BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Excelsior (zaterdag 03-12-2011 , 20:45): 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 december 2011 - 10:34   quote  deeplink  
Een goedendag mensen. Vanavond om 20.45 uur staat de match tegen Excelsior op het programma. Excelsior, wat op plaats 17 bivakkeert, heeft deze competitie nog geen uitwedstrijd gewonnen en heeft in totaal pas 8 treffers weten te scoren. Vooraf zou je zeggen dat het een makkie zou moeten worden voor Ajax en als ik de cijfers er eens bij pak, moet vanavond inderdaad geen probleem worden....

16x eerder stond Ajax - Excelsior voor de Eredivisie op het programma. 15 werden daarvan gewonnen en 1x werd het gelijk ( 2-2 op 18-02-2007 ). 60-7 zijn de doelcijfers, uiteraard in ONS voordeel.

Aad de Mos heeft bij Excelsior gespeeld van 1970 t/m 1973 en hij was op 25-11-1972 getuige van de 8-0 overwinning van Ons Aller Ajax. Cruijff scoorde in die wedstrijd 3x en Johnny Rep tekende voor 2 treffers. Arie Haan en Arnold Muhren maakte er ieder 1. Blijft er 1 doelpunt over en die werd gemaakt door, jawel, Aad de Mos. Hij scoorde destijds een eigen goal en Aad zal wel slecht geslapen hebben de dagen erna...

4-0 was de eindstand op 29-04-1984. Dick Schoenaker en Felix Gasselich maakte ieder 1 doelpunt. Wie er 2 maakte was in mijn ogen een UNIEKE spits...een BRILJANTE voetballer met uitzonderlijke klasse, genaamd....MARCO V.BASTEN. Kijk naar dit geweldig filmpje, die er mij niet van weerhoud om de tranen de vrije loop te laten;

Op 02-03-2008 was dit het scoreverloop tegen de Kralingers; Huntelaar 1-0 ('26), Huntelaar 2-0 ('40), Emanuelson 3-0 ('55), Leonardo 4-0 ('85).

De 3 punten zullen vanavond bijgeschreven moeten worden, willen we nog enigszins meedoen om de bovenste plaatsen. Opvallend is hetgeen FRANK DE BOER zegt over het aantal tegendoelpunten van Excelsior de laatste tijd. "De laatste 3 wedstrijden heeft Excelsior bewezen goed bezig te zijn door slechts 1 goal tegen te krijgen. Ze spelen in hele kleine ruimtes en laten niemand door. Wij moeten de 3 punten pakken en hopelijk doen we dat door mooi spel, maar het is niet zo dat je er gemakkelijk overheen stapt."

Het zal toch geen probleem worden vanavond mensen?????
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Ali, geweldig stuk! Een en al respect voor jou!
Ook leuk dat jij het tippic eens opent, je stukjes zijn altijd erg leuk om te lezen

Ik hou het op 2-1
Ik verwacht dat ze wel weer gaan onderschatten en dinsdag tegen Real moeten ze er ook staan.
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Wederom lekker stukkie statistieken van jou hand Ali, TOPPER!!!

