|
|
remco k
|
|
|
De gifbeker gaat bij Ajax werkelijk tot op de laatste druppel leeg, en dat ook werkelijk op alle vlakken.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Als je wat wil proberen, vat ik dat wel. Snap dan niet dat ie Ebecilio er niet afhaalt en Lodeiro naar links gooit. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
kutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkut |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
kutkutkutkutkutkutkutkutkutkutkut |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tos afgelopen jongens, en dat allemaal enkel en alleen maar door de scheidsrechters.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Flikker lekker op met dit corrupte kutzooitje, 1-6 uit in de championsleauge? Yeah right! Kut voetbal.
We zijn wel veeeeeeeeereeeeeeeeeeel te slecht ook trouwens!
Haha 1-7 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:16 schreef remco k het volgende:De gifbeker gaat bij Ajax werkelijk tot op de laatste druppel leeg, en dat ook werkelijk op alle vlakken.. Ajax is op alle vlakken dé grote verliezer van dit seizoen. Zowel voetballend als qua smoelwerk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Was volgens mij het derde buitenspeldoelpunt van Lyon. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ja dit komt heel hard aan, t seizoen is over en uit |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Was het niet Malta indertijd... ? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Over en uit, ik ben er klaar mee. Dit slaat echt HELEMAAL FUCKING NERGENS OP!
WELTRUSTEN AJACIEDEN VAN ME, DAN ZONDAG MAAR WINNEN MET.....?1-8???
KUT GELD |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Mjah, dat kort geding was vét spannend... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
het is gedaan jongens, vermoord door een falende grensrechter en een falend zagreb die zich gewoon gewillig laten slachten... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Az heeft vandaag 2 punten laten liggen (en ik 6 gepakt) 8 puntjes achter op AZ, kampioen kan je nog worden hoor. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:22 schreef baco74 het volgende:[..] Az heeft vandaag 2 punten laten liggen (en ik 6 gepakt) 8 puntjes achter op AZ, kampioen kan je nog worden hoor. De beker winnen ook. En verder komen in de UEFA league ook nog volgens mij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Op een enkele uitzondering na een elftal zonder de wil om echt te willen winnen.. |
|
|
|
|
Dadonator
|
|
|
Vette pech..... 1-7 inmiddels. Het is haast niet te geloven maar het is nu toch echt einde oefening. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En we hebben weer naar Johan gezongen.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Vond ik nog wel meevallen. Had ik meer verwacht eigenlijk. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Schrale troost, ook Manchester lijkt er uit te vliegen. Je hebt er verder niets aan... |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Dat is zeker een troost zeg !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoorde net trouwens dat 3 goals van Lyon onterecht zijn goedgekeurd en dat de tweede gele niet eens een overtreding was?? Weet iemand daar iets van?? |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Zou enorm terecht zijn hè. Op zo'n dag je eigen hachje groter vinden dan Ajax, de voetbalclub. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:Ik hoorde net trouwens dat 3 goals van Lyon onterecht zijn goedgekeurd en dat de tweede gele niet eens een overtreding was?? Weet iemand daar iets van?? Zei Baco ook al.. Ben benieuwd wat er gaat volgen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach, tegen Trencin spelen in de Uefa Cup is ook mooi.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Niks, wat moet er gebeuren.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
We gaan Europa in, we gaan Europa in... vergeet dat niet mannen. Seizoen is na vandaag niet voorbij.
En nu godverdegodver die neuzen eens dezelfde kant op! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:27 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Zou enorm terecht zijn hè. Op zo'n dag je eigen hachje groter vinden dan Ajax, de voetbalclub. Kan hij daar aan doen dan ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:We gaan Europa in, we gaan Europa in... vergeet dat niet mannen. Seizoen is na vandaag niet voorbij. En nu godverdegodver die neuzen eens dezelfde kant op! Maar we hebben zo weinig spelers met de wil om te winnen.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:Ik hoorde net trouwens dat 3 goals van Lyon onterecht zijn goedgekeurd en dat de tweede gele niet eens een overtreding was?? Weet iemand daar iets van?? Zo zag ik het ook, Remco. Tel daar die twee afkeurde van ons bij...... Maar ja, wij heten lucky Ajax he? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Weet niet.. Dat is het probleem.. Je kan geen fuck doen en die 2 grensrechters zorgen ervoor dat we niet kunnen doorbekeren en 25 miljoen mislopen.. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ben zo godvergeten pissed, na de wedstrijd afslachten die Portugese stinkhufters |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Ben toch trots op onze mannen. Het zat ons zoals gewoonlijk weer niet mee. Mooi dat het publiek achter de jongens blijft staan. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
De fik in die Uefa rotbende |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
In ieder geval mooi dat Janssen vanavond de kar maar weer eens getrokken heeft en wederom zo belangrijk is geweest voor de ploeg.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Morgen weer een nieuwe dag... en na de winterstop een andere Europese competitie. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:In ieder geval mooi dat Janssen vanavond de kar maar weer eens getrokken heeft en wederom zo belangrijk is geweest voor de ploeg.. Is lulkoek Remco... onzinnig naar Theo te wijzen. Onder normale omstandigheden, stond het nu 2-3. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Niet zo optimistisch!!
;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Zullen al de anti-Ajax mensen wel zeggen, 3-2 had ook niet genoeg geweest...... .....hebben ze verdomme nog gelijk ook. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:27 schreef remco k het volgende:Ik hoorde net trouwens dat 3 goals van Lyon onterecht zijn goedgekeurd en dat de tweede gele niet eens een overtreding was?? Weet iemand daar iets van?? We zullen het zo gaan zien in de samenvatting |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:34 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Is lulkoek Remco... onzinnig naar Theo te wijzen. Onder normale omstandigheden, stond het nu 2-3. Natuurlijk niet, er wordt de 1e goal onterecht afgekeurd, wordt het 1 1 is het natuurlijk niet zo dat het tweede ook gebeurt.. Dat weet jij ook..
En Janssen was gewoon weer waardeloos. Hij wordt als de grote meneer binnengehaald en heeft het nog niet 1 wedstrijd laten zien. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:In ieder geval mooi dat Janssen vanavond de kar maar weer eens getrokken heeft en wederom zo belangrijk is geweest voor de ploeg.. Niet alleen Jansen Remco, vind ik goedkoop. Op alle fronten konden we geen vuist maken vandaag. Ook jouw geliefe Erikssen niet. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:In ieder geval mooi dat Janssen vanavond de kar maar weer eens getrokken heeft en wederom zo belangrijk is geweest voor de ploeg.. Precies, net als de meest ervaren man in de voorhoede, Sulejmani. 1 Bal goed geraakt, een geniale bal op de lat. |
|
|
|