BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Excelsior (zaterdag 03-12-2011 , 20:45): 4 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 22:48 schreef adriu het volgende:
kan iemand Leo Driessen een schop onder zijn ballen geven? was geen rood volgens hem! ik vind hem een vieze kereltje
Was dat op de radio dan?
Bw afca
 Bw afca - zaterdag 03 december 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 22:05 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jammer en dan krijg je Imbecillio wat kan ik me aan hem vreselijk irriteren.Wat vind ik die jongen vreselijk slecht.
Dat ben ik helemaal met je eens!!!
Bij hollandia moeten laten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
kan iemand Leo Driessen een schop onder zijn ballen geven? was geen rood volgens hem! ik vind hem een vieze kereltje
waar zegt hij dat? commentator was toch mark van rijswijk?
Bw afca
 Bw afca - zaterdag 03 december 2011 - 22:53   quote  deeplink  
Nu Ajax tv at5

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Bw afca --
Eide
 Eide - zaterdag 03 december 2011 - 22:55   quote  deeplink  
Leo Driessen, mag die nog steeds voetbal verslaan? Ik dacht dat die ondertussen toch wel veel te licht bevonden was?

1. Complimenten voor de scheids, heel goed gezien met die rode kaart.
2. Wat maakte Ajax het zichzelf moeilijk zeg, met 5 man op de vierkante centimeter centraal voorin.
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 22:47 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

maar we leven nu, dat ajax bestaat niet meer en dat weet je zelf dondersgoed, dit had niks met geduld te maken, het was gezapig vond ik! bovendien vond ik excelsior bij valgen nog gevaarlijk ook
Gaat niet om waar we nu leven, gaat om wat het Ajax spel is.. En dat was vandaag redelijk te noemen..
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat niet om waar we nu leven, gaat om wat het Ajax spel is.. En dat was vandaag redelijk te noemen..
ga weg man! ik vond het nergens over, schijnbaar maakt het jou wel uit want je haalt de oude tijd terug... als we zo nog voetbalde, stonden we wel wat beter op de kaart!
ze crieerde wat kansen, maar het was belabberd, bovendien hadden ze een penalty nodig om los te komen
Guyt
 Guyt - zaterdag 03 december 2011 - 23:04   quote  deeplink  
Jongens ik vond AJAX ook niet best vond het tempo ook laag .
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:04 schreef Guyt het volgende:
Jongens ik vond AJAX ook niet best vond het tempo ook laag .
volgens mij zitten wij aardig op een lijn, met je eerdere reacties was ik het ook al best wel eens!
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ga weg man! ik vond het nergens over, schijnbaar maakt het jou wel uit want je haalt de oude tijd terug... als we zo nog voetbalde, stonden we wel wat beter op de kaart!
ze crieerde wat kansen, maar het was belabberd, bovendien hadden ze een penalty nodig om los te komen
Het kan altijd beter en dat zal ook moeten,
maar ik vond het in verhouding met eerdere wedstrijden dit seizoen, vandaag zo slecht nog niet.
Je moet er rekening mee houden dat we veel blessures hebben en een echte spits missen.
Desalnietemin zullen ze woensdag uit een ander vaatje moeten tappen, om niet tegen een (te grote) nederlaag aan te lopen.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 03 december 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Ik dacht in eerste instantie ook dat het geel was, na de herhaling is het gewoon donkerrood. Ik hoop 6 wedstrijden voor die gek. Een wonder dat Sulejmani nog kon spelen. Kan me niet voorstellen dat zijn enkel na de wedstrijd niet superdik wordt. Smerig om te zien.
nora
 nora - zaterdag 03 december 2011 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 22:05 schreef Guyt het volgende:

[..]

Jammer en dan krijg je Imbecillio wat kan ik me aan hem vreselijk irriteren.Wat vind ik die jongen vreselijk slecht.
Inderdaad Aisatti deed het niet slecht dan krijg je weer mister terugspeelbal Imbecilio
Guyt
 Guyt - zaterdag 03 december 2011 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:09 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik dacht in eerste instantie ook dat het geel was, na de herhaling is het gewoon donkerrood. Ik hoop 6 wedstrijden voor die gek. Een wonder dat Sulejmani nog kon spelen. Kan me niet voorstellen dat zijn enkel na de wedstrijd niet superdik wordt. Smerig om te zien.
Ja en ik denk dat de noppen in zn been staan.Smerig gewoon maar ging in 1ste instantie ook uit van geel.Goed gezien van de scheids.
nora
 nora - zaterdag 03 december 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 22:06 schreef baco74 het volgende:

[..]