Tegen tegenstanders van dit kaliber kan je het als Ajax nooit goed doen.
Win je met bv (maar) 2-0 dan zal je het comentaar krijgen je niet volledig ingezet te hebben,
laat staan als je een tegen doelpunt om je oren krijgt.
Win je met 7 á 8 doelpunten verschil, dan zal men zeggen dat een tegenstander als Excelsior geen maatstaaf is.
Kortom deze wedstrijd moet je gewoon ff winnen (op welke manier dan ook) en 'm dan snel weer vergeten.
Woensdag wordt een wedstrijd om je drukker om te maken, dus vanavond gewoon zorgen dat je geen persoonlijke schade oploopt.
Het zal ook helemaal geen zin hebben om tegen Excelsior vertrouwen op te gaan bouwen voor woensdag as,
aangezien we woensdag met andere facetten te maken zullen krijgen.
Ajx
 Ajx - zaterdag 03 december 2011 - 11:40   quote  deeplink  
Ja, we gaan ook nog voetballen! Altijd een leuke afwisseling heh.... Maar Excelsior mag geen probleem zijn in eigen huis. Maar we mogen ook niet vergeten dat de achterstand op Twente en psv maar 3 en 6 punten is!! En dat zij nou ook niet in een fantastische mood zijn! Az staat dan wel iets verder weg, maar die gaan het ook niet volhouden, hebben een iets te kleine selectie! Vandaar, die 31ste zit er heus nog wel in als we tot de winterstop alles winnen!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 11:40 schreef Ajx het volgende:
Ja, we gaan ook nog voetballen! Altijd een leuke afwisseling heh.... Maar Excelsior mag geen probleem zijn in eigen huis. Maar we mogen ook niet vergeten dat de achterstand op Twente en psv maar 3 en 6 punten is!! En dat zij nou ook niet in een fantastische mood zijn! Az staat dan wel iets verder weg, maar die gaan het ook niet volhouden, hebben een iets te kleine selectie! Vandaar, die 31ste zit er heus nog wel in als we tot de winterstop alles winnen!
ik vind het leuk dat zo zo opputonistisch bent over ajax, maar ik vind je nu wat doordrijven, psv is in goede doen momenteel en az speelt gewoon degelijk, zoals de laatste jaren de kampioen altijd degelijk speelde!
Twente is de enige ploeg die we momenteel kunnen achterhalen, we spelen zelf ook niet goed!
Eide
 Eide - zaterdag 03 december 2011 - 12:20   quote  deeplink  
Op mijn verjaardag gaat Ajax mij natuurlijk een schitterend cadeau geven door die reserve feyenoorders van excelsior ontspannen op te rollen met goed voetbal en een stapeltje goals. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Eide --
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 12:20 schreef Eide het volgende:
Op mijn verjaardag gaat Ajax mij natuurlijk een schitterend cadeau geven door die reserve feyenoorders van excelsior ontspannen op te rollen met goed voetbal en een stapeltje goals. :)
Van harte Eide.....
Hoeveel kaarsjes mocht je uitblazen?
Guyt
 Guyt - zaterdag 03 december 2011 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag vandaag.Ik gok een 5-0 overwinning voor AJAX.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
heej van harte gefeliciteerd man! hoeveel jaartjes ben je geworden??
Maak er een leuke dag van! Hopelijk krijg je van Ajax vanavond een mooi cadeau!
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 10:34 schreef alibabba het volgende:
"De laatste 3 wedstrijden heeft Excelsior bewezen goed bezig te zijn door slechts 1 goal tegen te krijgen. Ze spelen in hele kleine ruimtes en laten niemand door. Wij moeten de 3 punten pakken en hopelijk doen we dat door mooi spel, maar het is niet zo dat je er gemakkelijk overheen stapt."

Het zal toch geen probleem worden vanavond mensen?????
Het waren tegen kwalitatief mindere tegenstanders... als ajax het temop opvoert, ga je er zo doorheen. het enige wat Ajax van een rotwedstrijd weerhoudt is een goede mentaliteit!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 13:03   quote  deeplink  
Proficiat Eide! ik denk 4-1 voor ONS AJAX

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Ronald 1960 --
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - zaterdag 03 december 2011 - 13:04   quote  deeplink  
Moeizame 2-1.
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 december 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Proficiat Eide!!! Op je verjaardag ga je vandaag niet lijden Eide..:)
Grasmaaier
 Grasmaaier - zaterdag 03 december 2011 - 13:29   quote  deeplink  
8-0 ..

4x Miralem Sulejmani
1x Theo Janssen
2x Nicolas Lodeiro
1x Davy Klaassen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Grasmaaier --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 december 2011 - 14:15   quote  deeplink  
Leuk gebracht Ali!!
Ik denk dat Ajax minder moeite heeft met Excelsior als FC Twente had met hun...
Twente speelde thuis namelijk gelijk tegen hun, dus we mogen ze niet onderschatten.
En dat is nu het geen waar ik elke x weer bang voor ben.
Ik vind dat Frank de juiste trainer voor Ajax is maar hij mag wel een studie gaan volgen om zijn jongens gemotiveerder/scherper aan de wedstrijd te laten beginnen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Leuk gebracht Ali!!
Ik denk dat Ajax minder moeite heeft met Excelsior als FC Twente had met hun...
Twente speelde thuis namelijk gelijk tegen hun, dus we mogen ze niet onderschatten.
En dat is nu het geen waar ik elke x weer bang voor ben.
Ik vind dat Frank de juiste trainer voor Ajax is maar hij mag wel een studie gaan volgen om zijn jongens gemotiveerder/scherper aan de wedstrijd te laten beginnen.
jack ben het gedeeltelijk met je eens, het laatste stukje namelijk niet, frank kan van alles tegen de spelers zegge, iets wat hij vast en zeker ook doet, maar de SPELERS moeten het goed, bij hun is vaak de mentaliteit verkeerd, en vanaf de bank kun je alleem maar toekijken wat er gebeurd
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 03 december 2011 - 14:36   quote  deeplink  
Verdomme Ali, wat een prachtig filmpje van Van Basten.

