BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJNALDUM

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de kromme 73
 de kromme 73 - maandag 05 december 2011 - 09:58   quote  deeplink  
Gini je bent welkom als je ooit terug komt.....
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 05 december 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Dat geeft toch al aan dat er uit emotie wordt gereageerd? De kans bestaat dat ik er anders over zou denken op het moment dat we (zoals vorig jaar toen hij er wel bij zat) in de staart van de competitie zouden staan. Ik kan alleen niet vergeten dat zijn transfer er (hopelijk) toe heeft bijgedragen dat ik nog vele jaren van de mooiste club van Nederland kan genieten. Spelers zijn passanten niemand is groter dan de club!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 december 2011 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:55 schreef FR-Douwe het volgende:
stom gelul allemaal, als wij nu 16e hadden gestaan dan had je er heel anders over gesproken...
Deze gozert heeft ons in de steek gelaten. hij had kunnen proberen Feyenoord weer naar een hoger plan te tillen en dan een mooie transfer naar het buitenland kunnen maken wat ons nog meer geld had opgeleverd.
Ik vind hem nog steeds een Judas en ben blijkbaar niet zo gevoelig voor zijn charme-offensief.
En als we eerste hadden gestaan? Ik had het willen zien als Wijnaldum en Fer waren gebleven of Feyenoord dan ook zo ver had gestaan. Het is en blijft koffiedik kijken. Maar met 1 ding ben ik het wel met jou eens, als je bij Feyenoord speel hoor je de club alleen voor een buitenlandse club verlaten. Maar dan vind ik wel dat feyenoord voor de bovenste 5 mee moet strijden en dat ik helaas al jaren niet meer gebeurt. Dus ik heb begrip voor jou standpunt maar ook voor die van Wijnaldum............
Rovert
 Rovert - maandag 05 december 2011 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:55 schreef FR-Douwe het volgende:
stom gelul allemaal, als wij nu 16e hadden gestaan dan had je er heel anders over gesproken...
Deze gozert heeft ons in de steek gelaten. hij had kunnen proberen Feyenoord weer naar een hoger plan te tillen en dan een mooie transfer naar het buitenland kunnen maken wat ons nog meer geld had opgeleverd.
Ik vind hem nog steeds een Judas en ben blijkbaar niet zo gevoelig voor zijn charme-offensief.
Zo mee eens, al dat gezeik rondom Gini. Hij heeft ons in de steek gelaten, wij fluiten hem uit, so what.
Alsof we niet vaker spelers hebben uitgefloten. John van Loen werd in zijn Feyenoord-tijd nog harder uitgefloten en die droeg gewoon ons shirt
freduc
 freduc - maandag 05 december 2011 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:51 schreef rich Arnhem het volgende:
Voor Wijnaldum is het gewoon jammer dat het logo van PSV op de plek van zijn hart zit. Nu lijkt het inderdaad alsof hij het logo geweldig vind terwijl het gaat om zijn hart.
Hij heeft de club een leuk bedrag opgeleverd, zegt niets negatiefs over Feyenoord, heeft een bijdrage gedaan voor de jeugdopleiding en daarbij zijn we er niet echt op achteruit gegaan.
helemaal mee eens , die jongen wil hogerop en had niet gerekend dat feyenoord zo goed voor de dag zou komen dit seizoen , fer en wijnaldum hebben er wel voor gezorgt dat we weer zwarte cijfers kunnen schrijven
laten we hopen dat hij ooit weer terug komt als topper en hij ons een paar mooie jaren kan bezorgen
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 december 2011 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 10:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

Zo mee eens, al dat gezeik rondom Gini. Hij heeft ons in de steek gelaten, wij fluiten hem uit, so what.
Alsof we niet vaker spelers hebben uitgefloten. John van Loen werd in zijn Feyenoord-tijd nog harder uitgefloten en die droeg gewoon ons shirt
klopt, maar voor mij is t scherpe randje er wel af nu.
Oftewel, het is gewoon 1 van de vele niet Feyenoorders in deze competitie

*edit

Hij zit wel hoger in de pikorde dan Lulring.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door Stylzz --
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 10:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klopt, maar voor mij is t scherpe randje er wel af nu.
Oftewel, het is gewoon 1 van de vele niet Feyenoorders in deze competitie

*edit

Hij zit wel hoger in de pikorde dan Lulring.
hoger qua uitfluiten of qua waardering?
Rovert
 Rovert - maandag 05 december 2011 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 10:37 schreef freduc het volgende:

[..]

helemaal mee eens , die jongen wil hogerop .............................
oke, dus hij laat ons in de steek, wij laten hem dat weten, einde huilverhalen

gejank
craven
 craven - maandag 05 december 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 10:58 schreef Rovert het volgende:

