BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJNALDUM

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - zaterdag 03 december 2011 - 09:33   quote  deeplink  
Om een speler te krenken en hem op het bot toe te motiveren doe je door hem uit te fluiten en te schelden.

Om een speler emotioneel echt te raken en hem in vertwijfeling te brengen over zijn keuze, is een oorverdovend applaus!

Het zal hem slappe benen geven en de motivatie ontnemen omdat hij voor zo'n mooi, respectvol en groots Legioen mag spelen!

Vind je toch nog steeds dat Wijnaldum de club en de supporters zonder respect heeft behandeld.

Kijk dan zelf in de spiegel en vraag je af of je GROOTS genoeg bent om dit juist zelf niet terug te doen!?
Dit zegt meer en genoeg over de grootsheid en klasse van jezelf dan over een ander.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 03 december 2011 - 09:34   quote  deeplink  
Mooi stukje KKL. Hier ben ik het helemaal mee eens
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 03 december 2011 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 09:33 schreef KKL het volgende:
Om een speler te krenken en hem op het bot toe te motiveren doe je door hem uit te fluiten en te schelden.

Om een speler emotioneel echt te raken en hem in vertwijfeling te brengen over zijn keuze, is een oorverdovend applaus!

Het zal hem slappe benen geven en de motivatie ontnemen omdat hij voor zo'n mooi, respectvol en groots Legioen mag spelen!

Vind je toch nog steeds dat Wijnaldum de club en de supporters zonder respect heeft behandeld.

Kijk dan zelf in de spiegel en vraag je af of je GROOTS genoeg bent om dit juist zelf niet terug te doen!?
Dit zegt meer en genoeg over de grootsheid en klasse van jezelf dan over een ander.
helemaal eens!!! gewoon klappen en oorverdovend applaus!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 03 december 2011 - 10:01   quote  deeplink  
Als je een speler niet waardeert is stil zijn ook een optie.
Dat die speler daar mogelijk onzeker van wordt is voor hem een optie.
ar
 ar - zaterdag 03 december 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 09:33 schreef KKL het volgende:
Om een speler te krenken en hem op het bot toe te motiveren doe je door hem uit te fluiten en te schelden.

Om een speler emotioneel echt te raken en hem in vertwijfeling te brengen over zijn keuze, is een oorverdovend applaus!

Het zal hem slappe benen geven en de motivatie ontnemen omdat hij voor zo'n mooi, respectvol en groots Legioen mag spelen!

Vind je toch nog steeds dat Wijnaldum de club en de supporters zonder respect heeft behandeld.

Kijk dan zelf in de spiegel en vraag je af of je GROOTS genoeg bent om dit juist zelf niet terug te doen!?
Dit zegt meer en genoeg over de grootsheid en klasse van jezelf dan over een ander.
mooi stuk..klasse man.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 09:33 schreef KKL het volgende:
Om een speler te krenken en hem op het bot toe te motiveren doe je door hem uit te fluiten en te schelden.

Om een speler emotioneel echt te raken en hem in vertwijfeling te brengen over zijn keuze, is een oorverdovend applaus!

Het zal hem slappe benen geven en de motivatie ontnemen omdat hij voor zo'n mooi, respectvol en groots Legioen mag spelen!

Vind je toch nog steeds dat Wijnaldum de club en de supporters zonder respect heeft behandeld.

Kijk dan zelf in de spiegel en vraag je af of je GROOTS genoeg bent om dit juist zelf niet terug te doen!?
Dit zegt meer en genoeg over de grootsheid en klasse van jezelf dan over een ander.
Respect!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 03 december 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 09:33 schreef KKL het volgende:
Om een speler te krenken en hem op het bot toe te motiveren doe je door hem uit te fluiten en te schelden.

Om een speler emotioneel echt te raken en hem in vertwijfeling te brengen over zijn keuze, is een oorverdovend applaus!

Het zal hem slappe benen geven en de motivatie ontnemen omdat hij voor zo'n mooi, respectvol en groots Legioen mag spelen!

Vind je toch nog steeds dat Wijnaldum de club en de supporters zonder respect heeft behandeld.

