|
|
Senja
|
|
|
wat heeft die gezegd dan? |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Een van de aandeelhouders had gevraagd waarom er een shirtjes te kort was in de (online)fanshop.
Antwoord Slop: "Adidas heeft een levertijd van 1,5 jaar"
Reactie aandeelhouder: "Ik kan ze binnen 2 weken leveren" |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Niet echt fluweel.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Nee, maar denk dat we dat stadium al gepasseerd zijn. De fans, de ledenraad, aandeelhouders en in mindere mate de rechter heeft ze vriendelijk gevraagd weg te gaan. Ze weigeren. Khadaffi werd ook vriendelijk gevraagd om op te stappen, Mubbarak ook....ook hen weigerden waardoor geweld uitbrak. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Heb ik ook gelezen ja. Dan zullen de acties in het stadium niet mals zijn denk ik. Vond overigens de actie van afgelopen week briljant. Is weer eens wat anders dan in de 14e minuut gaan zingen, effies een paar balletje het stadion intrappen :) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik hoop echt de de RvC de eer (voor zover nog mogelijk is) aan zichzelf houdt. Ik denk namelijk niet dat 'hulp' in dit geval de meest vredelievende manier van hulp zal zijn.
Maar idd, wat de RvC nu doet kan gewoon weg niet langer. OPZOUTEN dus!!!
AJAX=JOHAN CRUIJFF=AJAX, FOREVER!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 13:42 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Ik denk namelijk niet dat 'hulp' in dit geval de meest vredelievende manier van hulp zal zijn. Nou ja, geweld zal er niet aan te pas komen mag ik toch hopen. Van die kuip praktijken waar agenten schoten lossen hoop iik nooit maar dan ook nooit mee te maken bij Ajax. Maar die acties zullen niet lief zijn nee, die zullen echt wel weer inzoomen op het liegen en het bedrog. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 14:05 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, geweld zal er niet aan te pas komen mag ik toch hopen. Van die kuip praktijken waar agenten schoten lossen hoop iik nooit maar dan ook nooit mee te maken bij Ajax. Maar die acties zullen niet lief zijn nee, die zullen echt wel weer inzoomen op het liegen en het bedrog. Ik ook niet.. daar ben ik geen supporter voor geworden. Als het net zo gaat als bij die gasten dat ze de ingang willen forceren en dan daadwerkelijk die mensen willen lynchen of fysiek bedreigen? Johan, Dennis, Wim en Frank staan dan echt niet te springen hoor. Daar is niks fluweels aan. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 14:05 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, geweld zal er niet aan te pas komen mag ik toch hopen. Van die kuip praktijken waar agenten schoten lossen hoop iik nooit maar dan ook nooit mee te maken bij Ajax. Maar die acties zullen niet lief zijn nee, die zullen echt wel weer inzoomen op het liegen en het bedrog. Nee, het moet zeker niet op z'n 'Rotterdams' maar bv. spullen in een vuilniszak flikkeren en de bewuste personen naar buiten duwen....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Geweld is verwerpelijk. Gewoon niet het stadion ingaan net zo lang de gehele directie en RvC opgestapt is. Het motto, supporters wensen niet met verraders in een stadion te zitten.
Anders is pek en veren misschien een oplossing. Adidas kan dat vast snel leveren :-)
Ik wil die kale glimbal wel zien met een dot veren op zijn hoofd i.p.v. boter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door Senja -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Was wel te verwachten toch? Zoals gezegd willen ze zoveel mogelijk tijd rekken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Waar het ze nog wel om gaat weet ik niet, en waarschijnlijk niemand, MAAR HET GAAT ZE NIET OM AJAX!!!! |
|
|
|
|
ijsfijn
|
|
|
dat is duidelijk, tijd rekken zodat ze van gaal door onze strot kunnen duwen. maar denk dat dit niet zo veel langer zal duren voordat de harde kern van ajax zich er mee gaat bemoeien. vind het alsnog netjes hoe die zich hebben ingehouden, maar kan me goed begrijpen dat het nu welletjes is. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Situatie is niet veranderd. Als er op de BAVA wordt besloten om het vertrouwen in de RvC op te zeggen, moeten ze alsnog pleiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 december 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op woensdag 14 december 2011 - 16:42 schreef Booya4Afca het volgende:Situatie is niet veranderd. Als er op de BAVA wordt besloten om het vertrouwen in de RvC op te zeggen, moeten ze alsnog pleiten. Neemt niet weg dat AFCA een ultimatum heeft gesteld op vrijdag 16 december..... |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik heb dit idd helemaal gelezen en dat is idd een hele kluif zoals jij ook al stelt. Maar als dan een overgrote meerderheid van de club en supporters en aandeelhouders die eerste belangrijke stap willen bewerkstellen en een stel pluche-warmhouders (ten Have en Co.)denkt te moeten blijven zitten, zogenaamd in het belang van AJAX, kan je niet meer spreken van een plaat voor je kop, maar dan hebben ze volgens mij een ZEE-SLUISDEUR voor hun harses.
