|
|
baco74
|
|
|
_______________________________________________________________________________________________________________________
VOORWOORD :
Beste Sportpoolers:
Nog slechts 9 deelnemers die de moeite namen hun voorspellingen in te vullen. Persoonlijk vind ik dat erg jammer, maar het is niet anders. Ik weet dat ik zelf ook een aantal keer heb verzaakt een subpoule-topic aan te maken, maar ik vul toch wel iedere week mijn voorspellingen in. Dat ik daarmee tot mijn eigen spijt wel eens een wedstrijd te laat ben spijt me, maar ik zorg er toch voor dat ik iedere speelronde mijn voorspellingen bevestig.
Ondanks de problemen op bestuurlijk niveau en het nog niet overtuigende spel van de jongens van De Boer, heb ik me dankzij de 4-1 winst van zaterdagavond en de qua stand goede uitgangs-positie in de CL, toch kunnen motiveren om een Joduh's Ajax-cafe Subpoule-topic aan te maken.
Deze keer geef ik alleen de scores weer van de deelnemers die daadwerkelijk hun voorspellingen hebben geplaatst. Dit scheelt mij een hoop nullen en kruisjes invullen.
Ook wat de ranglijst betreft zal ik het dit topic anders doen. Ik neem alleen deelnemers in de ranglijst op die deze speelronde hebben meegedaan. Als iemand het slechts deze week vergeten is word je de volgende keer (indien je het dan wel invult) weer in de stand opgenomen. _______________________________________________________________________________________________________________________
NABESCHOUWING + BEHAALDE SCORES SPEELRONDE 15 :
De problemen bij VVV-Venlo beginnen grote vormen aan te nemen. Het elftal verloor vrijdag kansloos bij Heracles Almelo (7-0) en blijft daardoor laatste in de eredivisie. Voor Heracles was het de grootste overwinning ooit in de eredivisie. Vooral buiten Venlo presteert VVV dramatisch. De Limburgers wachten nog altijd op het eerste punt in een uitwedstrijd. Ook Heracles kon een succesje wel weer gebruiken. De laatste zege in de competitie dateerde namelijk van 22 oktober.
Drie treffers van David Texeira brachten FC Groningen zaterdag tegen NEC in extase. Tegenstander Melvin Platje bezorgde de Groningse aanhang echter in de slotfase alsnog een forse kater: 3-3. Eerst tekende de invaller aan Nijmeegse kant in de 83e minuut voor 2-2 en nadat Texeira voor de laatste keer had toegeslagen en de 3 punten zeker leek te stellen, tekende de spits van NEC in blessuretijd ook nog voor de niet meer verwachte gelijkmaker.
Roda JC heeft na een moeizame competitiestart de weg omhoog gevonden. De Limburgers versloegen zaterdagavond in Doetinchem het kwakkelende De Graafschap met 2-1. Het was al weer de derde zege op rij voor de ploeg van trainer Harm van Veldhoven. De superboeren hadden na de aansluitingstreffers Roda op de knieen maar konden het net niet meer vinden, waardoor Roda zichzelf na een mislukte competitiestart opeens terugvond in het 'linkerrijtje'.
ADO Den Haag had uit de laatste vier competitiewedstrijden slechts twee punten gehaald, maar thuis tegen NAC werd met die negatieve serie afgerekend, 3-0. ADO behaalde op 22 oktober de laatste zege, een dag daarvoor leed juist NAC de laatste nederlaag. ADO kwam op gelijke hoogte met de Brabanders: beide ploegen hebben nu 18 punten uit 15 duels.
