|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: hehe, werelds... idd Alipedia is heilig in mijn ogen. Zo iemand als Ali maakt dit forum tot iets heel bijzonders. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik heb het gevoel dat als we tweede blijven na deze ronde, dat we Apoel zullen loten... Met en beetje geluk haal je zelfs de halve finale, zolang we Barca maar niet onderweg tegenkomen. Ajax krijgt trouwens ook dit jaar weer een leuk extraatje van 1 miljoen als Real de kwartfinal haalt. We krijgen 5 punten extra voor de uefa coefficienten, wat neerkomt op 1 vol punt voor nl en als Ajax de volgende ronde haalt, krijgen we en nog eens ruim 2 miljoen. Belnagrijke wedstrijd zal dit worden.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 01:04 schreef Ajax we love you het volgende:Ik heb het gevoel dat als we tweede blijven na deze ronde, dat we Apoel zullen loten... Met en beetje geluk haal je zelfs de halve finale, zolang we Barca maar niet onderweg tegenkomen. Ajax krijgt trouwens ook dit jaar weer een leuk extraatje van 1 miljoen als Real de kwartfinal haalt. We krijgen 5 punten extra voor de uefa coefficienten, wat neerkomt op 1 vol punt voor nl en als Ajax de volgende ronde haalt, krijgen we en nog eens ruim 2 miljoen. Belnagrijke wedstrijd zal dit worden.... Klinkt heel zonnig :)
Ik ben er niet helemaal gerust op. Ik merk aan mezelf dat ik al voorzichtig denk in de trend van 'een klein verlies is ook voldoende'. Dat is heel verkeerd denken natuurlijk. Ook mist Ajax gewoon HEEL veel goede spelers, iets wat deze selectie niet meer op kan vangen. Tel daarbij op de OL vecht voor de laatste kans tegen DZ die uitgeschakelt zijn... 3 punten, 7 goals is minder dan dat het lijkt.
Maar tegelijkertijd is het ook een geweldig affiche en zal Ajax in de Arena toch wel iets willen laten zien tegen Real Madrid. Ik vrees alleen dat het aanvallend heel moeilijk wordt en verdedigend is Ajax nu eenmaal geen zekerheidje dit seizoen. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 01:09 schreef Eide het volgende:[..] Klinkt heel zonnig :) Ik ben er niet helemaal gerust op. Ik merk aan mezelf dat ik al voorzichtig denk in de trend van 'een klein verlies is ook voldoende'. Dat is heel verkeerd denken natuurlijk. Ook mist Ajax gewoon HEEL veel goede spelers, iets wat deze selectie niet meer op kan vangen. Tel daarbij op de OL vecht voor de laatste kans tegen DZ die uitgeschakelt zijn... 3 punten, 7 goals is minder dan dat het lijkt. Maar tegelijkertijd is het ook een geweldig affiche en zal Ajax in de Arena toch wel iets willen laten zien tegen Real Madrid. Ik vrees alleen dat het aanvallend heel moeilijk wordt en verdedigend is Ajax nu eenmaal geen zekerheidje dit seizoen. Dat klopt, toch denk ik zomaar dat Dinamo een puntje gaat pakken tegen Lyon, omdat Lyon ook al denkt uitgeschakeld te zijn voor de 2de ronde en ik denk dat het lastig is voor ze om zich echt te motiveren. Dinamo speelt voor eigen publiek toch iets wil laten zien. We zullen het na morgen zelfde tijd weten :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: heb er veel vertrouwen in!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax vanavond met Blind.. |
|
|
|
|
Mokumpie
|
|
|
Komop Ajaxfans,met zijn allen achter onze club. Overwinteren in de CL zullen we! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zagreb staat met 10 man, 2x geel. Pfff..... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Afgekeurd......onterrecht........het zal net dat ene doelpunt zijn...... |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
quote: Pff , kom op zeg . als Ajax met 4-0 verliest en Lyon met 3-0 wint verdienen we het niet eens . Komt wel goed... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Dat gaat lekker. Wij worden effe genaaid door die grens. We spelen niet eens slecht. Vind alleen Ebecilio echt tekort komen. Maar dat was al langer bekend. Welja, keur er nog een af. Die grens is zeker de voorzitter van Lyon... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
1-0 zagreb yes....met z'n 10en. |
|
|
|
|
sebas79
|
|
|
Anita staat wel te slapen bij die 2 goals zeg !!!1 |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Denk je van Blind ?? Als ie 2 stappen naar voren zet, is het gewoon buitenspel. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is toch GODVERDOMME niet normaal of wel soms. Ajax maakt gewoon twee zuivere goals die afgekeurd worden op dezelfde situatie die bij Madrid wel wordt goedgekeurd..
