BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kort geding Johan Cruijff en jeugdtrainers tegen Ajax op woensdag 7 december

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 02 december 2011 - 09:50   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/190111/Dag_van_Ajax_Real_Madrid_in_teken_van_geding_Cruijff.html

Of het een slechte of goede dag is daar valt over te twisten. Ten Have beklaagd zich (uiteraard) over de datum, maar ik vraag me af waarom hij aanwezig moet zijn bij de wedstrijd. Hij staat niet op het veld, draagt niet meer bij dan de gemiddelde supporter, dus ik zou niet weten waarom hij er zou moeten zijn. Er zijn genoeg andere mensen die de afgevaardigden van de tegenstander kunnen opvangen. Dat ging de jaren zonder Ten Have ook altijd prima.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 02 december 2011 - 09:54   quote  deeplink  
De RvC doet toch 0,0 rondom die wedstrijd, dus ik zie het probleem niet.
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Het tijdstip is uiterst ongelukkig, maar dat tijdstip is niet vastgesteld door Cruijff en co. Natuurlijk maakt Ten HaTe hier gebruik van om weer wat positief in het nieuws te komen. Nou, ik trap er niet in Steven en ik hoop dat je met het schaamrood op de kaken de rechtszaal verlaat...
Rogier
 Rogier - vrijdag 02 december 2011 - 10:32   quote  deeplink  
Wim Jonk, Roy en Johan zullen vast niet in de basis staan dus ik zie het probleem niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 10:41   quote  deeplink  
Perfect door de rechtbank gekozen tijdstip. Ten Have en Co. heeft helemaal niets te zoeken bij het ontvangen van VOETBALMENSEN van Real Madrid en laat ze s.v.p. ook deze avond wegblijven uit de ArenA en eigenlijk helemaal niet meer in de ArenA laten komen. Zouden ze bij de rechtbank ook voor het plan"CRUIJFF" zijn? In dat geval weet ik de uitslag al;
Dag dag Ten Have, daaag daaag daaag daaag, ROT MAAR OP!! (op de melodie van Dag Sinterklaasje....)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door Ronald 1960 --
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 02 december 2011 - 11:19   quote  deeplink  
Morgen even duidelijk maken hoe wij (supporters) over deze tering bende denken.

"Hey Steven, je bent ontslagen.... KUT!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door Booya4Afca --
busje440
 busje440 - vrijdag 02 december 2011 - 12:44   quote  deeplink  
vandaag 13.00 AT5 een Persconferentie Ajax live
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 12:44 schreef busje440 het volgende:
Hoe kom jij aan die informatie???
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 12:44 schreef busje440 het volgende:
Je hebt gelijk, maar dit is toch gewoon een persconferentie over de wedstrijd van morgen? Of gaat het ergens anders over???
Rogier
 Rogier - vrijdag 02 december 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 12:55 schreef alibabba het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar dit is toch gewoon een persconferentie over de wedstrijd van morgen? Of gaat het ergens anders over???
idd, persconferentie voor wedstrijd is altijd op vrijdag.
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 09:50 schreef RoodWit81 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/190111/Dag_van_Ajax_Real_Madrid_in_teken_van_geding_Cruijff.html

Of het een slechte of goede dag is daar valt over te twisten. Ten Have beklaagd zich (uiteraard) over de datum, maar ik vraag me af waarom hij aanwezig moet zijn bij de wedstrijd. Hij staat niet op het veld, draagt niet meer bij dan de gemiddelde supporter, dus ik zou niet weten waarom hij er zou moeten zijn. Er zijn genoeg andere mensen die de afgevaardigden van de tegenstander kunnen opvangen. Dat ging de jaren zonder Ten Have ook altijd prima.
Bovendien was hij ook niet mee naar Lyon. Verder is het niet Cruijff die deze dag uitkiest.
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 10:08 schreef alibabba het volgende:
Het tijdstip is uiterst ongelukkig, maar dat tijdstip is niet vastgesteld door Cruijff en co. Natuurlijk maakt Ten HaTe hier gebruik van om weer wat positief in het nieuws te komen. Nou, ik trap er niet in Steven en ik hoop dat je met het schaamrood op de kaken de rechtszaal verlaat...
Ja het is in de lijn van verwachting. Hij zal alleen maar nog met dit soort van smerige zwartmakerij komen.
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 13:04 schreef Rogier het volgende:

[..]

idd, persconferentie voor wedstrijd is altijd op vrijdag.
Ik heb het gezien...niets bijzonders..
Senja
 Senja - vrijdag 02 december 2011 - 13:40   quote  deeplink  
Raar figuur die Ten Have die houd van zelf kastijding. Lekker met Real bobo's zitten en vijftigduizend man je ongeveer dood wensen. Hoe ga je dat uitleggen aan je collega's ga je zeggen dat je zo populair bent hahahahaha Tjonge wat een rare man is dit. Ik hoop dat de rechter een waardig en juist besluit neemt. Gelukkig zijn deze zaken openbaar. Zou best druk worden denk ik.
Ride
 Ride - vrijdag 02 december 2011 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 13:20 schreef Kane het volgende:

[..]

Bovendien was hij ook niet mee naar Lyon. Verder is het niet Cruijff die deze dag uitkiest.
En als ze zelf geen verhinderdata aangeven als tegenpartij dan moeten ze niet piepen.
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 13:40 schreef Ride het volgende:

[..]

En als ze zelf geen verhinderdata aangeven als tegenpartij dan moeten ze niet piepen.
Ja idd. Daaruit blijkt dus eigenlijk dat ze helemaal niet bij de wedstrijd aanwezig willen zijn.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 13:20 schreef Kane het volgende:

[..]

Bovendien was hij ook niet mee naar Lyon.
...en een shirtje van Real Madrid heeft ie vast ook al. Maar misschien kunnen ze hem woensdag avond gelijk meenemen naar Spanje als kadootje voor Sinterklaas en zijn pieten, die hoeft ie dan in ieder geval niet meer zwart te maken..... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door Ronald 1960 --
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 13:47 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

...en een shirtje van Real Madrid heeft ie vast ook al. Maar misschien kunnen ze hem woensdag avond gelijk meenemen naar Spanje als kadootje voor Sinterklaas en zijn pieten, die hoeft ie dan in ieder geval niet meer zwart te maken..... ;-)
hahaha en dan krijgen ze Davids er gratis bij. Die is al zwart.
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 13:40 schreef Senja het volgende:
Raar figuur die Ten Have die houd van zelf kastijding. Lekker met Real bobo's zitten en vijftigduizend man je ongeveer dood wensen. Hoe ga je dat uitleggen aan je collega's ga je zeggen dat je zo populair bent hahahahaha Tjonge wat een rare man is dit. Ik hoop dat de rechter een waardig en juist besluit neemt. Gelukkig zijn deze zaken openbaar. Zou best druk worden denk ik.
En dan die Romer er bovenop...

De raad van commissarissen van Ajax geeft blijk van 'onbehoorlijk' bestuur als de leden nu opstappen. Dat zegt bestuurslid Paul Römer vandaag in een reactie op het verzoek van de Ajax-ledenraad om terug te treden.

'Hier moeten we heel goed naar kijken, in moreel en juridisch opzicht', aldus de NTR-directeur bij Radio 1. 'We dienen alles goed af te wegen.'

Römer en zijn drie medecommissarissen Steven ten Have, Mirjam Olfers en Edgar Davids hebben gisteren het verzoek om terug te treden uitgelegd gekregen van de ledenraad.

Het vijfde lid, Johan Cruijff, liet al weten bereid zijn terug te treden, mits het viertal ook een stapje terugdoet. Maar Römer en zijn collega's willen niet zomaar het bijltje erbij neerleggen. 'Je kunt echter niet zomaar alles uit je handen laten vallen. Het is nu wikken en wegen.'