Deze gasten MOETEN hoedan ook gestopt worden en er uit getrapt worden als ze niet zelfstandig gaan!!! |
|
|
|
|
Herman1983
|
|
|
Kun je niet het beste gewoon met alle fans de weg naar het stadion voor die lui versperren. In stilte, zonder tegen ze te schreeuwen, te praten of ze ook maar een blik waardig te keuren. Er gewoon staan, gepraat is er al genoeg |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
'Van Gaal wilde eerst zijn kandidatuur aan Cruijff voor leggen maar RvC bedonderde hem ook' 14-12-11
Bel me snel!
Uit de pleitnota van het proces tussen enerzijds Ajax N.V. en anderzijds Johan Cruijff en consorten is gebleken dat Louis van Gaal wilde dat zijn aanstelling eerst aan Johan Cruijff voorgelegd zou worden. De RvC heeft zich zoals bekend echter niet aan deze afspraak gehouden en achter de rug van Cruijff om de aanstelling bekend gemaakt. AjaxF-side.NL De quote uit de pleitnota: 'Toen Van Gaal benaderd werd door Ten Have, stelde hij de absolute voorwaarde dat er geen publiciteit rond zijn benoeming zou komen (...) dat hij eerst met de vier commissarissen op één lijn wilde komen om vervolgens zijn kandidatuur aan Cruijff voor te leggen.'
Die laatste stap is zoals bekend nooit genomen door de RvC. De RvC lichtte Cruijff immers niet in, maar bracht direct een persbericht naar buiten over een voorgenomen aanstelling. Dit kon men doen omdat de meerderheid van de RvC al akkoord was met het aanstellen van Van Gaal.
Zodoende heeft de RvC dus niet alleen Johan Cruijff verkeerd behandeld, maar zich ook niet aan de afspraak met Louis van Gaal gehouden dat het plan eerst aan Cruijff voorgelegd zou worden. Aangezien Van Gaal al maanden bezig is aan een wereldreis heeft hij zich tot op heden afzijdig gehouden in het conflict.
Tekst: AjaxShowtime AjaxF-side.NL |
|
|
|
|
mazzeltov
|
|
|
De oplossing is: Het Barcelona bestuursmodel invoeren (leden en seizoenkaarthouders laten stemmen over de bestuursfuncties binnen Ajax). Degenen die de afgelopen 10/15 jaar een bestuursfunctie binnen Ajax hebben vervuld, of hun zakken hebben gevuld over ajax zijn rug (leden die verdienen aan transfers) mogen nooit meer meedoen. Zij hebben alle credits verspeeld. Allemaal opzouten!!!!!! Evt.menselijke blokkades van de Toekomst en Arena om ze niet meer binnen te laten. (Lijsten opstellen met namen evt. gebruik maken van klokkenluiders). Echter NOOIT Frank de Boer en het elftal de dupe laten worden, zij moeten nog meer gesteund worden.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!zij staan buiten de Bestuurschaos. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote: Bedankt voor de link Klokkenluider. Interessant stuk. Bevestigd de vermoedens dat er zoveel meer dingen spelen dan we weten. De club is doordrongen met allerlei profiteurs die belangen hebben bij posities binnen Ajax om financiële redenen. De tijd zal uitwijzen of de club gewoon ziek is of ongeneselijk. |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Dit zijn de leden die zijn voorgedragen voor de bestuursraad. Toch raar dat de bovenste vier kompanen zijn van Coronel. Ik begrijp werkelijk niet hoe deze mensen zoveel macht kunnen krijgen na alles wat er is gebeurt. Weten ze nu nog niet dat ze ongewenst zijn. Ze proberen nu via de bestuursraad hun macht binnen Ajax te laten gelden en zo hebben ze toch alle touwtjes in handen. Heel merkwaardig!!