Die voorzet had hij nooit kunnen ondescheppen,
wilde eerst gaan maar bedacht zich en liep met de bal mee naar de tweede paal.
Dat bedoel ik met dat 'bochtje'.
Hij stond weer op tijd bij de paal maar de speler van Excelsior kon ongehinderd scoren.
Ik verwijt de verdedigers in het centrum en bij ons linksachter dit tegen doelpunt.
Hij stond fout opgesteld te veel bij de eerste paal waardoor hij achteruit moest en te laat was.
Guyt
 Guyt - zaterdag 03 december 2011 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:12 schreef nora het volgende:

[..]

Inderdaad Aisatti deed het niet slecht dan krijg je weer mister terugspeelbal Imbecilio
Klopt vind het juist leuk dat Ismael weer eens een kans krijgt en dan word hij helaas al weer zo snel gewisseld.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:06 schreef baco74 het volgende:

[..]

Het kan altijd beter en dat zal ook moeten,
maar ik vond het in verhouding met eerdere wedstrijden dit seizoen, vandaag zo slecht nog niet.
Je moet er rekening mee houden dat we veel blessures hebben en een echte spits missen.
Desalnietemin zullen ze woensdag uit een ander vaatje moeten tappen, om niet tegen een (te grote) nederlaag aan te lopen.
baco je weet wel wat ik bedoel, je stukje in vergelijk met zegt al best veel, de wedstrijden tot nu toe waren zeer slecht en dit was iets beter maar nogal tijd echt slecht, woensdag wordt bijna onmogelijk denk ik
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Leer eens luisteren, hij dacht dat in eerste instantie, maar na de herhaling zei hij dat het een duidelijke rode kaart was..
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Het ga om waarom je achter Ajax staat en waar Ajax voor staat.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Het ga om waarom je achter Ajax staat en waar Ajax voor staat.
ik sta achter ajax, maar het spel deugt gewoon niet, is mijn mening, respecteer de mening is van een ander man! jij moet altijd het laatste woord hebben of niet?
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:14 schreef nora het volgende:

[..]

Hij stond fout opgesteld te veel bij de eerste paal waardoor hij achteruit moest en te laat was.
Hij was helemaal niet te laat, op het moment dat de bal wordt ingekopt staat hij op de juiste plek...
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

baco je weet wel wat ik bedoel, je stukje in vergelijk met zegt al best veel, de wedstrijden tot nu toe waren zeer slecht en dit was iets beter maar nogal tijd echt slecht, woensdag wordt bijna onmogelijk denk ik
Echt slecht is echt zwaar overdreven aangezien dit niet heel veel beter of slechter was dan het gemiddelde niveau van de afgelopen 15 jaar.
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:33 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

ik sta achter ajax, maar het spel deugt gewoon niet, is mijn mening, respecteer de mening is van een ander man! jij moet altijd het laatste woord hebben of niet?
Een forum is om te discussieren.. Waarom ben je eigenlijk fan geworden van Ajax??? Dit is namelijk het spel dat Ajax groot heeft gemaakt, ok het is nog niet geweldig maar het is zeker niet "extreem slecht".. Als een discussie je niet aanstaat wat doe je hier dan?
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt slecht is echt zwaar overdreven aangezien dit niet heel veel beter of slechter was dan het gemiddelde niveau van de afgelopen 15 jaar.
nu draaf je echt ver door, ik heb ook een goed ajax gezien, ajs ik de laatste 15 jaar erbij pak, 1997/98 was top, we lijn kamioen geworden in 2002 en 2004, in 2003 was er een verschrikkelijk goed ajax, kwamen tot de kwart finale van de cl, onder henk tencate speelde we bohoorlijk goed en het eerste jaar onder jol ook!
baco74
 baco74 - zaterdag 03 december 2011 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Ik hou me vast aan het feit dat het deze wedstrijd weer iets beter ging,
met de hoop dat de volgende partij weer iets beter gaat.
En ja, als het tegen Real weer (maar) iets beter gaat dan zal dat niet genoeg zijn om te winnen.
Maar ja, we hebben het wel over Real Madrid hè,
één van de of misschien wel het beste team ter wereld op dit moment.
Maar we kunnen ons om te overwinteren in de CL gelukkig wel een klein verlies permiteren
en zijn we afhankelijk van de intenties van het al geplaatste Real,
die volgend weekend tegen Barca aan de bak moet.
Als Lyon niet wint in Zagreb mogen we verliezen wat we willen,
al moeten we daar niet van uit gaan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:40 schreef baco74 het volgende:

