|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:35 schreef baco74 het volgende:Zullen al de anti-Ajax mensen wel zeggen, 3-2 had ook niet genoeg geweest...... .....hebben ze verdomme nog gelijk ook. Volgens mij had 3-2 volstaan hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:36 schreef baco74 het volgende:[..] Niet alleen Jansen Remco, vind ik goedkoop. Op alle fronten konden we geen vuist maken vandaag. Ook jouw geliefe Erikssen niet. Erikssen echt 100 keer opvallender dan Janssen, hij probeert in ieder geval nog ene opening te vinden en schiet nog een keer goed op de goal.. Janssen alleen maar tikkie breed en tikkie terug en iedere lange bal ging over de achterlijn of zijlijn.. Gaat ook niet alleen om vandaag, hij speelt het hele seizoen al als een krant.. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Niet alleen de 2 afgekeurde goals zijn doorslaggevend, 1-0 en 2-0 ik noem geen namen maar dat spreekt weer voor zich, Real Madrid speelde met een B- elftal wij met een C-elftal, Ebicilio en Blind Ajax onwaardig en Anita linksback heeft je al aardig wat punten gekost. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Je hebt gelijk sorry man. Hoofdrekenen he :) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ga er maar eens aan staan, in je achterhoofd weten dat je twee keer (niet 1, nee 2) gigantisch genaaid wordt, en dan het zelf nog op kunnen brengen om tegen een goede tegenstander er nog iets uit te halen. Als het bij rust gewoon 2-2 had gestaan, had Real dat ook wel prima gevonden. Nee, een aantal spelers heeft niet echt op niveau gepresteerd maar er is maar 1 oorzaak voor al deze ellende en dat zijn die Portugese knoflookvreters. En straks maar weer miljarden overmaken naar zo'n kut land. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door Ikke_tikkie -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Erikssen echt 100 keer opvallender dan Janssen, hij probeert in ieder geval nog ene opening te vinden en schiet nog een keer goed op de goal.. Janssen alleen maar tikkie breed en tikkie terug en iedere lange bal ging over de achterlijn of zijlijn.. Gaat ook niet alleen om vandaag, hij speelt het hele seizoen al als een krant.. Ook hij heeft de kar dus niet kunnen trekken, we liggen eruit weet je wel. Om nu iedereen +jes en -etjes te geven, zet geen zoden aan de dijk. Maar wat jij wilt hoor, als jij de uitschakeling aan Theo wilt hangen, mij best. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Man man man, Kut portugezen:
Zorgen voor slechte economie in nederland
Wat een onkundig stuk vreten
United en city ook naar EL misschien een schrale troost |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:40 schreef remco k het volgende:[..] Erikssen echt 100 keer opvallender dan Janssen, hij probeert in ieder geval nog ene opening te vinden en schiet nog een keer goed op de goal.. Janssen alleen maar tikkie breed en tikkie terug en iedere lange bal ging over de achterlijn of zijlijn.. Gaat ook niet alleen om vandaag, hij speelt het hele seizoen al als een krant.. Eriksen is inderdaad een fantastische voetballer ... aan de bal dan ... daarnaast is het net een bang wijf dat overal zijn dure pootjes voor terugtrekt. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
quote: Tuulk wel, met 3-2 hadden we gewonnen. ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Toch goed hoofdgerekend :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:43 schreef baco74 het volgende:[..] Ook hij heeft de kar dus niet kunnen trekken, we liggen eruit weet je wel. Om nu iedereen +jes en -etjes te geven, zet geen zoden aan de dijk. Maar wat jij wilt hoor, als jij de uitschakeling aan Theo wilt hangen, mij best. Zoals ik al zei was die opmerking niet richting vandaag bedoeld maar de teleurstelling van het feit dat hij er wekelijks gewoon niet staat. En vandaag ook niet, had daar echt veel meer van verwacht.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:43 schreef Johnqqqq het volgende:Man man man, Kut portugezen: Zorgen voor slechte economie in nederland Wat een onkundig stuk vreten United en city ook naar EL misschien een schrale troost Tsja kunnen hun ons daar weer uit wippen....... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Dit is zwaar klote, met dank aan de grensrechter!!! Maar het seizoen is nog niet voorbij!!! AZ heeft de 2e helft gespeeld tegen Exelcior in Rotterdam en daar is het 0-0 gebleven, dus het gat met AZ is nu 8 punten. En laten we eerlijk zijn, afgelopen seizoen stonden we meer punten achter op de koploper!
HET IS NOG NIET VOORBIJ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:44 schreef pth het volgende:[..] Eriksen is inderdaad een fantastische voetballer ... aan de bal dan ... daarnaast is het net een bang wijf dat overal zijn dure pootjes voor terugtrekt. Diezelfde beentjes die vandaag een keer of 4 de bal ook terugveroverden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahaha. Tsjaa scherp.. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Ach straks iedereen weer fit die halfzachte kutten eruit we kunnen nog kampioen worden!!!!!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Hebben wij als supporters tenminste nog mooie wedstrijden.. Liever naar old trafford dan naar debrecen uit |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: we kunnen zeker nog kampioen wordne :D |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Zozo, 4 keer in 90 minuten.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:36 schreef remco k het volgende:[..] Natuurlijk niet, er wordt de 1e goal onterecht afgekeurd, wordt het 1 1 is het natuurlijk niet zo dat het tweede ook gebeurt.. Dat weet jij ook.. En Janssen was gewoon weer waardeloos. Hij wordt als de grote meneer binnengehaald en heeft het nog niet 1 wedstrijd laten zien. Maar toch zou ik hem altijd laten staan want hij is eigenlijk de enige die iemand echt goed vrij kan zetten met schietkans. Hij moet meer gaan durven en beter aangespeeld gaan worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach, misschien loten we het Trencin van Ling wel.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
We kunnen ajax helemaal niks verwijten. De jongens hebben geknokt voor wat ze waard waren. Het is gewoon waanzinnig wat er in Zagreb is gebeurt vanavond. Ik wil die goals zo meteen even goed bekijken want ik begin er zo mijn twijfels over te krijgen of dit wel zuivere koek is allemaal. Ajacieden kop op!!
