|
|
uitnoord
|
|
|
indien ronaldo volgende week mee reist naar amsterdam zal een mandekker die hem continu het leven zuur maakt een uitkomst bieden, is er hier een baan voor Enoh weggelegd |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Strak plan. Wandelt ie na een minuut of tien met rood het veld af. |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
ja laten we Enoh rechtsback zetten????
Van der Wiel mag proberen te laten zien dat hij een stapje hoger aan kan. Zet Enoh maar op Ozil. Als beide heren al niet gespaard worden voor Barca |
|
|
|
|
Boilesen
|
|
|
quote: Enoh heeft toch pas 1 keer rood gepakt?
Hij maakt veel overtredingen, maar volgens mij lang niet zo nutteloos als iedereen altijd beweert. Kan Ajax wel gebruiken één zo'n bikkel op t middenveld |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Eindelijk weer eens een foebel topic overigens. :-) |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 23:03 schreef Boilesen het volgende:[..] Enoh heeft toch pas 1 keer rood gepakt? Hij maakt veel overtredingen, maar volgens mij lang niet zo nutteloos als iedereen altijd beweert. Klopt... maar Ronaldo is wel andere koek.
Probleem met Enoh is dat hij vaak op onnodige overtredingen maakt op plaatsen waar 't niet nodig is. |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
antwoord op boilesen, helemaal niet nutteloos, hij heeft volgens mij de beste uithoudingsvermogen van dit team en kan zeker een plaag voor ronaldo betekenen, ik denk zelfs zo,n plaag dat ronaldo zo geiriteerd word dat hij een fout zal begaan, of dusdanig uit zijn spel gebracht zal worden dat hij niet aan voetballen toekomt |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
We moeten de zone verdedigen. Geen mandekking want dan word je helemaal afgeschoten vrees ik. De enige mandekker die we hebben is Enoh en die zou je wellicht op Ozil kunnen zetten. Verder gewoon ons eigen spelleke spelen. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:52 schreef uitnoord het volgende:indien ronaldo volgende week mee reist naar amsterdam zal een mandekker die hem continu het leven zuur maakt een uitkomst bieden, is er hier een baan voor Enoh weggelegd Ik denk dat dit echt een eye-opener voor De Boer zal zijn... Bel je hem even? |
|
|
|
|
uitnoord
|
|
|
geef je zijn nummer dan ff? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:52 schreef uitnoord het volgende:indien ronaldo volgende week mee reist naar amsterdam zal een mandekker die hem continu het leven zuur maakt een uitkomst bieden, is er hier een baan voor Enoh weggelegd kun je straks in het topic ajax - real toch ook bespreken? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: hij moest het vast kwijt! Haha ja ronaldo met zn allen dekken, de rest kan er toch niks van!;-) |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
die ronaldo gewoon ff eens goed voor zn flikker schuppe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 11:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] hij moest het vast kwijt! Haha ja ronaldo met zn allen dekken, de rest kan er toch niks van!;-) tegen zagreb speelde ze met een b elftal! en kijk hoe!!! die bank is net zo goed als de basis man! ronaldo speelt waarschijnlijk niet eens, real heeft de groepswinst al binnen en de zaterdag erop spelen ze tegen barca! maar vergeet jongens als ozil, benzema, higuain niet he! ronaldo is een type apart, maar die andere spelers doen je gewoon de das om hoor |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Sarcasme is jou vreemd? We gaan van een B-elftal ook niet winnen hoor hoop alleen dat we de schade beperkt houden. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Vindt ie waarschijnlijk nog lekker ook. ;-) |
|
|
|
|
AFCA!
|
|
|
El Hamdaoui terughalen naar de selectie en als mandekker laten fungeren op Özil of Ronaldeaux =) |
|
|
|
|
Twan
|
|
|
quote:Op donderdag 01 december 2011 - 22:52 schreef uitnoord het volgende:indien ronaldo volgende week mee reist naar amsterdam zal een mandekker die hem continu het leven zuur maakt een uitkomst bieden, is er hier een baan voor Enoh weggelegd Gewoon een trap tegen die genezen enkel aangeven en hij speelt niet :D. Nee maar even serieus ; Ik denk dat Mourinho oa C.Ronaldo rust zal gunnen met het oog op Barcelona. Mourinho is niet het type dat zo'n groot risico zal nemen met zijn spelers en ach : 1e in de poule,missie behaald dus so what. Er staat dan nog steeds een goed elftal tegenover Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 16:03 schreef Twan het volgende:[..] Gewoon een trap tegen die genezen enkel aangeven en hij speelt niet :D. Nee maar even serieus ; Ik denk dat Mourinho oa C.Ronaldo rust zal gunnen met het oog op Barcelona. Mourinho is niet het type dat zo'n groot risico zal nemen met zijn spelers en ach : 1e in de poule,missie behaald dus so what. Er staat dan nog steeds een goed elftal tegenover Ajax. de bank daar is gewoon net zo goed als wat er op het veld staat |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 16:03 schreef Twan het volgende:[..] Gewoon een trap tegen die genezen enkel aangeven en hij speelt niet :D. Nee maar even serieus ; Ik denk dat Mourinho oa C.Ronaldo rust zal gunnen met het oog op Barcelona. Mourinho is niet het type dat zo'n groot risico zal nemen met zijn spelers en ach : 1e in de poule,missie behaald dus so what. Er staat dan nog steeds een goed elftal tegenover Ajax. Boularouz opstellen:) |
|
|
|