|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoor wie het zegt pffff, weetje laat ook maar, energie verspilling met jou |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: de grootste leugenaar ben jij jongen! en je weet zelf wat ik bedoel, ik ga het hier ook niet hard op zeggen |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Jullie zouden toch stoppen? Stop dan ook! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Luis doe relax man. Gewoon bij je standpunt blijven is OK en gewoon blijven doen is nog beter.
Verschil van meningen is toch de bedoeling hier, heeft nix met het laatste woord of (persoonlijk) op de man spelen te maken.
Keep it cool, man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:24 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] de grootste leugenaar ben jij jongen! en je weet zelf wat ik bedoel, ik ga het hier ook niet hard op zeggen Als je dit soort dingen roept, post het dan ook gewoon, als je zo'n stoere jongen denkt te zijn post het dan gewoon.. Ik weet namelijk niet wat je bedoelt..
En wat je denkt te weten weet je van iemand die me niet eens kent. zoals ik al zei, het is internet he, alles is mogelijk.. Maar goed, je weet helemaal niks van me, dus post maar eens wat dan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:27 schreef remco k het volgende:[..] Als je dit soort dingen roept, post het dan ook gewoon, als je zo'n stoere jongen denkt te zijn post het dan gewoon.. Ik weet namelijk niet wat je bedoelt.. En wat je denkt te weten weet je van iemand die me niet eens kent. zoals ik al zei, het is internet he, alles is mogelijk.. Maar goed, je weet helemaal niks van me, dus post maar eens wat dan.. ik zeg al dat ik niet stoer ben, ik ga het niet hardop zeggen! en bewust niet! maar je schijnt wel te weten waar ik het over heb! eikel! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:25 schreef baco74 het volgende:Luis doe relax man. Gewoon bij je standpunt blijven is OK en gewoon blijven doen is nog beter. Verschil van meningen is toch de bedoeling hier, heeft nix met het laatste woord of (persoonlijk) op de man spelen te maken. Keep it cool, man. Laat ze het lekker zelf uit zoeken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:29 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik zeg al dat ik niet stoer ben, ik ga het niet hardop zeggen! en bewust niet! maar je schijnt wel te weten waar ik het over heb! eikel! Iemand anders poste hetzelfde, ik heb geen flauw benul waar je het over hebt.. Maar hoe zwak ben je wel niet om zoiets te posten zonder dat je dan laat weten waar het over zou gaan.. Blijkbaar worden er wat leugens over mij verspreid, heb ik geen moeite mee hoor, enkel jammer dat men hier niet mans genoeg is om het dan ook te posten...
En schelden online doet echt geen pijn hoor, geeft enkel je eigen niveau in dit gesprek weer, en dat is niet al te hoog..
Maar kom op man, ben je mans genoeg om te posten waar je het over hebt, of ben je een klein jochie dat enkel wat woorden het net op gooit zonder te weten waar die het over heeft.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Je hebt gelijk Guyt, alleen jammer dat er dan niet meer 'gewoon' gediscusseerd word. Ik ga me bedje maar eens opzoeken. Truste allemaal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Deze jongen heeft helemaal gelijk Remco....jij met je verwaande gedrag wil altijd en overal je gelijk halen.....moet je afleren....en eens kunnem zeggen...sorry je hebt gelijk. Ga zo door pik en over een week of drie wordt jij door iedereen uitgekotst....je roept het op jezelf af....is maar een tip kerel,ik weet je hebt schijt aan mij maar toch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Stukje van Jantje wordt in de samenvatting trouwens overgeslagen.. Ik zal eens kijken of ik dat stukje uit de hele wedstrijd kan halen en op Youtube zetten als je het wil zien.