[..]

Ik hou me vast aan het feit dat het deze wedstrijd weer iets beter ging,
met de hoop dat de volgende partij weer iets beter gaat.
En ja, als het tegen Real weer (maar) iets beter gaat dan zal dat niet genoeg zijn om te winnen.
Maar ja, we hebben het wel over Real Madrid hè,
één van de of misschien wel het beste team ter wereld op dit moment.
Maar we kunnen ons om te overwinteren in de CL gelukkig wel een klein verlies permiteren
en zijn we afhankelijk van de intenties van het al geplaatste Real,
die volgend weekend tegen Barca aan de bak moet.
Als Lyon niet wint in Zagreb mogen we verliezen wat we willen,
al moeten we daar niet van uit gaan.
de volgende ronde is haalbaar, is ook belangrijk als we dit jaar de cl niet halen, dan lijd je als ajax volgend jaar al snel een groot verlies, dan kun je dat dit jaar compenseren
Bw afca
 Bw afca - zaterdag 03 december 2011 - 23:44   quote  deeplink  
Worden gewoon kampioen! Positief!
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:37 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

nu draaf je echt ver door, ik heb ook een goed ajax gezien, ajs ik de laatste 15 jaar erbij pak, 1997/98 was top, we lijn kamioen geworden in 2002 en 2004, in 2003 was er een verschrikkelijk goed ajax, kwamen tot de kwart finale van de cl, onder henk tencate speelde we bohoorlijk goed en het eerste jaar onder jol ook!
Het eerste jaar onder Jol speelden we kick and rush voetbal, dat is pas niet om aan te zien, winnen staat niet in gelijkenis met goed spelen, en 97/98 was inderdaad goed.. Dat is 1 seizoen goed.. Onder ten Cate zijn we geen kampioen geworden en speelden we aardig maar zeker niet geweldig..

Overigens heb ik het ook over een GEMIDDELDE.. Dus niks te maken met doordraven..

En onder Koeman is er veel te weinig uit de selectie gehaald. Ajax speelde toen ook zeer pover ondanks dat we een geweldige selectie hadden..
nora
 nora - zaterdag 03 december 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij was helemaal niet te laat, op het moment dat de bal wordt ingekopt staat hij op de juiste plek...
Als hij op tijd had geweest dan had hij de bal kunnen pakken zonder dat die speler bij de bal had gekund hij stond teveel bij de eerste paal,het was zoals gewoonlijk een bal van de zijkant die hij moeilijk kan inschatten dat is gewoon een zwakpunt van hem.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Het eerste jaar onder Jol speelden we kick and rush voetbal, dat is pas niet om aan te zien, winnen staat niet in gelijkenis met goed spelen, en 97/98 was inderdaad goed.. Dat is 1 seizoen goed.. Onder ten Cate zijn we geen kampioen geworden en speelden we aardig maar zeker niet geweldig..

Overigens heb ik het ook over een GEMIDDELDE.. Dus niks te maken met doordraven..

En onder Koeman is er veel te weinig uit de selectie gehaald. Ajax speelde toen ook zeer pover ondanks dat we een geweldige selectie hadden..
echt onzin, het was in elk geval allemaal veel en veel beter dan nu! en onder jol scoren we niet voor niet 106 goal man, dan doe je toch iets goed. pfffffff
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:44 schreef nora het volgende:

[..]