Hennie Henrichs (voorzitter), Jan Buskermolen, Hein Blocks Cees Vervoorn Tonny Bruins Slot Dick Schoenaker |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Wie stelt deze bestuursraad samen? Wie keurt deze goed?
Is het de ledenraad? |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 07:47 schreef Senja het volgende:Dit zijn de leden die zijn voorgedragen voor de bestuursraad. Toch raar dat de bovenste vier kompanen zijn van Coronel. Ik begrijp werkelijk niet hoe deze mensen zoveel macht kunnen krijgen na alles wat er is gebeurt. Weten ze nu nog niet dat ze ongewenst zijn. Ze proberen nu via de bestuursraad hun macht binnen Ajax te laten gelden en zo hebben ze toch alle touwtjes in handen. Heel merkwaardig!! Hennie Henrichs (voorzitter), Jan Buskermolen, Hein Blocks Cees Vervoorn Tonny Bruins Slot Dick Schoenaker In de media worden de supporters alweer blij gemaakt met een dode mus door te roepen dat Bruin Slot en Schoenaker ook zijn voorgesteld. Maar als je kijkt zijn de mensen met een hart voor voetbal in dit nieuwe machtigste orgaan binnen Ajax weer in de minderheid. Waarom zit van Duivenbode er niet tussen btw? Heinrichs, Buskermolen en Blocks zullen allemaal weer onder 1 hoedje spelen. Ongelovelijk hoe dit weer kan. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
tja, ik heb de afgelopen tijd afstand genomen om hier te reageren. ik vind het namelijk triest, eigenlijk wil ik helemaal niks over zeggen omdat ik er geen tijd wil besteden. maar dit kan zo niet langer doorgaan.
ik stel voor om met zijn alle een zeer grote actie te gaan houden of we doen niks en we keren de rug toe naar ajax. hoe pijnlijk dat laatste ook is.
een grote sfeer actie wat dus niet meer mag, heeft eigenlijk geen zin want het interesseert directie niks hoe de supporters denken over de stand van zaken.
het zou erger zijn als er helemaal geen supporters meer op de tribune zitten tijdens een wedstrijd, daarmee zet je namelijk de club in de fik. als niemand meer komt dan gaat de club failliet. en dat wilt niemand want dan is iedereen zijn baan kwijt.
na dat de club in de fik is gezet door de supporters kan JC de boel weer schoon opbouwen.
of moeten we een trend gaan volgen en ook een tentenkamp neerzetten. een goeie plaats is op veld in de arena.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 december 2011 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 07:47 schreef Senja het volgende:Dit zijn de leden die zijn voorgedragen voor de bestuursraad. Toch raar dat de bovenste vier kompanen zijn van Coronel. Ik begrijp werkelijk niet hoe deze mensen zoveel macht kunnen krijgen na alles wat er is gebeurt. Weten ze nu nog niet dat ze ongewenst zijn. Ze proberen nu via de bestuursraad hun macht binnen Ajax te laten gelden en zo hebben ze toch alle touwtjes in handen. Heel merkwaardig!! Hennie Henrichs (voorzitter), Jan Buskermolen, Hein Blocks Cees Vervoorn Tonny Bruins Slot Dick Schoenaker De nieuwe bestuursraad zou DE oplossing zijn voor alle bestuurlijke problemen. Dat wordt het inderdaad, want de enige die in de toekomst nog iets te vertellen heeft is de bestuursraad zelf.
