|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
en het ligt zeker weer niet aan Mulder ?? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Daar gaan we weer. Ik had het kunnen weten. En echt wel verwijtbaar aan Mulder. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ai, en nu wordt het heel lastig om uberhaupt nog gelijk te spelen.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Bedankt Mulder, je heb 1 keer er voor gezorgd dat de punten in Rotterdam bleven en nu ga je maar weer op de oude voet verder . THANKS |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Gedeeltelijk wel maar Clasie lag wel lastig in de weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nogmaals het hoogste rendement van alle feyenoorders,,,zoek het maar op of ziet oud voetballer koeman t slecht,,,en al die scouts??? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Leuk hoor zo'n Mulder die een wedstrijd aardig is, maar 'gelukkig' is hij vandaag weer z'n dramatische slappe en altijd te late zelf. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En Clasie geblesseerd. Omdat het wel een vent is en erin kleunt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vink had overigens wel mogen fluiten voor een overtreding op Clasie |
|
|
|
|
Els
|
|
|
En Clasie eruit. Tjongejonge, wat een kloteweekend. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Hij heeft last van zijn hoofd, dus dan ligt er overtreding wel in de lijn der verwachting. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:41 schreef Alexmem het volgende:Leuk hoor zo'n Mulder die een wedstrijd aardig is, maar 'gelukkig' is hij vandaag weer z'n dramatische slappe en altijd te late zelf. Joh daarom past ie zo goed in dit elftal |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik had voorafgaand voor de wedstrijd gezegd, dat dit een cruciale wedstrijd was voor Feyenoord om te kijken waar ze nu staan.
Dit geeft duidelijk aan dat Feyenoord nog niet ver genoeg is om zich titelkandidaat te noemen. We mogen blij zijn als we in het linkerrijtje eindigen en in dit geval de gelijkmaker nog maken. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:43 schreef Wim2 het volgende:Ik had voorafgaand voor de wedstrijd gezegd, dat dit een cruciale wedstrijd was voor Feyenoord om te kijken waar ze nu staan. Dit geeft duidelijk aan dat Feyenoord nog niet ver genoeg is om zich titelkandidaat te noemen. We mogen blij zijn als we in het linkerrijtje eindigen en in dit geval de gelijkmaker nog maken. had je verwacht dat we titelkandidaat zouden zijn dan? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
51. FC Utrecht 2-1! Feyenoord incasseert een doelpunt dat op de lachspieren werkt: na een voorzet van Bovenberg tast Mulder mis, krijgt Sneijder de bal op de voet. Vervolgens duikt Mulder erover heen, waarna Bruno Martins de bal voor de doellijn wil wegschieten. daarbij raakt hij de voet van Duplan en knalt bal tegen de touwen.
49. Eerste kans van Feyenoord na de rust wordt om zeep geholpen door Cabral, die bij een snelle counter van de Rotterdammers ploeggenoot Clasie over het hoofd ziet. De invaller van Feyenoord produceert nu een mager rollertje.
Bron: AD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Els -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Duplan probeert Guidetti een 2e gele kaart aan te naaien. Gelukkig krijgt hij zelf een gele kaart. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Nee, maar daar werd wel een aantal keer op gespeculeerd. Maarja, als we nu zulke goals tegen krijgen zie ik ons ook niet vijfde of zesde worden hoor. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
5e plaats wordt lastig zat. Er zijn genoeg mindere ploegen om van te verliezen.... |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: hij kon ook op clasie's hoofd duiken? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: leg aan cabral.... had hij afgespeeld naar Clasie dan was er niets aan de hand.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:41 schreef van geil het volgende:[..] nogmaals het hoogste rendement van alle feyenoorders,,,zoek het maar op of ziet oud voetballer koeman t slecht,,,en al die scouts??? Guidetti: 10 wedstrijden 7 doelpunten 3 assists. Ik kom op een andere speler als we naar rendement kijken..... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:41 schreef van geil het volgende:[..] nogmaals het hoogste rendement van alle feyenoorders,,,zoek het maar op of ziet oud voetballer koeman t slecht,,,en al die scouts??? En Koeman heeft hem gepasseerd, dus ik ben het met je eens dat Koeman het goed ziet. Wel erg kinderachtig, dat je zo meent te moeten discussieren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, wordt ik even afgestraft.... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
JAAAAAA! Kom op Feyenoord. Weer door drukken! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Pfff, ondanks het egoisme, prima van Cabral! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
1 punt is ook te weinig hier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:52 schreef Els het volgende:[..] En Koeman heeft hem gepasseerd, dus ik ben het met je eens dat Koeman het goed ziet. Wel erg kinderachtig, dat je zo meent te moeten discussieren. ????ik zeg alleen kijk naar de cijfers,,,,jij begon persoonlijk te worden dat ik t beter zou zien als n oud voetballer...ps,,,weer een erbij |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:56 schreef van geil het volgende:[..] ????ik zeg alleen kijk naar de cijfers,,,,jij begon persoonlijk te worden dat ik t beter zou zien als n oud voetballer...ps,,,weer een erbij Dus nog steeds een minder rendement dan Guidetti, jammer dat je dat niet gewoon kunt toegeven. Maar goed joh, als je daar gelukkig van wordt. Jij was zo arrogant om Kreijermaat af te serveren, maar uiteraard zie jij alleen de splinters bij een ander.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
vind Mokotjo toch echt wel wat tekort komen....
ps hopen dat hij me nu ook binnen 2 minuten afstraft... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Nou, ik moet zeggen dat ik nu voor een punt zou tekenen. Dadelijk ligt hij er aan de andere kant weer in. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:58 schreef FR-Roel het volgende:vind Mokotjo toch echt wel wat tekort komen.... ps hopen dat hij me nu ook binnen 2 minuten afstraft... Hij start niet voor niets op de reservebank. Iedereen die daar zit, zit daar terecht. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:58 schreef FR-Roel het volgende:vind Mokotjo toch echt wel wat tekort komen.... ps hopen dat hij me nu ook binnen 2 minuten afstraft... Als het werkt.... nog 9 spelers te gaan! |
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
quote: juist ik vind de 11 waar ze mee beginnen de terechte 11. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
quote: I Don't Give A Shit wie erop de bank zit, of wie erin staat.. als ze maar doordrukken en 3 punten pakken vandaag! :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 15:58 schreef Els het volgende:[..] Dus nog steeds een minder rendement dan Guidetti, jammer dat je dat niet gewoon kunt toegeven. Maar goed joh, als je daar gelukkig van wordt. Jij was zo arrogant om Kreijermaat af te serveren, maar uiteraard zie jij alleen de splinters bij een ander.... haha,,,asperge? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Leerdam ook al geel. El Ahmadi mag geen geel krijgen, want dan mist hij volgende week Fc Twente. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wil je even duidelijk maken wat je daarmee bedoelt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Jammer Guidetti. Kom op Feyenoord! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zoals in deze wedstrijd ook maar weer ns duidelijk wordt dat Leerdam heel matig is als ie niet 100% scherp is. Btw mooie actie van Guidetti zojuist. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
wat kan die giudetti lekker voetballen zeg |
|
|
|
|
Els
|
|
|
65. 2-2 Feyenoord! Van Dijk blundert bij een poging van grote afstand van Cabral, die tot zijn eigen verbazing de bal in de hoek ziet belanden.
Bron: AD
Dus er zijn wel meer keepers die fouten maken... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 16:04 schreef Els het volgende:65. 2-2 Feyenoord! Van Dijk blundert bij een poging van grote afstand van Cabral, die tot zijn eigen verbazing de bal in de hoek ziet belanden. Bron: AD Dus er zijn wel meer keepers die fouten maken... Haha ja dat is waar maar helaas die van ons ook teveel |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nee, Vrije trap Utrecht. Dat wordt er weer een. |
|
|
|