FORZA AJAX!!! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Tuurlijk ... je doelt op die 4 keer dat er verder niemand in de buurt was. Ik heb helemaal niets tegen Eriksen, sterker nog aan de bal is het echt genieten geblazen, maar in de duels is het een slapjanus eerste klas. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:18 schreef Ikke_tikkie het volgende:[..] Ajax is op alle vlakken dé grote verliezer van dit seizoen. Zowel voetballend als qua smoelwerk. +1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:47 schreef Boudewijn het volgende:[..] Maar toch zou ik hem altijd laten staan want hij is eigenlijk de enige die iemand echt goed vrij kan zetten met schietkans. Hij moet meer gaan durven en beter aangespeeld gaan worden. Vind de steekpass van Erikssen toch echt 100 keer beter, en die zet veel vaker iemand voor de goal.. Hopelijk Gaat Janssen in de tweede seizoenshelft wat meer van zijn wel degelijk aanwezige klasse tonen.. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:48 schreef AFCA MARCO het volgende:We kunnen ajax helemaal niks verwijten. De jongens hebben geknokt voor wat ze waard waren. Het is gewoon waanzinnig wat er in Zagreb is gebeurt vanavond. Ik wil die goals zo meteen even goed bekijken want ik begin er zo mijn twijfels over te krijgen of dit wel zuivere koek is allemaal. Ajacieden kop op!! FORZA AJAX!!! +1000000000000 |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
Finale EL: Ajax - Man utd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat moet ie nog meer doen dan? daar staat ie toch ook niet voor.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Lekker positief heren. We speelden tegen de rijkste club van de wereld en hadden minimaal gelijk kunnen spelen. Wat er in Zagreb is gebeurt is een wonder! Als we nog kampioen worden hoor je niemand meer, vorig seizoen hadden de meesten ( waaronder ik ) er ook geen stuiver meer voor gegeven. |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:51 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Lekker positief heren. We speelden tegen de rijkste club van de wereld en hadden minimaal gelijk kunnen spelen. Wat er in Zagreb is gebeurt is een wonder! Als we nog kampioen worden hoor je niemand meer, vorig seizoen hadden de meesten ( waaronder ik ) er ook geen stuiver meer voor gegeven. Je bedoelt inclusief de schulden de armste club van de wereld?? |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Dat is eigenlijk ook wat ik bedoelde remco. Als wij eens 200 miljoen mochten investeren pffff |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Godsamme zeg... Waar blijft die samenvatting van de lyon wedstrijd.
Wat kan mij de fouten van ajax schelen! Ik wil de omgekochte partij zien! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Dan heeft ie dus niet best gespeeld als dat kennelijk opvalt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als je Enoh in deze wedstrijd als slechtste speler aangeeft heb je er niet heel veel kaas van gegeten.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:54 schreef Boudewijn het volgende:Godsamme zeg... Waar blijft die samenvatting van de lyon wedstrijd. Wat kan mij de fouten van ajax schelen! Ik wil de omgekochte partij zien! Haha ik kan ook niet wachten. Man man man dit kan echt niet! |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Klopt idd daar las ik ff te snel over heen zakte op een gegeven moment wel in eerste uur speelde hij zeer goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:54 schreef Boudewijn het volgende:Godsamme zeg... Waar blijft die samenvatting van de lyon wedstrijd. Wat kan mij de fouten van ajax schelen! Ik wil de omgekochte partij zien! Sport1.. Herhaling al geweest, op zich niks raars aan de goals.. Enkel het lachende knipoogje van een Zagreb speler bij een tegengoal richting een Lyon speler is wel apart.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar zeg ik dat dit opvalt dan? Ik vond hem vandaag redelijk spelen, probeerde tenminste nog her en der een combinatie op te zetten.. Heb ik verder niemand zien doen.. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Niks aparts?/???? die keeper duikt er met opzet langs en die verdedigers proberen assists te geven. SCHANDALIG! |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Niks raars? 100% genaaid is Ajax! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
Die keeper kan echt niet!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die keeper is gewoon zo zwaar omgekocht niet normaal meer!
6 van de 7 Steekt hij z'n hand niet uit. En ik zou die eerste gele kaart ook wel willen zien. |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 23:02 schreef Boudewijn het volgende:Die keeper is gewoon zo zwaar omgekocht niet normaal meer! 6 van de 7 Steekt hij z'n hand niet uit. En ik zou die eerste gele kaart ook wel willen zien. Dit gaat onderzocht worden let maar op heren. Dit laat Steven niet gaan hem kennende ;) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
trieste en zwarte dag voor ajax. het zat niet mee. ajacieden hebben veel slechte keuzes gemaakt. in dat opzicht is het veel te verwijten aan ajax. ook aan de grensrechter. zeer onsportief hoe zagreb heeft gespeeld vandaag. real had er toch moeite mee! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wel vreemd dat de stand niet aan de spelers is doorgegeven tijdens de wedstrijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 23:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:trieste en zwarte dag voor ajax. het zat niet mee. ajacieden hebben veel slechte keuzes gemaakt. in dat opzicht is het veel te verwijten aan ajax. ook aan de grensrechter. zeer onsportief hoe zagreb heeft gespeeld vandaag. real had er toch moeite mee! De Cruijven zijn zuur. |
|
|
|