Onbegrijpelijk dat 4 van de 7 voorgedragen leden weer uit de Coronel-clan komen, nl. Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Hein Blocks en Cees Vervoorn. Het zijn weer dezelfde poppetjes die naar voren worden geschoven. Om de supporters (tijdelijk) tegemoet te komen worden er zogenaamd ook voetbalmensen toegevoegd, nl. Tonnie Bruins Slot en Dick Schoenaker, 2 van de 7 dus. De 7e man wordt toegevoegd pas nadat de bestuursraad in functie zal zijn. De bestuursraad mag deze dan zelf aanstellen. Rarara uit welke kringen deze zal komen. Er wordt gesuggereerd dat dit iemand uit de Ajax Supporters delegatie zal zijn. Jaja, Daniël Dekker zeker ...
Met het invoeren van de bestuursraad schaft de ledenraad (en het bestuur) zichzelf af en hebben de leden van de AFCAJAX vrij weinig meer te vertellen. De bestuursraad draagt namelijk ook hun eigen opvolgers aan, mocht er iemand mee stoppen. Ook stelt de bestuursraad de nieuwe RVC aan. Zij worden dus voor altijd almachtig. Op termijn worden de 2 voetbalmensen weer geloosd en vervangen door vriendjes.
Het zou onbegrijpelijk zijn als de ledenraad en de leden van Ajax hiermee gaan instemmen. D-Day is donderdag 22 decmber a.s. als de Algemene Leden Vergadering plaats gaat vinden. Het is te hopen dat de meerderheid van de leden niet met de invoering van de bestuursraad akkoord gaat, anders is Ajax voor altijd overgeleverd aan de Coronel-clan en zie ik het zeer somber in voor de toekomst van onze club. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 17:22 schreef Klokkenluider het volgende:[..] De nieuwe bestuursraad zou DE oplossing zijn voor alle bestuurlijke problemen. Dat wordt het inderdaad, want de enige die in de toekomst nog iets te vertellen heeft is de bestuursraad zelf. Onbegrijpelijk dat 4 van de 7 voorgedragen leden weer uit de Coronel-clan komen, nl. Hennie Henrichs, Jan Buskermolen, Hein Blocks en Cees Vervoorn. Het zijn weer dezelfde poppetjes die naar voren worden geschoven. Om de supporters (tijdelijk) tegemoet te komen worden er zogenaamd ook voetbalmensen toegevoegd, nl. Tonnie Bruins Slot en Dick Schoenaker, 2 van de 7 dus. De 7e man wordt toegevoegd pas nadat de bestuursraad in functie zal zijn. De bestuursraad mag deze dan zelf aanstellen. Rarara uit welke kringen deze zal komen. Er wordt gesuggereerd dat dit iemand uit de Ajax Supporters delegatie zal zijn. Jaja, Daniël Dekker zeker ... Met het invoeren van de bestuursraad schaft de ledenraad (en het bestuur) zichzelf af en hebben de leden van de AFCAJAX vrij weinig meer te vertellen. De bestuursraad draagt namelijk ook hun eigen opvolgers aan, mocht er iemand mee stoppen. Ook stelt de bestuursraad de nieuwe RVC aan. Zij worden dus voor altijd almachtig. Op termijn worden de 2 voetbalmensen weer geloosd en vervangen door vriendjes. Het zou onbegrijpelijk zijn als de ledenraad en de leden van Ajax hiermee gaan instemmen. D-Day is donderdag 22 decmber a.s. als de Algemene Leden Vergadering plaats gaat vinden. Het is te hopen dat de meerderheid van de leden niet met de invoering van de bestuursraad akkoord gaat, anders is Ajax voor altijd overgeleverd aan de Coronel-clan en zie ik het zeer somber in voor de toekomst van onze club. Helemaal eens klokkenluider...maar wat gaat er gebeuren met Vd.Aat en Slop??? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
tijd voor om schoon schip te maken. ledenraad moet weg en ook de bestuursraad moet er niet komen, zeker niet in deze formatie. want nu vervang je een rotte appel voor een rotte appel. pure misleiding. leden moeten de ledenraad en de bestuursraad wegstemmen en zelf met 600 tellende mannen gaan regeren. overgrote meerderheid is voor JC, dus das een goeie zaak.
verder moeten iedereen weg die nu een functie bekleed binnen ajax, behalve de mensen die JC en co hebben aangesteld. miss willen ze ook scholletje (blind) houden. maar dat betwijfel ik |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Oke ik ga ff wat zeggen. Die bestuursraad is komt er en met deze mensen. v-d Aad en slop blijven op een over andere manier. Het zou het old boys network al hun macht kosten dus helaas pindakaas zoals het er nu naar uit ziet.
