat er tot nu toe naar buiten is gekomen. Ik denk dat het nu gewoon te laat is om hem er weer bij te halen, dan had er veel eerder een oplossing tussen EH en AJAX moeten zijn en daar komt bij dat hij nog geen wedstrijd heeft gespeeld en dus totaal geen wedstrijd ritme heeft. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... Kerel, het zal allemaal wel, hoe dan ook zet het Ajax niet veel positiever op de kaart, maar ach we kunnen morgen iig weer lekker zingen dat ten Have weg moet toch? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 22:49 schreef remco k het volgende:[..] Kerel, het zal allemaal wel, hoe dan ook zet het Ajax niet veel positiever op de kaart, maar ach we kunnen morgen iig weer lekker zingen dat ten Have weg moet toch? Doe jij daar niet aan mee dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: 't Is misschien iets passender de mannen in het veld toe te juichen en zingen? Gaat bij Ajax al ff niet meer om voetbal blijkbaar... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, maar daar gaat het ook niet om.. Voetbal lijkt wel bijzaak, als we maar leuk hebben gezongen.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Die hele fluwelen revolutie én het dramatische spel hebben dit seizoen sowieso al ver om zeep geholpen. Raar dat niemand dáár mee bezig is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 december 2011 - 23:16 schreef Ikke_tikkie het volgende:Die hele fluwelen revolutie én het dramatische spel hebben dit seizoen sowieso al ver om zeep geholpen. Raar dat niemand dáár mee bezig is... Ach, we hebben lekker gezongen toch?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dat dan weer wel natuurlijk... |
|
|
|