BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt ten onrechte dat Enoh geschorst is

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
baco74
 baco74 - zondag 04 december 2011 - 11:05   quote  deeplink  
Eyong Enoh is woensdagavond gewoon inzetbaar tijdens de laatste groepswedstrijd van Ajax in de Champions League tegen Real Madrid.
Trainer Frank de Boer haalde de middenvelder gisteren tijdens de thuiswedstrijd tegen Excelsior (4-1) vlak voor rust naar de kant.
'Hij is geschorst tegen Real. Daarom liet ik Anita vast op die positie spelen', zei de coach van Ajax ten onrechte.
Nader onderzoek leerde echter dat Enoh hemelaal niet geschorst is.
De Boer moet het tegen de koploper van Spanje wel stellen zonder de geblesseerde Kolbeinn Sigthorsson,
Siem de Jong, Dmitri Boelikin, Derk Boerrigter, Nicolai Boilesen en André Ooijer.
Het meespelen van Ismaïl Aissati (enkel) is onzeker.
Gregory van der Wiel is wel weer beschikbaar.
Hij kreeg tegen Excelsior rust wegens liesklachten.

Bron: HetParool.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2011 door baco74 --
Senja
 Senja - zondag 04 december 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Dat zijn veel blessures op cruciale plekken. Daar ga je niet vrolijk van worden als coach. Ik zeg de beste opstellen en gaan voor wat je waard bent.
adriu
 adriu - zondag 04 december 2011 - 11:23   quote  deeplink  
winnen doen we!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2011 door adriu --
adriu
 adriu - zondag 04 december 2011 - 11:23   quote  deeplink  
we gaan gewoon winnen 2-1!
nora
 nora - zondag 04 december 2011 - 11:25   quote  deeplink  
Het is ook niet echt slim dat je zo,n fout maakt foei Frankie !!!!
nora
 nora - zondag 04 december 2011 - 11:26   quote  deeplink  
Ik hoop dat het een top wedstrijd wordt voor Ajax dat ze echt tot het gaatje gaan en hopelijk een puntje er uit kunnen slepen.
nora
 nora - zondag 04 december 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Waar ik me wel zorgen om maak is onze linksback positie ik blijf Anita een zeer zwak punt vinden als linksback.
baco74
 baco74 - zondag 04 december 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 11:25 schreef nora het volgende:
Het is ook niet echt slim dat je zo,n fout maakt foei Frankie !!!!
Toch zie ik dat veel clubs tobben met het feit of een speler nu geschorst of niet.

De regels zijn in de diverse competities ook niet gelijk.
? Hoeveel wesdstrijden wordt er geschorstbij direct rood of bij 2 gele kaarten in een wedstrijd.
? Geldt de kaart ook voor de volgende ronde in de (europese) beker.
? Geldt een kaart ook als je van CL terugvloeit in EL.
? Geldt een kaart in de competitie ook voor de beker en vv.
? Blijft een schorsing staan bij een transfer van betreffende speler en voor welke competitie wel en welke niet.
Zo zijn er nog wel wat gevallen te verzinnen, waar het beleid nogal twijfel kan veroorzaken.

Tuurlijk moeten clubs hun administratie in orde hebben en weten welke speler speelgerechtigd is of niet.
Toch zou het beter zijn als clubs 48 uur voor aanvang van de wedstrijd een mail krijgen
van betreffende bond waarin wordt aangeduid dat een bepaalde speler geschorst is.
Ook de scheidsrechter zal op de hoogte moeten zijn zodat een geschorstte speler nooit een wedstrijd kan aanvangen.
Nu wordt de uitslag met terugwerkende kracht aangepast als een speler die speelt niet speelgerechtigd is.
Hebben ze dus een hele wedstrijd voor niets gespeeld, dat is toch jammer en mijn inziens makkelijk te voorkomen.
dege
 dege - zondag 04 december 2011 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 11:27 schreef nora het volgende:
Waar ik me wel zorgen om maak is onze linksback positie ik blijf Anita een zeer zwak punt vinden als linksback.
maar wat je anita niet kan verwijten is zijn inzet, hij gaat wel voor iedere cm net zoals enoh, die wel eens heel belangrijk kan zijn tegen madrid. ik ga voor een gelijkspel.
nora
 nora - zondag 04 december 2011 - 11:55   quote  deeplink  
Inderdaad maar in dit geval is 48 uur voor de wedstrijd wel te laat want dan zou het nog niet bekend zijn bij Ajax,als het meteen na de betreffende wedstrijd bekend is dan weet je waar je aan toe bent,maar volgens mij moet de administratie van Ajax echt wel op de hoogte zijn,dit riekt naar een interne fout.
remco k
 remco k - zondag 04 december 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 11:44 schreef baco74 het volgende:

[..]

Toch zie ik dat veel clubs tobben met het feit of een speler nu geschorst of niet.

De regels zijn in de diverse competities ook niet gelijk.
? Hoeveel wesdstrijden wordt er geschorstbij direct rood of bij 2 gele kaarten in een wedstrijd.
? Geldt de kaart ook voor de volgende ronde in de (europese) beker.
? Geldt een kaart ook als je van CL terugvloeit in EL.
? Geldt een kaart in de competitie ook voor de beker en vv.
? Blijft een schorsing staan bij een transfer van betreffende speler en voor welke competitie wel en welke niet.
Zo zijn er nog wel wat gevallen te verzinnen, waar het beleid nogal twijfel kan veroorzaken.

Tuurlijk moeten clubs hun administratie in orde hebben en weten welke speler speelgerechtigd is of niet.
Toch zou het beter zijn als clubs 48 uur voor aanvang van de wedstrijd een mail krijgen
van betreffende bond waarin wordt aangeduid dat een bepaalde speler geschorst is.
Ook de scheidsrechter zal op de hoogte moeten zijn zodat een geschorstte speler nooit een wedstrijd kan aanvangen.
Nu wordt de uitslag met terugwerkende kracht aangepast als een speler die speelt niet speelgerechtigd is.
Hebben ze dus een hele wedstrijd voor niets gespeeld, dat is toch jammer en mijn inziens makkelijk te voorkomen.
Helemaal gelijk.. Toch vind ik het ook erg dom van Frank...
baco74
 baco74 - zondag 04 december 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 11:55 schreef nora het volgende:
Inderdaad maar in dit geval is 48 uur voor de wedstrijd wel te laat want dan zou het nog niet bekend zijn bij Ajax,als het meteen na de betreffende wedstrijd bekend is dan weet je waar je aan toe bent,maar volgens mij moet de administratie van Ajax echt wel op de hoogte zijn,dit riekt naar een interne fout.
Heb je gelijk in, 48 uur is te kort maar zo stel je in de wedstrijd wwar de schorsing voor geldt iig geen speler op die niet mag spelen.
Het beste zou zij dat de bonden na elk duel aangeven wie de evt. volgende wedstrijd niet speelgerechtigd is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Boer denkt ten onrechte dat Enoh geschorst is

0.0079698