Op een avond dat de fanatieke aanhang nog maar eens steun betuigde aan Johan Cruijff won Ajax uiteindelijk ruim van Excelsior (4-1). Het leek even al geen wedstrijd meer, vanaf het moment dat Vertonghen na 11 minuten op aangeven van Eriksen voor de eerste keer scoorde (1-0). De tweede club van Rotterdam moest ook op achterstand de bal voornamelijk aan de thuisploeg laten. Een gemene overtreding van Samuel Scheimann in de 37e minuut op Miralem Sulejmani leek Ajax verder op weg te helpen. Scheidsrechter Liesveld kon niet anders dan de rode kaart trekken. Alsof die straf nog niet zwaar genoeg was, tekende Vertonghen meteen voor 2-0. Ook met man meer moest de dit seizoen zo bekritiseerde defensie van Ajax nog een treffer toestaan. Maatsen bezorgde Excelsior vlak voor rust pas de negende competitietreffer van dit seizoen (2-1). Mede door diverse wissels van De Boer kon Ajax de defensie van Excelsior moeilijk ontregelen. De Rotterdammers moesten zich na ruim een uur uiteindelijk toch gewonnen geven toen Sulejmani een strafschop benutte, dit na een lichte overtreding van Kevin Wattamaleo op Nicolas Lodeiro (3-1), die vervolgens zelf ook nog doel trof. Zo won Ajax voor het eerst sinds 26 augustus weer een thuiswedstrijd in de competitie.
Net als vorig seizoen hebben de titelaspiraties van PSV een flinke deuk opgelopen in De Kuip. De ploeg van Rutten moest zondag met 2-0 buigen voor Feyenoord en dreigt daardoor de aansluiting met koploper AZ te verliezen. De Eindhovenaren hebben dit seizoen nog geen topduel gewonnen. Feyenoord strafte de fouten die PSV maakte genadeloos af.
FC Twente heeft zondagmiddag kinderlijk eenvoudig bij FC Utrecht gewonnen: 2-6. Scheidsrechter Weidemeijer onderbrak het duel een kwartiertje omdat fans van Utrecht de confrontatie zochten met fans van FC Twente. Ze waren niet alleen gefrustreerd over de tussenstand (0-5). Fans van FC Twente hadden ook met vuurwerk gegooid.
In een matig gevulde Gelredome heeft Vitesse zondagmiddag welliswaar gewonnen, maar verzuimd een monsterzege op een zeer zwak spelend RKC Waalwijk te boeken. De wedstrijd eindigde weliswaar in een 4-0-zege voor de Arnhemmers, maar die uitslag had veel hoger kunnen uitvallen.
De Friese ploeg versloeg op eigen veld in een heerlijke wedstrijd de onherkenbare koploper AZ met liefst 5-1. Daarmee bleef sc Heerenveen voor de twaalfde keer op rij ongeslagen in de eredivisie, een record voor de club. AZ daarentegen verzuimde te profiteren van de eerdere nederlaag van concurrent PSV bij Feyenoord.
_______________________________________________________________________________________________________________________
RANGLIJST SUBPOULE: HET AJAX-CAFÉ NA SPEELRONDE 15:
Hieronder de ranglijst na speelronde :
Pietje en Hasjkoph, wel gefeliciteerd met jullie puike prestatie. Hasjkoph, grote klasse man dat je zo hoog in het algemeen klassement staat, ondanks dat jij wel eens wat vrijdagjes bent vergeten in te vullen. Pietje, fijn om te zien dat je de weg omhoog weer aan het oppakken bent. Je hebt een poosje op de eerste plaats gestaan en je moet proberen daar weer terrecht te komen, zo kan je de druk erop houden zodat Ali en Hasjkoph hun best moeten blijven doen om jou voor te blijven.
VOORBESCHOUWING EN WEDSTRIJDPROGRAMMA SPEELRONDE 16:
Woensdag dient het kort geding van Johan Cruijff en 'zijn' tien jeugdtrainers tegen de overige RvC. Volgens Cruijff en de zijnen hebben de commissarissen Steven ten Have, Edgar Davids, Marjan Olfers en Paul Römer onrechtmatig gehandeld, door Cruijff als medelid van de RvC niet te kennen in de benoemingen van Louis van Gaal, Martin Sturkenboom en Danny Blind. Het kort geding vindt om 13.00 uur aanvang.