Lastige pot vanavond ben ik bang. Ik hoop natuurlijk van niet, maar Ajax heeft het vaker moeilijk tegen dit soort ploegen. Ze graven zich natuurlijk gigantisch in en loeren op een foutje in de verdediging. En daar zijn we dit seizoen toch bijzonder kwetsbaar. Maar met het thuisvoordeel erbij denk ik toch dat ze wel gaan winnen. En ik hoop gewoon weer een keer op een overtuigend manier.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 december 2011 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 14:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

jack ben het gedeeltelijk met je eens, het laatste stukje namelijk niet, frank kan van alles tegen de spelers zegge, iets wat hij vast en zeker ook doet, maar de SPELERS moeten het goed, bij hun is vaak de mentaliteit verkeerd, en vanaf de bank kun je alleem maar toekijken wat er gebeurd
Dat is mooi Luis, je kan het niet altijd eens zijn..
Het is aan de trainer om zijn manschappen met de juiste mentaliteit het veld in te sturen, bij Verbeek(AZ) gebeurt zoiets maar 1x, Adriaanse een aantal jaren geleden liet zijn spelers te voet naar huis lopen. Met lelijk kijken wat De Boer heel goed kan kom je er niet.
Je moet ze prikkelen op scherp zetten, dit puntje ligt voornamelijk bij de trainer.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 december 2011 - 15:07   quote  deeplink  
En alweer schitterend, alibabba!
Ik hoop niet dat Ajax deze tegenstander gaat onderschatten, omdat het "maar" Excelisor is... Ze moeten hoe dan ook bij de les blijven en vanaf de eerste minuut de Rotterdammers laten merken, dat er voor hen niks te halen is in de ArenA.
Mocht dat lukken, dan voorzie ik een 4-0 overwinning voor onze helden.
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 december 2011 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Proficiat, Eide. Nog vele jaren en ik hoop op een schitterend verjaardagscadeau voor jou van Ajax ;-)
Overigens mijn eigen dochter is vandaag ook jarig: 33 jaar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Pietje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 15:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Proficiat, Eide. Nog vele jaren en ik hoop op een schitterend verjaardagscadeau voor jou van Ajax ;-)
gefeliciteerd pietje!
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 december 2011 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 15:55 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

gefeliciteerd pietje!
Thanx, Luis!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 03 december 2011 - 16:50   quote  deeplink  
Gefeliciteerd Pietje en Eide! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 03 december 2011 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 12:34 schreef baco74 het volgende:

[..]

Van harte Eide.....
Hoeveel kaarsjes mocht je uitblazen?
34 al weer :) Verder geen visite en zo, ik vier mijn verjaardag niet. Deze dagen besteed ik liever aan sinterklaas met mijn zoon.

quote:

[..]

Gefeliciteerd man!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Eide --
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 16:59 schreef Eide het volgende:

[..]

34 al weer :) Verder geen visite en zo, ik vier mijn verjaardag niet. Deze dagen besteed ik liever aan sinterklaas met mijn zoon.

[..]

Gefeliciteerd man!
Gelijk heb je man....Kids first.
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

Is je 'kleine meid' alweer 33 geworden?
Feli Piet, ook voor mevr. Piet.
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 03 december 2011 - 17:02   quote  deeplink  
hahaha...moet dit echt hier geplaatst worden?? ;-) nee, grapje! ;-) gefeliciteerd mensen!!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 03 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 17:02 schreef baco74 het volgende:

[..]

lol...mevr. Piet ;-)))))
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 december 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 16:50 schreef Hasjkoph het volgende:
Gefeliciteerd Pietje en Eide! ;-)
Thanks
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 december 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 16:59 schreef Eide het volgende:

[..]