HIER WORD JE TOCH DOODMOE VAN...
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 17:45   quote  deeplink  
Ik hoorde die Romer onlangs bij de DWDD zeggen dat ie was aangesteld om Ajax in een rustig vaarwater te brengen....daar is ie aardig in geslaagd........het is toch werkelijk ongelooflijk dat die man zijn eigen onzin allemaal gelooft....hij draait en zwiert en slaagt erin om iedereen aan het lachen te maken...na afloop is ie ook nog tevreden hoe het interview gegaan is denk ik...die man is nog gekker dan KNETTERGEK...

De hele club staat op zijn kop door hetgeen die 4 leden van de RvC geflikt heeft...als je alleen al een TD aanstelt, terwijl de laatste jaren is gebleken dat dat telkens misloopt...wat heb je dan in je hoofd zitten????? Het is echt een belachelijke soap aan het worden en iedereen wil dat ze vertrekken...dan gaat ie nu nog zeggen dat ze moeten wikken en wegen....

GEWOON OPZOUTEN UIT DE ARENA EN LAAT JULLIE NOOIT MEER ZIEN STELLETJE ACHTERBAKSE KWALLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eide
 Eide - vrijdag 02 december 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Onbehoorlijk bestuur. Sodemieter toch op. Alweer is Cruijff de enige die het beste met Ajax voor heeft wat hij geeft als enige aan dat hij wel wil luisteren naar de ledenraad.
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 02 december 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 17:45 schreef alibabba het volgende:
Ik hoorde die Romer onlangs bij de DWDD zeggen dat ie was aangesteld om Ajax in een rustig vaarwater te brengen....daar is ie aardig in geslaagd........het is toch werkelijk ongelooflijk dat die man zijn eigen onzin allemaal gelooft....hij draait en zwiert en slaagt erin om iedereen aan het lachen te maken...na afloop is ie ook nog tevreden hoe het interview gegaan is denk ik...die man is nog gekker dan KNETTERGEK...
Ik heb die aflevering ook gezien en ik ergerde me er kapot aan Ali. De hele club staat in lichterlaaie door hun toedoen en dan heeft hij ook nog het lef om te zeggen dat ze heel lang bij onze mooie club willen blijven. Het enige waar ze in zijn geslaagd is onrust stoken.

Ze zijn compleet incapabel om te doen waar ze voor zijn aangesteld: het neerzetten van een bestuur dat het plan Cruijff kan uitvoeren. Ze gaan in tegen de man die samen met allerlei ex topvoetballers het plan hebben samengesteld wat ze moeten volgen. Tegen jaren van ervaring op het allerhoogste niveau bij de beste clubs ter wereld. Ze stellen achter de rug van hun collega (nota bene de bedenker van het plan, de spil van de revolutie, de man door we ze een functie hebben bij Ajax) zomaar iemand aan. En daarnaast stellen ze Blind aan als TD, terwijl die hele functie is afgeschaft.

En dan nog zo gepikeerd zijn dat het met Van Basten niet doorging. Terwijl Cruijff alle redenen had om dat nog even goed na te trekken. Het gaat ten slotte om iemand die zich in een bestuurlijke omgeving staande moet kunnen houden, zakelijk bekwaam is, over leiderschapskwaliteiten beschikt, ervaring heeft in het leiding geven binnen een voetbalclub en het plan kan uitvoeren.

Ze misbruiken iedereen. Alle door onze geliefde iconen spelen ze teggen elkaar uit en halen ze door het slijk. Het gaat niet om kiezen tussen Van Gaal en Cruijff, het gaat om het wegsturen van dit misselijkmakend stel club gijzelaars! Ze MOETEN gewoon weg. Ik kan niet geloven dat er überhaupt mensen zijn die VOOR de overige RvC leden zijn. Ik kan en wil het gewoon niet geloven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door RoodWit81 --
Ajx
 Ajx - vrijdag 02 december 2011 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 09:54 schreef Booya4Afca het volgende:
De RvC doet toch 0,0 rondom die wedstrijd, dus ik zie het probleem niet.
Je mag niet liegen, ze zitten daar heerlijk voetbal te kijken(ze snappen er niks van) en lachem een beetje om elkaar en om zich heen(niemand weet waarom) en worden via spreekkoren gevraagd om op te rotten... Duidelijk functie toch?
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 02 december 2011 - 20:26   quote  deeplink  
Been moet zich zelfs rectificeren via de site (http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Bericht-van-de-Ledenraad-1.htm). Voglens mij is dit een teken aan de wand. Deze mensen gaan pas weg als ze ontslagen worden. Dit gaat nog maanden duren. Ik weet niet of ik dat nog trek.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 20:41   quote  deeplink  
Ik heg helemaal geen zin om te wachten tot ze die KALE KLOOTZAK en Co. ontslaan,
IK WIL ZE GEWOON SLAAN!!!