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:33 schreef remco k het volgende:[..] Iemand anders poste hetzelfde, ik heb geen flauw benul waar je het over hebt.. Maar hoe zwak ben je wel niet om zoiets te posten zonder dat je dan laat weten waar het over zou gaan.. Blijkbaar worden er wat leugens over mij verspreid, heb ik geen moeite mee hoor, enkel jammer dat men hier niet mans genoeg is om het dan ook te posten... En schelden online doet echt geen pijn hoor, geeft enkel je eigen niveau in dit gesprek weer, en dat is niet al te hoog.. Maar kom op man, ben je mans genoeg om te posten waar je het over hebt, of ben je een klein jochie dat enkel wat woorden het net op gooit zonder te weten waar die het over heeft.. ik weet wel waar ik het over heb, en eikel is geen schelden hoor, dat valt wel mee! je loopt gewoon altijd te zieken, je moet altijd aan het langste eind trekken, gaat gewoon nergens over, en je hebt het over mijn niveau, die van jou is lager, want jij zal en moet het laaste woord hebben gap |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:34 schreef remco k het volgende:[..] Stukje van Jantje wordt in de samenvatting trouwens overgeslagen.. Ik zal eens kijken of ik dat stukje uit de hele wedstrijd kan halen en op Youtube zetten als je het wil zien.. O was het alweer vergeten. Maar is goed kijk maar ff dan. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:33 schreef baco74 het volgende:[..] Je hebt gelijk Guyt, alleen jammer dat er dan niet meer 'gewoon' gediscusseerd word. Ik ga me bedje maar eens opzoeken. Truste allemaal. Ja moet je proberen niet op te letten joh.Trusten man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:34 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Deze jongen heeft helemaal gelijk Remco....jij met je verwaande gedrag wil altijd en overal je gelijk halen.....moet je afleren....en eens kunnem zeggen...sorry je hebt gelijk. Ga zo door pik en over een week of drie wordt jij door iedereen uitgekotst....je roept het op jezelf af....is maar een tip kerel,ik weet je hebt schijt aan mij maar toch Als iemand gelijk heeft krijgt hij dat. Heb ik echt geen enkele moeite mee, vandaag zelfs Baco een keer of 3 gelijk gegeven.. Mooi he.. Maar goed, jij gaat met iedereen mee die wat tegen mij heeft en staat achter die persoon, ik vind het prima hoor.
En zoals je al zegt, het boeit me geen fluit, voor mij is het maar internet weet je nog.. Ik praat hier over het algemeen ook maar alleen maar over voetbal en laat de rest voor wat het is zoals je de laatste weken hebt kunnen zien.. Maar goed, je zou ook eens kunnen kijken en oordelen over wie het eerst op de man speelt, en dat is in dit geval niet ik, dan dat weet jij donders goed, maar dat post je niet omdat je dit maar al te mooi vind.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ik weet wel waar ik het over heb, en eikel is geen schelden hoor, dat valt wel mee! je loopt gewoon altijd te zieken, je moet altijd aan het langste eind trekken, gaat gewoon nergens over, en je hebt het over mijn niveau, die van jou is lager, want jij zal en moet het laaste woord hebben gap Noem me aub geen gap, dat ben ik namelijk niet van je en heb ik ook totaal geen belang bij.. En eikel geen scheldwoord?? En daarna het over niveau hebben?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:38 schreef remco k het volgende:[..] Als iemand gelijk heeft krijgt hij dat. Heb ik echt geen enkele moeite mee, vandaag zelfs Baco een keer of 3 gelijk gegeven.. Mooi he.. Maar goed, jij gaat met iedereen mee die wat tegen mij heeft en staat achter die persoon, ik vind het prima hoor. En zoals je al zegt, het boeit me geen fluit, voor mij is het maar internet weet je nog.. Ik praat hier over het algemeen ook maar alleen maar over voetbal en laat de rest voor wat het is zoals je de laatste weken hebt kunnen zien.. Maar goed, je zou ook eens kunnen kijken en oordelen over wie het eerst op de man speelt, en dat is in dit geval niet ik, dan dat weet jij donders goed, maar dat post je niet omdat je dit maar al te mooi vind.. Gaat het mij niet om wie er begint....ik vind luis van niet....gaat er mij om dat dwingeland gedoe van jou.....elke week weer het zelfde......wie denk jij godverdomme dat je bent......niks kerel....ben ik het niet(je favoriet).....dan pak je wel een ander....laat ze met rust gek....pak mij maar ik kan er tegen die slappe bek van je .....maar laat de rest met rust