Ook op die woensdag, maar dan een kleine acht uur later, kunnen onze jongens bij de wedstrijd Ajax-Real Madrid zich een niet te grote nederlaag permiteren. Het verschil in doelpunten tussen Ajax en directe concurrent Lyon bedraagt 7 doelpunten in Ajax' voordeel. We staan er wat dat betreft redelijk goed voor, maar de Champioens League-miljoenen zitten nog niet in de pocket. Voor een voorbeschouwing en de nodige discussies verwijs ik jullie naar het topic van aanstaande vader Luis_suarez_19.
Dus wanneer Ajax in Waalwijk zal aantreden tegen het elftal van Brood heeft het zich hopelijk verzekerd van overwintering in het Champions Leaguetournooi. Een wedstrijd tegen een wisselvallig elftal die we verplicht zijn om te winnen om aansluiting met de top te houden. Van de 7 thuiswedstrijden die RKC dit seizoen speelde wist het er maar 2 te winnen. Bij RKC speelt de van Ajax gehuurde spits Geoffrey Castillion en de ex-Ajacied Evander Sno. Voor een uitgebreide voorbeschouwing op deze wedstrijd verwijs ik jullie naar het aanstaande topic van Alibabba die jullie deze week ongetwijfeld van de nodige statistieken zal voorzien.
Overige noemenswaardige wedstrijden in speelronde 16 zijn Vitesse-Groningen (nr7 vs nr8) en de altijd beladen wedstrijd van Utrecht dat Feyenoord ontvangt. Hopenlijk kunnen de Domstedelingen nu wel de motivatie opbrengen dat het altijd tegen ons Ajax ten toon spreidt, want tegen Twente was het slap.
Hieronder het programma van de Eredivisie speelronde 16:
TOT SLOT:
Binnenkort ga ik een nieuwe subpoule aanmaken:
Ik wil nog wel even weten wie hier interesse in heeft. Zoals de naam van de poule al zegt, wil ik wel graag deelnemers die zo nu en dan in het Ajax-cafe posten. Ook 'cafe-gangers' die uberhaubt nog niet meedoen doen met Headliner Sportpooler kunnen wat mij betreft meedoen met deze subpoule. Dat houdt wel in dat je jezelf bij Headliner Sportpooler moet inschrijven en dat je met een achterstand begint aan de algemene- en de subpoule. Tevens zou het handig zijn als je nickname identiek zou zijn aan die op het Headliner-Forum. Stuur mij een PB als je mee wilt doen, dan zorg ik ervoor dat we na de winterstop er een leuk tweede seizoenshelft van gaan maken. _______________________________________________________________________________________________________________________
Bronnen: Eredivisie Live, NOS Sport en SportPooler. Dank aan: Boudewijn (voor het beheer van de Headliner Sportpoolersite en het versturen van herinneringsmails), Joduh (voor het beheren en oprichten van de subpoule) en iedere deelnemer van deze subpoule. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kolere Baco....vergat ff mijn mond te sluiten....en het kwijl zit overal
Klasse vriend een supper mooi topic....echt waar pik,hoe je het doet weet ik niet....maar elke keer overtref je jezelf.....hulde Barry!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Haha, zat nog geen eens een foto van me bij :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fucking hell Baco.. Alleen hierom ga ik het ook maar weer invullen.. Werkelijk geweldig wat je met dit topic doet man.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op zondag 04 december 2011 - 23:01 schreef remco k het volgende:Fucking hell Baco.. Alleen hierom ga ik het ook maar weer invullen.. Werkelijk geweldig wat je met dit topic doet man.. Juist......invullen die hap!!! Tnx,btw. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik heb je topics, zoals deze gemist, baco. Ik vind het echt grandioos. Ik heb het je al eens eerder laten weten: je hebt talent, man! En nou roep ik iedereen op om de SportPooler gewoon weer in te vullen. Overigens had ik oorspronkelijk bij Ajax-Excelsior 4-1 ingevuld, maar ik had hetg gewijzigd. Ik had er ineens vertrouwen in, dat we -na vorige weeg- de nul weer zouden vasthouden. Helaas... niet dus. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Terug van eventjes weggeweest! Gaan we ons nu weer op voetballen richten dan?? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Het is werkelijk grandioos hoe je dit weer in mekaar gezet hebt Baco. Je overtreft je keer op keer en ik vind het echt FABULEUS!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