[..]

Gefeliciteerd man!
Dank je wel
Pietje
 Pietje - zaterdag 03 december 2011 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 17:02 schreef baco74 het volgende:

[..]

Dank je wel
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 03 december 2011 - 17:22   quote  deeplink  
nogmaals...feli Piet en Eide!! nog vele jaren toegewenst!!
Ajax Is The Best
 Ajax Is The Best - zaterdag 03 december 2011 - 17:24   quote  deeplink  
ik gok op een dikke 5-0 voor Ajax!! 2x Mickey 1x Nicolas 1x Theo en 1x Chris
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 17:24 schreef Ajax Is The Best het volgende:
ik gok op een dikke 5-0 voor Ajax!! 2x Mickey 1x Nicolas 1x Theo en 1x Chris
was het maar zo'n feest
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 03 december 2011 - 18:45   quote  deeplink  
quote:

[..]

Gefeliciteerd Pietje, neem maar een lekkere borrel en neem de mijn ook maar, ik moet nog rijden (naar de ArenA). Fijne avond!!
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 19:03   quote  deeplink  
Frank de Boer heet voor aanvang van de thuiswedstrijd Ajax - Excelsior alle supporters welkom met een column.
Lees hier de bijdrage van de hoofdtrainer.
quote:
Beste Ajacieden,

Hartelijk welkom in de Amsterdam ArenA. Vanavond spelen wij tegen Excelsior en hebben we maar één opdracht: winnen.

We hebben vorige week, in de uitwedstrijd in de UEFA Champions Leauge tegen Olympique Lyonnais, bij vlagen erg goed gevoetbald. Ik vond ons enkele dagen eerder, thuis tegen NAC Breda, ook goed, maar toen gaven we in de slotfase een 2-0-voorsprong weg. Dankzij de 0-0-uitslag in Frankrijk is er een grote kans op overwintering in de Champions League. En voor het eerst dit seizoen wonnen we de competitiewedstrijd die volgde op een midweekse Europese wedstrijd. Dat is mentaal gezien een belangrijke stap. Deze uitwedstrijd, tegen NEC, hielden we ook de nul en kwamen we eindelijk een keer niet eerst op achterstand. Dit zijn voor mij als trainer, maar natuurlijk ook voor de spelers, belangrijke zaken. En het is goed voor het vertrouwen.

Over een paar dagen ben ik precies een jaar hoofdtrainer van Ajax. Door de vele crises van de afgelopen jaren, met name op het niveau van directie en bestuur, gaat het helaas vaak niet over voetbal. Terwijl we een voetbalclub zijn. Vanaf het begin heb ik me voorgenomen om me te focussen op het elftal en me zo min mogelijk te laten afleiden. Ook laat ik me niet in kampen duwen. Het gaat om het eerste elftal van Ajax, daar ben ik verantwoordelijk voor. Gelukkig respecteren de supporters, de sponsors en de media deze bewuste keuze.

Mede dankzij de blessures en het volle wedstrijdprogramma hebben wij als technische staf onze handen vol aan de selectie. Wij kijken daarnaast ook zoveel mogelijk wedstrijden van Jong Ajax en de A1. We worden natuurlijk ook door de trainers op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van de spelers in die elftallen. En dat leidt tot debutanten zoals Davy Klaassen, Dico Koppers, Lesley de Sa en Ruben Ligeon. Maar ook de terugkeer van Ismaïl Aissati past daarbij. Ik ben blij dat we over deze spelers kunnen beschikken en ik weet zeker dat ze hun waarde voor Ajax zullen bewijzen.

Een andere speler die ik even wil noemen is Nicolás Lodeiro. Ik vind het knap hoe hij zich de afgelopen wedstrijden manifesteert. Hij heeft sinds zijn komst naar Ajax niet alleen last gehad van een zware concurrentiestrijd, maar hij is ook twee keer langdurig geblesseerd geweest. In zijn geboorteland Uruguay behoort hij altijd tot de nationale selectie. Voor zulke spelers is het lastig als ze in een ver land in een situatie zitten zoals hij bij Ajax heeft gezeten. Het is nu aan hem om te laten zien dat hij goed genoeg is voor de basis van Ajax.

