|
|
Loetje
|
|
|
Jongens, Aanstaande woensdag gaan we het opnemen tegen het Real Madrid van trainer Jose Mourinho!
Het is het 2de jaar op rij dat we in de poule zitten met deze Spaanse topclub!
De eerste keer werden we ontmaagd en op alle fronten overklast, maar mede door een fantastisch keepende Maarten Stekelenburg en het falen van de Real spelers bleef de schade beperkt tot een 2-0 nederlaag! Het was slechts ongelukkige eigen goal van Vurnon Anita en een rommelgoal van Gonzalo Hilguain die uitendelijk de doorslag gaven Daarna werdt ons Aller Ajax flinkt bekritiseerd op de wanvertoning in Madrid in het Esantiago Bernabeu stadion!
Enkele maanden laten kwam de miljoenenploeg uit Madrid op bezoek bij ons Aller Ajax in de ArenA. Weer bleek het geen succes, Nu vlogen de goals ons wel om te oren en kregen notabene in onze eigen Amsterdam Arena met 4-0 dik verdiend op de broek! Ditmaal scoorde Karim Benzema op fraaie wijze en niet gek veel later scoorde Alvaro Arbeloa uit een vrije trap de 0-2 achter Maarten Stekelenburg! Na rust kwam de Cristiano Ronaldo show er aan te pas, de jongen die de gehele wedstrijd uitgefloten wordt door ons publiek schoot er toch nog even 2 in, een vanaf de stip en een diagonaal schot langs Maarten Stekelenburg (uit mijn hoofd) Helaas waren er daarna enkele Real spelers die zich gingen misdragen... O.a Xabi Alonso en Sergio Ramos pakte allebei een opzettelijke 2de gele kaart in die wedstrijd en konden in de blessuretijd inrukken!
De afgelopen ontmoeting uit september leek er al wat meer op, Ajax stond er in elk geval met de koppen omhoog en de borst vooruit, het begint was hoopgevend, maar na enkele kansen gemist te hebben via Boerrigter, Siem de Jong en Sulejmani, werdt real steeds sterker en halverwege de eerste helft schoot Cristiano Ronaldo uit een fantastische aanval de 1-0 binnen! Kort voor rust kregen we door onoplettendheid eingelijk al de genadeklap te verwerken toen kaka de 2-0 scoorde! 4 minuten na rust was het helemaal gedaan, na wederom een fraaie aanval van de Madrilenen scoorde Karim Benzema de 3-0, ik hoorde NOS Langs de lijn verslaggever Bas Ticheler tijdens die wedstrijd zeggen: Nu Zul je zien dat je veel beter voetbalt en uiteindelijk nog hard op je bek gaat! Het was een scenario die helaas wel uitkwam! Desalnietemin had ik wel het gevoel dat we alles gegeven hadden en in elk geval moedeig gevoetbald hebben! En dat Real Madrid meer kwaliteit heeft kunnen wij ook niks aan doen!
Maargoed nu staat de ploeg van Jose Mourinho aanstaande woensdag bij ons weer in de ArenA, Real Miadrid is al zeker van groepswinst en zijn al door, ik verwacht wel dat ze een aantal spelers sparen aangezien ze 3 dagen later de El Classico thuis tegen aartsrivaal FC Barcelona spelen! Een wedstrijd die voor Real absoluut grotere belangen heeft!
Ajax heeft me dit jaar in de Champions League overigens wel positief verrast, in tegenstelling tot de eredivisie houden we 4 van de 5 wedstrijden de nul en hebben we vrijwel iedere wedstrijd aardig gevoeltbald en vaak ook de betere ploeg geweest!
Kortom een wedstrijd waar ik wel naar uitkijk!
Helaas kan ik voor jullie geen resultaten uit eerdere wedstrijden bedenken, ik ben zelf in 91 geboren en heb die wedstrijden niet echt op mijn netvlies staan, dus dat laat ik aan Ali over!