Lekker gedaan Baco!!! Schitterend hoe je het doet!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Shit man, weer de vrijdagpot vergeten in te vullen..... Nah tis niet anders. Dit zijn mijn voorspellingen voor de overige wedstrijden:
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
mijn voorspellingen,
FC Twente - N.E.C. 2-1 Excelsior - sc Heerenveen 1-3 AZ - De Graafschap 2-0 PSV - NAC Breda 4-1 VVV-Venlo - Roda JC 1-1 RKC Waalwijk - Ajax 0-1 FC Utrecht - Feyenoord 1-2 Vitesse - FC Groningen 3-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Faal.. En je zit niet in onze subpoule.. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: nou en,geef gewoon me voorspellingen door |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Alleen interesseert niemand het.. (lijkt me) |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: interreseert me niet,doe het voor mezelf, kijken of ik achteraf in de buurt zat of niet, maak niet van alles een probleem joh! Relaxxx |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 17:50 schreef Amstedam het volgende:[..] interreseert me niet,doe het voor mezelf, kijken of ik achteraf in de buurt zat of niet, maak niet van alles een probleem joh! Relaxxx Dat kun je toch al zien in je sportpooler? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: en nu ook hier, waar maken we weer druk om niks,, heb je echt niks belangrijkers in je leven om je druk om te maken,kennelijk niet waar gaat het over,een paar voorspellingen nou sorry hoor grote meneer Hasjkkoph ik zou voortaan om je toestemming vragen bij alles wat ik doe???????????
Smoke some hasj and relax man! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 17:55 schreef Amstedam het volgende:[..] en nu ook hier, waar maken we weer druk om niks,, heb je echt niks belangrijkers in je leven om je druk om te maken,kennelijk niet waar gaat het over,een paar voorspellingen nou sorry hoor grote meneer Hasjkkoph ik zou voortaan om je toestemming vragen bij alles wat ik doe??????????? Smoke some hasj and relax man! Gaat nergens over......maar na verloop van tijd,en wat jij allemaal gepost hebt(wat niemand vergeet,ik zeker niet)roep je dit allemaal op jezelf af calimero.....piep,piep |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
ADO Den Haag - Heracles Almelo = 2-1 (is 2-0 geworden...) FC Twente - NEC Nijmegen = 3-0 Excelsior - sc Heerenveen = 1-3 AZ - de Graafschap = 4-0 PSV - NAC Breda = 5-0 VVV-Venlo - Roda JC = 1-3 RKC Waalwijk - AJAX = 1-2 FC Utrecht - Feyenoord = 1-3 Vitesse - FC Groningen = 2-1 |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gaat nergens over......maar na verloop van tijd,en wat jij allemaal gepost hebt(wat niemand vergeet,ik zeker niet)roep je dit allemaal op jezelf af calimero.....piep,piep als ik moest bij houden wat voor onzin jullie allemaal uitkramen dan had ik een dagtaak,gelukkig heb ik een leven en vergeet ik alles binne een seconde als ik uitlog zo belangrijk vind ik dit niet,ik hoef gelukkig niet wanhopig naar vrienden te zoeken op een forum,voor mij zijn jullie wat naampjes die ik niet ken,wat er van me gevonden word vind ik totaal niet belangrijk,gelukkig zijn er belangrijkere dingen maar heyy ieder zijn prioriteit in het leven wat je onthoud en wat je belangrijk vind... Ik kan hier me EI kwijt over voetbal, en als ik offtopic bejegen word,dan schrijf ik geen blanco bericht terug maar ik neem het allemaal niet zo personelijk op wat jullie tegen me zeggen snap alleen niet waar jullie je allemaal zo druk om maken, Jullie nemen het allemaal wel personelijk op,dat is nu wel duidelijk... Als je me niet mag Dan is het heel simpel om me te negeren ik begin hier altijd ontopic netzoals hier,er word altijd offtopic gereageert op me,ik begin er nooit aan, dus reageer allemaal niet meer offtopic op me makkelijk zat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