Ik heb de spelersgroep voorgehouden dat het geen zin heeft te kijken naar wat de ploegen doen die boven ons staan op de ranglijst. We moeten zelf onze wedstrijden winnen en zorgen dat we elke wedstrijd beter worden. Tegen het einde van de rit zien we wel waar we staan. November ligt nog maar enkele dagen achter ons en pas in april of mei volgend jaar wordt bekend wie de kampioen is.

Terugkomend op de opening: we moeten vandaag winnen. Een aantal seizoenkaarthouders blijft thuis omdat ze Sinterklaas vieren. Het is aan de spelers om de supporters die wel naar het stadion zijn gekomen, ook te vermaken met een heerlijk avondje.

Heel veel plezier bij Ajax - Excelsior.

Frank de Boer
Trainer/Coach
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 19:14   quote  deeplink  
Wederom geweldig Alibabba.. Er zijn maar weinig mensen die mij stil krijgen, maar de carriere van Marco van Basten is er een waar ik weinig woorden voor heb..

Stukgemaakte enkel wordt niet meer opgelapt
04 juli 1996
Op 17 augustus 1995 neemt Marco van Basten definitief afscheid van het voetbal. Hij groet tijdens de Trofeo Silvio Berlusconi ( Milan-Juventus) de aanhang van Milan voor de laatste maal. De reacties van supporters en prominenten maken dat dit afscheid één van de meest emotionele en legendarische momenten in de sporthistorie wordt.

Op 17 augustus 1995 treedt Ac Milan voor de Trofeo Silvio Berlusconi aan tegen Juventus. De strijd om de onbelangrijke cup wordt aan de vooravond van de competitie gespeeld tussen Ac Milan en Juventus. Ondanks dat het niet meer is dan een oefenwestrijd komen er toch 63.000 toeschouwers op het duel af. Spijt zullen zij later niet hebben van hun keuze. De wedstrijd zal immers in de herinnering blijven van menig sportliefhebber. Niemand minder dan Marco van Basten neemt vooraf aan de wedstrijd definitief afscheid van de voetballerij.

Het afscheid komt niet onverwacht. Het is ruim twee jaar geleden dat Marco van Basten zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld. Op 16 mei 1993 valt hij geblesseerd uit in de finale van de Champions League tegen Olympique Marseille.

Met een platgespoten enkel komt Van Basten in de rust het veld in als breekijzer. Zijn moeite is tevergeefs. Milan verloor de finale en Van Basten moet vijf minuten voor tijd anoniem het veld verlaten. Hij heeft zijn talenten niet meer kunnen vertonen. Zijn enkel is op.

Voor het begin van het vriendschappelijke duel krijgt Van Basten gelegenheid om afscheid te nemen van het publiek. In een volgepakt San Siro (63.000 toeschouwers) wordt Van Basten als een held geëerd. Hij zwaait uiterlijk onaangedaan naar zijn duizenden fans. Een ovationeel applaus klinkt vanaf de tribune terwijl Van Basten naar de toeschouwers zwaait.

Van Basten krijgt bemoedigende tikjes van zijn collega's. Ook Pierluigi Colina geeft Van Basten een hartelijke groet. In de dug-out zit Fabio Capello, trainer van AC Milan, diep weggedoken in zijn trui. Met zijn vingers tegen de neusvleugels gedrukt probeert hij zijn tranen te onderdrukken. Voetballiefhebber Capello huilt oprecht om het afscheid van de balvirtuoos.

Van Basten geeft na afloop een verklaring: 'Ik heb besloten om mijn voetballoopbaan te beëindigen. Er zat geen verbetering in. Als ik opsta doet de enkel pijn, ik kan niet eens een partijtje tennissen. Ik weet niet of de doktoren me altijd hebben geholpen, want vanaf 1992 is de situatie niet echt verbeterd. Ik heb de indruk dat het na elke operatie eerder slechter dan beter ging."

