|
|
DY
|
|
|
quote: het was spottend bedoeld:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door DY -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 22:49 schreef DY het volgende:[..] pas op dat je het niet te hard zegt anders krijg je te horen dat je het nederlands voetbal haat hehe Ben jij geen echte feyenoordfan dan?? 110% anti 020 |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Het gaat hier ook over het haten van voetbal; daar hoort 020 helemaal niet bij. Als je van voetbal houdt kun je ook niet voor 020 zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huppie huppie huppie FEYENOORD is ons cluppie. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Excelsior-Heerenveen 0-5 5x Dost Hadden we hem dan toch niet beter kunnen halen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee, dan hadden we Guidetti nu waarschijnlijk ook niet kunnen bewonderen en ik ben niet gecharmeerd van iemand die in een ajaxpyama slaapt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Iets met geen geld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das een lekkere die keeper bij Roda, pingel tegen krijgen en dan je eigen laten wisselen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 13:15 schreef RenatoBos het volgende:Das een lekkere die keeper bij Roda, pingel tegen krijgen en dan je eigen laten wisselen. Hahaha, maar hij schijnt ook nog een blessure te hebben. Had zich beter 30 seconden eerder kunnen laten wisselen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wel een vervelende tussenstand voor Excelsior. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vormer is de beste man bij Roda. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja inderdaad, maar goed ik denk ook niet dat excelsior het gaat redden dit seizoen. Ik hoop van wel trouwens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat slecht van Junker zeg. Die pingel. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Had er wel in gemogen idd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heel slecht ingeschoten inderdaad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zijn 3 punten voor VVV |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gelukkig speelt Vitesse gelijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist ja, maar helaas gaat het met Herenveen de laatste tijd erg goed, te goed naar mijn zin. |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote: Jep, maar maakt het toch weer wat zuurder dat we zelf niet gewonnen hebben anders stonden we nu 4 punten van Vitesse en 7 van Fc Groningen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zie nu de samenvatting van de joden. Eerste helft 2x gemazzeld met de scheids |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja klopt die hebben zich ook te kijk gezet daar, pingel gemist, doelpunt afgekeurd en onder druk gezet door RKC wat met 10 man speelde. We zijn niet de enigste waar het vandaag niet mee zat. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ai, Excelsior 7-0 verloren van roda |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leeuwin.. Hoe dom kan je zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, beetje zwaar voor rood. was wel op de bal. Maar Blom geeft rood voor dat soort dingen, andere scheidsrechters geel. T kan allemaal. |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Als nu psv nog ff verliest |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet verwacht van Heerenveen.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Heerenveen is denk meest wisselvallig van de competitie Gaat er of met grote cijfers af of met grote cijfers over |
|
|
|