BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lieve Feyenoordsuporters en Feyenoord, WE HEBBEN GENOTEN!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - zondag 04 december 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 21:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of bij mij, doos sigaren op door de spanning en emoties!
Waarom werd er gevochten op X? Was dat vanwege jouw sigaren?
Xapter
 Xapter - zondag 04 december 2011 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 21:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Of bij mij, doos sigaren op door de spanning en emoties!
Haha, die heb ik geroken! Stond 1 rij achter jullie geloof ik..
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 december 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 21:49 schreef Els het volgende:

[..]

Waarom werd er gevochten op X? Was dat vanwege jouw sigaren?
Oh ja dat was ook nog. Niets meer over gelezen of gehoord daarna.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 december 2011 - 21:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 december 2011 door Bosifyable --
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 december 2011 - 21:55   quote  deeplink  
Vanmorgen 7 uur opgestaan, met de hond gelopen en om 9 uur op de trein gestapt. Op Sloterdijk konden we Milo uit de ballenbak halen waar meteen de stress toesloeg want degene die zijn kaart had, had zich in coma gezopen. Dankzij de NS kwam hij gelijk met ons bij de poort aan zodat Milo op tijd binnen was voor de 12de minuut!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 december 2011 - 21:56   quote  deeplink  
hahahahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 december 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 21:49 schreef Els het volgende:

[..]

Waarom werd er gevochten op X? Was dat vanwege jouw sigaren?
Blijkbaar begon iemand prematuur te zingen, tijdens de stilte voor de 12de minuut, toen daar wat van gezegd werd Klapte een aantal gasten er meteen op. Is zo'n groepje dat zich wil bewijzen, sukkels, je eigen mede supporters in elkaar slaan, maar wel oppassend dat ze geen te sterke gasten aanvallen...
Els
 Els - zondag 04 december 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:
Vanmorgen 7 uur opgestaan, met de hond gelopen en om 9 uur op de trein gestapt. Op Sloterdijk konden we Milo uit de ballenbak halen waar meteen de stress toesloeg want degene die zijn kaart had, had zich in coma gezopen. Dankzij de NS kwam hij gelijk met ons bij de poort aan zodat Milo op tijd binnen was voor de 12de minuut!
Ik heb op X wat commotie gezien met een zwarte Piet en er was een hoop rook. Was dat de NS stress?
Els
 Els - zondag 04 december 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Blijkbaar begon iemand prematuur te zingen, tijdens de stilte voor de 12de minuut, toen daar wat van gezegd werd Klapte een aantal gasten er meteen op. Is zo'n groepje dat zich wil bewijzen, sukkels, je eigen mede supporters in elkaar slaan, maar wel oppassend dat ze geen te sterke gasten aanvallen...
Wat een stakkers. En inderdaad, het waren niet echt de grootste spierbundels die even weg moesten lopen. Altijd fijn om te weten dat helden nog bestaan.....
de Vrijdag
 de Vrijdag - zondag 04 december 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Kippevel voor de TV en nu weer nu ik dit allemaal lees, STERKTE Suijltje.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 december 2011 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 22:00 schreef Els het volgende:

[..]

Ik heb op X wat commotie gezien met een zwarte Piet en er was een hoop rook. Was dat de NS stress?
Ja die piet werd er een beetje moe van dat hij geportreteerd wordt als neger. Hij vind het vervelend dat sommige donkere nederlanders zich boven hem verheven voelen.
michaelvld
 michaelvld - zondag 04 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
Vandaag was gewoon bizar. echt overal kippevel en dan ook nog de winst erbij. wat een prachtige zondagmiddag. Was lang geleden dat iedereen zo tekeer ging en een superspannende wedstrijd ook.
Ik was me verdomme zenuwachtig toen we voorstonden niet normaal meer.
En Djee super veel moed toegewenst en ook je vrouw natuurlijk ik vond het super voor jullie.
Er is geen club in nederland die zoiets als dit kan regelen