[..]

oke, dus hij laat ons in de steek, wij laten hem dat weten, einde huilverhalen

gejank
eens: klaar!... ps. Rovert weer terug uit zijn grot? ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 10:58 schreef Rovert het volgende:

[..]

oke, dus hij laat ons in de steek, wij laten hem dat weten, einde huilverhalen

gejank
+1, fijn dat je er weer bent Rovert!
feyenoord for life
 feyenoord for life - maandag 05 december 2011 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:55 schreef FR-Douwe het volgende:
stom gelul allemaal, als wij nu 16e hadden gestaan dan had je er heel anders over gesproken...
Deze gozert heeft ons in de steek gelaten. hij had kunnen proberen Feyenoord weer naar een hoger plan te tillen en dan een mooie transfer naar het buitenland kunnen maken wat ons nog meer geld had opgeleverd.
Ik vind hem nog steeds een Judas en ben blijkbaar niet zo gevoelig voor zijn charme-offensief.
+1
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 december 2011 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 10:58 schreef Rovert het volgende:

[..]

oke, dus hij laat ons in de steek, wij laten hem dat weten, einde huilverhalen

gejank
Idd zo simpel is het.
salemi
 salemi - maandag 05 december 2011 - 12:08   quote  deeplink  
Zijn grootste daad van clubliefde heeft hij gedaan door de bal tegen Mulder aan te schieten in plaats van in het doel.
Overigens is uitfluiten wel zo'n beetje het domst wat je kunt doen. PSV speelde als een drol en Wijnaldum was de enige die een voldoende haalde. En weet je waarom? Omdat Wijnaldum de enige was die uitgefloten werd. Voortaan eerst nadenken voordat je weer gaat fluiten.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:55 schreef FR-Douwe het volgende:
stom gelul allemaal, als wij nu 16e hadden gestaan dan had je er heel anders over gesproken...
Deze gozert heeft ons in de steek gelaten. hij had kunnen proberen Feyenoord weer naar een hoger plan te tillen en dan een mooie transfer naar het buitenland kunnen maken wat ons nog meer geld had opgeleverd.
Ik vind hem nog steeds een Judas en ben blijkbaar niet zo gevoelig voor zijn charme-offensief.
mwa...

Wat heeft hij er voor baat bij om een zogenaamd Charme-offensief te starten? Alsof de PSV-fans het hem in dank afnemen dat hij die dingen zegt?

Vind hem nu niet meer dan een passant, judas is een te groot woord. Natuurlijk vind ik ook die overstap naar PSV pijnlijk. Zeker in combinatie met het logokloppen en de 10-0. Maar daarentegen staat dat hij uitsloot transfervrij te vertrekken, een groot bedrag naar de jeugd heeft overgemaakt en (ongetwijfeld tegen de zin van PSV-ers) benadrukt dat hij nog steeds Rotterdammer en Feyenoorder is. En als ik dan zijn interview zie, dan geloof ik gewoonweg niet in een charme-offensief.

Maar je kunt van mening verschillen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 13:25   quote  deeplink  
Bovendien as is verbrande turf.
Amstedam
 Amstedam - maandag 05 december 2011 - 13:30   quote  deeplink  
ongelofelijk hoe hij werd uitgefloten,stank voor dank
hij heeft geld geschonken voor de jeugdopleiding,door zijn
transferwaarde is Feyenoord weer meer een stukje uit de brand
en jah netzoals Gullit in die tijd heeft hij op sportieve vlak
meer kans bij Psv om zich te laten zien voor het nederlands Elftal
en aan Europa,tis tog immers zijn carriere??
voor de supporters die hem niet uitfloot,TOP!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:30 schreef Amstedam het volgende:
ongelofelijk hoe hij werd uitgefloten,stank voor dank
hij heeft geld geschonken voor de jeugdopleiding,door zijn
transferwaarde is Feyenoord weer meer een stukje uit de brand
en jah netzoals Gullit in die tijd heeft hij op sportieve vlak
meer kans bij Psv om zich te laten zien voor het nederlands Elftal
en aan Europa,tis tog immers zijn carriere??
voor de supporters die hem niet uitfloot,TOP!!!
account nr 8?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa...

Wat heeft hij er voor baat bij om een zogenaamd Charme-offensief te starten? Alsof de PSV-fans het hem in dank afnemen dat hij die dingen zegt?

Vind hem nu niet meer dan een passant, judas is een te groot woord. Natuurlijk vind ik ook die overstap naar PSV pijnlijk. Zeker in combinatie met het logokloppen en de 10-0. Maar daarentegen staat dat hij uitsloot transfervrij te vertrekken, een groot bedrag naar de jeugd heeft overgemaakt en (ongetwijfeld tegen de zin van PSV-ers) benadrukt dat hij nog steeds Rotterdammer en Feyenoorder is. En als ik dan zijn interview zie, dan geloof ik gewoonweg niet in een charme-offensief.