Ik voorspel aanstaande Woensdag een 1-1 tegen Real madrid!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Voorspelling: 1-2
Mooi gemaakt kerel! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: dannkjewel! ik wil eigenlijk dezelfde voorspelling als jou doen, maar als je een topic opent over zoiets, moet je wel positief blijven:P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
1-2, maar hoop stiekem op de 1-1 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
De wedstrijd tegen Barca is 1000 x belangrijker als tegen Ajax waar alleen de eer op het spel staat,dus vermoed ik dat het een B team gaat worden wat tegen Ajax speelt,dus de stijgende vorm van Ajax die geven de doorslag.
uitslag 2-1 |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik zeg 2-2, en we komen met 2-0 voor, maar dat laat Real niet over z'n kant gaan, ze zetten echt aan en slepen dan uiteindelijk de 2-2 naar het eindsignaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
3-1, Real gaat spelers sparen en wij zijn lichtjes op de weg terug, en in de CL spelen we ook altijd weer stukken beter. Daarnaast is Real toch helemaal niet zo goed??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:21 schreef Ajx het volgende:3-1, Real gaat spelers sparen en wij zijn lichtjes op de weg terug, en in de CL spelen we ook altijd weer stukken beter. Daarnaast is Real toch helemaal niet zo goed??? Real niet zo goed?? Ze staan niet voor niets zo'n 6 punten los van Barcelona.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 14:32 schreef nora het volgende:De wedstrijd tegen Barca is 1000 x belangrijker als tegen Ajax waar alleen de eer op het spel staat,dus vermoed ik dat het een B team gaat worden wat tegen Ajax speelt,dus de stijgende vorm van Ajax die geven de doorslag. uitslag 2-1 Ik ga met je mee, al is het alleen maar omdat we positief moeten blijven.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Laatste regel was als een soort sarcastisch mopje bedoeld, alleen weet niet precies hoe en wat die smiley er bij moet, daarom kan hij misschien iets moeilijker begrepen worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:23 schreef Ajx het volgende:[..] Laatste regel was als een soort sarcastisch mopje bedoeld, alleen weet niet precies hoe en wat die smiley er bij moet, daarom kan hij misschien iets moeilijker begrepen worden. Ahh. Dan begreep ik hem even niet...:-) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Oef lees net dat blind, linksback zal spelen. En aangezien hij niet snel is en real een aantal ferrari's voorin heeft staan. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Frank......alstublieft niet Ebecilio maar Sulejmani op links...aan die kant vind ik Sulejmani zoals ook bij Heerenveen stukken beter als aan de rechterkant. Voorhoede:
Sulejmani-----------------------------Lodeiro----------------------------Ozbiliz(lukoki) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:45 schreef thomASS het volgende:Oef lees net dat blind, linksback zal spelen. En aangezien hij niet snel is en real een aantal ferrari's voorin heeft staan. Waar haal je dat vandaan? V/d Wiel is dan toch terug! Lijkt me nogal sterk! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maarjah waar hebben we het over, real komt met Kaka, alsof je daar minder van wordt? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Lijkt me ook sterk anders Frank laten afvoeren naar gekkenhuis.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daarom, ik vind met Blind op links gewoon vragen om problemen! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Van der Wiel is rechtsback, Blind linksback. Dat Van der Wiel terug is doet niet terzake. Ik denk dat De Boer deze uitspraak deed (waar weet ik ook niet) toen hij er nog van uit ging dat Enoh geschorst zou zijn. Dat is niet het geval waardoor De Boer gewoon Anita (anders de vervanger van Enoh)op de linksback positie kan zetten. Blind op de linksback positie zetten tegen Real moet ie niet doen, zeker niet als je Anita daar kan plaatsen. Ik zie Anita liever dan Enoh op het middenveld, maar tegen Real heb je wel een iets verdedigender ingestelde controlerende middenvelder nodig. Anita heeft i.t.t. Enoh iets te veel drive naar voren, kan goed werken als je de aanvallende partij bent. Overgens deed Enoh het de laatste CL-wedstrijd fantastisch (vind ik). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja. In wedstrijd 1 was Ajax gewoon elke keer 2 stappen te traag om het Real echt moeilijk te maken. Vooral de dekking op de flanken was heel erg slecht. Greg speelde hier een hele zwakke pot. Dan mag je tegenstander wel Ronaldo heten, hij is de rechtsback van het Nederlands elftal en moet regelmatig tegen dit soort mannen kunnen spelen.
Dat Ajax was wel op sterkte, iets wat Ajax nu niet is. tegenlijkertijd speelt Ajax thuis, en is het in de CL goed op dreef. Gezien het doelsaldo moet de uitgangspositie natuurlijk gewoon een punt pakken zijn, maar een klein verlies is waarschijnlijk ook voldoende om door te gaan tenzij OL enorm uitpakt tegen Zagreb.