Trots op Feyenoord
sevillana
 sevillana - zondag 04 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
juiste woorden zijn hier eigenlijk niet voor te vinden . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 04 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Blijkbaar begon iemand prematuur te zingen, tijdens de stilte voor de 12de minuut, toen daar wat van gezegd werd Klapte een aantal gasten er meteen op. Is zo'n groepje dat zich wil bewijzen, sukkels, je eigen mede supporters in elkaar slaan, maar wel oppassend dat ze geen te sterke gasten aanvallen...
trieste ventjes dus,vervelend!!!
Xapter
 Xapter - zondag 04 december 2011 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 21:46 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dan moet je wel verdomd dicht bij ons hebben gestaan! ;)
aan het filmpje te zien ong. een meter achter jullie :)
michaelvld
 michaelvld - zondag 04 december 2011 - 22:21   quote  deeplink  
mooi filmpje heeft studiovoetbal gemaakt.
Xapter
 Xapter - zondag 04 december 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 22:21 schreef michaelvld het volgende:
mooi filmpje heeft studiovoetbal gemaakt.
leek net of me tv verrot was.. beetje mislukt effect :)
dr. Love
 dr. Love - zondag 04 december 2011 - 22:37   quote  deeplink  
Iedereen die ras feyenoorder is en zijn en selectie, trainers van harte proficiat echt geweldig ik weet zeker dat m.been en Gj verbeek behoorlijk jaloers zijn r.koeman is de juiste sleutel voor feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 december 2011 - 22:44   quote  deeplink  
http://www.frfc1908.nl/nieuws/kippenvel/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Zoals de titel al zegt; Kippenvel. Onbeschrijflijk mooi, pure emotie, en emotie wat bij mij naar boven komt.
plannetje
 plannetje - zondag 04 december 2011 - 22:48   quote  deeplink  
was een supermatch!!! en fantastisch mooie bijdrage van het legioen en hulde aan de psv aanhang dat ze mee deden!
Marsss
 Marsss - zondag 04 december 2011 - 23:03   quote  deeplink  
Suijltje, vrouw van Suijltje en zoon van Suijltje, wat ben ik blij voor jullie dat het zo'n geweldige dag is geworden. Ik stond stijf van de zenuwen toen ik binnenkwam. Meer dan anders. Ik was tot aan de 12e minuut meer bezig met YNWA dan met de wedstrijd. Ik heb gehuild van ontroering bij YNWA. Feyenoorders jullie zijn geweldig om zoiets moois te organiseren. Het lijkt er op dat de spelers ook de boodschap hebben begrepen. Ze hebben gevochten als leeuwen. Ik ben trots. Wat een dag was dit zeg.
Pietje
 Pietje - zondag 04 december 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 19:34 schreef Suijltje het volgende:
Lieve Feyenoordsupporters en Feyenoord, we hebben idd. genoten!
Via deze weg willen we/wil ik dan ook iedereen, maar dan ook IEDEREEN(!) hartelijk danken voor de getoonde inzet.
Een speciaal dankwoord gaat ook naar Jorick Beijers, die ons ook voortreffelijk begeleidde!
Bij aankomst (met dank aan Dave!) werden wij al welkom geheten door verschillende supporters, waaronder Roel, Leon, FTID, Obiku.......
Van deze jongens kreeg ik een Feyenoordshawl aangeboden, via de oudste Feyenoord-artikelenverkoper (scrabble?)van voor het stadion.
Ik (Djee) had moeite me niet te laten gaan (had misschien wel gemoeten!), maar het resultaat en de warmte was er zéker niet minder om!
Momenteel zit ik dit ook weer te tikken met waterige oogjes.
Verder wil ik even héél duidelijk zijn:
ALLE BEMOEIENISSEN VAN ALLE BETROKKENEN, dáár zijn wij jullie ALLEMAAL zeer dankbaar voor!
Op een andere manier kan ik het niet duidelijker zeggen.
Wij hebben écht genoten en het was een onvergetelijke dag geworden!