Sorry hoor, maar dit gaat absoluut te ver en het is echt TE GEK voor woorden dat hij, DIE KALE KLOOTZAK EN Z'N GEVOLG, het LEF hebben om ONS AJAX, de club van ONS, SUPPORTERS van de GROOTSTE CLUB VAN NEDRELAND, zo lang door kunnen gaan met het TERRORRISEREN VAN ONZE CLUB, terwijl als wij als supporters lopen te vloeken, bij wijze van spreken een stadionverbod van een paar maanden krijgen.

ten Have en Co. gebruik jullie verstand en ROT OP!!!!!
baco74
 baco74 - vrijdag 02 december 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Olfers: Van Gaal heeft geen contract.

Louis van Gaal blijkt helemaal (nog) geen contract te hebben met Ajax,
zegt commissaris Marjan Olfers in gesprek met Nieuwsuur.
Het contract is nog niet getekend. 'Dat kan ook niet', alus Olfers.
Op 12 december is immers pas de aandeelhoudersvergadering.
Pas daarna kunnen de handtekeningen worden gezet.

In Nieuwsuur reageert Marjan Olfers vanavond voor het eerst op het conflict binnen de Raad van Commissarissen.
Twan Huys spreekt met haar.

Bron: Nieuwsuur.nl.
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 20:47 schreef baco74 het volgende:
Olfers: Van Gaal heeft geen contract.

Louis van Gaal blijkt helemaal (nog) geen contract te hebben met Ajax,
zegt commissaris Marjan Olfers in gesprek met Nieuwsuur.
Het contract is nog niet getekend. 'Dat kan ook niet', alus Olfers.
Op 12 december is immers pas de aandeelhoudersvergadering.
Pas daarna kunnen de handtekeningen worden gezet.

In Nieuwsuur reageert Marjan Olfers vanavond voor het eerst op het conflict binnen de Raad van Commissarissen.
Twan Huys spreekt met haar.

Bron: Nieuwsuur.nl.
Mooi één probleem minder. Als de algemene leden vergadering het vertrek van de RvC eist dan hoeft van Gaal ook niet meer te komen.
remco k
 remco k - vrijdag 02 december 2011 - 21:07   quote  deeplink  
Mooi is hoe dan ook niet het geval.. Houd je nu van Gaal buiten de deur dan beschadig je hem, en dat verdient hij zeker niet..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 21:07 schreef remco k het volgende:
Mooi is hoe dan ook niet het geval.. Houd je nu van Gaal buiten de deur dan beschadig je hem, en dat verdient hij zeker niet..
MET DANK AAN DIE KALE KLOOTZAK EN Co.
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 21:30   quote  deeplink  
Als ik zo The van Duivenbode hoor bij VI dan lijkt het me een goeie kandidaat straks. Wat denken jullie?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 21:30 schreef Kane het volgende:
Als ik zo The van Duivenbode hoor bij VI dan lijkt het me een goeie kandidaat straks. Wat denken jullie?
Absoluut mee eens!!! Zoals hij het eea net verteld, zou iedere grote club hem wel willen hebben!

Open, Eerlijk en Oprecht!!!

alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 20:14 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ik heb die aflevering ook gezien en ik ergerde me er kapot aan Ali. De hele club staat in lichterlaaie door hun toedoen en dan heeft hij ook nog het lef om te zeggen dat ze heel lang bij onze mooie club willen blijven. Het enige waar ze in zijn geslaagd is onrust stoken.