Kijk dan zelf in de spiegel en vraag je af of je GROOTS genoeg bent om dit juist zelf niet terug te doen!?
Dit zegt meer en genoeg over de grootsheid en klasse van jezelf dan over een ander.
zo had ik er nog niet tegenaan gekeken..... ik zal klappen hahahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 11:23   quote  deeplink  
Ik weet het ook ff niet meer aan de ene kant voel ik dat hij ons in de steek heeft gelaten mede door zijn actie met het pisveelogo en verdiend dus geen applaus, maar inKKL zijn post kan ik me ook heel goed vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door RenatoBos --
craven
 craven - zaterdag 03 december 2011 - 11:23   quote  deeplink  
En toch vindt ik het een LUL
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 03 december 2011 - 13:14   quote  deeplink  
En als hij de 0-1 maakt?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 13:16   quote  deeplink  
Dan is het een BOERENLUL.
willem v G
 willem v G - zaterdag 03 december 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Wij konden de 5 miljoen goed gebruiken, anders had hij gewoon nog bij ons gevoetbald waarschijnlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 13:14 schreef hoogvliet010 het volgende:
En als hij de 0-1 maakt?
En als hij de 1-0 maakt?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 03 december 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 09:33 schreef KKL het volgende:
Om een speler te krenken en hem op het bot toe te motiveren doe je door hem uit te fluiten en te schelden.

Om een speler emotioneel echt te raken en hem in vertwijfeling te brengen over zijn keuze, is een oorverdovend applaus!

Het zal hem slappe benen geven en de motivatie ontnemen omdat hij voor zo'n mooi, respectvol en groots Legioen mag spelen!

Vind je toch nog steeds dat Wijnaldum de club en de supporters zonder respect heeft behandeld.

Kijk dan zelf in de spiegel en vraag je af of je GROOTS genoeg bent om dit juist zelf niet terug te doen!?
Dit zegt meer en genoeg over de grootsheid en klasse van jezelf dan over een ander.
Kan ik het alleen maar mee eens zijn.
otje10ramon
 otje10ramon - zaterdag 03 december 2011 - 14:23   quote  deeplink  
als hij 1-0 scoort wel fluiten
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 december 2011 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:23 schreef otje10ramon het volgende:
als hij 1-0 scoort wel fluiten
Hoezo dat vind ik dan weer raar!
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 03 december 2011 - 20:25   quote  deeplink  
Ik snap Wijnaldum eigenlijk wel nu k het realistisch heb bekeken... Het verhaal van KKL verdiend een avatar
Els
 Els - zaterdag 03 december 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 09:33 schreef KKL het volgende:
Om een speler te krenken en hem op het bot toe te motiveren doe je door hem uit te fluiten en te schelden.

Om een speler emotioneel echt te raken en hem in vertwijfeling te brengen over zijn keuze, is een oorverdovend applaus!

Het zal hem slappe benen geven en de motivatie ontnemen omdat hij voor zo'n mooi, respectvol en groots Legioen mag spelen!

Vind je toch nog steeds dat Wijnaldum de club en de supporters zonder respect heeft behandeld.