Ik hoop stiekem dan de Boer Klaassen laat started. Hoewel Lodeiro het naar omstandigheden prima doet, gaat er van Klaassen veel meer doelgericht spelt uit. Tegen Excelsior was te zie dat het te druk werd met lopers in het centrum, maar niemand was echt vooruit gericht aanspeelbaar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 14:27 schreef Luis_suarez_19 het volgende:Maarjah waar hebben we het over, real komt met Kaka, alsof je daar minder van wordt? Lijkt me wel ja, Kaka is niet de speler meer van Milan en draait op een enkele wedstrijd na heel stroef bij Real, gezien het feit dat Enoh zal spelen zie ik het wel mogelijk hem ook uit de wedstrijd te spelen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] Lijkt me wel ja, Kaka is niet de speler meer van Milan en draait op een enkele wedstrijd na heel stroef bij Real, gezien het feit dat Enoh zal spelen zie ik het wel mogelijk hem ook uit de wedstrijd te spelen.. Hij is veel gelesseerd geweest enzo, maar het blijft een hele goede voetballer! De bank van Real is gewoon bijna net zo goed als wat er normaal op het veld staat, die jongens passen zich moeiteloos aan! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 15:47 schreef remco k het volgende:[..] Lijkt me wel ja, Kaka is niet de speler meer van Milan en draait op een enkele wedstrijd na heel stroef bij Real, gezien het feit dat Enoh zal spelen zie ik het wel mogelijk hem ook uit de wedstrijd te spelen.. ja en als je kaka met ozil moet vergelijken snap ik je opmerking, maar hij blijft gewoon erg goed! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 17:30 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Hij is veel gelesseerd geweest enzo, maar het blijft een hele goede voetballer! De bank van Real is gewoon bijna net zo goed als wat er normaal op het veld staat, die jongens passen zich moeiteloos aan! De eerste 15 spelers wel ja, maar daarna is het echt niet veel beter dan onze eerste 11.. Ik durf dan ook wel te zeggen dat als wij een goede dag hebben, dat we "gewoon" kunnen winnen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 19:01 schreef remco k het volgende:[..] De eerste 15 spelers wel ja, maar daarna is het echt niet veel beter dan onze eerste 11.. Ik durf dan ook wel te zeggen dat als wij een goede dag hebben, dat we "gewoon" kunnen winnen.. Ik denk zelf ietsje meer! maargoed, ik hoop dat je gelijk hebt, al denk ik dat we de boot in gaan! we zullen zien! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
het is maar goed dat er in het doelsaldo tussen lyon en ajax 7 in zit, want de spoeling in de aanval is wel erg dun bij ajax en hoop op een gelijkspel voor ajax maar of dat realistisch is weet ik niet. Hoe dan ook, ik ga er vanuit dat we de volgende ronde CL halen en da zou toch helemaal top zijn met zo'n jonge ploeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 20:01 schreef dege het volgende:het is maar goed dat er in het doelsaldo tussen lyon en ajax 7 in zit, want de spoeling in de aanval is wel erg dun bij ajax en hoop op een gelijkspel voor ajax maar of dat realistisch is weet ik niet. Hoe dan ook, ik ga er vanuit dat we de volgende ronde CL halen en da zou toch helemaal top zijn met zo'n jonge ploeg. Dat zou zeker helemaal top zijn, en he wie weet komen we nog wel een ronde verder ook, we zijn dan weer 11/2 maand verder en vrijwel iedereen is dan als het goed is weer fit.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Wie ze ook opstellen, de kans dat die speler onze spelers (individueel) overklast is vrij groot.
We moeten ons dan ook niet blindstaren op de namen die in het veld staan. Want ook Madrid heeft een goede jeugdopleiding.
We moeten gewoon ons eigen spel spelen, en met de steun van de supporters de volgende ronde CL halen. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Ondanks dat is het toch niet vervelend dat mensen die normaal in het meest ingespeelde elftal spelen niet meedoen. Dat zegt niet dat het veel makkelijk wordt, maar het kan zeker geen kwaad.
Een jeugdspeler kan misschien qua potentie een nieuwe ronaldo zijn, hij heeft niet de ervaring van Ronaldo. En dat speelt wel degelijk mee in het veld. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ziet er heel slecht uit aldus de Boer @ persconferentie voor toby.
Hier live te kijken: http://www.at5.nl/live
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door thomASS -- |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: volgende opstelling hanteren:
vermeer van der wiel/// de boer//// stam //// vertongen janssen////eriksen//// jonk suljemani////bergkamp/////overmars
en JC op de bank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
de Boer: We gaan voor minimaal 1 punt. ;) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Moet je je eens even voorstellen dat we ook met deze opstelling hadden kunnen spelen als alles goed was gegaan: Vermeer, van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, Enoh (of Anita), Eriksen, Janssen, Boerrigter, Sightorsson, Sulejmani |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 13:30 schreef Johnqqqq het volgende:[..] volgende opstelling hanteren: vermeer van der wiel/// de boer//// stam //// vertongen janssen////eriksen//// jonk suljemani////bergkamp/////overmars en JC op de bank whahahahahaha waar is Ten Have? |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Spelers die NIET meereizen naar Amsterdam: Cristiano Ronaldo, Özil, Marcelo, Sergio Ramos, Iker Casillas, Pepe, Sami Khedira en Lassana Diarra. Ricardo Carvalho is geblesseerd. |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:08 schreef Grasmaaier het volgende:Spelers die NIET meereizen naar Amsterdam: Cristiano Ronaldo, Özil, Marcelo, Sergio Ramos, Iker Casillas, Pepe, Sami Khedira en Lassana Diarra. Ricardo Carvalho is geblesseerd. van waar heb je dat nou weer???? Ozil doet gewoon mee hoor...die andere weet ik niet...maar hoe weet je het dan??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:08 schreef Grasmaaier het volgende:Spelers die NIET meereizen naar Amsterdam: Cristiano Ronaldo, Özil, Marcelo, Sergio Ramos, Iker Casillas, Pepe, Sami Khedira en Lassana Diarra. Ricardo Carvalho is geblesseerd. Carvalho werd door Morinho geroepen dat hij wel zou spelen omdat hij net terugkwam van een blessure. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
maakt mij niet uit wie er bij Real speelt ik ga van Ajax uit,heb vertrouwen in De Boer en in de Ajax spelers,ik ben veel op de toekomst en we hebben goede gemotiveerde jeugdspelers laat Real maar komen!!!
3-1
'16 Sulejamni 1-0 '28 Eriksen 2-0 '35 Blind (ED)2-1 '80 Klaassen 3-1 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:30 schreef Amstedam het volgende:maakt mij niet uit wie er bij Real speelt ik ga van Ajax uit,heb vertrouwen in De Boer en in de Ajax spelers,ik ben veel op de toekomst en we hebben goede gemotiveerde jeugdspelers laat Real maar komen!!! 3-1 '16 Sulejamni 1-0 '28 Eriksen 2-0 '35 Blind (ED)2-1 '80 Klaassen 3-1 je denkt er te makkelijk over!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:45 schreef thomASS het volgende:Oef lees net dat blind, linksback zal spelen. En aangezien hij niet snel is en real een aantal ferrari's voorin heeft staan. Dan spelen we met 9 man gelijk, want Blind en degene die erachter staat moet je dan daarvoor opofferen..... Hoop dat Frank dat toch echt niet doet, dan veel liever Koppers!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De komende dagen/weken worden spannend voor Ajax. Gaat Ajax overwinteren in de CL en wat gaat er gebeuren op bestuurlijk niveau? Gaat het bedrijf het winnen van het voetbal? Als deze vraag beantwoord met een ja, ben ik helemaal klaar met hetgeen er al heel lang met Ajax gebeurd....het stapje voor stapje Ajax naar de vernieling helpen. Het doet mij zóveel pijn dat ik moet besluiten dat dit wel eens mijn laatste bijdrages kon zijn aan dit forum. Ik kan het niet opbrengen om iets te brengen aan iets waar het compleet uit de hand dreigt te lopen....MIJN en ONS Ajax gaat echt kapot. Wanneer het einde Cruijff word, zal het in het begin helemaal niet te merken zijn. V.Gaal is een man met een goede visie, maar ook hij zal op de lange termijn tenonder gaan aan de hysterie binnen Ajax. Niemand maar dan ook niemand kan werken in een vuil nest zoals die nu bij Ajax broed. Het bedrijf Ajax zeg ik dan vaarwel, maar de AFC AJAX blijft voor altijd in mijn hart. Ik zal het van een afstandje gaan volgen en ik zal weer volledig gaan ontwaken als het VOETBAL weer op de voorgrond bivakkeert...