Ze zijn compleet incapabel om te doen waar ze voor zijn aangesteld: het neerzetten van een bestuur dat het plan Cruijff kan uitvoeren. Ze gaan in tegen de man die samen met allerlei ex topvoetballers het plan hebben samengesteld wat ze moeten volgen. Tegen jaren van ervaring op het allerhoogste niveau bij de beste clubs ter wereld. Ze stellen achter de rug van hun collega (nota bene de bedenker van het plan, de spil van de revolutie, de man door we ze een functie hebben bij Ajax) zomaar iemand aan. En daarnaast stellen ze Blind aan als TD, terwijl die hele functie is afgeschaft.

En dan nog zo gepikeerd zijn dat het met Van Basten niet doorging. Terwijl Cruijff alle redenen had om dat nog even goed na te trekken. Het gaat ten slotte om iemand die zich in een bestuurlijke omgeving staande moet kunnen houden, zakelijk bekwaam is, over leiderschapskwaliteiten beschikt, ervaring heeft in het leiding geven binnen een voetbalclub en het plan kan uitvoeren.

Ze misbruiken iedereen. Alle door onze geliefde iconen spelen ze teggen elkaar uit en halen ze door het slijk. Het gaat niet om kiezen tussen Van Gaal en Cruijff, het gaat om het wegsturen van dit misselijkmakend stel club gijzelaars! Ze MOETEN gewoon weg. Ik kan niet geloven dat er überhaupt mensen zijn die VOOR de overige RvC leden zijn. Ik kan en wil het gewoon niet geloven.
100% EENS
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 21:55   quote  deeplink  
En nu gaat DIE KALE KLOOTZAK en Co. terugkrabbelen uit monde van mevrouw Olfers; Ja Marjan, jij moet nu ook echt wat gaan zeggen, anders verliezen we onze geloofwaardigheid.

Geloof mij KALE KLOOTZAK: JULLIE ZIJN ALLANG NIET MEER GELOOFWAARDIG!!!
OPROTTEN EN ZO SNEL MOGELIJK GRAAG!!!
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 02 december 2011 - 22:05   quote  deeplink  
Caps-Lock.jpg
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 20:26 schreef RoodWit81 het volgende:
Been moet zich zelfs rectificeren via de site (http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Bericht-van-de-Ledenraad-1.htm). Voglens mij is dit een teken aan de wand. Deze mensen gaan pas weg als ze ontslagen worden. Dit gaat nog maanden duren. Ik weet niet of ik dat nog trek.
Ik weet niet of je net naar VI hebt gekeken. Daar zat Theo v.Duivenbode. Bij mij gaat de zon altijd schijnen als ik die man hoor praten. Het is één en al duidelijkheid en een visie waar je U tegen zegt. Theo zou PERFECT bij Ajax passen en het is mij een raadsel waarom hij destijds is afgeserveerd. Met hem zijn gesprekken gevoerd, maar hij is uiteindelijk niet gekozen als lid van de RvC. Dat is voor mij echt ONBEGRIJPELIJK en degene die deze 4 leden van de RvC bij mekaar hebben gezocht, krijgen van mij een groot brevet van ONVERMOGEN.

Laat in godsnaam THEO bij de volgende RvC zitten...dan weet ik 100% zeker dat het goedkomt met Ajax. Ook hij staat achter de visie van Cruijff wat aangaat jeugd en scouting. Hoe simpel kan het zijn....maar.....bij Ajax lijkt het wel of het fout MOET gaan....

De oplossing komt uit de mond van THEO V.DUIVENBODE!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 22:05 schreef Ikke_tikkie het volgende:
[ afbeelding ]
waarom?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 22:09 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik weet niet of je net naar VI hebt gekeken. Daar zat Theo v.Duivenbode. Bij mij gaat de zon altijd schijnen als ik die man hoor praten. Het is één en al duidelijkheid en een visie waar je U tegen zegt. Theo zou PERFECT bij Ajax passen en het is mij een raadsel waarom hij destijds is afgeserveerd. Met hem zijn gesprekken gevoerd, maar hij is uiteindelijk niet gekozen als lid van de RvC. Dat is voor mij echt ONBEGRIJPELIJK en degene die deze 4 leden van de RvC bij mekaar hebben gezocht, krijgen van mij een groot brevet van ONVERMOGEN.

Laat in godsnaam THEO bij de volgende RvC zitten...dan weet ik 100% zeker dat het goedkomt met Ajax. Ook hij staat achter de visie van Cruijff wat aangaat jeugd en scouting. Hoe simpel kan het zijn....maar.....bij Ajax lijkt het wel of het fout MOET gaan....

De oplossing komt uit de mond van THEO V.DUIVENBODE!!!!
idd, het kan zo simpel zijn, maar een stel zogenaamd geleerde mensen menen beter te weten.
ECHT NIET!!!

Theo verwoordde het allemaal perfect!
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 22:13 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

idd, het kan zo simpel zijn, maar een stel zogenaamd geleerde mensen menen beter te weten.
ECHT NIET!!!

Theo verwoordde het allemaal perfect!
Precies en zoals jij het eerder zei. Theo is open, eerlijk en oprecht!!! Mag dat wel bij Ajax???? Het lijkt erop van niet....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 22:25   quote  deeplink  
Als die KALE KLOOTZAK en Co. om wat voor reden dan het toch voor elkaar krijgen om aan te mogen blijven, denk ik dat ONZE CLUB AJAX een heleboel leden gaat verliezen.
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het zover zal komen.

Mijn hoop is volledig gevestigd op de woorden van Theo van Duivenbode en op het proces van komende woensdag.

JOHAN/AJAX FOREVER!!!
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 22:32   quote  deeplink  
Ik kijk met pijn in m'n ogen naar dat interview met die Olfers. Ik wordt een beetje misselijk......Ff naar de wc....
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 22:32 schreef Kane het volgende:
Ik kijk met pijn in m'n ogen naar dat interview met die Olfers. Ik wordt een beetje misselijk......Ff naar de wc....
Als je dat interview nagaat, kom je tot de conclusie dat ze puur geprobeerd hebben om van Cruijff af te komen. Die hebben echt gedacht dat Cruijff er mee zou kappen. Het probleem zit in het tijdstip waarop ze Cruijff hebben laten weten naar die bewuste vergadering te komen om de aanstelling van v.Gaal aan Cruijff door te geven. Dat tijdstip was veel te kort voor Cruijff om naar Amsterdam te komen....toch hebben ze Cruijff ingelicht en dus is het de vraag wat de rechter daarmee doet...in theorie is het wellicht rechtsgeldig wat die luizen gedaan hebben, maar in praktijk was het niet te realiseren...

Als je die Ten HaTe, Romer en Olfers nu weer hoort, kom je tot de conclusie dat ze zich in alle bochten wringen om hun idiote daad recht te lullen. Laten we hopen dat er in de rechtszaal met gezond verstand word geoordeeld...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 december 2011 door alibabba --
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 22:41 schreef alibabba het volgende:

[..]

Als je dat interview nagaat, kom je tot de conclusie dat ze puur geprobeerd hebben om van Cruijff af te komen. Die hebben echt gedacht dat Cruijff er mee zou kappen. Het probleem zit in het tijdstip waarop ze Cruijff hebben laten weten naar die bewuste vergadering te komen om de aanstelling van v.Gaal aan Cruijff door te geven. Dat tijdstip was veel te kort voor Cruijff om naar Amsterdam te komen....toch hebben ze Cruijff ingelicht en dus is het de vraag wat de rechter daarmee doet...in theorie is het wellicht rechtsgeldig wat die luizen gedaan hebben, maar in praktijk was het niet te realiseren...