Als hij op tijd had geweest dan had hij de bal kunnen pakken zonder dat die speler bij de bal had gekund hij stond teveel bij de eerste paal,het was zoals gewoonlijk een bal van de zijkant die hij moeilijk kan inschatten dat is gewoon een zwakpunt van hem.
Hij schat die bal perfect in, hij loopt er naar toe en ziet in dat hij er niet bij kan, hij loopt naar de juiste positie en is daar voordat de bal wordt ingekopt. Dat de 2 centrale verdedigers geen man duidelijk pakken en Ligeo? dat kopduel aan laten gaan die dat hopeloos verlies kan hij niks aan doen.. Overigens begint de fout al bij het doordrukken bij de aanvallers en het opvangen van de middenvelders die niks doen.. Daarna mag die pass ook nooit zo vrij worden gegeven..
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

echt onzin, het was in elk geval allemaal veel en veel beter dan nu! en onder jol scoren we niet voor niet 106 goal man, dan doe je toch iets goed. pfffffff
Ik zeg niet dat het slecht was onder Jol, IK vond het niet om aan te zien, en het was helemaal geen Ajax voetbal, het was kick and rush en alle ballen op Suarez met af en toe een bevlieging van Pantelic of Siem de Jong.. Dan kijk ik echt 10 keer liever hierna.

En het elftal met Snijder, Heitinga, Vaart, Zlatan, Stam Trabelsi, Grygera Maxwell Maduro en de JOng speelde af en toe inderdaad goed voetbal. Maar kijk eens naar de namen, niet voor niets dat van Gaal toen haaks tegenover Koeman stond..
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:51   quote  deeplink  
aisatti trouwens uit voorzirg naar het ziekenhuis en enoh is woensdag geschorst, iets wat ik niet wist
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 december 2011 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het slecht was onder Jol, IK vond het niet om aan te zien, en het was helemaal geen Ajax voetbal, het was kick and rush en alle ballen op Suarez met af en toe een bevlieging van Pantelic of Siem de Jong.. Dan kijk ik echt 10 keer liever hierna.

En het elftal met Snijder, Heitinga, Vaart, Zlatan, Stam Trabelsi, Grygera Maxwell Maduro en de JOng speelde af en toe inderdaad goed voetbal. Maar kijk eens naar de namen, niet voor niets dat van Gaal toen haaks tegenover Koeman stond..
onder jol vond ik het juist wel mooi om naar de kijken, altijd met die folosofies, ga godverdomme gewoon voetballen, hoe je het goed maakt me niet uit. de kwaliteit van vroeger hebben we niet meer, in welk systeem we ook spelen, als het maar goed is, hoeft niet perse dat ajax voetbal te zijn, bovendien hebben we daar de spelers en kwaliteiten allang niet meer voor en dat weet je zelf dondersgoed remco, maar zoals ik al zei, je moet het laatste woord hebben en die krijg je bij mij niet als ik het niet eens ben!
remco k
 remco k - zaterdag 03 december 2011 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

onder jol vond ik het juist wel mooi om naar de kijken, altijd met die folosofies, ga godverdomme gewoon voetballen, hoe je het goed maakt me niet uit. de kwaliteit van vroeger hebben we niet meer, in welk systeem we ook spelen, als het maar goed is, hoeft niet perse dat ajax voetbal te zijn, bovendien hebben we daar de spelers en kwaliteiten allang niet meer voor en dat weet je zelf dondersgoed remco, maar zoals ik al zei, je moet het laatste woord hebben en die krijg je bij mij niet als ik het niet eens ben!
Gaat helemaal niet om het laatste woord, kap daar eens mee want het slaat nergens op.. Ik geef altijd commentaar met inhoudelijke meningen, dat heeft niks te maken met het laatste woord willen hebben..

We hebben een prima selectie die heeft bewezen wel op die manier te kunnen spelen.. Dat jij het destijds wel mooi vond zegt misschien wel iets over je.. Ik vind dat het niet om aan te zien was, en ik zie liever goed voetbal en dat we af en toe op ons bek gaan dan dat ik naar Jol voetbal moet kijken en iets meer wedstrijden winnend afsluit.. Dat het af en toe wel op een onorthodoxe manier moet doet daar niks aan af.. Als de intentie altijd maar hetzelfde is.. Gelukkig wordt die filosofie bij Ajax langzaam maar zeker eindelijk weer duidelijk en loopt men niet achter trainers als Jol aan te vangen die enkel maar willen kopen kopen kopen..
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2011 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat helemaal niet om het laatste woord, kap daar eens mee want het slaat nergens op.. Ik geef altijd commentaar met inhoudelijke meningen, dat heeft niks te maken met het laatste woord willen hebben..

