|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:14 schreef remco k het volgende:Men zal wel weer gaan zeiken, maar heel vaak als Ajax hoog tempo speelt is Janssen of de vertragende factoor of hij lijdt balverlies. Janssen kan gewoon niet mee met de snelheid, dat is ook niet de eerste keer, ook bij Twente en het Nl elftal kwam Janssen te kort als er heel hoog tempo werd gespeeld.. Helemaal mee eens, maar dan ga ik toch ff zeiken: kan je jouw post niet wat positiever beginnen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is echt overdreven, wat wil je dan als je tegen 11 verdedigers speelt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
juist, overtredeing van achter, heel smerig nu afmaken, maar dat is denk ik teveel gevraagd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou best kunnen, alleen weet ik dat als ik zoiets post dat het gezeik dan ook gaat komen, dus ben ik het vast voor.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wat een domme maar vooral vieze overtreding. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Gadverdamme, wat een smerige overtreding! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schandalige overtreding, hopelijk gaat het goed komen met Sulejmani.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zit je er weer naast...:-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:22 schreef remco k het volgende:[..] Zou best kunnen, alleen weet ik dat als ik zoiets post dat het gezeik dan ook gaat komen, dus ben ik het vast voor.. Zoals je wil. Mooie assist Janssen trouwens...heeft je gehoord. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
De Boer streng voor Enoh. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahaha...Inderdaad, gezien mijn post tekenend dat het niet in de combinatie gebeurt...:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind het best een logische wissel, de twee verdedigers kunnen best die ene spits aan en er is geen balafpakker meer nodig op het middenveld, en met Anita heb je toch wat meer voetbal toch..
PS: Sulejmani moet wel lekker in z'n vel zitten, hij komt die aanslag wonderbaarlijk snel weer te boven.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:27 schreef remco k het volgende:[..] Whahahahahaha...Inderdaad, gezien mijn post tekenend dat het niet in de combinatie gebeurt...:-) Tsja Theo is niet de man voor de korte combinaties. Strooit met passes zodra die tijd en enig overzicht heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: bij het 2de wel, neem aan dat je rood terrecht vond? ik hoop dat ze voor het doelsaldo aan gaan zetten |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
kut godverdomme lamlullen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alle verdedigers en keeper zitten daar niet goed.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
echt pff ze leren het never |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik begrijp hieruit dat het nu 2-1 staat??? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het zou je sieren als je de assist van Erikssen eens zou roemen..:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En het slaat werkelijk waar als een tang op een varken.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Staat 2 man lucht te dekken, waardoor Anita(of was het Ligeon) moet kiezen. Pass had er uberhaubt niet mogen komen. Nu is het een aansluitingstreffer terwijl we al naar 4 of 5-0 hadden moeten uitlopen.
Als we het risico van een tegendoelpunt van Excelsior willen voorkomen, moeten we of voorin geen balverlies lijden, of vrij saai achterin-balletje-rond moeten spelen en dan maar wachten op een openingetje. Nu spelen we vol op de aanval wat ik vind ook moet tegen een club als Excelsior. Zo is het wel een stuk aantrekkelijker,zo aanvallend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Die was ook mooi Remco.Theo deed het ook netjes.Ik ben meer gecharmeerd van Theo. jij van Christian. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Echt balen... weer de nul niet achterin. Alleen vorige weeg tegen NEC en destijds uit tegen Roda... Maar de deurbel gaat, daar is mijn visite... Prettige wedstrijd verder. Ik lees het later wel wat de uitslag is geworden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:41 schreef baco74 het volgende:[..] Staat 2 man lucht te dekken, waardoor Anita moet kiezen. Pass had er uberhaubt niet mogen komen. Nu is het een aansluitingstreffer terwijl we al naar 4 of 5-0 hadden moeten uitlopen. Als we het risico van een tegendoelpunt van Excelsior willen voorkomen, moeten we of voorin geen balverlies lijden, of vrij saai achterin-balletje-rond moeten spelen en dan maar wachten op een openingetje. Nu spelen we vol op de aanval wat ik vind ook moet tegen een club als Excelsior. Zo is het wel een stuk aantrekkelijker,zo aanvallend. Je hebt helemaal gelijk, ik kan eerlijk gezegd ook wel leven met tegengoals zolang je dan maar 3/4 goals maakt.. je moet nu gewoon met 3 goals verschil gaan rusten, het koste ook veel kracht zoals ze spelen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:43 schreef Pietje het volgende:[..] Echt balen... weer de nul niet achterin. Alleen vorige weeg tegen NEC en destijds uit tegen Roda... Maar de deurbel gaat, daar is mijn visite... Prettige wedstrijd verder. Ik lees het later wel wat de uitslag is geworden. Blijf gewoon hier Piet.....maak een account voor je visite aan :) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ongelofelijk hoe Vermeer in houd hij moet toch voor de bal gaan in plaats daarvan loopt hij terug . |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, ik kan eerlijk gezegd ook wel leven met tegengoals zolang je dan maar 3/4 goals maakt.. je moet nu gewoon met 3 goals verschil gaan rusten, het koste ook veel kracht zoals ze spelen.. Precies, proberen met veel mensen in de aanval het publiek te vermaken. Dan loop je het risico dat Excelsior een gevaarlijke counter kan uitvoeren.