"Ik ben geopereerd, onderging behandelingen met water en hitte en acupunctuur en ik ben zelfs naar medicijnmannen geweest. Niets hielp. Voorlopig doe ik even niets. Dat klinkt een beetje gek, maar ik heb de laatste twee jaar hard gewerkt om een comeback te maken. Al het andere is erbij ingeschoten. Twee weken geleden, na het bezoek aan Martens, besefte ik dat het over en uit was."

"Pas vanochtend kon ik ertoe besluiten dat feit openbaar te maken. Nu ben ik volkomen leeg. Ik ga eens rustig nadenken wat ik in de toekomst ga doen. Nee, ik weet niet of ik als trainer aan de slag wil. Een leven zonder voetbal kan ook mooi zijn. Neem het voetbal weg en er is nog genoeg te genieten over. Als je stopt blijf je in de gedachten van de mensen blijkbaar voortleven als een betere speler."

Van Basten////HELD.. Misschien zelfs wel beter als Cruijff..
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 19:42   quote  deeplink  
Ajax: Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 19:42 schreef baco74 het volgende:
Ajax: Vermeer, Alderweireld, Vertonghen, Blind, Enoh, Anita, Janssen, Sulejmani, Eriksen, Aissati, Lodeiro. 3-4-3 dus!
Blind niet als Blind niet als rechts of linksback dan?? Excelsior speelt toch met 3 aanvallers.??
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 19:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Blind niet als Blind niet als rechts of linksback dan?? Excelsior speelt toch met 3 aanvallers.??
De Boer: omdat Excelsior 4-4-2 speelt, speel ik met met 3 verdedigers. Blind is dan beter, waardoor Anita naar middenveld kan.
Bron: Ajaxnetwerk@twitter.
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 19:48 schreef baco74 het volgende:

[..]

De Boer: omdat Excelsior 4-4-2 speelt, speel ik met met 3 verdedigers. Blind is dan beter, waardoor Anita naar middenveld kan.
Ok, wel apart want bij mijn weten speelden ze normaal met 3 aanvallers.. Hoe dan ook mag het geen probleem worden vanavond..
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 19:49   quote  deeplink  
Hoe raar kan het trouwens lopen, Aissati nu in de basis..
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 19:48 schreef baco74 het volgende:

[..]

De laatste wedstrijd werd er inderdaad 442 gespeeld.

VI

Maar daarvoor werd er vrijwel alles 433 gespeeld.
VI

Ik hoop toch niet dat de Boer zich laat verassen..
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 19:49 schreef remco k het volgende:
waar lees je dat?
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 20:04   quote  deeplink  
ow op ajax.nl staat het

Scheidsrechter: Richard Liesveld

Opstelling Ajax: Vermeer; Alderweireld, Vertonghen, Blind; Anita, Enoh, Eriksen, Janssen; Sulejmani, Lodeiro, Aissati.
Wissels: Cillessen, Ebecilio, Özbiliz, Serero, Ligeon, Van Rhijn, Klaassen.

Opstelling Excelsior: De Ruiter; De Graaf, Nieveld, Wattamaleo, Smith, Scheimann; Jansen, Alberg, Vorthoren; Te Vrede, Maatsen.
Wissels: Deckers, Van Steensel, Lagouireh, Nuytinck, De Vries, Mattheij, Van Buren

aisatti op de plaats van lorezo, goede zaak
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 20:04   quote  deeplink  
ik neem aan dat anita rechtsback komt of niet?
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 19:49 schreef remco k het volgende:
Leuk voor hem zal ie wel verdiend hebben door zijn goede spel en positieve bijdrage in jong Ajax.
Toch heeft Ajax te kennen gegeven hem nog graag te willen verkopen
en bij een evt transfer de volledige medewerking te geven.
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 20:04 schreef Luis_suarez_19 het volgende:
ik neem aan dat anita rechtsback komt of niet?
nee, ik denk Alderwereld.
Vertonghen in het centrum en Blind linsback.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 20:09 schreef baco74 het volgende:

[..]

nee, ik denk Alderwereld.
Vertonghen in het centrum en Blind linsback.
dan dus 3-4-3?
dutchajaxmen
 dutchajaxmen - zaterdag 03 december 2011 - 20:10   quote  deeplink  
Ik denk 4-0. Heb niet veel vertrouwen in Excelsior.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Excelsior (zaterdag 03-12-2011 , 20:45): 4 - 1

0.0069122