Maar je kunt van mening verschillen.
alle dingen die je noemt (zoals geld naar de jeugdopleiding) zie ik als een charme-offensief om de publieke opinie om te keren. Als hij zo'n groot Feyenoord hart had dan had hij niet op het psv logo geklopt en was hij naar het buitenland gegaan. En dat hij benadrukt dat hij een Rotterdammer is? tja.... je kunt moeilijk zeggen dat hij in eindhoven is geboren....
Maar goed, we verschillen van mening en dat is niet erg... biertje in het cafe dan maar? hahahaha
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:32 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

account nr 8?
waarschijnlijk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

alle dingen die je noemt (zoals geld naar de jeugdopleiding) zie ik als een charme-offensief om de publieke opinie om te keren. Als hij zo'n groot Feyenoord hart had dan had hij niet op het psv logo geklopt en was hij naar het buitenland gegaan. En dat hij benadrukt dat hij een Rotterdammer is? tja.... je kunt moeilijk zeggen dat hij in eindhoven is geboren....
Maar goed, we verschillen van mening en dat is niet erg... biertje in het cafe dan maar? hahahaha
Tuurlijk gozert! Maar om nog op een opmerking in te gaan. Hij was, naar mijn mening, absoluut nog niet toe aan het buitenland.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Tuurlijk gozert! Maar om nog op een opmerking in te gaan. Hij was, naar mijn mening, absoluut nog niet toe aan het buitenland.
dan ga ik er ook nog ff op in hahahaha, ben ik met je eens, hij had nog beter bij Feyenoord kunnen blijven voor een jaartje. Ik ben niet vergeten dat hij amper 1 jaar geleden zijn niet voor een andere nl club te willen voetballen.... Daarom noem ik hem een judas.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:39 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dan ga ik er ook nog ff op in hahahaha, ben ik met je eens, hij had nog beter bij Feyenoord kunnen blijven voor een jaartje. Ik ben niet vergeten dat hij amper 1 jaar geleden zijn niet voor een andere nl club te willen voetballen.... Daarom noem ik hem een judas.
Ik ben eerlijk gezegd die opmerking vergeten... toevallig ergens een nieuwsberichtje daarvan?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd die opmerking vergeten... toevallig ergens een nieuwsberichtje daarvan?
pfffffffff, ik zal een poging doen het op te zoeken... geef mezelf wel weinig kans hahaha. Misschien dat iemand anders het precies weet?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:44 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

pfffffffff, ik zal een poging doen het op te zoeken... geef mezelf wel weinig kans hahaha. Misschien dat iemand anders het precies weet?
hahaha
Els
 Els - maandag 05 december 2011 - 14:10   quote  deeplink  
Bron: Feyenoordleven.nl

Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 14:10 schreef Els het volgende:
Bron: Feyenoordleven.nl

Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben.
bedankt Els!

Jammer inderdaad van deze uitspraken, al heeft hij die andere club dus ook weer niet uitgesloten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 december 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:34 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

alle dingen die je noemt (zoals geld naar de jeugdopleiding) zie ik als een charme-offensief om de publieke opinie om te keren. Als hij zo'n groot Feyenoord hart had dan had hij niet op het psv logo geklopt en was hij naar het buitenland gegaan. En dat hij benadrukt dat hij een Rotterdammer is? tja.... je kunt moeilijk zeggen dat hij in eindhoven is geboren....
Maar goed, we verschillen van mening en dat is niet erg... biertje in het cafe dan maar? hahahaha
Zou wel raar staan als hij zegt dat ie in Eindhoven is geboren hahahahaha misschien integreert hij daar wel snel en spreekt hij met een zachte G en ons ma en ons pa.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 december 2011 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 13:39 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

dan ga ik er ook nog ff op in hahahaha, ben ik met je eens, hij had nog beter bij Feyenoord kunnen blijven voor een jaartje. Ik ben niet vergeten dat hij amper 1 jaar geleden zijn niet voor een andere nl club te willen voetballen.... Daarom noem ik hem een judas.
Tja het blijven voetballers.............
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 05 december 2011 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 14:10 schreef Els het volgende:
Bron: Feyenoordleven.nl

Ook omdat ik me niet kan voorstellen om bij een andere Nederlandse club te spelen. Ik wil juist dat het hier lukt. Dat we met Feyenoord succes hebben.
niet voorstellen, is toch wel een wereld van verschil dan nooit......
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 15:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

niet voorstellen, is toch wel een wereld van verschil dan nooit......
precies.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: WIJNALDUM









0.0077049