|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:08 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik zeg Loetje,Remco en ik zelf.....we laten het hierbij.....morgen met frisse koppen praten we verder....deal?????? Ook eens! |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:06 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] bovendien is het een discussie tussen remco en mij en hoef jij er niet op te reageren Als het is persoonlijks is, doe het dan via pm en niet in een topic waar mensen zitten te lezen. Zeker als je niet wil dat ik me ermee bemoei, want ik reageer op wat ik lees. Het is tenslotte een forum niet? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:14 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Als het is persoonlijks is, doe het dan via pm en niet in een topic waar mensen zitten te lezen. Zeker als je niet wil dat ik me ermee bemoei, want ik reageer op wat ik lees. Het is tenslotte een forum niet? En hier ben ik het helemaal mee eens! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:14 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Als het is persoonlijks is, doe het dan via pm en niet in een topic waar mensen zitten te lezen. Zeker als je niet wil dat ik me ermee bemoei, want ik reageer op wat ik lees. Het is tenslotte een forum niet? dat klopt, remco en ik hadden het beter via pb kunnen doen! het is klaar nu! einde discussie we hebben het weer over voetbal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:12 schreef Pietje het volgende:Jezus, wat is dit? Twee pagina's vol met deze onzin. Remco en Luis kap er even mee, het gaat echt helemaal nergens over. Verschil van mening, oké, maar maak het niet persoonlijk en dat is op dit moment wel wat jullie allebei aan het doen zijn. Stop ermee! Heb ze gepb't Piet.....komt wel goed |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:15 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] dat klopt, remco en ik hadden het beter via pb kunnen doen! het is klaar nu! einde discussie we hebben het weer over voetbal Lijkt me een strak plan, maar ik doe even niet mee. Ik ga slapen. Ben niet helemaal nuchter meer, maar dat mag op zaterdagavond. Meningsverschillen hebben is oké, maar word NOOIT persoonlijk en ga zeker niet schelden. Iemand "eikel" noemen, vind ik over het randje... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niet hierover volgens mij toch..:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Vredestichter Nenam. Klasse, maatje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:17 schreef Pietje het volgende:[..] Lijkt me een strak plan, maar ik doe even niet mee. Ik ga slapen. Ben niet helemaal nuchter meer, maar dat mag op zaterdagavond. Meningsverschillen hebben is oké, maar word NOOIT persoonlijk en ga zeker niet schelden. Iemand "eikel" noemen, vind ik over het randje... heb ik al sorry voor gezegt, maar ik vond het niet fijn hoe die mij noemde vandaar, maar het is klaar nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik ga ook slapen weltruste |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:17 schreef Pietje het volgende:[..] Lijkt me een strak plan, maar ik doe even niet mee. Ik ga slapen. Ben niet helemaal nuchter meer, maar dat mag op zaterdagavond. Meningsverschillen hebben is oké, maar word NOOIT persoonlijk en ga zeker niet schelden. Iemand "eikel" noemen, vind ik over het randje... Het is al klaar Pietje.. Ga maar lekker slapen en dromen van de dingen voor morgen..:-) Slaap zacht.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:19 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] heb ik al sorry voor gezegt, maar ik vond het niet fijn hoe die mij noemde vandaar, maar het is klaar nu :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:20 schreef remco k het volgende:[..] Het is al klaar Pietje.. Ga maar lekker slapen en dromen van de dingen voor morgen..:-) Slaap zacht.. Same to you :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
adriu