Ongelooflijk, want zo goed is REal niet en zo slecht zijn wij niet.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Godverdomme wat een klotegrens!!! Ben nu helemaal pissig.. |
|
|
|
|
Kane
|
|
|
Wat een klote scheidsrechters!!!!! en wat speelt Ajax fraai.... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 21:30 schreef remco k het volgende:Dit is toch GODVERDOMME niet normaal of wel soms. Ajax maakt gewoon twee zuivere goals die afgekeurd worden op dezelfde situatie die bij Madrid wel wordt goedgekeurd.. Ongelooflijk, want zo goed is REal niet en zo slecht zijn wij niet.. Onze verdediging is slecht blind en anita laten man 2x weglopen uit rug / staan op 50 meter te dekken :S
Die doelpunten is godverdomme niet normaal idd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 21:30 schreef remco k het volgende:Dit is toch GODVERDOMME niet normaal of wel soms. Ajax maakt gewoon twee zuivere goals die afgekeurd worden op dezelfde situatie die bij Madrid wel wordt goedgekeurd.. Ongelooflijk, want zo goed is REal niet en zo slecht zijn wij niet.. 100 fucking procent mee eens! |
|
|
|
|
D.B.
|
|
|
Hier ga ik wss heel veel kritiek op krijgen, maar het niveau van de gemiddelde stadionbezoeker is wel aan het dalen zeg... Real Madrid scoort tegelijk met Zagreb, gaan ze allemaal juichen:S Wat een idioten zijn het, je eigen club wordt voor je ogen afgemaakt!:S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik ben zo verschrikkelijk kwaad. ECHT GODVERDOMME NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Ik kom vuisten tekort om die grensrechter af te maken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
tegen zo'n grensrechter kan je niet winnen. Normaal gesproken ben ik niet van het afgegeven op de leiding, maar de zwakste ploeg op het veld is het arbitrale quintet. Onvoorstelbaar... dat het je 1 keer geebeurt, maar gewoon 2 keer binnen 5 minuten.
De verdediging staat wel heel slecht in de diepte trouwens. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 21:31 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Onze verdediging is kk slecht blind en anita laten man 2x weglopen uit rug / staan op 50 meter te dekken :S Die doelpunten is godverdomme niet normaal idd Wil je alsjeblieft niet met dat ene woord vloeken? Alvast bedankt.. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: excuses heb het aangepast :$ |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Wij 0-2 achter, Lyon tegen 10 man op 1-1. Ben er nog niet helemaal gerust op voor de 2e helft.....kan snel gaan. Vertonghen zal maar een keer aan de noodrem moeten trekken en zo zijn 2e gele kaart pakken. Ik wil er niet aan denken. Trouwens ben het niet eens met de gele kaart die hij kreeg, als aanvoerder mag je toch op een enigzins normale manier om uitleg vragen aan de scheids. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 21:33 schreef Eide het volgende:tegen zo'n grensrechter kan je niet winnen. Normaal gesproken ben ik niet van het afgegeven op de leiding, maar de zwakste ploeg op het veld is het arbitrale quintet. Onvoorstelbaar... dat het je 1 keer geebeurt, maar gewoon 2 keer binnen 5 minuten. De verdediging staat wel heel slecht in de diepte trouwens. Jup.. Eerste goal was dekkingsfout van Anita.. Stond niet aan de binnenkant te dekken en ja.. Dan krijg je een doelpunt tegen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ebecilio en JAnssen trouwens echt heel erg slecht aan de bal.. Verdedigend was het met vooral Anita echt dramatisch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ebecilio en JAnssen trouwens echt heel erg slecht aan de bal.. Verdedigend was het met vooral Anita echt dramatisch.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 21:35 schreef remco k het volgende:Ebecilio en JAnssen trouwens echt heel erg slecht aan de bal.. Verdedigend was het met vooral Anita echt dramatisch.. Janssen heb ik niet zo op gelet.. Ebecilio merkte ik wel heel erg idd.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Waarom is Janssen slecht aan de bal dan ? Ebecilio volledig eens maar dat is nooit anders geweest. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 21:31 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Onze verdediging is slecht blind en anita laten man 2x weglopen uit rug / staan op 50 meter te dekken :S Die doelpunten is godverdomme niet normaal idd Niet de hele verdediging is slecht. Blind en Anita staan te ruim te dekken, ook Vertonghen heeft een paar enge foutjes gemaakt maar ook weer het een en ander met 'n dosis inzet goed opgelost. Op Creg niets aan te merken tot dusver, speelt een goede pot. Ebicilio weer zeer matig, heeft veel balverlies. Enoh de eerste 10 minuten erg paniekerig, gaandeweg beter. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
daar gaan we weer , het mag weer niet zo zijn |
|
|
|
|
Love-Ajax.
