|
|
MMM
|
|
|
Handig? Zo niet, gooi er maar een slot op..
Groningen weer punten verspeeld, gunstig!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Schandalige overtreding net op Sulejmani. Ajax met 11 man was waardeloos, nu tegen 10 man op 2-1... Wie weet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:53 schreef Quiroz het volgende:Schandalige overtreding net op Sulejmani. Ajax met 11 man was waardeloos, nu tegen 10 man op 2-1... Wie weet. Smerige overtreding inderdaad.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 december 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:53 schreef Quiroz het volgende:Schandalige overtreding net op Sulejmani. Ajax met 11 man was waardeloos, nu tegen 10 man op 2-1... Wie weet. ja idd, wie weet; . . . 4 - 1 nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, doe maar slotje! Andere wedstrijden dan Feyenoord komen meestal wel aanbod in andere topics. offtopic topic bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 december 2011 - 21:53 schreef Quiroz het volgende:Schandalige overtreding net op Sulejmani. Ajax met 11 man was waardeloos, nu tegen 10 man op 2-1... Wie weet. Inderdaad een vieze overtreding, maar ik zag wel dat hij het niet zo bedoelde.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: het blijft een smerige overtreding, dus minimaal 4 wedstrijden denk ik zo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: beetje onhandige speler |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hereenveen voor 1-0. Dost.Ik zeg dat ze gaan winnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Rotterdam-Zuid
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
?????
Juist gunstiger als AZ wint hoor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee wij gaan voor het kampioenschap gozer. Ja ik ben nu ook niet helemaal nuchter maar ik geloof er weer in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vind van niet maar het is maar hoe je het bekijkt!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 17:17 schreef RenatoBos het volgende:Nee wij gaan voor het kampioenschap gozer. Ja ik ben nu ook niet helemaal nuchter maar ik geloof er weer in. ik weet nog een top kliniek... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha wat een weekend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja heeft het bij jouw geholpen, d:-), zeg maar ik ga ze bellen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Heb ik ook liever, maar het zit er geloof ik niet in. AZ speelt bijzonder zwak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hey kerel,leggen jullie mij dat nu eens uit? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord doet niet mee om de titel en Heerenveen is een concurrent.
5-1 inmiddels |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Wat MMM zegt dus. Heerenveen is normaal gesproken een directe concurrent voor plaats 5. Vlak boven ons zitten AZ en Twente. En de 2 sterkste ploegen zijn Ajax en PSV. Nou is AZ natuurlijk sterker dan verwachten en Ajax zwakker, maar die ploegen zijn normaal gesproken sterker dan wij. Dus daarom kijken we (naar mijn mening dan) naar de ploegen die we wel voor kunnen blijven. Vitesse, Heerenveen, Groningen, Roda etc. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
AZ heeft ook een smalle selectie. Dat zag je vandaag. Paar spelers met wat pijntjes en een afwezige en het is niet best meer. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:AZ heeft ook een smalle selectie. Dat zag je vandaag. Paar spelers met wat pijntjes en een afwezige en het is niet best meer. Klopt. Maar voorlopig staan ze nog een straatlengte voor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Idd als hij het beter had getimed had suliswami nooit meer gelopen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 20:34 schreef Stylzz het volgende:AZ heeft ook een smalle selectie. Dat zag je vandaag. Paar spelers met wat pijntjes en een afwezige en het is niet best meer. Onderschat de hand van Verbeek niet, die gaan echt nog wel terugvallen.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Zie nu pas net in de samenvatting op EL de overtreding op Sulejmani. Smerig. |
|
|
|
|
AndréGlibber
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als hij smerig was geweest had hij later die pingel niet meer genomen. Gewoon een botte actie, terecht rood, maar geen opzet |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 21:41 schreef hotjumper het volgende:[..] Als hij smerig was geweest had hij later die pingel niet meer genomen. Gewoon een botte actie, terecht rood, maar geen opzet Oh zeker niet, je ziet hem ook gelijk verschrikt kijken. 'Smerig' was ook niet persoonlijk op hem bedoeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dus als je nipt onterecht verliest bij AZ ,je speelt gelijk bij Ajax en wint van Heereveen en Psv moet je naar beneden kijken inplaats van naar boven?Oke ,jammer dat AZ verloren heeft... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus als je nipt onterecht verliest bij AZ ,je speelt gelijk bij Ajax en wint van Heereveen en Psv moet je naar beneden kijken inplaats van naar boven?Oke ,jammer dat AZ verloren heeft... Laat ze maar lullen joh, wij gaan naar die Coolsingel toe!
Koeman, Koeman, WE WORDEN KAMPIOEN!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus als je nipt onterecht verliest bij AZ ,je speelt gelijk bij Ajax en wint van Heereveen en Psv moet je naar beneden kijken inplaats van naar boven?Oke ,jammer dat AZ verloren heeft... En verloren van clubs als ADO en NEC.. Denk dat Feyenoord nu nog moet kijken naar clubs als Heerenveen, Groningen en Vitesse.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Excelsior krijgt punt tegen Az. Ik vind dat we excelsior wat meer meoten gaan volgen, daar ligt toch een klein deel van onze toekomst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een klein deel inderdaad, de top hebben we er pas weggehaald begin dit seizoen. Mooi van Excelsior gelijkspel tegen AZ. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ajax loopt 25 milj mis, mooi zo! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: pas op dat je het niet te hard zegt anders krijg je te horen dat je het nederlands voetbal haat hehe |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:49 schreef DY het volgende:[..] pas op dat je het niet te hard zegt anders krijg je te horen dat je het nederlands voetbal haat hehe Het is wel jammer voor de uefa quotering maar toch vind ik het nu wel even lachen. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Haat jij het nederlandse voetbal ?
hahahah nee DY, ik vind het wel humor! er was echt 90% kans dat ajax door ging, En toech presteren ze het in die 10% te gaan zitten XD wat een kneuzen club is het toch af en toe he
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door qwerto -- |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:58 schreef qwerto het volgende:[..] Haat jij het nederlandse voetbal ? hahahah nee DY, ik vind het wel humor! er was echt 90% kans dat ajax door ging, En toech presteren ze het in die 10% te gaan zitten XD wat een kneuzen club is het toch af en toe he nee maar op andere fora als je dat zegt krijg je opeens iedereen over je heen dat je niet goed bij je hoofd bent en het nederlands voetbal haat etc etc.. maar het was zo grappig net nog hele discussie met mijn broertje dat hij vond dat feyenoord helemaal geen kans had tegen dit real b met de verdedeging die feyenoord heeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door DY -- |
|
|
|
|
DY
|
|
|
vinden jullie trouwens ook die youri mulder om van te braken wat een eng mannetje zeg. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik vond het wel grappig hoe Dynamo Zagreb de deur wagenwijd openzet voor Olympique Lyon, zijn dan toch geen fan van 020. Of misschien is het geld gaan rollen in Zagreb, dat zal het wel zijn............... Hebben wij weer een leuke avondje leedvermaak gehad. Alleen jammer voor de europese punten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:49 schreef DY het volgende:[..] pas op dat je het niet te hard zegt anders krijg je te horen dat je het nederlands voetbal haat hehe En dat is erg, omdat...? |
|
|
|