|
|
remco k
|
|
|
Ismaïl Aissati heeft maar kort kunnen genieten van zijn terugkeer in de basisformatie van Ajax. De creatieve voetballer moest zich in de rust van het duel met Excelsior laten vervangen wegens een enkelblessure.
'Hij had een flinke zwelling op zijn enkel', zei trainer Frank de Boer. 'Ismaïl is daarom naar het ziekenhuis gegaan. We waren een beetje bang voor een breuk.' (ANP/Redactie) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk hoeveel blessures er ontstaan bij Ajax.. Zelden meegemaakt dat het zo heftig was.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
is een hele blesuregevoelige speler, dus het verbaasd me niks |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Maar dan kan het je misschien verbazen dat Ajax zo enorm veel blessures heeft? Ik denk dat remco dat vooral bedoeld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 00:13 schreef Ajx het volgende:Maar dan kan het je misschien verbazen dat Ajax zo enorm veel blessures heeft? Ik denk dat remco dat vooral bedoeld.. Juist.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Idd dat is echt jammer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk ook mede een reden dat hij de top niet haalt.. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dat geloof ik ook ja.Van der Vaart heeft daar ook vaak last van al zit hij bij een mooie club sonde is dat. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Jammer voor hem. Gelukkig hebben we nog een aantal spelers over :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: de A1 is dadelijk ook leeg...:-) |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Jammer, want hij deed het leuk. Overigens was er laatst toch een fysiotherapeut die uithaalde naar de technische staf van Ajax? Ivm de blessuregolf? Volgens mij zei hij iets over een te zware voorbereiding. Het is natuurlijk van de zotte dat er zoveel belangerijke spelers tegelijk geblesseerd zijn. Misschien zit er een kern van waarheid in. Aissati heeft trouwens niet meegespeeld met het eerste in de voorbereiding toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:09 schreef RoodWit81 het volgende:Jammer, want hij deed het leuk. Overigens was er laatst toch een fysiotherapeut die uithaalde naar de technische staf van Ajax? Ivm de blessuregolf? Volgens mij zei hij iets over een te zware voorbereiding. Het is natuurlijk van de zotte dat er zoveel belangerijke spelers tegelijk geblesseerd zijn. Misschien zit er een kern van waarheid in. Aissati heeft trouwens niet meegespeeld met het eerste in de voorbereiding toch? Nee, maar dat komt volgens mij door die overtreding in de 8e minuut op hem en heeft daar dus zoiezo niet veel mee van doen.. vrijwel alle andere blessures zijn spiergevalletjes en naar mijn idee zeker toe te schrijven aan de zware voorbereiding.. Een zware les van de Boer waar hij hopelijk veel van geleerd heeft.. |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 01:22 schreef remco k het volgende:[..] Nee, maar dat komt volgens mij door die overtreding in de 8e minuut op hem en heeft daar dus zoiezo niet veel mee van doen.. vrijwel alle andere blessures zijn spiergevalletjes en naar mijn idee zeker toe te schrijven aan de zware voorbereiding.. Een zware les van de Boer waar hij hopelijk veel van geleerd heeft.. Aha. Die overtreding heb ik even gemist. Rot voor die jongen. Dacht al dat ie niet had meegedaan met de voorbereiding, maar wist het niet meer zeker.
Kan me ook bijna niet voorstellen dat die zware voorbereiding er niets mee te maken heeft. Toch vreemd dat Frank dat zelf niet op heeft gemerkt. Vraag me ook af of alweer een trainingskamp in de winterstop (ik las ergens dat ze naar Brazilië gingen) wel een goed idee is. De spelers een beetje rust gunnen lijkt me toch geen slecht plan. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is jammer voor hem en voor Ajax want ik vond hem niet slecht spelen een heerlijke techniek (Ajax)en past goed in het Ajax spellletje combinatie voetbal maar goed het is niet anders,waar was lukoki ?en Koppens zie ik nooit meer is die ook geblesseerd? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 09:02 schreef RoodWit81 het volgende:[..] Aha. Die overtreding heb ik even gemist. Rot voor die jongen. Dacht al dat ie niet had meegedaan met de voorbereiding, maar wist het niet meer zeker. Kan me ook bijna niet voorstellen dat die zware voorbereiding er niets mee te maken heeft. Toch vreemd dat Frank dat zelf niet op heeft gemerkt. Vraag me ook af of alweer een trainingskamp in de winterstop (ik las ergens dat ze naar Brazilië gingen) wel een goed idee is. De spelers een beetje rust gunnen lijkt me toch geen slecht plan. Dat traingskamp in de winter is wel goed voor ze, het ligt er enkel aan wat de arbeidsintensiteit zal zijn daar.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
NOS sport meldde op zondag 4 dec 2011 om 12:55 het volgende:
De enkelblessure die Ajacied Ismail Aissati zaterdag heeft opgelopen in de wedstrijd tegen Excelsior blijkt mee te vallen.
Er werd even gevreesd voor een breuk, maar onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat het om een kneuzing gaat.
Het is onzeker of Aissati woensdag inzetbaar is in het Champions League-duel van Ajax met Real Madrid. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Enkelblessure valt idd mee, niet al te veel ophef over maken want zo'n topper is nu ook niet... hoop dat Frank kiest voor deze 3 en in deze positie:
Sulejmani----------------------------Lodeiro---------------------------Ozbiliz of Lukoki |
|
|
|