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ben net een half uurtje terug van het stadion. Povere wedstrijd. Jammer ook van dat knullige tegendoelpunt. Na die eerste goal ging het even lopen, maar het liep telkens vast voorin. Teveel op een kluitje met z'n allen. Jammer dat Aisatti uitviel, want met hem ging het een stuk beter dan met Ebicilio. Toch raar, want alhoewel ik hem vorig jaar niet fantastisch vond, had hij wel potentieel. Nu lijkt alles wel te mislukken bij die jongen. Vond Klaassen weer goed invallen. Gast loopt slim weg en staat goed. Ging veel dreiging vanuit. Veelbelovend! Ik dacht zelf dat die tegengoal een fout van Vermeer was, maar ik kon het niet goed zien. Morgen maar even in de herhaling kijken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2011 door RoodWit81 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:39 schreef remco k het volgende:[..] Noem me aub geen gap, dat ben ik namelijk niet van je en heb ik ook totaal geen belang bij.. En eikel geen scheldwoord?? En daarna het over niveau hebben?? ja inderdaad jou niveau jij begon over dat ik een lezende forumbezoeker was niet ik! en eikel valt reuze mee, misschien is het een scheldwoordt sorry daarvoor, maar ik mag je niet, laat ik het dan daarbij houden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:38 schreef remco k het volgende:[..] Als iemand gelijk heeft krijgt hij dat. Heb ik echt geen enkele moeite mee, vandaag zelfs Baco een keer of 3 gelijk gegeven.. Mooi he.. Maar goed, jij gaat met iedereen mee die wat tegen mij heeft en staat achter die persoon, ik vind het prima hoor. En zoals je al zegt, het boeit me geen fluit, voor mij is het maar internet weet je nog.. Ik praat hier over het algemeen ook maar alleen maar over voetbal en laat de rest voor wat het is zoals je de laatste weken hebt kunnen zien.. Maar goed, je zou ook eens kunnen kijken en oordelen over wie het eerst op de man speelt, en dat is in dit geval niet ik, dan dat weet jij donders goed, maar dat post je niet omdat je dit maar al te mooi vind.. doe normaal man, jij kan het nogmaals niet uitstaan als iemand het niet met je eens is! komt hier weer naar voren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ja inderdaad jou niveau jij begon over dat ik een lezende forumbezoeker was niet ik! en eikel valt reuze mee, misschien is het een scheldwoordt sorry daarvoor, maar ik mag je niet, laat ik het dan daarbij houden Lezende forum bezoeker?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] doe normaal man, jij kan het nogmaals niet uitstaan als iemand het niet met je eens is! komt hier weer naar voren Ik vind die discussie over het spelletje mooi en daar ga ik heel ver in, daarvoor kom ik ook op dit forum.. En ik respecteer een ieder zijn mening over het spelletje, enkel zijn er wat mensen die niet tegen zo'n iets verhitte discussie kunnen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind die discussie over het spelletje mooi en daar ga ik heel ver in, daarvoor kom ik ook op dit forum.. En ik respecteer een ieder zijn mening over het spelletje, enkel zijn er wat mensen die niet tegen zo'n iets verhitte discussie kunnen.. hahahaha ik begin het grappig te vinden! je repsecteert de mening van een ander niet! En nenam geeft zijn mening, heeft niks te maken met niet tegen een discussie kunnen, je vult weer dingen voor andere in, en dat is zwak |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dat is persoonlijk, gaat niet over het topic, ga je weer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:46 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] hahahaha ik begin het grappig te vinden! je repsecteert de mening van een ander niet! En nenam geeft zijn mening, heeft niks te maken met niet tegen een discussie kunnen, je vult weer dingen voor andere in, en dat is zwak Bepaalt de persoon die dat moet respecteren dat of jij?? Ik denk dat ik zelf wel weet wat ik wel en niet respecteer, dat het bij jou niet overkomt is je eigen probleem.