Kijk dan zelf in de spiegel en vraag je af of je GROOTS genoeg bent om dit juist zelf niet terug te doen!?
Dit zegt meer en genoeg over de grootsheid en klasse van jezelf dan over een ander.
Je hebt ongetwijfeld gelijk, KKL, hoewel ik mijn twijfels heb over de vertwijfeling. Ik heb in de spiegel gekeken en het antwoord is nee.
van geil
 van geil - zaterdag 03 december 2011 - 21:11   quote  deeplink  
wijnaldum is verleden tijd....
feyenoord is heden op de goede weg
hopelijk kiest hij het pad van van bronckhorst
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 03 december 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Ik ben het eens met het verhaal dat we hem moeten toejuichen, je toont aan dat je als legioen "groter" bent dan graainaldum. Als hij vervolgens alles afscheurt zodra hij het veld op stapt vind ik dan wel weer prima. Ik hoop wel dat ze er in het veld alles aan doen om hem uit te schakelen.
van geil
 van geil - zaterdag 03 december 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 21:12 schreef hotjumper het volgende:
Ik ben het eens met het verhaal dat we hem moeten toejuichen, je toont aan dat je als legioen "groter" bent dan graainaldum. Als hij vervolgens alles afscheurt zodra hij het veld op stapt vind ik dan wel weer prima. Ik hoop wel dat ze er in het veld alles aan doen om hem uit te schakelen.
ik sluit me hier bij aan
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 december 2011 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:23 schreef otje10ramon het volgende:
als hij 1-0 scoort wel fluiten
Als ie nu de 0-1 scoort , kan ik het nog wel begrijpen maar niet als ie de 1-0 scoort.......
van geil
 van geil - zondag 04 december 2011 - 15:40   quote  deeplink  
zo,,,die kan weer overstappen,,naar een NOG BETER CLUB
FEYENOORD
MMM
 MMM - zondag 04 december 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Wie?
boes
 boes - zondag 04 december 2011 - 15:44   quote  deeplink  
Als ze hem transfervrij laten gaan, is het een goeie voor op de bank voor Feyenoord!
van geil
 van geil - zondag 04 december 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 15:44 schreef boes het volgende:
Als ze hem transfervrij laten gaan, is het een goeie voor op de bank voor Feyenoord!
:)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 december 2011 - 15:46   quote  deeplink  
De beste man bij PSV was vandaag een ex-Feyenoorder...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 december 2011 - 16:34   quote  deeplink  
Siert Wijnaldum toch wel als je hem hoort spreken over Feyenoord. " Ik ben nu supporter van Feyenoord".
Jooppie
 Jooppie - zondag 04 december 2011 - 16:43   quote  deeplink  
het viel me alleen op dat die psv'ers hem geen hart onder de riem stoken op het moment dat die werd uitgefloten. Nu waren ze toch al aardig stil. Jongens, ik vond het een geweldige dag!
DK
 DK - zondag 04 december 2011 - 17:15   quote  deeplink  
wat werd er gezongen over bijnaldum ophet einde, ik kon het niet goed horen.
FR-Han
 FR-Han - zondag 04 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
gini, neem je rotzooi mee...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
hahahaha
DK
 DK - zondag 04 december 2011 - 17:17   quote  deeplink  
hahahhaa helemaal goed!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 december 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Ghehe zal wel gezellig zijn op de trekker terug naar het lampengat.
FR-Han
 FR-Han - zondag 04 december 2011 - 17:20   quote  deeplink  
die stroot, zijn moeder is een jood! lalalala lol
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 04 december 2011 - 17:22   quote  deeplink  
Fer schijnt op z'n kamertje te liggen bibberen onder z'n bedje....nu al bang. Nou jongen, ook jou lusten we rauw.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 17:20 schreef obiku010 het volgende:
die stroot, zijn moeder is een jood! lalalala lol
d:-)
van geil
 van geil - zondag 04 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 17:22 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Fer schijnt op z'n kamertje te liggen bibberen onder z'n bedje....nu al bang. Nou jongen, ook jou lusten we rauw.
haha:)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 december 2011 - 17:27   quote  deeplink  
18 december, kom maar op ferke
DY
 DY - zondag 04 december 2011 - 23:52   quote  deeplink  
hij zit dan waarschijnlijk gewoon de bank warm te houden?
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 december 2011 - 23:55   quote  deeplink  
Ik heb medelijden met die jongen... Ik kan me zelfs neit aan de indruk ontrekken dat hij niet wou scoren, sterker nog ik weet het zeker. Hij is wel 4x alleen op Mulder afgeweest, waarvan hij er 3x in slaagde om net zo lang te wachten totdat er een Feyenoorder voor stond en 1x recht op Mulder te schieten. Ons 5 miljoen euro opgebracht, vrijwillig geld gegeven aan de jeugdopleiding, en in dienst van PSV na een verloren wedstrijd waarin hij constant werd uitgefloten toch nog zeggen dat Feyenoord zijn club is, Wijnaldum is sinds vandaag een held voor mij en ik hoop dat hij ooit nog terugkeerd.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 00:08   quote  deeplink  
Ik ben het eens met Quiroz. Ik vond zijn interview na afloop aandoenlijk. Der zit geen kwaad bij, bij die jongen. Streep er onder zetten en Gini de volgende keer een andere ontvangst geven.
mars
 mars - maandag 05 december 2011 - 01:03   quote  deeplink  
Ik heb niets anders gedaan dan hem uitfluiten vanaf de eerste minuut en deed ook heerlijk mee aan 'Gini neem je rotzooi mee', maar ik moet zeggen dat als je naar de feiten kijkt hij werkelijk niets negatiefs over Feyenoord zegt, Feyenoord geld heeft opgeleverd en het eigenlijk best een sympathiek ventje is. Toch heeft hij een hele verkeerde keuze gemaakt! net als Quiroz had ik ook het idee dat wijnaldum zelfs niet eens zou willen of durven scoren,
DY
 DY - maandag 05 december 2011 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 01:03 schreef mars het volgende:
Ik heb niets anders gedaan dan hem uitfluiten vanaf de eerste minuut en deed ook heerlijk mee aan 'Gini neem je rotzooi mee', maar ik moet zeggen dat als je naar de feiten kijkt hij werkelijk niets negatiefs over Feyenoord zegt, Feyenoord geld heeft opgeleverd en het eigenlijk best een sympathiek ventje is. Toch heeft hij een hele verkeerde keuze gemaakt! net als Quiroz had ik ook het idee dat wijnaldum zelfs niet eens zou willen of durven scoren,
maar dat is dan toch lekker zijn probleem, dit moet nu bekend komen te staan als de wedstrijd waar wijnaldum niet wilde scoren want daar doe je het hele team en vooral de keeper en de verdediging tekort.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door DY --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 09:04   quote  deeplink  
gozert laat ons in de steek op een cruciaal moment, klopt op de logo's van verschillende clubs.... kan daarna prima zich verwoorden hoe mooi het bij Feyenoord was.... blijft voor mij hetzelfde dus.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 december 2011 - 09:09   quote  deeplink  
Goedpratertje dus van hem, ik wil hem wel eens horen verklaren dan waarom hij nu ineens vol passie op dat logo klopt.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 december 2011 - 09:23   quote  deeplink  
Mwah, t is ook net wat je wilt zien. Als je je bril net wat anders op je neus zet, slaat ie op t midden van zijn borst om te laten zien hoe goed HIJ dat wel niet ff deed.

