|
|
Bosifyable
|
|
|
Ah, een verzekeringsmaatschappij verkocht dus. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 20:37 schreef JanM het volgende:[..] Is wel het taalgebruik van "l" idd. Zie je die vent al staan met zijn 2 handen op die stam van die beuk ergens in het bos/park? Wat een niveau ... hehehe |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 20:27 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ben je nu weer zielig aan het doen. Er zijn er gelukkig meer die verstand van keepers hebben het kost je nog steeds 2 minuten om van account te wisselen zo te zien.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: waarom geloof ik dit nu niet? . . . . . . . . . . . boeien . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 21:17 schreef sevillana het volgende:[..] waarom geloof ik dit nu niet? . . . . . . . . . . . boeien . . . . . . . . . . . . . . . . Was. Een goedlopende gluhwein stand. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Erwin Koeman kwam vandaag bij zijn broer op de training kijken. Van seumeren van Utreg was er ook bij (rechts in beeld)
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Feyenoord-trainer Ronald Koeman kan zondag in het duel met FC Twente waarschijnlijk gewoon een beroep doen op Jordy Clasie.
De middenvelder viel in het duel met FC Utrecht uit met een lichte hersenschudding maar lijkt het duel met de Tukkers wel te gaan halen.
Sekou Cissé moet de wedstrijd tegen Twente waarschijnlijk missen. De aanvaller viel uit met een gekneusde enkel en woensdag zal daar meer duidelijkheid over zijn.
Bron : Rijnmond.nl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als de F C net zo speelt als tegen pisvee winnen we |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 21:17 schreef sevillana het volgende:[..] waarom geloof ik dit nu niet? . . . . . . . . . . . boeien . . . . . . . . . . . . . . . . Geen idee? |
|
|
|