|
|
|
Godverdomme wat een klote grensrechter en scheids. Het hoorde nu gewoon 2-2 te staan. Ajax wist dat dit kon gebeuren, het zijn portugezen. Het buurland van Spanje. Logisch dat zei voor real zijn. Ajax had hier niet mee akkoord moeten gaan. Maar ajax heeft het ook aan zichzelf te danken. De verdediging zit echt te slapen. Ze gaan te ver naar voren waardoor er ruimte komt achterin. En we weten allemaal dat real dan dodelijk is. Ten tweede spelen we veel te ingewikkeld. Het duurt te lang totdat we eindelijk schieten op doel. We willen telkens te ver door in het midden waardoor je vast loopt en dus de bal weer kwijt bent.
En Ebecilio is echt een wanhoop. Wat kan die gozer eigenlijk??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wat een ontiegelijke klote grensrechter!
Kan zomaar 800k voor winst of 400k voor gelijkspel schelen |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
IK WIL GODVERDOMME NU VIDEOBEELDEN
Dit kan toch niet betrek dat aub. in het spel. Wat is die blatter voor daap joh, beetje oldskool lopen doen..
Gebruik de techniek gewoon dan heb je zulke grijze duiven als grensrechter niet meer nodig. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Mijn god wat is die imbecilio toch dramatisch slecht en Anita en Blind verkopen daar kom je nooit een stap verder mee. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Omdat hij er nog niks goeds mee heeft gedaan de eerste helft, alles alleen maar breed en niks in de diepte behalve twee ballen die over de achterlijn rolden.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Goh, waar komt dat arbitrale trio toch vandaan (sorry, er staan tegenwoordig wel 6 van lulhannessen)? Oh ja, uit het land van The Stupid One. Zou niets mogen betekenen, maar na het afkeuren van 2 glaszuivere goals begin ik toch te twijfelen. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Die commentator word al slechter pfffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Omdat hij er nog niks goeds mee heeft gedaan de eerste helft, alles alleen maar breed en niks in de diepte behalve twee ballen die over de achterlijn rolden.. Wie moet hij aanspelen in de diepte dan ?? Ebecilio betekent direct balverlies, Lodeiro laat zich regelmatig zakken en komt amper boven het gras uit en Sulejmani speelt niet geheel gelukkig kiest weinig de diepte. De keer dat ie diep ging, kreeg hij em overigens van Theo. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Overigens vind ik Ajax gezien alle personele problemen helemaal niet zo slecht spelen. Hoewel Real Madrid met een tweede garnituur speelt, zou een dergelijk elftal met gemak meedraaien boven in de eredivisie om niet te zeggen met twee vingers in de neus kampioen worden. Met een beetje normale arbitrage sta je bij rust voor of minimaal gelijk. Wat mij betreft respect voor dit Ajax dat moet roeien met de riemen die er niet zijn. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Jammer we gaan er uit :S 1-3
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph