|
|
remco k
|
|
|
quote: Alles van de zonnige kant bekijken he.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Altijd blijven lachen Bassie. |
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
|
|
|
AJAX-Brabander
|
|
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Intelligente posts.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
@ Remco en Ikke_Tikkie; Dus we mogen (moeten zelfs) de jongens in het veld toezingen, oké eens. we mogen/moeten zingen JOHAN CRUIJFF is een echte AJACIED, oké eens. Maar we mogen niet zingen Ten Have ROT OP!! ???
Beetje vreemd gedacht van jullie. Ja toch, niet dan? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het redelijk kansloos is 90 minuten lang te joelen dat iemand op moet rotten en daarbij vergeten waat het om draait: foebele. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 13:01 schreef Ikke_tikkie het volgende:Dat zeg ik niet. Ik zeg dat het redelijk kansloos is 90 minuten lang te joelen dat iemand op moet rotten en daarbij vergeten waat het om draait: foebele. wie heeft dan gezegd dat we 90 minuten lang moeten joelen? Ook voor mij staat het voetbal op de eerste plaats. Laat dat duidelijk zijn. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik heb me vorige keer kapot zitten ergeren aan het feit dat de aanhang het veel drukker had met JC toezingen en Ten Have beschimpen dan met de wedstrijd. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik vond het wel meevallen. Overigens wel leuk om te vermelden dat ik naast iemand zit (aan de noord-kant) die absoluut tegen Cruijff is, maar waar we wel alle twee onze eigen mening kunnen hebben en elkaar omhelsen als AJAX scoort. Dat is uiteindelijk toch waar het om draait. Scoren en het liefst ook nog winnen. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Er telt niets anders dan Ajax, lijkt me logisch. Hoewel... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Maar om op Mounir terug te komen... Het is onverdedigbaar en volslagen onbegrijpelijk dat een bestuur (voor zover de vraag bij Ajax al niet is wie dat dan zijn) het toestaat dat een dure speler met zoveel talent in een tweede elftal wordt gestald. Dat wil er bij mij niet in... hoe een naar ventje dat hij ook moge zijn.
Het kan bijna niet anders dan dat er veel meer aan de hand is dan tot dusverre naar buiten is gebracht. Óf zal Frank de foto met Feyenooit tasje onder ogen zijn gekomen? :-P |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 15:10 schreef Ikke_tikkie het volgende:Maar om op Mounir terug te komen... Het is onverdedigbaar en volslagen onbegrijpelijk dat een bestuur (voor zover de vraag bij Ajax al niet is wie dat dan zijn) het toestaat dat een dure speler met zoveel talent in een tweede elftal wordt gestald. Dat wil er bij mij niet in... hoe een naar ventje dat hij ook moge zijn. Het kan bijna niet anders dan dat er veel meer aan de hand is dan tot dusverre naar buiten is gebracht. Óf zal Frank de foto met Feyenooit tasje onder ogen zijn gekomen? :-P Hierin ben ik het met je eens. Inderdaad had het bestuur (of wie dan ook) in moeten grijpen. Dit is pure kapitaalvernietiging en dat kan nooit de bedoeling zijn geweest.
Of het moet zijn geweest om AZ zwakker te maken en dat lijkt niet te zijn gelukt. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 13:53 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] wie heeft dan gezegd dat we 90 minuten lang moeten joelen? Ook voor mij staat het voetbal op de eerste plaats. Laat dat duidelijk zijn. Ik zeg nergens dat we dat moeten doen.. Het voetbal moet enkel altijd op de eerste plaats blijven komen, en de laatste tijd is dat zeker niet het geval, ook niet onder een groot deel van de supporters.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 16:34 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg nergens dat we dat moeten doen.. Het voetbal moet enkel altijd op de eerste plaats blijven komen, en de laatste tijd is dat zeker niet het geval, ook niet onder een groot deel van de supporters.. Niet helemaal waar..
Winst zorgt voor prijzen, prijzen voor geld, geld voor betere faciliteiten, spelers en meer mogelijkheden. En dat zorgt automatisch voor beter spel.
Daarnaast is het ook nog zo als je CL speelt je spelers sneller en beter ontwikkelen dus ook weer beter voetbal daardoor kan krijgen.
Kijk in de wedstrijd moet je wel focussen op het voetbal, maar je moet het feit winnen niet vergeten. Daarom ga je een wedstrijd aan om te winnen! Als je iemand alleen wil vermaken maar geen competitiedrang hebt kan je beter in een theater gaan staan ofzo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 07:50 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Niet helemaal waar.. Winst zorgt voor prijzen, prijzen voor geld, geld voor betere faciliteiten, spelers en meer mogelijkheden. En dat zorgt automatisch voor beter spel. Daarnaast is het ook nog zo als je CL speelt je spelers sneller en beter ontwikkelen dus ook weer beter voetbal daardoor kan krijgen. Kijk in de wedstrijd moet je wel focussen op het voetbal, maar je moet het feit winnen niet vergeten. Daarom ga je een wedstrijd aan om te winnen! Als je iemand alleen wil vermaken maar geen competitiedrang hebt kan je beter in een theater gaan staan ofzo. Je zegt niet helemaal waar en refereert daarna in helemaal niks van je post aan mij post.. Apart.. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 14:02 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik heb me vorige keer kapot zitten ergeren aan het feit dat de aanhang het veel drukker had met JC toezingen en Ten Have beschimpen dan met de wedstrijd. Zo gek is dat toch niet. Dat we de wedstrijd moeten winnen is logisch. Maar de lange termijn (in dit geval Cruijff vs overige 4 RvC) is misschien nog wel veel belangrijker.
Een keer kampioen worden is leuk, maar als de jaren die volgen, de club Ajax steeds meer in 't nouw brengen dan heb ben je geen reet opgeschoten.
Sterker nog, op het moment dat je de visie en alles waar de club voor staat, uit je handen laat glippen, dan blijft er niets maar dan ook niets meer over van de binding tussen de club en de supporters.
Natuurlijk zal je altijd een aantal succes supporters en bobo's houden. Maar die zorgen echt niet dat de volgende generaties ook een Ajax-hart krijgen.
EN juist daarom is het ontzettend belangrijk dat wij als supporters ons laten horen in tijden als deze. Sterker nog, ik vind het nog vrij matigjes wat er in de ArenA te horen is. Dat baart mij zorgen, want dat zou betekenen dat de mensen die zich stil houden, of niets met Cruijff hebben, of het geen bal interesseert wat er met de club gebeurt.
Dat laatste is ontzettend gevaarlijk. Zeker als zij de bovenhand krijgen (wat de laatste jaren steeds dichterbij komt).
Wat dat betreft is het ontzettend jammer dat de F-Side niet meer de capaciteit heeft van vroeger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 07:50 schreef Johnqqqq het volgende: [..] Niet helemaal waar.. Winst zorgt voor prijzen, prijzen voor geld, geld voor betere faciliteiten, spelers en meer mogelijkheden. En dat zorgt automatisch voor beter spel. Daarnaast is het ook nog zo als je CL speelt je spelers sneller en beter ontwikkelen dus ook weer beter voetbal daardoor kan krijgen. Kijk in de wedstrijd moet je wel focussen op het voetbal, maar je moet het feit winnen niet vergeten. Daarom ga je een wedstrijd aan om te winnen! Als je iemand alleen wil vermaken maar geen competitiedrang hebt kan je beter in een theater gaan staan ofzo. Winst begint bij Ajax altijd met goed voetbal en het publiek wat geven Zo is het altijd al geweest bij Ajax in de geschiedenis,Iedereen van Cruijff tot en met Bergkamp en noem ze maar op,die kwamen op het veld om een show te geven mooi voetbal mooie acties mooie doelpunten,dan kwam de winst vanzelf Dat is de Ajax style het Ajax gevoel als het 5-0 staat en we hebben nog 20 minuten te spelen en we scoren dan niet meer,tuurlijk zijn we blij met winst met ook een beetje teleurgesteld dat het 5-0 is gebleven(teleurstelling duurt dan nog geen minuut)maar dat is wel het Ajax gevoel,mooie acties mooi spel mooie doelpunten
Net zoals in Camp Nou dat is een grote theater de mensen willen show mooi spel mooie doelpunten en ga zo maar door,de winst komt vanzelf wel,
Bijvb veel duitse clubs gaan eerst van winst uit,de doel dichttimmeren 1-0 maken en zo houden tot het eind,ook heel intaly gaat van winst uit 1-0 zien ze daar liever dan 4-3..daar gaat het niet om mooi spel
verdedigende ploegen (vooral Italy) gaat van winst uit,publiek is dan meestal de verliezer..