zou ik met de sprortpouler mee mogen doen misschien? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik moet je niet.....nooit gemogen,maakt niet uit onder welke je gedaante je weer terug komt.......tussen ons komt het nooit meer goed,maar goed ik heb het hier over tussen jou en mij........spreek niet namens andere. Wat mij betreft mag je opbokken........oja ik woon in Weesp,kippe eindje voor je toch??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Als ik in al jouw posts achter elkaar zet en alle herhalingen eruit haal, dan heb ik 10 regels van al jouw posts.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:11 schreef Amstedam het volgende:[..] als ik moest bij houden wat voor onzin jullie allemaal uitkramen dan had ik een dagtaak,gelukkig heb ik een leven en vergeet ik alles binne een seconde als ik uitlog zo belangrijk vind ik dit niet,ik hoef gelukkig niet wanhopig naar vrienden te zoeken op een forum,voor mij zijn jullie wat naampjes die ik niet ken,wat er van me gevonden word vind ik totaal niet belangrijk,gelukkig zijn er belangrijkere dingen maar heyy ieder zijn prioriteit in het leven wat je onthoud en wat je belangrijk vind... Ik kan hier me EI kwijt over voetbal, en als ik offtopic bejegen word,dan schrijf ik geen blanco bericht terug maar ik neem het allemaal niet zo personelijk op wat jullie tegen me zeggen snap alleen niet waar jullie je allemaal zo druk om maken, Jullie nemen het allemaal wel personelijk op,dat is nu wel duidelijk... Als je me niet mag Dan is het heel simpel om me te negeren ik begin hier altijd ontopic netzoals hier,er word altijd offtopic gereageert op me,ik begin er nooit aan, dus reageer allemaal niet meer offtopic op me makkelijk zat... Jongen als jij vind dat wij onzin uitkramen, dan reageer je lekker niet en rot je op! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ado - Heracles 2-2 Twente - Nec 3-1 Exelsior - Heerenveen 0-3 Az - Graafschap 4-0 Psv - Nac 3-1 Vvv - Roda 1-3 Rkc - AJAX 1-4 Utrecht - Feijenoord 1-2 Vitesse - Groningen 2-1 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt goed gap.....in de winter stop gaat Baco wat dingen omzetten.....en tuurlijk hoor je erbij |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: laat me niet wegjagen haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Komt goed gap.....in de winter stop gaat Baco wat dingen omzetten.....en tuurlijk hoor je erbij dankjewel menneke:P |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Toon dan op zn minst eens wat respect voor je mede forumgenoten! Je staat te praten of jij alles weet en de rest alleen bullshit lult! Iedereen maakt zelf uit wat hij post en we laten mekaar in hun waarde! |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Toon dan op zn minst eens wat respect voor je mede forumgenoten! Je staat te praten of jij alles weet en de rest alleen bullshit lult! Iedereen maakt zelf uit wat hij post en we laten mekaar in hun waarde! ik toon respect voor de mensen die ontopic met me over over voetbal praten de moderators weten ook ik bericht ze daarover dat ik nooit offtopic begin, degene die mij altijd als obsessie zien en altijd de behoefte hebben om offtopic op me te reageren,geen respect is een groot woord het blijven maar naampjes die ik niet ken maar begrijpen doe ik niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:43 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Toon dan op zn minst eens wat respect voor je mede forumgenoten! Je staat te praten of jij alles weet en de rest alleen bullshit lult! Iedereen maakt zelf uit wat hij post en we laten mekaar in hun waarde! Sorry loetje.....hij heeft in al zijn accounts alleen maar modder gegooid....iedereen kotst hem uit.....althans de gene die wat langer posten hiero.......is zijn eigen schuld. Ben helemaal klaar met die Bufnukkel.....en ik ben niet de enige......hij kan beter een ander forum zoeken.......neem die gozer echt