Ik zie niet hoe je dit kan oplossen zonder tussenkomst van buitenstaanders. Het bestuur en management beginnen zich een beetje zorgen te maken dat de fluwelen revolutie niet meer zo fluweel zou zijn want ze verbieden al spandoeken de komende twee wedstrijden met een geweldige smoes.......je kan je erachter verschuilen als je vuurwerk gooit. Het moet niet gekker worden maar als supporter zou je je nu moeten roeren want straks is het winterstop en dan heb je niks meer te vertellen en dat is waarop ze gaan wachten. Mark my words. |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 22:58 schreef Senja het volgende:Oke ik ga ff wat zeggen. Die bestuursraad is komt er en met deze mensen. v-d Aad en slop blijven op een over andere manier. Het zou het old boys network al hun macht kosten dus helaas pindakaas zoals het er nu naar uit ziet. Ik zie niet hoe je dit kan oplossen zonder tussenkomst van buitenstaanders. Het bestuur en management beginnen zich een beetje zorgen te maken dat de fluwelen revolutie niet meer zo fluweel zou zijn want ze verbieden al spandoeken de komende twee wedstrijden met een geweldige smoes.......je kan je erachter verschuilen als je vuurwerk gooit. Het moet niet gekker worden maar als supporter zou je je nu moeten roeren want straks is het winterstop en dan heb je niks meer te vertellen en dat is waarop ze gaan wachten. Mark my words. Inderdaad Senja, je ziet het heel goed. Dat vuurwerk kwam ze heel goed uit, nu kunnen ze spandoeken en andere acties verbieden. Hoe minder tegengas ze krijgen hoe beter, niet waar?
Ook het hoger beroep bij de rechtbank is alleen maar om tijd te winnen tot de nieuwe bestuursraad zal zijn geinstalleerd. Dan zit de taak van de huidige RVC er op, heeft ten Have gedaan waarvoor hij is aangesteld, en kan de hele RVC met een 'gerust hart' vertrekken. Waarna de bestuursraad weer nieuwe marionetten kan aanstellen. |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
Het meest vreemde is dat de bestuursraad een zichzelf benoemend instituut is. Vreemde gang van zaken als je het mij vraagt. Via de bestuursraad kunnen ze alle vriendjes binnen loodsen wat op zich al vreemd is bij een beursgenoteerd bedrijf.
Als de supporters, sponsoren en gr aandeel houders nu niet de handen ineen slaan dan ben ik treurig gestemd over de toekomst van Ajax. Ajax komt in handen van de vijfde colonne en niemand die dat nog kan veranderen. |
|
|
|
|
Wim
|
|
|
Het is helemaal niets gedaan met onze club, één grote slangenkuil zoals Hiddink het uitdrukte inderdaad, welke bestuurder of trainer met potentie wil daar straks nog werken, welke goede voetballer wil daar nog spelen. Wat zijn de gevolgen voor de sponsoring, kan me niet voorstellen dat er nog veel bedrijven en/of maatschappijen staan te popelen om nog geld te steken in Ajax als voetbalclub. Er wordt niet hard gewerkt aan populariteit en imago. Kortom een grote schandvlek op het Nederlandse voetbal. Op het veld presteren we ook nagenoeg niets, ben jongsleden zondag naar RKC-Ajax geweest, RKC een bij elkaar geraapt elftal met spelers uit de uitverkoop, was net een ietsje pietsje minder qua veldspel, de Ajax goal was een geluksgoal. Bij Ajax ontstijgen alleen Vertongen,van der Wiel soms, Cristian Eriksen, Lodeiro de grauwe middelmaat. De rest van het team bestaat uit spelers waarvan er 13 in een dozijn gaan, voornamelijk een elftal bestaande uit kleine ukkies die het grote talent ontberen. De zwakste schakel vormt Daley Blind, daar kan hij ook niets aan doen, maar dat zo'n matige back bij een club als Ajax in het eerste team speelt, gewoonweg onvoorstelbaar zoiets. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 23:16 schreef Klokkenluider het volgende:[..] Inderdaad Senja, je ziet het heel goed. Dat vuurwerk kwam ze heel goed uit, nu kunnen ze spandoeken en andere acties verbieden. Hoe minder tegengas ze krijgen hoe beter, niet waar? Ook het hoger beroep bij de rechtbank is alleen maar om tijd te winnen tot de nieuwe bestuursraad zal zijn geinstalleerd. Dan zit de taak van de huidige RVC er op, heeft ten Have gedaan waarvoor hij is aangesteld, en kan de hele RVC met een 'gerust hart' vertrekken. Waarna de bestuursraad weer nieuwe marionetten kan aanstellen. We hebben ons mondje toch? 90 minuten lang (al zal dat in de ArenA vies tegen vallen) vol erop. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Overigens geldt het verbod enkel voor vak 424 en 425. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het gestelde ultimatum loopt vandaag af.
