BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lieve Feyenoordsuporters en Feyenoord, WE HEBBEN GENOTEN!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 09 december 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:46 schreef Milo het volgende:
elke keer djee krijg ik weer een brok in mijn strot! houd op over de coolsingel! "dan kan ik pas echt ruste in vrede" wil je kappen??? elke dag als je iets post, raakt het me diep! ik hoop dat je nog vaak post! YNWA!
Wellicht heb je gelijk vriend Milo, maar.......zo wil en kan ik m'n gevoelens uiten, wel zo belangrijk toch?
Ik wil niemand hiermee een rotgevoel geven o.i.d. maar ik maak zoveel mooie dingen mee de laatste weken, dat ik (dankzij(?) de welbekende situatie, helaas) gewoon aan dit soort dingen denk jongen.
Maar ik zal proberen me een beetje in toom te houden.......en hoop natuurlijk idd. dat ik nog lang zal posten!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 december 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:55 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Wellicht heb je gelijk vriend Milo, maar.......zo wil en kan ik m'n gevoelens uiten, wel zo belangrijk toch?
Ik wil niemand hiermee een rotgevoel geven o.i.d. maar ik maak zoveel mooie dingen mee de laatste weken, dat ik (dankzij(?) de welbekende situatie, helaas) gewoon aan dit soort dingen denk jongen.
Maar ik zal proberen me een beetje in toom te houden.......en hoop natuurlijk idd. dat ik nog lang zal posten!
Ha die Suijl, post gewoon wat je wilt, weet je ook wel. Milo zal het niet anders bedoelen.
Ben wel benieuwd wat je elke dag zo'n beetje doet. Zal wel meer zijn dan alleen de club en het Forum?
Milo
 Milo - vrijdag 09 december 2011 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:55 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Wellicht heb je gelijk vriend Milo, maar.......zo wil en kan ik m'n gevoelens uiten, wel zo belangrijk toch?
Ik wil niemand hiermee een rotgevoel geven o.i.d. maar ik maak zoveel mooie dingen mee de laatste weken, dat ik (dankzij(?) de welbekende situatie, helaas) gewoon aan dit soort dingen denk jongen.
Maar ik zal proberen me een beetje in toom te houden.......en hoop natuurlijk idd. dat ik nog lang zal posten!
pik ik vind het prachtig! jij bezorgd me kippenvel door jou ben ik rustiger geworden.....
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 09 december 2011 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 16:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ha die Suijl, post gewoon wat je wilt, weet je ook wel. Milo zal het niet anders bedoelen.
Ben wel benieuwd wat je elke dag zo'n beetje doet. Zal wel meer zijn dan alleen de club en het Forum?
Hahaha, natuurlijk bedoelt Milo het niet verkeerd Henk, en posten doe ik toch wanneer ik dat wil of (soms) moet.......ik neem ook niemand iets kwalijk hoor, het is gewoon de zgn. "vrijheid", die ik nu geniet en dan schrijf ik wel eens dingen, die ik op dát moment voel, zonder er bij na te denken snappie???
Dus niet om mensen (en zéker geen Feyenoord-supporters) een rotgevoel te geven!
Verder mijn dagindeling, (ong.):
Om 7 uur mijn kooitje uitkomen, dan eerst wat drinken voor de droge strot die ik meestal heb.
Dan de 1e pillen voor de stoma-loop, 2 boterhammetjes (verplicht!) en om 9 uur 5 pillen chemo.
Daarna ga ik me wassen, aankleden, jaja, en dan, afhankelijk van hoe ik me verder voel, met Ria boodschappen doen, even bij de bekenden langs etc.
(Tussendoor even op het forum kijken!)
Daarna is het inmiddels rond 12-en, dus weer boterhammetjes, met drinken, pillen (2x) en dan even op het forum kijken, rond een uur of 1 ga ik dan meestal even een uurtje plat!
De eerste uren hebben me dan afgemat he......
rond 3-en weer wat drinken (is echt verplicht, ik moet zo'n 2,5 liter per dag binnen krijgen!), om 4 uur ong. weer 2 pillen, even forum bekijken, dan rond 6 uur eten (is minimaal), dan vanaf ong. 19.00 uur tv kijken zolang ik het volhou, dan om 21.00 uur weer 5 chemo-pillen, rustig aan doen met tv, of forum, om 23.00 uur nog eens 2 pillen, dan weer naar het kooitje.
Tussendoor wordt ook nog de stoma (zo'n 3-4x per dag!) verschoond, dus ja........wat doe ik nou de hele dag????
Zoals je ziet, dus niet veel Henk, maar wel vermoeiende zaken, dat wel....
Oh ja, als het weer het toelaat, speelt Ria voor douwworm, want dan gaat zij me in de rolstoel even rondtoeren in de omgeving...
Inspannend he? ja, voor ons beiden.......maar we hebben veel plezier met elkaar, en da's verdomd belangrijk!
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 09 december 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 17:17 schreef Milo het volgende:

[..]

pik ik vind het prachtig! jij bezorgd me kippenvel door jou ben ik rustiger geworden.....
Doet ook goed, om dat te lezen vriend!
Henny
 Henny - vrijdag 09 december 2011 - 17:31   quote  deeplink  
Het raakt iedereen diep Djee, maar het is ook gewoon prachtig hoe jij opleeft van alles en iedereen en iedereen ook van jou. Hoop dat het van het weekend een beetje ok weer is om samen met Ria lekker naar buiten te gaan. Als je zondag om 14.30 maar klaar zit voor de volgende 3-punter. Prettig avond alvast. Ik ga naar huis, eten maken voor vrouw en dochter.... en voor mijn eigen buikje uiteraard.
Suijltje
 Suijltje - vrijdag 09 december 2011 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 17:31 schreef Henny het volgende:
Het raakt iedereen diep Djee, maar het is ook gewoon prachtig hoe jij opleeft van alles en iedereen en iedereen ook van jou. Hoop dat het van het weekend een beetje ok weer is om samen met Ria lekker naar buiten te gaan. Als je zondag om 14.30 maar klaar zit voor de volgende 3-punter. Prettig avond alvast. Ik ga naar huis, eten maken voor vrouw en dochter.... en voor mijn eigen buikje uiteraard.
Ja Henny, zo houden we elkaar toch mooi op de poot he! hahaha...
Jullie ook allemaal fijne avond!
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 17:26 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hahaha, natuurlijk bedoelt Milo het niet verkeerd Henk, en posten doe ik toch wanneer ik dat wil of (soms) moet.......ik neem ook niemand iets kwalijk hoor, het is gewoon de zgn. "vrijheid", die ik nu geniet en dan schrijf ik wel eens dingen, die ik op dát moment voel, zonder er bij na te denken snappie???
Dus niet om mensen (en zéker geen Feyenoord-supporters) een rotgevoel te geven!
Verder mijn dagindeling, (ong.):
Om 7 uur mijn kooitje uitkomen, dan eerst wat drinken voor de droge strot die ik meestal heb.
Dan de 1e pillen voor de stoma-loop, 2 boterhammetjes (verplicht!) en om 9 uur 5 pillen chemo.
Daarna ga ik me wassen, aankleden, jaja, en dan, afhankelijk van hoe ik me verder voel, met Ria boodschappen doen, even bij de bekenden langs etc.
(Tussendoor even op het forum kijken!)
Daarna is het inmiddels rond 12-en, dus weer boterhammetjes, met drinken, pillen (2x) en dan even op het forum kijken, rond een uur of 1 ga ik dan meestal even een uurtje plat!
De eerste uren hebben me dan afgemat he......
rond 3-en weer wat drinken (is echt verplicht, ik moet zo'n 2,5 liter per dag binnen krijgen!), om 4 uur ong. weer 2 pillen, even forum bekijken, dan rond 6 uur eten (is minimaal), dan vanaf ong. 19.00 uur tv kijken zolang ik het volhou, dan om 21.00 uur weer 5 chemo-pillen, rustig aan doen met tv, of forum, om 23.00 uur nog eens 2 pillen, dan weer naar het kooitje.
Tussendoor wordt ook nog de stoma (zo'n 3-4x per dag!) verschoond, dus ja........wat doe ik nou de hele dag????
Zoals je ziet, dus niet veel Henk, maar wel vermoeiende zaken, dat wel....
Oh ja, als het weer het toelaat, speelt Ria voor douwworm, want dan gaat zij me in de rolstoel even rondtoeren in de omgeving...
Inspannend he? ja, voor ons beiden.......maar we hebben veel plezier met elkaar, en da's verdomd belangrijk!
Echt goed om te lezen Suijl, gewoon, om me voor te stellen hoe jou dag is. Hoop ik wel voor jou en Ria dat het weer wat beter wordt, Is toch lekker om buiten te zijn.
En binnen de gein erin houden, o.a. op dit Forum.
En neem af en toe een (digitaal) biertje of andere versnapering in het Café-topic. Tenminste...Als de heren zich daar gedragen....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 19:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Echt goed om te lezen Suijl, gewoon, om me voor te stellen hoe jou dag is. Hoop ik wel voor jou en Ria dat het weer wat beter wordt, Is toch lekker om buiten te zijn.
En binnen de gein erin houden, o.a. op dit Forum.
En neem af en toe een (digitaal) biertje of andere versnapering in het Café-topic. Tenminste...Als de heren zich daar gedragen....
Kom langs Djee beregezellig.
Ennuh broeder Henkert wij gedragen ons daar.
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 09 december 2011 - 19:43   quote  deeplink  
Ik geniet overigens wel van het nog genoeg aanwezige humor (vaak doordrenkt met sarcasme).. bedankt. :)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 december 2011 - 23:39   quote  deeplink  
Morgen maar es een gezellig muziekje voor Suijl opzetten. In het café dit keer.
Suijl, wat willen Ria en jij graag zien/horen?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 december 2011 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 23:39 schreef FR-Henk het volgende:
Morgen maar es een gezellig muziekje voor Suijl opzetten. In het café dit keer.
Suijl, wat willen Ria en jij graag zien/horen?
Hey leuk ik kom ook dan langs. En als je wat leedvermaak wilt hebben die avond dan nodigen we die twee stand-up comedians uit, hoe heten ze ook alweer........ooh ja Weetniksenislomp en amstedom, lijkt je dat wat dan begin ik morgenochtend wel alvast met flyeren.
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 10 december 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Leuk, al die reacties weer!
Wordt het een verzoekprogramma Henk?
Doe dan maar nog eens You'll never walk alone (beetje inkoppertje he hahaha).
En die 2 Renato? ach, laat maar gaan, wij weten beter toch?
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 10 december 2011 - 10:10   quote  deeplink  
Op Café topic, Suijl, Gerry and the Pacemakers.
Koffie en broodjes geregeld door Roel.
Een goede morgen, kortom.

