BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kalou

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
semzoe
 semzoe - vrijdag 02 december 2011 - 23:38   quote  deeplink  
Iets voor ons???????????????
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - vrijdag 02 december 2011 - 23:53   quote  deeplink  
was dat maar waar maar ik denk iets te duur
aan salaris dan he
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 02 december 2011 - 23:57   quote  deeplink  
leg er an welke ;)
semzoe
 semzoe - zaterdag 03 december 2011 - 00:17   quote  deeplink  
martin v. geel kan een hoop regelen......
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 03 december 2011 - 00:25   quote  deeplink  
Slotje!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 10:05   quote  deeplink  
Kalou naar Feyenoord, wat een onzinnige discussie zeg. Ik hoorde dat Messi ook wel interesse heeft. Kap ajb.

Slotje
craven
 craven - zaterdag 03 december 2011 - 11:24   quote  deeplink  
Gaat misschien naar Marseille...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 11:24 schreef craven het volgende:
Gaat misschien naar Marseille...
Ben jaloers op Marseille zou hem nog graag eens in het Feyenoordshirt zien spelen met Dirkie zou mooi zijn.
salemi
 salemi - zaterdag 03 december 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 10:05 schreef RenatoBos het volgende:
Kalou naar Feyenoord, wat een onzinnige discussie zeg. Ik hoorde dat Messi ook wel interesse heeft. Kap ajb.

Slotje
Zo onzinnig is het niet. Feyenoord heeft een salarisplafond, maar een persoonlijke sponsor zou een aanvullend salaris kunnen geven. In het geval Kalou zou Feyenoord graag een uitzondering maken op het salarisplafond, lijkt mij. het moet wel een transfervrije speler zijn. Transfergelden wordt heel erg moeilijk voor Feyenoord, maar dat geldt inmiddels gelukkig voor veel meer clubs. Wacht maar tot de klad er een keer goed inkomt in Engeland en er geen idiote transfergelden en salarissen worden betaald, dan komen de spelers vanzelf weer naar clubs al Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 15:28 schreef salemi het volgende:

[..]

Zo onzinnig is het niet. Feyenoord heeft een salarisplafond, maar een persoonlijke sponsor zou een aanvullend salaris kunnen geven. In het geval Kalou zou Feyenoord graag een uitzondering maken op het salarisplafond, lijkt mij. het moet wel een transfervrije speler zijn. Transfergelden wordt heel erg moeilijk voor Feyenoord, maar dat geldt inmiddels gelukkig voor veel meer clubs. Wacht maar tot de klad er een keer goed inkomt in Engeland en er geen idiote transfergelden en salarissen worden betaald, dan komen de spelers vanzelf weer naar clubs al Feyenoord.
Maar ik denk niet dat je van de winterstop al een sponsor zou kunnen vinden, Marseille is toch redelijk concreet om hem binnen te halen. Nog daarbij komt dat Ivorianen graag in Frankrijk spelen, in geval van Kalou geloof ik ook graag dat hij naar Feyenoord terug zou willen, zeker wel. Afgezien dat ik hem ook graag terug zou zien denk ik niet dat Feyenoord nu voor Kalou zal gaan.
Haha terwijl ik dit zit te typen scoort hij de 2-0 voor Chelsea, kost ie nog duurder d:-)
Ik denk ook niet dat die idiote transfergelden en salarissen in Engeland naar beneden gaan, zeker niet op korte termijn, daar ze daar helemaal footballminded zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kalou









0.0055949