Ajax gaat van mooi voetbal uit publiek is de winnaar,met mooi voetbal wat niet altijd lukt daar word je beter van en completer als voetballer de winst komt dan vanzelf en kijk in de Ajax geschiedenis met mooi voetbal valt veel winst te behalen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: En wat heeft dat met Mounir van doen? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: een inhoudelijk reactie op iemand zijn bericht dat moet kunnen in een voetbaldiscussie en vooral over Ajax.. op zijn en andere berichten die niet over El Ham gingen daar zei je ook niks over dusss... Jammer dat je niet inhoudelijk kan reageren
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:33 schreef Amstedam het volgende:[..] een inhoudelijk reactie op iemand zijn bericht dat moet kunnen in een voetbaldiscussie en vooral over Ajax.. op zijn en andere berichten die niet over El Ham gingen daar zei je ook niks over dusss... Jammer dat je niet inhoudelijk kan reageren je bent net nieuw en dan al een grote mond... |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: A ik ben niet nieuw,nieuwe account B grote mond? dus stel ik was nieuw dan mocht ik niks terug zeggen als iemand op mij reageert offtopic??? doe even normaal |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:38 schreef Amstedam het volgende:[..] A ik ben niet nieuw,nieuwe account B grote mond? dus stel ik was nieuw dan mocht ik niks terug zeggen als iemand op mij reageert offtopic??? doe even normaal je mag wel dingen terug zeggen... je mag geen dubbel acc...en wie was jij hiervoor?? maar dan hoef je niet zo te reageren... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:40 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] je mag wel dingen terug zeggen... je mag geen dubbel acc...en wie was jij hiervoor?? maar dan hoef je niet zo te reageren... Amstedam AKA Amsterdammetje AKA x-Amsterdam-x AKA Dalai Lama.. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: AKA xxx-londsale-xxx? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:40 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] je mag wel dingen terug zeggen... je mag geen dubbel acc...en wie was jij hiervoor?? maar dan hoef je niet zo te reageren... ik heb met thomas afgesproken dat ik alleen deze Account gebruik dat is natuurlijk niet jou zorg jij bent geen moderator
en hoe reageer ik verkeerd dan?? ik scheld niemand uit of ik beledig niemand dus niet zo overdijven. ik was hier in het begin al,de moderators weten dat jij hoefd me alleen maar te kennen met deze account,, |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:43 schreef Amstedam het volgende:[..] ik heb met thomas afgesproken dat ik alleen deze Account gebruik dat is natuurlijk niet jou zorg jij bent geen moderator en hoe reageer ik verkeerd dan?? ik scheld niemand uit of ik beledig niemand dus niet zo overdijven. ik was hier in het begin al,de moderators weten dat jij hoefd me alleen maar te kennen met deze account,, zeg ik dan dat ik een Moderator ben??? en je hebt heel veel acc's dus waarom maak je zoveel aan?? (dat zie ik aan je schrijfstijl) |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: precies in het begin van deze forum heette ik anders ben een paar keer verbannen daarom al die accounts maar ik heb het uitgesproken en gebruik alleen deze account snap niet dat deze discussie over wat nietszeggende naampjes iedereen zo bezig kan houden..ach jah ieder zijn ding |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:44 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] zeg ik dan dat ik een Moderator ben??? en je hebt heel veel acc's dus waarom maak je zoveel aan?? (dat zie ik aan je schrijfstijl) waar zeg ik dan dat jij een moderator bent haha ben kalm en lees goed... |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: dus jij bent eigenlijk londsale?? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: in het begin op deze forum cj maar wat maakt allemaal uit,over een seconde ben ik al vergeten wat jou naam is..ik ben hier om me ei kwijt te kunnen over voetbal,niets meer en niets minder wat kan jou het schelen wie ik ben laten we dit niet al te serieus nemen kom op zeg altijd het zelfde hiero
laten we nu weer ontopic blijven of over voetbal praten mensen !!!
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 07:50 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Niet helemaal waar.. Winst zorgt voor prijzen, prijzen voor geld, geld voor betere faciliteiten, spelers en meer mogelijkheden. En dat zorgt automatisch voor beter spel. Daarnaast is het ook nog zo als je CL speelt je spelers sneller en beter ontwikkelen dus ook weer beter voetbal daardoor kan krijgen. Kijk in de wedstrijd moet je wel focussen op het voetbal, maar je moet het feit winnen niet vergeten. Daarom ga je een wedstrijd aan om te winnen! Als je iemand alleen wil vermaken maar geen competitiedrang hebt kan je beter in een theater gaan staan ofzo. Winst begint bij Ajax altijd met goed voetbal en het publiek wat geven Zo is het altijd al geweest bij Ajax in de geschiedenis,Iedereen van Cruijff tot en met Bergkamp en noem ze maar op,die kwamen op het veld om een show te geven mooi voetbal mooie acties mooie doelpunten,dan kwam de winst vanzelf Dat is de Ajax style het Ajax gevoel als het 5-0 staat en we hebben nog 20 minuten te spelen en we scoren dan niet meer,tuurlijk zijn we blij met winst met ook een beetje teleurgesteld dat het 5-0 is gebleven(teleurstelling duurt dan nog geen minuut)maar dat is wel het Ajax gevoel,mooie acties mooi spel mooie doelpunten
Net zoals in Camp Nou dat is een grote theater de mensen willen show mooi spel mooie doelpunten en ga zo maar door,de winst komt vanzelf wel,
Bijvb veel duitse clubs gaan eerst van winst uit,de doel dichttimmeren 1-0 maken en zo houden tot het eind,ook heel intaly gaat van winst uit 1-0 zien ze daar liever dan 4-3..daar gaat het niet om mooi spel
verdedigende ploegen (vooral Italy) gaat van winst uit,publiek is dan meestal de verliezer..
