|
|
Els
|
|
|
31. Duplan bezorgt FC Utrecht binnen een minuut al bijna een voorsprong. Mulder redt Feyenoord.
30. 1-1 FC Utrecht! Feyenoord laat zich foppen bij de eerste kans van FC Utrecht. Daan Bovenberg mag vrij inkoppen na een vrije trap van Sneijder. Geen Feyenoorder legt Bovenberg een strobreed in de weg. Bron: AD |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:05 schreef lijdensweg het volgende:[..] Schei toch uit man, het was in de 5 meter gebied ...... moet ie er gewoon eruit komen Als hij daar heen gaat is de andere hoek leeg, hij had wel mogen duiken... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: ja moet je nog ver? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
waarom drukte feyenoord niet door??? nu hebben ze utrecht in de wedstrijd geholpen |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Afgezien van het niet-reageren-van-mulder, mis ik Bakkal ook een beetje? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:07 schreef Els het volgende:31. Duplan bezorgt FC Utrecht binnen een minuut al bijna een voorsprong. Mulder redt Feyenoord. 30. 1-1 FC Utrecht! Feyenoord laat zich foppen bij de eerste kans van FC Utrecht. Daan Bovenberg mag vrij inkoppen na een vrije trap van Sneijder. Geen Feyenoorder legt Bovenberg een strobreed in de weg. Bron: AD Is ook een halve Feyenoorder, vandaar dat ze hem altijd vrij laten koppen . Bij Excelsior was het zo en nu bij Fc Utregt idem dito |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt je ziet hem niet . |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja dat klopt , Mulder is een slappe lul ..... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Idd, Feyenoord had door moeten drukken. Dan was het niet zo erg geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Pfffffff ik hoop dat ik later verrastt word met winst voor feyenoord. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Zijn er nog interessante krantenstukjes die we kunnen (pingen/whatsappen/facebooken/etc) mailen naar Koeman, zodat ie die uit kan printen en in de rust in de kleedkamer op kan hangen? :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Swabral , was wel weer een echte ........ van Cabral die snoekduik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vink fluit aardig overigens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's te hopen dat we in de tweede helft wat meer naar voren word gespeeld want dat Utrecht stelt al helemaal niets voor. Kom op Bakkal laat ook wat zien man. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een stel idioten. Staan een beetje arrogant te voetballen na de 0-1, slap wijven tempo. En hoe Leerdam staat te verdedigen, lachwekkend weer.
En Koeman, ZET SCHAKEN GEWOON OP RECHTS EN CABRAL LINKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: tis gewoon slecht verdedigd heb je nooit iets zinnigs te melden dan mulder is slecht zonder onderbouwing? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:Ti's te hopen dat we in de tweede helft wat meer naar voren word gespeeld want dat Utrecht stelt al helemaal niets voor. Kom op Bakkal laat ook wat zien man. inderdaad,,,utrecht twee!!!!!!! gas erop ipv dat rondspelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:18 schreef DY het volgende:[..] tis gewoon slecht verdedigd heb je nooit iets zinnigs te melden dan mulder is slecht zonder onderbouwing? mulder staat altijd stil bij dode spel momenten |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Arrogantie ten top, ze dachten waarschijnlijk dat ze er wel weer waren. Nelom laat zich te gemakkelijk wegzetten. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Jammer van de tegengoal, Leerdam had ipv shirtjes trekken beter kunnen springen.