En droog weer hier. Bij jou ook?
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 10 december 2011 - 10:21   quote  deeplink  
Jaaaaaaa, goeiemorgen vrienden, de zon schijnt zelfs!
Straks denk ik weer door het dorp scheuren haha.....
Rovert
 Rovert - zaterdag 10 december 2011 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 10:21 schreef Suijltje het volgende:
Jaaaaaaa, goeiemorgen vrienden, de zon schijnt zelfs!
Straks denk ik weer door het dorp scheuren haha.....
Je vrouw gaat weer aan haar conditie werken begrijp ik?
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 10 december 2011 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 11:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

Je vrouw gaat weer aan haar conditie werken begrijp ik?
Ja......,anders gezegd, zij maakt de buurt weer ff onveilig!
Ik zit dan ook meestal met m'n ogen dicht, en hoop op goeie afloop hahaha...
el triste
 el triste - zaterdag 10 december 2011 - 11:18   quote  deeplink  
Goedemorgen, klinkt spannend Djee. Beetje jackass?? :)
Heb net me dochtertje ff op bed gelegd en ben het komende uur beig met het opruimen van haar speelgoed ( leuk hè Sinterklaas ..........)
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 10 december 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 11:18 schreef el triste het volgende:
Goedemorgen, klinkt spannend Djee. Beetje jackass?? :)
Heb net me dochtertje ff op bed gelegd en ben het komende uur beig met het opruimen van haar speelgoed ( leuk hè Sinterklaas ..........)
Tja maatje, dat hoort er ook bij he haha.....
En Jackass? nee hoor , eerder Mission Impossible........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Suijltje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 december 2011 - 18:44   quote  deeplink  
Weet je Djee ik ben single.........maar voor jou is er maar één singel.....de Coolsingel......en wat mij betreft(gaan mijn maatjes me niet in dank afnemen)......staan jullie daar in mei te feesten.....met als grootste middel punt...............jij gap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 10 december 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Weet je Djee ik ben single.........maar voor jou is er maar één singel.....de Coolsingel......en wat mij betreft(gaan mijn maatjes me niet in dank afnemen)......staan jullie daar in mei te feesten.....met als grootste middel punt...............jij gap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*respect*
Suijltje
 Suijltje - zaterdag 10 december 2011 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 18:44 schreef Nenam_tiL het volgende:
Weet je Djee ik ben single.........maar voor jou is er maar één singel.....de Coolsingel......en wat mij betreft(gaan mijn maatjes me niet in dank afnemen)......staan jullie daar in mei te feesten.....met als grootste middel punt...............jij gap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet ik/weten we maatje, het zou idd wel mooi zijn he!
We weten in ieder geval hoe jij in elkaar steekt, maar ja.......ook dat is overbodig te vermelden!