Ajax gaat van mooi voetbal uit publiek is de winnaar,met mooi voetbal wat niet altijd lukt daar word je beter van en completer als voetballer de winst komt dan vanzelf en kijk in de Ajax geschiedenis met mooi voetbal valt veel winst te behalen... |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Ik reageer inhoudelijk idioot, want dit topic gaat over El Hamdaoui. JIJ bent degene die overal loopt te gillen dat men ontopic moet blijven...
Jammer dat je (ook met deze nickname) weer toegelaten bent tot hier, want je post alleen poep. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:49 schreef Amstedam het volgende:[..] in het begin op deze forum cj maar wat maakt allemaal uit,over een seconde ben ik al vergeten wat jou naam is..ik ben hier om me ei kwijt te kunnen over voetbal,niets meer en niets minder wat kan jou het schelen wie ik ben laten we dit niet al te serieus nemen kom op zeg altijd het zelfde hiero laten we nu weer ontopic blijven of over voetbal praten mensen !!! wat is CJ? ik haat je nu eigenlijk nog steeds omdat je londsale bent :P |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik reageer inhoudelijk idioot, want dit topic gaat over El Hamdaoui. JIJ bent degene die overal loopt te gillen dat men ontopic moet blijven... Jammer dat je (ook met deze nickname) weer toegelaten bent tot hier, want je post alleen poep. niet meteen schelden! de topic maker had het over iets anders en daar reageerde ik op moet je niet mij aanvallen als je daar niet mee eens bent!! dus wees inhoudelijk over voetbal en ga niet schelden |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: haten zelfs zo serieus nemen jullie dit allemaal gelukkig heb ik een normaal leven en laat geen haat en frustratie tot me toe op een internet site.., |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Ik scheld niet, ik stel gewoon vast dat jij ook in je zoveelste gedaante weer uitblinkt in idioterie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:54 schreef Amstedam het volgende:[..] haten zelfs zo serieus nemen jullie dit allemaal gelukkig heb ik een normaal leven en laat geen haat en frustratie tot me toe op een internet site.., waarom schrijf je zo?? is lastig lezen hoor!! wat is CJ??? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Nog een van z'n 93 alter ego's. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik reageer inhoudelijk idioot, want dit topic gaat over El Hamdaoui. JIJ bent degene die overal loopt te gillen dat men ontopic moet blijven... Jammer dat je (ook met deze nickname) weer toegelaten bent tot hier, want je post alleen poep. Eens!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:51 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ik reageer inhoudelijk idioot, want dit topic gaat over El Hamdaoui. JIJ bent degene die overal loopt te gillen dat men ontopic moet blijven... Jammer dat je (ook met deze nickname) weer toegelaten bent tot hier, want je post alleen poep. +100000 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
tis tog wel hypocriet hierzo echt jammer ik reageer inhoudelijk op de topic maker die een voetbaldiscussie had ik reageer inhoudelijk daarom en praat over Ajax..
dan word ik als enige aangevallen omdat ik niet over el ham praat maar het hypocriete hiervan is ik praat teminste ove Ajax en ga niet als andere hier iemand uitschelde of degelijke
kom op zeg dit is een Ajax forum waarom word ik weer aangevallen omdat ik over Ajax praat
Boudewijn en Thomas ik zei het tog als er 1 iemand scheld of offtopic reageert dan volgen netzoals kuddedieren er meerdere mee praters die de voetbaldiscussie verstoren echt jammer |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 16:54 schreef Ikke_tikkie het volgende:Ik scheld niet, ik stel gewoon vast dat jij ook in je zoveelste gedaante weer uitblinkt in idioterie. idioot is niet schelden? |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: dus je bent eens dat ik poep praat lees is goed wat ik schreef,ik schreef inhoudelijk over Ajax als je Ajax poep vind wat doe je dan hier |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: CJ zal wel iets van Coole Joop betekenen. Als hij oa ook Lonsdale was weet ik dat ze hem in Amsterdan Jopie Boksbeugel noemen. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op maandag 05 december 2011 - 17:00 schreef baco74 het volgende:[..] CJ zal wel iets van Coole Joop betekenen. Als hij oa ook Lonsdale was weet ik dat ze hem in Amsterdan Jopie Boksbeugel noemen. Whahahahahahahahhaha!! BACO IN DA HOUSE!!! ;-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Niet wanneer het klopt. |
|
|
|