Ik reageer in die post niet eens over Nenam, je laatste zin kun je dus wel schrappen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij bent echt van het padje af man.. Jij post Lezende forumbezoeker, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus vraag ik dat.. Of is dat ook raar?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:47 schreef remco k het volgende:[..] Bepaalt de persoon die dat moet respecteren dat of jij?? Ik denk dat ik zelf wel weet wat ik wel en niet respecteer, dat het bij jou niet overkomt is je eigen probleem. Ik reageer in die post niet eens over Nenam, je laatste zin kun je dus wel schrappen.. schijnbaar bepaal jij dat, want jij begint over dat er mensen zijn die niet tegen een hitte discussie kunnen, dat vul je zelf in, je repsecteert niemand, alleen de mensen die achter jou staan, en daarom is de rest voor jou een lezende forumbezoeker ik schrap geen laatste zin want ik weet dondersgoed dat je hem wel bedoelde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:51 schreef remco k het volgende:[..] Jij bent echt van het padje af man.. Jij post Lezende forumbezoeker, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt, dus vraag ik dat.. Of is dat ook raar?? jij begont erover, ik heb gezegt dat ik doordeweeks wel af en toe lees! en sweekends kan ik de tijd nemen om ook te posten! of is dat raar, ik heb wel meer aan me kop! ik ben niet van het padje af, daar ga je weer, je moet mensen beledigen, je bent gewoon een egoist! en niks minder |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:51 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] schijnbaar bepaal jij dat, want jij begint over dat er mensen zijn die niet tegen een hitte discussie kunnen, dat vul je zelf in, je repsecteert niemand, alleen de mensen die achter jou staan, en daarom is de rest voor jou een lezende forumbezoeker ik schrap geen laatste zin want ik weet dondersgoed dat je hem wel bedoelde En daar zit je dus fout.. Nenam staat bijvoorbeeld niet achter mij maar zijn mening respecteer ik zeker.. Hoe kom je trouwens bij de woorden lezende forumbezoeker??
En nee ik bedoelde Nenam niet, ik bedoelde jou daarmee in dit geval. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:53 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] jij begont erover, ik heb gezegt dat ik doordeweeks wel af en toe lees! en sweekends kan ik de tijd nemen om ook te posten! of is dat raar, ik heb wel meer aan me kop! ik ben niet van het padje af, daar ga je weer, je moet mensen beledigen, je bent gewoon een egoist! en niks minder Ik zei NIETSZEGGENDE, dat is iets anders dan Lezende.. Ga het maar eens Googelen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:54 schreef remco k het volgende:[..] En daar zit je dus fout.. Nenam staat bijvoorbeeld niet achter mij maar zijn mening respecteer ik zeker.. Hoe kom je trouwens bij de woorden lezende forumbezoeker?? En nee ik bedoelde Nenam niet, ik bedoelde jou daarmee in dit geval. haha nog erger, als ik niet tegen de discussie kon ging ik hem niet aan jij begint daarmee, jij zegt je bent voor mij niet meer dan een lezende forumbezoeker ben je stoned ofzo? ander de schuld geven van je eigen opmerking , zielig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: nog erger, dan is het nog persoonlijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Denk dat we hier maar een streep onder moeten zetten........klaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:56 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] haha nog erger, als ik niet tegen de discussie kon ging ik hem niet aan jij begint daarmee, jij zegt je bent voor mij niet meer dan een lezende forumbezoeker ben je stoned ofzo? ander de schuld geven van je eigen opmerking , zielig Als je tegen een discussie zou kunnen zou je niet direct gaan schermen met "het laatste woord moeten hebben".. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lees het nog allemaal een keertje rustig terug, misschien dat je het dan wel snapt, want nu sla je de plank echt volledig mis.