De tijd is aangekomen voor harde en direct gerichte actie tegen de RVC. Maar als we onze handen toch gaan branden laten we het dan goed doen. De volgende heren mogen de dans niet ontspringen: Henrichs; Buskermolen; Vervoorn, en bovenal Coronel!
Dit zijn de mannen die op slinkse wijze alles wat Cruijff aangaat proberen te elimineren voor eigen gewin!
En bedenk: Een club kan niet zonder achterban!!! En de achterban heeft gesproken. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Ben benieuwd wat de acties van AFCA zullen zijn. De RvC heeft pech dat we thuis spelen dit weekend. Kan wel eens een flinke bende worden.
Hoe dan ook, het wordt hoog tijd dat wij supporters wat dringender gaan bemoeien met deze pleuris bende. En dan doel ik niet op geweld, maar ze zullen er ook niet met een spandoekje vanaf komen. |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
Is er iemand die de voorgestelde statutenwijziging van AFC Ajax beschikbaar heeft m.b.t. de nieuwe bestuursraad? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 15 december 2011 - 22:58 schreef Senja het volgende:Oke ik ga ff wat zeggen. Die bestuursraad is komt er en met deze mensen. v-d Aad en slop blijven op een over andere manier. Het zou het old boys network al hun macht kosten dus helaas pindakaas zoals het er nu naar uit ziet. Ik zie niet hoe je dit kan oplossen zonder tussenkomst van buitenstaanders. Het bestuur en management beginnen zich een beetje zorgen te maken dat de fluwelen revolutie niet meer zo fluweel zou zijn want ze verbieden al spandoeken de komende twee wedstrijden met een geweldige smoes.......je kan je erachter verschuilen als je vuurwerk gooit. Het moet niet gekker worden maar als supporter zou je je nu moeten roeren want straks is het winterstop en dan heb je niks meer te vertellen en dat is waarop ze gaan wachten. Mark my words. Ik kan me echt niet voorstellen dat deze bestuursraad er komt....het moet goedgekeurd worden bij de Algemene Ledenvergadering waarvan er 600 en nog wat lid van zijn, die veelal pro-Cruijff zijn...Cruijff zal er zelf ook bij aanwezig zijn en hij laat dit echt niet gebeuren...
De supporters van Ajax moet je niet onderschatten...er is tot vandaag een ultimatum gesteld, waarbij sommige vriendelijk verzocht worden zelf op te stappen...zo niet dan volgen er andere maatregelen en die zullen niet mals zijn... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 december 2011 - 09:42 schreef Stanley het volgende:Het gestelde ultimatum loopt vandaag af. De tijd is aangekomen voor harde en direct gerichte actie tegen de RVC. Maar als we onze handen toch gaan branden laten we het dan goed doen. De volgende heren mogen de dans niet ontspringen: Henrichs; Buskermolen; Vervoorn, en bovenal Coronel! Dit zijn de mannen die op slinkse wijze alles wat Cruijff aangaat proberen te elimineren voor eigen gewin! En bedenk: Een club kan niet zonder achterban!!! En de achterban heeft gesproken. Juist Stanley...ik ben best positief gestemd dat het allemaal goedkomt!!! |
|
|
|
|
Klokkenluider
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960