Als je die Ten HaTe, Romer en Olfers nu weer hoort, kom je tot de conclusie dat ze zich in alle bochten wringen om hun idiote daad recht te lullen. Laten we hopen dat er in de rechtszaal met gezond verstand word geoordeeld...
In artikel 5.2 van het reglement staat dat vergaderingen van de rvc minimaal zes werkdagen van tevoren moeten worden aangekondigd, behalve in spoedeisende gevallen. Dat laatste is niet aan de orde: Van Gaal zou pas in juli beginnen als algemeen directeur. De termijn van zes werkdagen is niet gehonoreerd: Cruijff wist pas de dag voor de vergadering dat de rvc bijeen zou komen in Amsterdam. Paul Römer beweert dat hij Cruijff de zondag voor de vergadering heeft proberen te bereiken, maar ook dat zou te laat zijn.

bron: http://www.depers.nl/sport/611752/Louis-aanstellen-Mag-dat.html
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
Kots- en kots misselijk wordt ik van die KALE en Co.

Hoop niet dat ze morgenavond in de ArenA zitten, zowel dan zitten ze helaas te ver bij mij vandaan om op ze te kotsen...
alibabba
 alibabba - vrijdag 02 december 2011 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 22:46 schreef Kane het volgende:

[..]

In artikel 5.2 van het reglement staat dat vergaderingen van de rvc minimaal zes werkdagen van tevoren moeten worden aangekondigd, behalve in spoedeisende gevallen. Dat laatste is niet aan de orde: Van Gaal zou pas in juli beginnen als algemeen directeur. De termijn van zes werkdagen is niet gehonoreerd: Cruijff wist pas de dag voor de vergadering dat de rvc bijeen zou komen in Amsterdam. Paul Römer beweert dat hij Cruijff de zondag voor de vergadering heeft proberen te bereiken, maar ook dat zou te laat zijn.

bron: http://www.depers.nl/sport/611752/Louis-aanstellen-Mag-dat.html
Behalve in spoedeisende gevallen.....wat die luizen dus zeggen is dat er spoed bij nodig was. De Ondernemingsraad had er druk achter gezet en er was nog iets dat het snel moest gebeuren, volgens hun....

Het is allemaal een zaak voor de rechter...wat 1 ding duidelijk is voor mij, is dat ze alles in het werk hebben gesteld om Cruijff pootje te lichten...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 02 december 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 22:53 schreef alibabba het volgende:

[..]

Behalve in spoedeisende gevallen.....wat die luizen dus zeggen is dat er spoed bij nodig was. De Ondernemingsraad had er druk achter gezet en er was nog iets dat het snel moest gebeuren, volgens hun....

Het is allemaal een zaak voor de rechter...wat 1 ding duidelijk is voor mij, is dat ze alles in het werk hebben gesteld om Cruijff pootje te lichten...
maar Cruijff zal nu zeker niet meer opgeven...

Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 23:19   quote  deeplink  
De vraag is of er werkelijk sprake is van spoed. Bij van Gaal in ieder geval niet aangezien hij pas in juli kon beginnen. Voor wat betreft Blind dat is interessant want de functie technisch directeur komt namelijk niet meer voor in de plannen die ook bij de RvC bekend zijn. Ik weet alleen niet in hoeverre dat zwart op wit staat. Tevens zijn de contracten van blind en het technisch hart met elkaar in strijd.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 02 december 2011 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 23:19 schreef Kane het volgende:
Tevens zijn de contracten van blind en het technisch hart met elkaar in strijd.
Was dat al ergens vastgelegd in beleid dan?
Kane
 Kane - vrijdag 02 december 2011 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 23:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Was dat al ergens vastgelegd in beleid dan?
Laat ik het zo zeggen. In de contracten van het technisch hart staat dat er op technisch gebied niemand boven hen staat terwijl in het contract van blind staat dat hij de leiding over het technisch hart heeft. Is dus met elkaar in strijd.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 02 december 2011 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 23:45 schreef Kane het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen. In de contracten van het technisch hart staat dat er op technisch gebied niemand boven hen staat terwijl in het contract van blind staat dat hij de leiding over het technisch hart heeft. Is dus met elkaar in strijd.
Heb jij inzage gehad in die contracten dan?
Kane
 Kane - zaterdag 03 december 2011 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 december 2011 - 23:48 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Heb jij inzage gehad in die contracten dan?
Ja die heb ik toevallig hier liggen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kort geding Johan Cruijff en jeugdtrainers tegen Ajax op woensdag 7 december

0.0095770