Veel bekenden de handen geschud: o.a. Martin van Geel met zijn Annet, Bennie Wijnstekers, Stefan de Vrij, Mr. Feyenoord Gerard Meijer (jij mag Gerard zeggen hoor!).
Van Gerard kreeg ik een T-shirt van hem met handtekening (Tekst: You never walk alone!)
Kortom, allemaal hartverwarmend!
In de 12e minuut zijn Ria en ik elkaar in de armen gevlogen, en de tranen vloeiden rijkelijk.....
WAT WAS DAT MOOI!
Ik heb dan ook écht het gevoel, that I'LL NEVER WILL WALK ALONE!!!
Lieve mensen, nogmaals hartstikke bedankt allemaal, dat jullie deze dag onvergetelijk hebben gemaakt!
Dit uiteraard ook namens mijn lieve vrouwtje (steun en toeverlaat!)Ria en onze zoon Jeroen.
JULLIE ZIJN STUK VOOR STUK KANJERS!!!
Ik ben stil en ik zit te huilen, Djee! Echt waar!
Via een PB heb ik je al laten weten, dat ik vanmiddag, op visite bij mijn jarige (gisteren) dochter, om precies 12.42 uur in een drukke kamer (24 mensen) uit volle borst "You'll never walk alone" ben gaan brullen!! De mensen schrokken zich een hoedje. Ik heb hen allemaal uitgelegd wat daar de reden van was en iedereen werd stil! Twee Feyenoord-fans, ikke de Ajacied en verder alleen maar FC Utrecht-aanhangers. (Ik woon in een dorpje op een kleine 10 kilometer van Utrecht en mijn beide kinderen/schoonkinderen en kleindochter wonen in de stad Utrecht, vandaar). De Feyenoord-supporters waren van de ludieke actie op de hoogte, de anderen niet. Iedereen was vol respect naar jou, je vrouw en je zoon en alle Feyenoord-supporters die dit voor jou "geflikt" hebben. Ik, rechtgeaarde Ajacied, ben trots, SUPERTROTS (!!) op mijn Feyenoord-vrienden. Grandioos en grote klasse. Gezien de uitslag (2-0) ben ik dubbel gelukkig.
Djee, ik hoop dat, zolang je nog leven mag, aan deze dag zult blijven denken. Je weet het: YOU'LL NEVER WALK ALONE! Houd moed, lieve vriend.
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 december 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Ook ik heb echt met kippenvel voor de TV gezeten. Dat is me nog nooit zó zwaar overkomen, bij geen enkele goal of overwinning, bij geen enkele gebeurtenis in me leven. Echt diep respect voor iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, Djee je hebt het verdiend, aan alle reacties is wel te blijken hoeveel mensen je steunen. You 'll Never Walk Alone!~!
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 december 2011 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 23:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben stil en ik zit te huilen, Djee! Echt waar!
Via een PB heb ik je al laten weten, dat ik vanmiddag, op visite bij mijn jarige (gisteren) dochter, om precies 12.42 uur in een drukke kamer (24 mensen) uit volle borst "You'll never walk alone" ben gaan brullen!! De mensen schrokken zich een hoedje. Ik heb hen allemaal uitgelegd wat daar de reden van was en iedereen werd stil! Twee Feyenoord-fans, ikke de Ajacied en verder alleen maar FC Utrecht-aanhangers. (Ik woon in een dorpje op een kleine 10 kilometer van Utrecht en mijn beide kinderen/schoonkinderen en kleindochter wonen in de stad Utrecht, vandaar). De Feyenoord-supporters waren van de ludieke actie op de hoogte, de anderen niet. Iedereen was vol respect naar jou, je vrouw en je zoon en alle Feyenoord-supporters die dit voor jou "geflikt" hebben. Ik, rechtgeaarde Ajacied, ben trots, SUPERTROTS (!!) op mijn Feyenoord-vrienden. Grandioos en grote klasse. Gezien de uitslag (2-0) ben ik dubbel gelukkig.
Djee, ik hoop dat, zolang je nog leven mag, aan deze dag zult blijven denken. Je weet het: YOU'LL NEVER WALK ALONE! Houd moed, lieve vriend.
Jij bent gewoon in een verkeerd lichaam geboren....

Respect Pietje!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 04 december 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 23:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Jij bent gewoon in een verkeerd lichaam geboren....

Respect Pietje!
+1

Oef, schitterend om te horen Pietje!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 05 december 2011 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 22:44 schreef Bosifyable het volgende:
http://www.frfc1908.nl/nieuws/kippenvel/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Zoals de titel al zegt; Kippenvel. Onbeschrijflijk mooi, pure emotie, en emotie wat bij mij naar boven komt.
Hup Djee, Ria en Zoon!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door T-FeYeN00rD --
Quiroz
 Quiroz - maandag 05 december 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Djee lijkt me echt een geweldige kerel, zit hier serieus met tranen in me ogen...
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 09:07   quote  deeplink  
Het was mooi gisteren!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 09:50   quote  deeplink  
Namens Nenam_tiL:

Ik heb vandaag met de tranen in mijn ogen gezeten.......alweer.
Wat een geweldige ontroerende moment die twaalfde minuut.....ik heb ademloos gekeken,vergat te ademen en stikte zowat.....kan je nagaan lieve Djee,Ria en Jeroen wat dat bij jullie losmaakt.....kanonnen ben er nog confuus van....ook geweldig van de PSV supporters.
Ik ben zo blij lieve Suiltjes dat het zo grandioos heeft uitgepakt......deze dag vergeten jullie nooit meer........respect
Veel liefs Nenam
Suijltje
 Suijltje - maandag 05 december 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:50 schreef FR-Douwe het volgende:
Namens Nenam_tiL:

Ik heb vandaag met de tranen in mijn ogen gezeten.......alweer.
Wat een geweldige ontroerende moment die twaalfde minuut.....ik heb ademloos gekeken,vergat te ademen en stikte zowat.....kan je nagaan lieve Djee,Ria en Jeroen wat dat bij jullie losmaakt.....kanonnen ben er nog confuus van....ook geweldig van de PSV supporters.
Ik ben zo blij lieve Suiltjes dat het zo grandioos heeft uitgepakt......deze dag vergeten jullie nooit meer........respect
Veel liefs Nenam
Je blijft een kanjer Peet, net als onze vriend Roel!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 05 december 2011 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 09:54 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Je blijft een kanjer Peet, net als onze vriend Roel!!!
Djee, ik vind dat je je gevoel geweldig hebt verwoord in dit topic! mooi dat alles zo is gelopen en zo is gelukt! Je zei gisteren dat dank je wel zeggen niet genoeg is maar de tranen die je gisteren in je ogen had zeiden genoeg!
Rovert
 Rovert - maandag 05 december 2011 - 10:17   quote  deeplink  
Ik vond het een geweldige actie op een geweldige dag.

Super
@fey@010
 @fey@010 - maandag 05 december 2011 - 10:35   quote  deeplink  
Respect, Kippevel, Ontroering, Emotie.....niet met één woord te beschrijven !!!!!!
Milo
 Milo - maandag 05 december 2011 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 20:53 schreef hotjumper het volgende:
Dankzij onze vrienden van de ns kon ik je helaas niet verwelkomen, gelukkig waren Milo, KKL en ik net op tijd binnen voor de 12de minuut. Fanatastische dag! Ik hoop dat je net zo genoten hebt als wij!
Ik riep: ik moet erbij zijn!!!!!!!!!! dat moet!!!! de NS heeft ons echt klote reis bezord stonden we een uur vast op cs! maar ik liep vakkie x op en jawel ik kon direct zingen! wat een belevenis!!!!!!!!! 90 min lang kippenvel!
Milo
 Milo - maandag 05 december 2011 - 11:10   quote  deeplink  
Er werd gevochten door idd een stel debielen die de laatste tijd wel vaker lopen te kuten daar ga ik wat tegen doen de eerst volgende keer, schijnt maar 1 gastje te zijn die zich klem zuipt en snuift....en dan de boel op hitst! hahaha....jumpert klein van stuk maar zoop direct al zijn bier op! en djee heel veel geluk de aankomende periode, blijf ervan genieten zo lang je kan! ook hier op het forum! YNWA!!!!!!
De Spot
 De Spot - maandag 05 december 2011 - 11:12   quote  deeplink  
Respect!!
Suijltje
 Suijltje - maandag 05 december 2011 - 11:14   quote  deeplink  
Allemaal nogmaals dank vrienden!
Jullie zijn écht KANJERS!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 december 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Nenam-til liet dit berichte achter in mn mailbox

quote:
Ga even wat dingen uitleggen.....ik heb Ajax bloed in mijn aderen....en elke keer als mijn bloed weer in mijn hart komt....denkt mijn hart,het is goed zo....blijft een Ajacied......veranderdt nooit meer,stel je voor dat ik van club verander...is mijn hart van slag......en automatisc mijn persoontje ook.

Gaat ook niet gebeuren...ben Ajacied tot aan mijn dood

Maar ben erg begaan met mensen.......voor welke je club ook bent.

Heb Djee leren kennen als een vreselijk lieve warme man...net als Ria zijn vrouw....gaat er niet om voor welke club je bent.....morgen gaan we weer door naar de de orde van de dag......maar niet voor mij....Djee en zijn naasten hebben hun dag gehad..........voor mij begint het pas......ik ben er voor ze.

Mooie dag voor de Suiltjes,ben ik enorm blij mee.......maar nu....ik ben er voor ze.......en ik blijf stand by.......Dirk en Ria ik ben er voor jullie..........dikke kussen schatjes

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 december 2011 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 11:30 schreef hotjumper het volgende:
Nenam-til liet dit berichte achter in mn mailbox

[..]

Respect voor Nenam! Ook iemand met een luisterend oor en een goed hart lijkt mij.
just-me
 just-me - maandag 05 december 2011 - 15:28   quote  deeplink  
Met tranen in de ogen gezeten voor de tv. Wegens een beenbreuk kon ik er niet bij zijn,Suijltje kerel ik weet voor het eerst van mijn leven niet wat ik moet zeggen ik kan alleen zeggen YNWA
Respect voor je
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 december 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Na een pb gisteravond naar Boudewijn.....heeft hij besloten om mijn ban op te heffen.......dank je gap,nu kan ik rechtstreeks op Djee,Ria en Jeroen reageren zonder andere daar voor in te schakelen en daar was mij ook om te doen.

Dank je Roel en Hotjumper voor jullie medewerking.....waardeer ik zeer en vergeet ik nooit

Djee heb je vanavond nog gesproken......nu kan ik ook direct op je reageren....ben ik blij mee gap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 december 2011 door Nenam_tiL --
alibabba
 alibabba - maandag 05 december 2011 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 december 2011 - 23:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben stil en ik zit te huilen, Djee! Echt waar!
Via een PB heb ik je al laten weten, dat ik vanmiddag, op visite bij mijn jarige (gisteren) dochter, om precies 12.42 uur in een drukke kamer (24 mensen) uit volle borst "You'll never walk alone" ben gaan brullen!! De mensen schrokken zich een hoedje. Ik heb hen allemaal uitgelegd wat daar de reden van was en iedereen werd stil! Twee Feyenoord-fans, ikke de Ajacied en verder alleen maar FC Utrecht-aanhangers. (Ik woon in een dorpje op een kleine 10 kilometer van Utrecht en mijn beide kinderen/schoonkinderen en kleindochter wonen in de stad Utrecht, vandaar). De Feyenoord-supporters waren van de ludieke actie op de hoogte, de anderen niet. Iedereen was vol respect naar jou, je vrouw en je zoon en alle Feyenoord-supporters die dit voor jou "geflikt" hebben. Ik, rechtgeaarde Ajacied, ben trots, SUPERTROTS (!!) op mijn Feyenoord-vrienden. Grandioos en grote klasse. Gezien de uitslag (2-0) ben ik dubbel gelukkig.
Djee, ik hoop dat, zolang je nog leven mag, aan deze dag zult blijven denken. Je weet het: YOU'LL NEVER WALK ALONE! Houd moed, lieve vriend.
Prachtig gebaar Pietje en ik sluit me er volledig bij aan!!!!!!
Suijltje
 Suijltje - maandag 05 december 2011 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 22:03 schreef Nenam_tiL het volgende:
Na een pb gisteravond naar Boudewijn.....heeft hij besloten om mijn ban op te heffen.......dank je gap,nu kan ik rechtstreeks op Djee,Ria en Jeroen reageren zonder andere daar voor in te schakelen en daar was mij ook om te doen.