We hebben een prima selectie die heeft bewezen wel op die manier te kunnen spelen.. Dat jij het destijds wel mooi vond zegt misschien wel iets over je.. Ik vind dat het niet om aan te zien was, en ik zie liever goed voetbal en dat we af en toe op ons bek gaan dan dat ik naar Jol voetbal moet kijken en iets meer wedstrijden winnend afsluit.. Dat het af en toe wel op een onorthodoxe manier moet doet daar niks aan af.. Als de intentie altijd maar hetzelfde is.. Gelukkig wordt die filosofie bij Ajax langzaam maar zeker eindelijk weer duidelijk en loopt men niet achter trainers als Jol aan te vangen die enkel maar willen kopen kopen kopen..
hoezo zegt dat iets over mij? gaan we het persoonlijk spelen remco, je kunt het krijgen jongen!
ik vind het gewoon niet om aan te zien en je haalt er van allerlei dingen bij die er niks mee te maken hebben.

en ik kap helemaal nergens mee, want jij hebt altijd het laatste woord, ik lees vaak zat het forum, en altijd is remco de degene die de laatste regel moet hebben.... zo werkt het niet jongen
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

hoezo zegt dat iets over mij? gaan we het persoonlijk spelen remco, je kunt het krijgen jongen!
ik vind het gewoon niet om aan te zien en je haalt er van allerlei dingen bij die er niks mee te maken hebben.

en ik kap helemaal nergens mee, want jij hebt altijd het laatste woord, ik lees vaak zat het forum, en altijd is remco de degene die de laatste regel moet hebben.... zo werkt het niet jongen
Jij maakt het persoonlijk door over dat laatste woord te beginnen.. Wat kan ik krijgen, wat woorden van een niks zeggende forum bezoeker?? Whahahaha, doe niet zo stoer man, het is internet wat wil je doen..

Houd het gewoon bij de discussie en verder niet oke, anders ga je weer offtopic en hebben anderen daar last van.

Dus ontopic, dan kunnen we lekker verder discussieren, ga je verder zeiken over het laatste woord hebben en meer van dat soort onzin, dan heb jij het laatste woord, ik heb het namelijk liever over voetbal dan over jou..
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:09   quote  deeplink  
Ajax niet bijzonder goed, maar wel met vlagen prima voetbal en veel druk vooruit, dat het gepaard gaat met veel fouten neem ik graag op de koop toe, hier zie je groei in en we moeten ook niet vergeten dat we toch een aardige blessurelijst hebben waar nu ook Aissati aan kan worden toegevoegd..
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Ben trouwens erg benieuwd naar de schorsing van die rode kaart, ik hoop en denk dat we die wel even niet meer zullen zien.. Het was gewoon een aanslag en dat soort overtredingen moeten keihard worden bestraft..
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2011 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij maakt het persoonlijk door over dat laatste woord te beginnen.. Wat kan ik krijgen, wat woorden van een niks zeggende forum bezoeker?? Whahahaha, doe niet zo stoer man, het is internet wat wil je doen..

Houd het gewoon bij de discussie en verder niet oke, anders ga je weer offtopic en hebben anderen daar last van.

Dus ontopic, dan kunnen we lekker verder discussieren, ga je verder zeiken over het laatste woord hebben en meer van dat soort onzin, dan heb jij het laatste woord, ik heb het namelijk liever over voetbal dan over jou..
jij gaat persoonlijk spelen en daarom zeg ik dan kan je het krijgen! want ik hoef me niet te laten afsnauwen toch? ik doe helemaal niet stoer en dat is ook mn bedoeling niet
en je gaat me een niks zeggende forumbezoeker noemen? luister kerel, ik heb een vriendin die op het punt staat om te bevallen en een drukke baan waardoor ik slechts sweekends tijd heb, dus nou ga je echt te ver.