En wat al gezegd werd: zeker diep respect vriend!
Spreek je nog.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Suijltje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 10 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 december 2011 - 19:17 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Weet ik/weten we maatje, het zou idd wel mooi zijn he!
We weten in ieder geval hoe jij in elkaar steekt, maar ja.......ook dat is overbodig te vermelden!

En wat al gezegd werd: zeker diep respect vriend!
Spreek je nog.......
Dank je gap.........maar ik denk dat ik een ban krijg......niet bij jullie maar algemeen......
Heb een "Ajacied" afgebrand op het psv forum.....in het bedankt topic.....maar blijf je pb'n schat
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 01:35   quote  deeplink  
Daar gaan we nog een keer Djee



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door hotjumper --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 02:22   quote  deeplink  
Djee.....Je weet half niet wat je los maakt.....jij brengt mensen bij elkaar...gap.
ik hou van je pik...........maar dat is oud nieuws gappie.

speciaal voor jou gap...................zo zie ik jou.......en ik hou van je



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Nenam_tiL --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 02:37   quote  deeplink  
Je bent een kanjer gap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Nenam_tiL --
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:37 schreef Nenam_tiL het volgende:
Er zullen mensen zijn die aan mij oprechtheid tweifelen.......begrijp ik wel.ben Ajacied......maar met Djee is het oprecht..........en weet je wie dat weten.....juist....Djee en ik
Wat een onzin, je hebt hulp nodig op bepaalde vlakken, maar je oprechtheid in deze staat buiten kijf
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 02:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat een onzin, je hebt hulp nodig op bepaalde vlakken, maar je oprechtheid in deze staat buiten kijf
Tis maar hoe je je opsteld........jij komt heel sterk over....maar ben je dat
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 02:53   quote  deeplink  
Bedoel het niet rot gap.........helemaal niet zelfs
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 december 2011 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Tis maar hoe je je opsteld........jij komt heel sterk over....maar ben je dat
Ja daarom ben ik Feyenoorder!

Buiten jouw perverse afwijking op voetbal gebied denk ik dat jij gewoon een goeie gozer bent, en om wat jij post in dit topic neem ik mijn hoed voor je af en maak ik een diepe buiging voor je.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 03:03   quote  deeplink  
Ach springertje........is wederzijds pik
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 03:06   quote  deeplink  
Zit wel goed in dat koppie van je

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Nenam_tiL --
Suijltje
 Suijltje - zondag 11 december 2011 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 02:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ja daarom ben ik Feyenoorder!

Buiten jouw perverse afwijking op voetbal gebied denk ik dat jij gewoon een goeie gozer bent, en om wat jij post in dit topic neem ik mijn hoed voor je af en maak ik een diepe buiging voor je.
Bijna helemaal eens Jumper, als je Nenam kent, weet ik zeker, dat je er op terugkomt vriend!
Nenam is idd. een heel goeie gozert, heeft een hart van goud en dat zit op de goeie plaats........1 klein nadeel heeft hij wel: hij had Feyenoorder moeten zijn, maar dat is hij stiekum tóch wel hahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 06:30 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Bijna helemaal eens Jumper, als je Nenam kent, weet ik zeker, dat je er op terugkomt vriend!
Nenam is idd. een heel goeie gozert, heeft een hart van goud en dat zit op de goeie plaats........1 klein nadeel heeft hij wel: hij had Feyenoorder moeten zijn, maar dat is hij stiekum tóch wel hahaha
Whahahahahaha.......echt niet Djee.....een geslachts verandering is makkelijker gap,blijf jood tot aan mijn dood
Suijltje
 Suijltje - zondag 11 december 2011 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 13:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Whahahahahaha.......echt niet Djee.....een geslachts verandering is makkelijker gap,blijf jood tot aan mijn dood
Hahaha.......kon het toch proberen maatje?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 11 december 2011 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 14:11 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Hahaha.......kon het toch proberen maatje?
Hehehehehe.....al kom ik een maand bij je logeren gap....krijg je me toch niet "om"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 december 2011 door Nenam_tiL --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 20:01   quote  deeplink  
Hey djee,vandaag zat het ff niet mee maar volgende week gaan we twente toch wel weer oprollen!!!!
Was zeker ook wel dubbel vandaag voor ria he,tegen utrech?
Suijltje
 Suijltje - zondag 11 december 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:01 schreef Leon FR1908 het volgende:
Hey djee,vandaag zat het ff niet mee maar volgende week gaan we twente toch wel weer oprollen!!!!
Was zeker ook wel dubbel vandaag voor ria he,tegen utrech?
Nee hahaha, helemaal mis Leon,
Ria is een diehard-Feyenoordsupporter geworden!
Maar volgende week komt weer goed, zegt ze.........is het met mij eens: 2-0 haha.
(Ria voegt nog toe; "als Clasie en Leerdam maar meedoen"! ;)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 20:57 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Nee hahaha, helemaal mis Leon,
Ria is een diehard-Feyenoordsupporter geworden!
Maar volgende week komt weer goed, zegt ze.........is het met mij eens: 2-0 haha.
(Ria voegt nog toe; "als Clasie en Leerdam maar meedoen"! ;)
2-0 daar doen we het voor Djee,en oja ze heeft er nog verstand van ook he!!!
Ook Ria vind Leerdam een topper,en ze heeft helemaal gelijk..
2-0 is wat het word!!!!
Henny
 Henny - zondag 11 december 2011 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 06:30 schreef Suijltje het volgende:

[..]

Bijna helemaal eens Jumper, als je Nenam kent, weet ik zeker, dat je er op terugkomt vriend!
Nenam is idd. een heel goeie gozert, heeft een hart van goud en dat zit op de goeie plaats........1 klein nadeel heeft hij wel: hij had Feyenoorder moeten zijn, maar dat is hij stiekum tóch wel hahaha
He Djee, wat zeg je me daar,nenam een goeie gozert??? ik dacht dat nenam een vrouw is/was, gezien zijn/haar taalgebruik zoals pik, ik hou van jou, een maand logeren etc. Misschien ben ik nog wat te weinig aanwezig hier, maar heeft die geslachtsverandering bij nenam al plaatsgevonden bij nenam, gaat dat nog gebeuren of snap ik het nou weer niet???
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:21 schreef Henny het volgende:

[..]

He Djee, wat zeg je me daar,nenam een goeie gozert??? ik dacht dat nenam een vrouw is/was, gezien zijn/haar taalgebruik zoals pik, ik hou van jou, een maand logeren etc. Misschien ben ik nog wat te weinig aanwezig hier, maar heeft die geslachtsverandering bij nenam al plaatsgevonden bij nenam, gaat dat nog gebeuren of snap ik het nou weer niet???
No offense, maar hier moest ik wel om lachen.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

No offense, maar hier moest ik wel om lachen.
Ja, tis een echte Henny.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 11 december 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:21 schreef Henny het volgende:

[..]

He Djee, wat zeg je me daar,nenam een goeie gozert??? ik dacht dat nenam een vrouw is/was, gezien zijn/haar taalgebruik zoals pik, ik hou van jou, een maand logeren etc. Misschien ben ik nog wat te weinig aanwezig hier, maar heeft die geslachtsverandering bij nenam al plaatsgevonden bij nenam, gaat dat nog gebeuren of snap ik het nou weer niet???
Whahahahahaha dit is humor van de bovenste plank, sorry Nenam begrijp me niet verkeerd. Het overkomt mij ook vaak Renato/Renate snap je.
Henny
 Henny - zondag 11 december 2011 - 21:32   quote  deeplink  
ok, zal best wel dat ik wat gemist heb, maar waaruit hebben jullie op kunnen maken dat nenam een gozert is. Van sommige (bij)namen kan je wel eens wat opmaken. Els is duidelijk een vrouw, Henk een man, maar nenam??
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 21:34   quote  deeplink  
Draai zijn naam eens om.
Overigens zijn alle ajacieden wijven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 december 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

No offense, maar hier moest ik wel om lachen.
Dat meen je niet lieverd hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 11 december 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat meen je niet lieverd hahaha
Hahah, moppie toch. Koffie met een appelpunt dan maar? Met of zonder slagroom? ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 december 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Draai zijn naam eens om.
Overigens zijn alle ajacieden wijven
Litmanen gay?
Stylzz
 Stylzz - zondag 11 december 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Precies
Henny
 Henny - zondag 11 december 2011 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 december 2011 - 21:34 schreef Stylzz het volgende:
Draai zijn naam eens om.
Overigens zijn alle ajacieden wijven
Dat snap ik ook nog wel van die naam omdraaien, maar dat geeft toch geen duidelijkheid over man/vrouw. Hier kan iedere man en vrouw zich toch Joszef Kiprich of Joop Hiele noemen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Lieve Feyenoordsuporters en Feyenoord, WE HEBBEN GENOTEN!!!









0.0084340