Dank je Roel en Hotjumper voor jullie medewerking.....waardeer ik zeer en vergeet ik nooit

Djee heb je vanavond nog gesproken......nu kan ik ook direct op je reageren....ben ik blij mee gap
Wij ook vriend, zo zie je maar: alles komt op z'n pootjes terecht he!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 december 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 22:14 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Wij ook vriend, zo zie je maar: alles komt op z'n pootjes terecht he!
Heb liever voor mijn leven een ban, schat......inruil voor een medisch wonder .......en die ban bedoel ik dan bij Ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 december 2011 - 22:21   quote  deeplink  
Sorry is geen vergelijking.....maar je begrijpt de strekking....daar gaat het om
de flh
 de flh - maandag 05 december 2011 - 22:21   quote  deeplink  
mooi man. (dat van Suijltje dan dus)
JanM
 JanM - maandag 05 december 2011 - 22:22   quote  deeplink  
Heeft iedereen trouwens alle publicaties in het AD gelezen? Zo niet, kan ik met enig knippen en plakken wel even posten wat er zaterdag en vandaag geschreven is.

Kreeg weer kippenvel toen ik het (terug)las!
de flh
 de flh - maandag 05 december 2011 - 22:23   quote  deeplink  
nee niks gelezen. als je dat zou willen doen graag.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 05 december 2011 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 december 2011 - 22:22 schreef JanM het volgende:
Heeft iedereen trouwens alle publicaties in het AD gelezen? Zo niet, kan ik met enig knippen en plakken wel even posten wat er zaterdag en vandaag geschreven is.

Kreeg weer kippenvel toen ik het (terug)las!
Graag........ben erg begaan met Djee en de zijne
JanM
 JanM - maandag 05 december 2011 - 22:29   quote  deeplink  
Komt'ie dan. Hoop dat het zo een beetje leesbaar is i.v.m. kolomindeling en zo ...

Column in het AD van zaterdag 3/12:
Youll
never walk
alone als
eerbetoon

Een paar honderd miljoen
mensen keek gisteravond
ademloos toe hoe het balletje
rolde voor de poule-indeling
van het Europees voetbalkampioenschap
volgend jaar in
Polen en Oekraïne. En ja,
vooral het kokertje met Duitsland
gaf meteen veel stof tot
discussie. De loting is het zoveelste
bewijs dat voetbal
zorgt voor emotie. De een
haat het, de ander vult er heel
zijn leven mee en sommigen
gebruiken het zelfs als wapen
in hun oorlog tegen het gezag
en de tegenstander.
Gelukkig laat het voetbalpubliek
zich steeds vaker van
zijn beste kant zien. Overvolle
stadions worden soms muisstil
om een (oud-)speler te
eren. Of er klinkt juist een
klaterend applaus.
Morgen hebben de supporters
van Feyenoord en PSV elkaar
gevonden in een opmerkelijk
huldebetoon. Als de wedstrijd
in de Kuip begint aan zijn
twaalfde minuut, zullen zij als
één (twaalfde) man uit volle
borst het internationale voetballied
Youll never walk
alone zingen. Zij doen dat
voor de doodzieke Djee van
Suijlekom (60), die voor de
laatste keer de Kuip zal bezoeken.
Met dit voorgenomen huldeblijk
bewijzen de supporters
zichzelf en hun sport een
grote dienst. Zij laten zien dat
voetbal meer is dan een confrontatie
tussen teams en supporters,
dat twee kampen in
een stadion als één man achter
de ander kunnen staan.
Daarom zal het Youll never
walk alone morgen prachtig
klinken. Het eerbetoon aan
Djee is er immers ook een aan
allen.
Artikel van Suzanne Docter in datzelfde AD:
Fans zingen zieke Djee toe in de Kuip

DRUNEN Tienduizenden Feyenoord- en PSV-fans zingen
morgen in de 12de speelminuut Youll never walk
alone. Als eerbetoon aan de doodzieke Djee van Suijlekom
(60) die dan voor het laatst in de Kuip is.
SUZANNE DOCTER