je hoeft ook niet over mij te praten, ik vind het alleen heel oncorrect wat je nu allemaal zegt, daar raak je een verkeerde snaar mee!
baco74
 baco74 - zondag 04 december 2011 - 00:13   quote  deeplink  
Dat Vermeer twijfeld of hij al dan niet een voorzet uit de lucht kan pakken oogt erg zwak, sterker nog dat is zwak.
Maar volgens mij kon hij deze voorzet niet uit de lucht pakken.
Ik heb na het meerdere keren bekijken van de beelden toch echt de mening dat Vermeer geen blaam treft.
Vertonghen en met name Alderwereld lieten hun man los waardoor Ligeon moest kiezen tussen de nr 10 van Exelcior of de uiteindelijke maker van de goal.
De laatste stond stond zo dicht op doel dat Vermeer die bal wel had kunnen redden, maar dat was dan een voortreffelijke redding geweest.
Ik vind dit doelpunt echt een fout van de (veld)verdedigers,
wat begon met een fout na verkeerd uitverdedigen,
gevolgt door de pas die Blind moest vehinderen
en het ergtste vind ik nog dat de twee meest ervaren verdedigers van ons elftal,
de net koud in het veld gekomen Ligeon aan zijn lot over liet zodat hij moest kiezen tussen twee man.

Maar waar hebben we het over, vele tot de commentator aan toe,
spreken er een schande van als Ajax een doelpunt moet incaseren.
We heben 81% bal bezit gehad en niemand heeft het over de laffe instelling van ploegen zoals Excelsior vandaag.
Twente en PSV kunnen zulke wedstrijdjes menig supporter in slaap doen sukkelen
maar als die dan de wedstrijd (vaak in de laatste minuut) winnen,
heeft men het over het uiteindelijke klasseverschil.

Ik ben blij met de drie punten die vandaag hebben gepakt en maak me liever druk over ons scorend vermogen dan de pesoonlijke fouten achterin.
Alleen met het eerste kan je namelijk winnen en kan alleen bewerkstelligd worden met aanvallend voetbal,
dat is toch wat we willen: aanvallend voetbal, dan zal de druk achterin vanzelf minder worden.
baco74
 baco74 - zondag 04 december 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:54 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

Totaal niet met je eens.
Ajax zal altijd moeten proberen het 'Ajax-spellletje' te spelen.
Als we dat niet meer na willen streven, heeft Cruijff hier nix meer te zoeken.
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

jij gaat persoonlijk spelen en daarom zeg ik dan kan je het krijgen! want ik hoef me niet te laten afsnauwen toch? ik doe helemaal niet stoer en dat is ook mn bedoeling niet
en je gaat me een niks zeggende forumbezoeker noemen? luister kerel, ik heb een vriendin die op het punt staat om te bevallen en een drukke baan waardoor ik slechts sweekends tijd heb, dus nou ga je echt te ver.

je hoeft ook niet over mij te praten, ik vind het alleen heel oncorrect wat je nu allemaal zegt, daar raak je een verkeerde snaar mee!
Toch nog maar 1 keer reageren dan..

Jij begint over het laatste woord willen hebben en waarschuwt mij daarvoor, toen je dat deed had je het al persoonlijk gemaakt.. En je bent voor MIJ een niks zeggende forumbezoeker, of moet ik emotioneel betrokken met je zijn ofzo.. Betekend iets anders dan een niksnut het is geen schelden of wat dan ook.. Op een man of 5 na is iedereen hier voor mij nietszeggend..

Dat was echt de laatste reactie hierop, nu graag over voetbal praten, wil je wel verder gaan doe je dat maar lekker via PB en zo zal ik er ook op reageren..

Succes verder, ook met je hoogzwangere vrouw..
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:16 schreef baco74 het volgende:

[..]