Woensdag maar weer iets behoudender spelen, Madrids counters zijn van een dodelijk kaliber :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:42 schreef Guyt het volgende:[..] Die was ook mooi Remco.Theo deed het ook netjes.Ik ben meer gecharmeerd van Theo. jij van Christian. Ik ben ook best gecharmeerd van Theo, alleen is dat er dit seizoen nog lang niet uitgekomen, hij is zelden beslissend geweest en dat is toch een beetje zijn kracht. Nu voegt hij op de dode spelmomenten na niet heel veel toe en dat is gezien zijn kwaliteiten heel jammer..
In de tijd van Pantelic en Suarez was Theo van hele grote waarde geweest omdat toen alles aankwam op de lange en diepe pass..
Wat ik net zei over het tempo valt gewoon op in negatieve zin en dat is er zonde.. Misschien duidt dat ook wel op het feit dat Janssen misschien wel helemaal geen typische Ajax voetballer is.. Bij Twente kon ik wekelijks van hem genieten en dat kan ik niet in Ajax shirt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:45 schreef Guyt het volgende:[..] Ongelofelijk hoe Vermeer in houd hij moet toch voor de bal gaan in plaats daarvan loopt hij terug . Klopt, maar neemt niet weg dat alle verdedigers en een aantal middenvelders net doen alsof het een trainingspartijtje is, die zitten er stuk voor stuk volledig naast.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom is Aissati gewisseld?? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:45 schreef Guyt het volgende:[..] Ongelofelijk hoe Vermeer in houd hij moet toch voor de bal gaan in plaats daarvan loopt hij terug . Hij loopt als het ware in een bochtje naar zijn paal, maar stond wel op tijd in de goede hoek. Tegenstander kon ongehinderd scoren, van dichtbij vind het logisch dat Vermeer kansloos was. Was gewoon slecht verdedigd, pas had nooit gegeven mogen worden en Toby en Jantje hebben beide geen man. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:43 schreef remco k het volgende:[..] Je hebt helemaal gelijk, ik kan eerlijk gezegd ook wel leven met tegengoals zolang je dan maar 3/4 goals maakt.. je moet nu gewoon met 3 goals verschil gaan rusten, het koste ook veel kracht zoals ze spelen.. Tuurlijk kan iedereen mee leven denk ik. Word je kampioen alleen met een vreemd doelsaldo. Punt is alleen tegen de grotere clubs maak je er geen 3/4 en als je er dan zoals altijd weer tegen krijg heb je een probleem. Verdediging en keeper uitermaate zwak dit seizoen |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Rust, heeft ook zoveel wedstrijden gespeeld dit seizoen:)
Denk toch dat de Boer hem woensdag wilt gebruiken,anders snap ik de wissel ook niet. Hij speelde best verdienstelijk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik had weer precies hetzelfde.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:53 schreef baco74 het volgende:[..] Rust, heeft ook zoveel wedstrijden gespeeld dit seizoen:) Denk toch dat de Boer hem woensdag wilt gebruiken,anders snap ik de wissel ook niet. Hij speelde best verdienstelijk. Ik hoop het want zoals je zei deed hij het wel aardig.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Ben je ook gewisseld?
Sorry=slap :) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Lodeiro mag zelf ook wel ff schieten.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Lodeiro vreselijk slecht. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dat schot ja, voor de rest vind ik hem een van de beste op het veld. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:50 schreef baco74 het volgende:[..] Hij loopt als het ware in een bochtje naar zijn paal, maar stond wel op tijd in de goede hoek. Tegenstander kon ongehinderd scoren, van dichtbij vind het logisch dat Vermeer kansloos was. Was gewoon slecht verdedigd, pas had nooit gegeven mogen worden en Toby en Jantje hebben beide geen man. Ben het niet met je eens vind Vermeer erg twijfelijn eerst loopt hij richting de bal en dan loopt hij achteruit.Hij moet daar gewoon de lucht in gaan zo maakt hij de kans voor Excelsior kleiner nu was het een makkie.Verdedigers staan ook te slapen. |
|
|
|