Het begon met een simpel mailtje
naar fanforum Headliner Feyenoord.
Ria van Suijlekom (45) vroeg
of iemand haar kon helpen aan
kaartjes voor de wedstrijd van Feyenoord-
PSV van morgen voor haar
doodzieke man Dirk, roepnaam
Djee. Zelf kon ze die niet betalen.
Haar berichtje maakte een ware
kettingreactie los. Honderden fans
én Feyenoord boden hun hulp aan.
Met als gevolg dat Djee en zijn
gezin, samen met drie andere doodzieke
supporters, morgen op de verwarmde
vip-tribune zitten. In de
12de speelminuut wordt Djee toegezongen
door het complete stadion,
dat dan 43.000 fans herbergt.
,,Zowel de Feyenoord- als de PSVsupporters
zijn bereid gevonden
mee te doen en Youll never walk
alone te zingen, vertelt Leon Werné
die als eerste besloot de familie Van
Suijlekom te helpen. ,,In de 12de minuut
doen wij als Feyenoordsupporters,
als twaalfde teamlid, altijd iets
bijzonders. Meestal ter herdenking
van overleden fans.
Ria en Djee zijn overweldigd door
het prachtige gebaar van supporters
en hun kluppie. ,,Het is met geen
pen te beschrijven hoe het voelt om
in de Kuip te zijn. Zeker nu we
weten dat het voor het laatst is, vertelt
Ria, omdat Djee te emotioneel is
om te praten.
Zes weken geleden sloeg het
noodlot toe. Ria was net zelf uit het
ziekenhuis ontslagen toen Djee
werd opgenomen met aanhoudende
diarree en buikklachten. Een scan
wees uit dat hij darmkanker heeft.
Bij de operatie, een dag later, ontdekten
de artsen dat de tumor in
zijn darmen te groot is om te opereren.
,,Ook heeft hij al overal uitzaaiingen.
In zijn lever, botten en door
zijn hele buik. Djee krijgt de komende
weken chemotherapie, maar
dat is vooral bedoeld om uitzaaiingen
tot stilstand te brengen.
Hoewel de geboren Rotterdammer
ernstig is verzwakt, is hij nog
net sterk genoeg om morgen de
wedstrijd bij te wonen. ,,Dat is zijn
grote droom. Hij is Feyenoordfan
sinds zijn geboorte, vertelt Ria.
Ze vervolgt dat ze vaak in de Kuip
te vinden waren, tot Djee een paar
jaar geleden een beroerte kreeg en
zijn werk als taxichauffeur verloor.
,,Ik heb artrose en kan daardoor ook
niet werken. We moeten rondkomen
van een klein inkomen en kunnen
ons geen seizoenskaarten meer
veroorloven.
Dat haar oproepje op internet zon
sneeuwbaleffect zou hebben, had
Ria nooit verwacht. ,,We hebben zóveel
lieve reacties van mensen
gehad. Zelfs van Ajax-supporters.
Een van hen mailde zelfs om te vertellen
dat hij zijn vrouw door kanker
had verloren en dat we altijd kunnen
bellen als we willen praten.
Leon Werné is ook overdonderd
door wat de afgelopen twee weken
in gang is gezet. ,,Het is ongelooflijk
wat mensen die elkaar feitelijk niet
kennen, willen doen. Eén fan is bijvoorbeeld
morgen hun chauffeur,
een ander heeft geregeld dat er teksten
komen op de elektronische reclameborden.
En ik kreeg zelfs telefoon
van Gerard Meijer, de oud-verzorger.
Ik vermoed dat hij er een belangrijke
rol in heeft gespeeld dat
Feyenoord zo snel met kaartjes voor
de vip-tribune kwam.
In zijn hoofd stelt Werné zich al
voor hoe het er morgen uitziet met
tienduizenden zingende en met
sjaals zwaaiende fans. ,,Alsof je met
zijn allen een kaarsje brandt, maar
dan met geluid. Dat wordt een pittig
kippenvelmoment.

En de tekst uit het AD van vandaag:

VOLLE KUIP BRENGT AUBADE AAN DOODZIEKE DJEE
Supporters van Feyenoord en PSV steken in de twaalfde minuut hun sjaals in de lucht als eerbetoon aan Djee en andere zieken. Prachtig, waar heb ik dit aan verdiend?