Totaal niet met je eens.
Ajax zal altijd moeten proberen het 'Ajax-spellletje' te spelen.
Als we dat niet meer na willen streven, heeft Cruijff hier nix meer te zoeken.
+1
Guyt
 Guyt - zondag 04 december 2011 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij twijfelde en had gewoon moeten springen ,fout ook van Vermeer.
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:13 schreef baco74 het volgende:
Dat Vermeer twijfeld of hij al dan niet een voorzet uit de lucht kan pakken oogt erg zwak, sterker nog dat is zwak.
Maar volgens mij kon hij deze voorzet niet uit de lucht pakken.
Ik heb na het meerdere keren bekijken van de beelden toch echt de mening dat Vermeer geen blaam treft.
Vertonghen en met name Alderwereld lieten hun man los waardoor Ligeon moest kiezen tussen de nr 10 van Exelcior of de uiteindelijke maker van de goal.
De laatste stond stond zo dicht op doel dat Vermeer die bal wel had kunnen redden, maar dat was dan een voortreffelijke redding geweest.
Ik vind dit doelpunt echt een fout van de (veld)verdedigers,
wat begon met een fout na verkeerd uitverdedigen,
gevolgt door de pas die Blind moest vehinderen
en het ergtste vind ik nog dat de twee meest ervaren verdedigers van ons elftal,
de net koud in het veld gekomen Ligeon aan zijn lot over liet zodat hij moest kiezen tussen twee man.

Maar waar hebben we het over, vele tot de commentator aan toe,
spreken er een schande van als Ajax een doelpunt moet incaseren.
We heben 81% bal bezit gehad en niemand heeft het over de laffe instelling van ploegen zoals Excelsior vandaag.
Twente en PSV kunnen zulke wedstrijdjes menig supporter in slaap doen sukkelen
maar als die dan de wedstrijd (vaak in de laatste minuut) winnen,
heeft men het over het uiteindelijke klasseverschil.

Ik ben blij met de drie punten die vandaag hebben gepakt en maak me liever druk over ons scorend vermogen dan de pesoonlijke fouten achterin.
Alleen met het eerste kan je namelijk winnen en kan alleen bewerkstelligd worden met aanvallend voetbal,
dat is toch wat we willen: aanvallend voetbal, dan zal de druk achterin vanzelf minder worden.
Ook hierin ben ik het volledig met je eens..
Guyt
 Guyt - zondag 04 december 2011 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 december 2011 - 23:44 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt Nora.
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:17 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hij twijfelde en had gewoon moeten springen ,fout ook van Vermeer.
Als hij had gesprongen bij die voorzet was hij onder die bal door gegaan, en had hij helemaal de man van de fout geweest, hij kon die voorzet niet pakken en stond bij de doelpoging gewoon op de juiste plek.. Dat hij twijfelde is erg zwak, maar dat doet niks af en de fout van Jan bij de voorzet en het foutief dekken van Alder en Blind in het centrum en het heel makkelijk verliezen van het kopduel van Ligeon.. Om niet te spreken over het niet doorjagen op de bal van de voorhoede, Janssen en Erikssen.. (jaja ook Erikssen..:-))
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2011 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch nog maar 1 keer reageren dan..

Jij begint over het laatste woord willen hebben en waarschuwt mij daarvoor, toen je dat deed had je het al persoonlijk gemaakt.. En je bent voor MIJ een niks zeggende forumbezoeker, of moet ik emotioneel betrokken met je zijn ofzo.. Betekend iets anders dan een niksnut het is geen schelden of wat dan ook.. Op een man of 5 na is iedereen hier voor mij nietszeggend..

Dat was echt de laatste reactie hierop, nu graag over voetbal praten, wil je wel verder gaan doe je dat maar lekker via PB en zo zal ik er ook op reageren..

Succes verder, ook met je hoogzwangere vrouw..
het gaat niet om of je betrokken bent maar hoe je het noemt, jij maakt het persoonlijk en niet ik jongen@ maargoed je betn voor mij gewoon een kwal die altijd aan het langste eind moet trekken dat scheelt! wat je ook van me vindt, ik zal trouwens niet meer op je posts reageren, je ligt er bij mij uit!
Loetje
 Loetje - zondag 04 december 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:17 schreef remco k het volgende:

[..]

+1
fuck it
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 00:20 schreef Luis_suarez_19 het volgende:

[..]

het gaat niet om of je betrokken bent maar hoe je het noemt, jij maakt het persoonlijk en niet ik jongen@ maargoed je betn voor mij gewoon een kwal die altijd aan het langste eind moet trekken dat scheelt! wat je ook van me vindt, ik zal trouwens niet meer op je posts reageren, je ligt er bij mij uit!
Ontopic Aub..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - Excelsior (zaterdag 03-12-2011 , 20:45): 4 - 1

0.0086698