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:59 schreef remco k het volgende:[..] Als je tegen een discussie zou kunnen zou je niet direct gaan schermen met "het laatste woord moeten hebben".. jij gaat door en je wilde ervoor zorgen dat ik achter jou mening kwam, en dat doe ik niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:00 schreef remco k het volgende:[..] Lees het nog allemaal een keertje rustig terug, misschien dat je het dan wel snapt, want nu sla je de plank echt volledig mis.. inderdaad zei je een nietzeggende ipv lezende, dat heb ik verkeerd gelezen maar dan nog blijft het nergens opslaan nietzeggende.... belachelijk |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Vind je zelf dat je goed met kritiek om kan gaan? Volgens mij is dit een klassiek voorbeeld van even goed naar jezelf kijken. Als ik zo teruglees ben jij degene die overdreven heftig reageert op een post van Remco en haal je er daarna allemaal onbelangerijke zaken bij. Het is een forum en niet iedereen is het met elkaar eens, maar een beetje respect tonen naar elkaar toe is toch wel het minste wat je kan doen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:03 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Vind je zelf dat je goed met kritiek om kan gaan? Volgens mij is dit een klassiek voorbeeld van even goed naar jezelf kijken. Als ik zo teruglees ben jij degene die overdreven heftig reageert op een post van Remco en haal je er daarna allemaal onbelangerijke zaken bij. Het is een forum en niet iedereen is het met elkaar eens, maar een beetje respect tonen naar elkaar toe is toch wel het minste wat je kan doen. ik heb best respect voor hem, maar hoef het er niet mee eens te zeggen, ik heb niets verkeerds gezegt en bovendien is het een discussie tussen remco en mij en hoef jij er niet op te reageren |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik zeg Loetje,Remco en ik zelf.....we laten het hierbij.....morgen met frisse koppen praten we verder....deal?????? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:00 schreef remco k het volgende:[..] Lees het nog allemaal een keertje rustig terug, misschien dat je het dan wel snapt, want nu sla je de plank echt volledig mis.. maar weetje wat, we houden er over op, sorry als ik je beledigt heb, maar ben het gewoon niet eens! ik vond het zelf niet netjes dat je me zo noemde... zullen we weer gewoon doen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:02 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] inderdaad zei je een nietzeggende ipv lezende, dat heb ik verkeerd gelezen maar dan nog blijft het nergens opslaan nietzeggende.... belachelijk Je snapt het niet.
Ik zeg daarmee dat het merendeel van de mensen hier mij niet boeit, dat ik hier over voetbal kom praten, en dat ik reageer op posts en niet op mensen, jij post iets, ik reageer daarop en als jij dat ook weer doet krijg je een discussie.. Al zouden we het eens zijn in die discussie ben je voor mij nog steeds nietszeggend.. Dat is niet naar bedoeld, maar het is niet zo dat ik een band met je heb of wil, datzelfde geldt richting de meesten hier. Met een enkeling kan ik wel en heb ik een klik, en daarmee praat ik via pb of gezellig in het cafe.. Die laatste zin geld trouwens voor de meeste hier.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:09 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] maar weetje wat, we houden er over op, sorry als ik je beledigt heb, maar ben het gewoon niet eens! ik vond het zelf niet netjes dat je me zo noemde... zullen we weer gewoon doen? Zie bovenstaande post en ik heb niet anders gewild dan gewoon over voetbal praten.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: oke van mijn kant sorry dan als ik je beledigt heb, we gaan het weer over voetbal hebben! Wat een kutwedstrijd was het:P |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus, wat is dit? Twee pagina's vol met deze onzin. Remco en Luis kap er even mee, het gaat echt helemaal nergens over. Verschil van mening, oké, maar maak het niet persoonlijk en dat is op dit moment wel wat jullie allebei aan het doen zijn. Stop ermee! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:03 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Vind je zelf dat je goed met kritiek om kan gaan? Volgens mij is dit een klassiek voorbeeld van even goed naar jezelf kijken. Als ik zo teruglees ben jij degene die overdreven heftig reageert op een post van Remco en haal je er daarna allemaal onbelangerijke zaken bij. Het is een forum en niet iedereen is het met elkaar eens, maar een beetje respect tonen naar elkaar toe is toch wel het minste wat je kan doen. Eens! |
|
|
|