ROTTERDAM

Tienduizenden voetbalfans zongen gisteren tijdens de twaalfde minuut van de wedstrijd Feyenoord-PSV gebroederlijk Youll never walk alone voor de doodzieke Djee van Suijlekom. De Feyenoordfan beleefde zijn laatste wedstrijd in de Kuip. ,,Dit is een van de mooiste momenten van mijn leven. SUZANNE DOCTER Djee van Suijlekom (60) en zijn vrouw Ria zijn sprakeloos. Ze omarmen elkaar in het volle stadion en tranen biggelen over hun wangen. Na elf minuten en veertig seconden speeltijd houden de tienduizenden Feyenoord-en PSV-supporters hun voetbalsjaals strak boven hun hoofd. Er worden rode vuurwerkpijlen afgestoken en dan zingt het 43.000 koppige publiek als één krachtige stem. Youll never walk alone, klinkt het voor de doodzieke Djee, die vandaag voor het laatst in de Kuip is om afscheid te nemen van zijn club. ,,Prachtig... Waaraan heb ik dit verdiend? Wie ben ik helemaal? stamelt Djee. Zijn artsen vertelden hem zes weken dat het einde van zijn leven nabij is. De darmkanker die een paar dagen eerder bij hem werd geconstateerd, is te ver door zijn lichaam gewoekerd om er nog iets aan te kunnen doen. De slopende ziekte heeft hem vermagerd en verzwakt. Maar zitten in een verwarmde stoel voor een businesslounge lukt nog net. En als Feyenoord-aanvaller Sekou Cissé de bal door de benen van keeper Andreas Isaksson in het doel tikt, lukt het zowaar even te gaan staan en mee te juichen met het uitzinnige Feyenoordpubliek. Tijdens de rust vertelt Djee dat de De zieke Djee van Suijlekom en zijn vrouw Ria beleven een emotionele middag. You ll never walk alone, zingt een volle Kuip hen toe. FOTO JOHN DE PATER aubade van de fans als verrassing kwam. ,,Het AD van zaterdag, waarin mijn verhaal stond, is bewust uit mijn buurt gehouden. Ik rekende alleen maar op een mooie wedstrijd in de Kuip. Van dat zingen wist ik niks. SHIRT Zondagochtend worden Djee en zijn vrouw thuis opgehaald door een fan die ze nooit eerder hebben gezien. Bij de Kuip staan de supporters die enkele weken geleden op het idee kwamen het eerbetoon voor Djee op te zetten toen zijn vrouw Ria via een fanforum simpelweg om twee wedstrijdkaartjes vroeg. In het stadion krijgen Djee en Ria een gesigneerd voetbalshirt van Gerard Meijer, oud-verzorger van de spelers. Ook komen technisch directeur Martin van Geel en zijn vrouw buurten en blijken er aan de tribunes meerdere grote spandoeken voor Djee te hangen. ,,Kippenvel, zegt Djee, terwijl hij in zijn rechterarm knijpt en verder om woorden verlegen zit. Ook in de andere vakken, waar nog drie ernstig zieken zitten, onder wie kankerpatiënt Cees Kolk (71) die net als Djee aan zijn laatste levensweken bezig is, lopen de emoties hoog op. ,,Dit eerbetoon is net zo goed voor hen, zegt fancoach Rogier Wijsbroek, die vertelt dat er elke wedstrijd drie tot vijf ernstige zieke fans in het publiek zitten. ,,Omdat Feyenoord zo belangrijk voor ze is dat ze er nog één keer heen willen. Maar het spontane eerbetoon aan Djee, dat heeft ook Wijsbroek nog niet eerder meegemaakt. Djee en Ria stralen steeds meer. ,,We waren hier het laatst, twee jaar geleden tijdens een open dag. Seizoenskaarten kunnen we al jaren niet meer betalen. Nu zijn we gewoon hier en staat Feyenoord ook nog eens voor, lacht Djee, waarna hij zijn medicijnen inneemt. Hun dag wordt helemaal perfect als Feyenoord 2-0 weet te maken en het Rotterdamse deel van het publiek nogmaals dezelfde klassieker zingt. De wereld werd een paar weken geleden compleet onder Djee en Ria weggeslagen. Maar nu voelen ze zich toch even zielsgelukkig. Djee glundert. ,,Dit is een van de mooiste momenten in mijn leven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lieve Feyenoordsuporters en Feyenoord, WE HEBBEN GENOTEN!!!









0.0072748