Als ik overigens zo'n logo op mn borst had zou ik er ook op slaan, net zo lang tot t er af viel..

T blijft zuur en ik snap de emoties wel. Maar voor mij is t nu wel af.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 december 2011 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:23 schreef Stylzz het volgende:
Mwah, t is ook net wat je wilt zien. Als je je bril net wat anders op je neus zet, slaat ie op t midden van zijn borst om te laten zien hoe goed HIJ dat wel niet ff deed.

Als ik overigens zo'n logo op mn borst had zou ik er ook op slaan, net zo lang tot t er af viel..

T blijft zuur en ik snap de emoties wel. Maar voor mij is t nu wel af.
Jij met zo'n logo op je borst Stylzz dat zie ik niet gebeuren. Zou je niet staan ook trouwens. En dan denk dat er wel meerdere zijn die dat er willen afslaan bij je.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 05 december 2011 - 09:51   quote  deeplink  
Voor Wijnaldum is het gewoon jammer dat het logo van PSV op de plek van zijn hart zit. Nu lijkt het inderdaad alsof hij het logo geweldig vind terwijl het gaat om zijn hart.
Hij heeft de club een leuk bedrag opgeleverd, zegt niets negatiefs over Feyenoord, heeft een bijdrage gedaan voor de jeugdopleiding en daarbij zijn we er niet echt op achteruit gegaan.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 09:55   quote  deeplink  
stom gelul allemaal, als wij nu 16e hadden gestaan dan had je er heel anders over gesproken...
Deze gozert heeft ons in de steek gelaten. hij had kunnen proberen Feyenoord weer naar een hoger plan te tillen en dan een mooie transfer naar het buitenland kunnen maken wat ons nog meer geld had opgeleverd.
Ik vind hem nog steeds een Judas en ben blijkbaar niet zo gevoelig voor zijn charme-offensief.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5992
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJNALDUM









0.0088798