Maar nogmaals, naar wie zou Guidetti dat gebaar gemaakt hebben na zijn goal? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:20 schreef Els het volgende:Arrogantie ten top, ze dachten waarschijnlijk dat ze er wel weer waren. Nelom laat zich te gemakkelijk wegzetten. eens, wel hield die bovenberg nelom vast aan ze arm. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:18 schreef DY het volgende:[..] tis gewoon slecht verdedigd heb je nooit iets zinnigs te melden dan mulder is slecht zonder onderbouwing? Moet je mijn eerdere reactie lezen !! En dan pas iets zeggen .... of is dat te moeilijk voor jou? 5 meter gebied moet ten ALLE tijden van de keeper zijn dus hier heeft Mulder weer in gefaald. Zo duidelijk? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Eindelijk rust!! Even wat anders |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:18 schreef DY het volgende:[..] tis gewoon slecht verdedigd heb je nooit iets zinnigs te melden dan mulder is slecht zonder onderbouwing? Het schijnt dat Mulder ook schuldig is aan de hongersnood in afrika en de watersnoodramp in thailand eerder dit jaar. Lijdensweg is gewoon blij met elk tegendoelpunt, de farizeeër! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Moet je mijn eerdere reactie lezen !! En dan pas iets zeggen .... of is dat te moeilijk voor jou? 5 meter gebied moet ten ALLE tijden van de keeper zijn dus hier heeft Mulder weer in gefaald. Zo duidelijk? Had jij geen eigen topic om op te spelen? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:22 schreef hotjumper het volgende:[..] Het schijnt dat Mulder ook schuldig is aan de hongersnood in afrika en de watersnoodramp in thailand eerder dit jaar. Lijdensweg is gewoon blij met elk tegendoelpunt, de farizeeër! hahaha, toch vondt ik mulder niet erg sterk bij die bal |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:22 schreef hotjumper het volgende:[..] Het schijnt dat Mulder ook schuldig is aan de hongersnood in afrika en de watersnoodramp in thailand eerder dit jaar. Lijdensweg is gewoon blij met elk tegendoelpunt, de farizeeër! Ja natuurlijk, de polonaise wordt hier door de straat gelopen! Gek die je ben ....... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Reinier Kreijermaat op Rijnmond: Cabral heeft acties in huis die er op tv leuk uitzien, maar als team heb je er niks aan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ja natuurlijk, de polonaise wordt hier door de straat gelopen! Gek die je ben ....... Zie je wel! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:24 schreef Els het volgende:Reinier Kreijermaat op Rijnmond: Cabral heeft acties in huis die er op tv leuk uitzien, maar als team heb je er niks aan. Ik denk dat we meer aan Biseswar hebben deze wedstrijd , al heeft die de laatste keer in Arnhem er ook niet veel van gebakt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:24 schreef Els het volgende:Reinier Kreijermaat op Rijnmond: Cabral heeft acties in huis die er op tv leuk uitzien, maar als team heb je er niks aan. misschien moet hij ns naar de feiten kijken t hoogste rendement van allen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: herstel t was buiten het 5 meter gebied.. was t nelom om toch leerdam? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had maar nooit me mobiel mee genomen het bos in,het bedrukt de sfeer volgens me vrouw ?come on feyenoord!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Honderden jonge supporters van FC Utrecht en Feyenoord hebben zondagmiddag voorafgaand aan het duel tussen beide ploegen in de Galgenwaard aandacht gevraagd voor de veiligheid van kinderen bij thuiswedstrijden van FC Utrecht. De kinderen betraden het veld, waar een jonge Utrecht- en een jonge Feyenoord-supporter het woord namen. Ik ben voor Feyenoord en tegen geweld, zei de jonge Feyenoorder. Laten we met zijn allen juichen voor de spelers. Dan wordt het voetbal alleen maar beter.
De oproep tot het stoppen van supportersgeweld werd georganiseerd door FC Utrecht en volgde als reactie op de ongeregeldheden die vorige week zondag plaatsvonden rond FC Utrecht tegen FC Twente. De Feyenoord Supportersvereniging heeft desgevraagd haar medewerking aan deze actie verleend.
(Bron: FRFanatic) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:27 schreef Leon FR1908 het volgende:Had maar nooit me mobiel mee genomen het bos in,het bedrukt de sfeer volgens me vrouw ?come on feyenoord!!! Hahahaha dat wordt een straf vanavond. Weer apart slapen ?? |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:21 schreef lijdensweg het volgende:[..] Moet je mijn eerdere reactie lezen !! En dan pas iets zeggen .... of is dat te moeilijk voor jou? 5 meter gebied moet ten ALLE tijden van de keeper zijn dus hier heeft Mulder weer in gefaald. Zo duidelijk? als je er zeker van bent dat je zo´n bal hebt anders moet je blijven staan, ooit keeper geweest?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door DY -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, ik denk uiteraard ook dat jij het veel beter ziet dan een oud-voetballer. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hahaha, Of juist niet..... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: eens, . . maar voorafgaand was er wel 't nodige duw- en trekwerk tussen Bovenberg en Nelom waaruit Bovenberg dus als winnaar tevoorschijn kwam . . . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ik niet ,,,de cijfers 4 goals 3 assists een eigen doelpunt afgedwongen........... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:30 schreef sevillana het volgende:[..] eens, . . maar voorafgaand was er wel 't nodige duw- en trekwerk tussen Bovenberg en Nelom waaruit Bovenberg dus als winnaar tevoorschijn kwam . . . Leerdam toch? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo kan je het ook zien |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
wat val het eerst de 1-2 of de 2-1 ....... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
op dit moment bijna de 1-2 |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Cabral//Egoïst
Had aan z'n rendement kunnen werken met een extra assist. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In 14 wedstrijden...... Niet echt indrukwekkend, dus ik begrijp de kritiek wel. |
|
|
|