In het seizoen '67'68 speelde AJAX in de 1e ronde van de EC 1 tegen onze tegenstander van morgen, Real Madrid. Op 20-9-1967 speelde Ajax eerst thuis in het Olympisch Stadion en deze pot eindigde onbeslist, 1-1. Ons Ajax opende de score in de 19e minuut door Cruijff en nog voor rust, in de 35e minuut, werkte José Pirri de 1-1 tegen de touwen. In Madrid ging Ajax na verlenging ten onder. Henk Groot had in de 2e helft de 1-1 gemaakt, maar in de verlenging dolf Ajax het onderspit door een doelpunt Jose Veloso.
De volgende clash tussen beide grootmachten was in het seizoen 72'73 en het betrof een tweestrijd in de halve finale van de Cup met de grote Oren. Op 11-04-1973 moest Ajax eerst thuis aantreden en deed dat verdienstelijk. Nadat Barry Hulshoff de score opende in de 67e minuut, deed Ruud Krol er in de 76e minuut een schepje bovenop ( 2-0 ). Het tegendoelpunt van José Pirri in de 83e minuut, gaf Stefan Kovács stof tot nadenken voor de return 2 weken later. In die return wist Ajax met 0-1 te winnen door een goal van Gerrie Muhren. Gerrie was in die wedstrijd ook de man met het befaamde hooghouden, wat als een memorabel moment mag worden gezien.
In het seizoen 95'96, nadat AJAX de CL had gewonnen ten koste van Ac Milan, kwam Ajax in een poule terecht met " Los Blancos of Los Merengues " ( bijnaam Real Madrid ). Het betrof een poule in de 1e ronde voor de CL. Ook toen begon Ajax, net als deze CL, tegen de Madrilenen, maar die keer thuis in het Olympisch Stadion op 13-09-1995. Onze coach was Louis v.Gaal en hij stuurde toen deze 11 het veld in; Edwin van der Sar, Michael Reiziger, Frank de Boer, Jari Litmanen, Winston Bogarde, Ronald de Boer, Martijn Reuser, Edgar Davids, Finidi George, Nwanko Kanu en Marc Overmars. De laatstgenoemde scoorde het enige doelpunt van de wedstrijd en dat was in de 14e minuut. De wedstrijd in Madrid was er één om te smullen en enkele Ajacieden praten daarover met geweldige beelden;
Vorig seizoen ging Ajax 2x onderuit tegen Real. In Madrid en Amsterdam werd er beide kansloos verloren ( 2-0 en 0-4 ).
De laatste clash tussen beide was op 27-09-2011 en ook toen ging Ajax er vanaf, 3-0.
Als je alleen al het verschil ziet in uitslagen van voor het filmpje en na het filmpje, mag je toch concluderen dat Ajax bij lange na niet meer het Ajax is van voorheen. Ook toen waren er verschillen in budget. Een uitstekend beleid icm van beleving van alles en iedereen die betrokken is bij Ajax, kunnen mooie tijden doen herleven. Daar zijn nog te weinig mensen van doordrongen, want een echte Ajacied voelt dat het heerlijke Ajax-gevoel door alle ellende steeds meer wegebt... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Je bent een ware held Alibabba.. |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:14 schreef Ajax Is The Best het volgende:[..] van waar heb je dat nou weer???? Ozil doet gewoon mee hoor...die andere weet ik niet...maar hoe weet je het dan??? Ik durf er 50 euro op te zetten dat Mourinho op de persconferentie heeft gezegd dat hij Özil NIET meeneemt! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 december 2011 - 18:24 schreef remco k het volgende:[..] Carvalho werd door Morinho geroepen dat hij wel zou spelen omdat hij net terugkwam van een blessure. Ja klopt, eerst zei hij van wel, maar is toch nog te geblesseerd |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Het wordt tijd om Alipedia heilig te verklaren. Oude tijden herleven...helemaal top. |
|
|
|
|
koipjus!
|
|
|
da wordt wederom genieten daar achterin bij ajax! zeg ik als psv fan! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Foei stoutert....en nu naar je bedje |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: da genieten heb ik afgelopen zondag al gedaan als Ajaxfan....Ooeiiiiii weer flink op de billen gekregen tegen die kakkerlakken eeej boertje!!!!!!Whehehehe |
|
|
|