niet serieus.....loopt te zeiken dat hij wel een leven heb,met zijn echte vriendjes........die gozer heeft hulp nodig....proffesioneel welte verstaan |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sorry loetje.....hij heeft in al zijn accounts alleen maar modder gegooid....iedereen kotst hem uit.....althans de gene die wat langer posten hiero.......is zijn eigen schuld. Ben helemaal klaar met die Bufnukkel.....en ik ben niet de enige......hij kan beter een ander forum zoeken.......neem die gozer echt niet serieus.....loopt te zeiken dat hij wel een leven heb,met zijn echte vriendjes........die gozer heeft hulp nodig....proffesioneel welte verstaan als de mensen die ik belangrijk vind in me leven me maar serieus nemen dan maak ik me geen zorgen wat jullie van me vinden inttereseerd me geen bal jullie zijn wat kindjes die het geen seconde over leven in mijn leven kindjes!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 19:04 schreef Amstedam het volgende:[..] als de mensen die ik belangrijk vind in me leven me maar serieus nemen dan maak ik me geen zorgen wat jullie van me vinden inttereseerd me geen bal jullie zijn wat kindjes die het geen seconde over leven in mijn leven kindjes!! Bla bla bla...tis voor mijn geen doen om in mijn pb's terug te zoeken wat voor een bagger je geschreven hebt.......bovendien heb ik daar helemaal geen zin in,zonde van mijn tijd....lamlul |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:54 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sorry loetje.....hij heeft in al zijn accounts alleen maar modder gegooid....iedereen kotst hem uit.....althans de gene die wat langer posten hiero.......is zijn eigen schuld. Ben helemaal klaar met die Bufnukkel.....en ik ben niet de enige......hij kan beter een ander forum zoeken.......neem die gozer echt niet serieus.....loopt te zeiken dat hij wel een leven heb,met zijn echte vriendjes........die gozer heeft hulp nodig....proffesioneel welte verstaan hahaha ik lees 4 berichtjes van hem en snap het al:P bahbah |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 18:52 schreef Amstedam het volgende:[..] ik toon respect voor de mensen die ontopic met me over over voetbal praten de moderators weten ook ik bericht ze daarover dat ik nooit offtopic begin, degene die mij altijd als obsessie zien en altijd de behoefte hebben om offtopic op me te reageren,geen respect is een groot woord het blijven maar naampjes die ik niet ken maar begrijpen doe ik niet alsof je er zoveel van weet, sowiezo mag er best een keer off-topic gepraat worden! het is niet alleen voetbal jongen... als je de topics bekijkt zitten er bv ook muziektopics bij en verjaardagen of geboortes van iemand! en je mag best in een topic een keer een off-topic opmerking geven, en daat gaan we jou niet voor vragen of we dat mogen doen! ga jij lekker je moderatortjes pb-en want ik kots je nu al helemaal uit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hé loetje waar is je voorspelling?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: moet je me wel ff uitleggen hoe het werk schat:P
Gewoon hier typen wat ik voorspeld had? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja Ajax wel vet gedrukt schrijven |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zie mijn post of 15 hier boven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vrijdag: ADO Den Haag - Heracles Almelo 1-1
Zaterdag: FC Twente - NEC 3-1 Excelsior - SC Heerenveen 1-2 PSV - NAC Breda 3-0 AZ - De Graafschap 2-0
Zondag: VVV-Venlo - Roda JC 1-3 RKC Waalwijk - AJAX 1-3 FC Utrecht - Feyenoord 2-2 Vitesse - FC Groningen 3-2
Ik had de eerste 5 speelrondes niet ingevuld! Bovendien speel ik wel mee op mijn echte naam! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 20:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:Vrijdag: ADO Den Haag - Heracles Almelo 1-1 Zaterdag: FC Twente - NEC 3-1 Excelsior - SC Heerenveen 1-2 PSV - NAC Breda 3-0 AZ - De Graafschap 2-0 Zondag: VVV-Venlo - Roda JC 1-3 RKC Waalwijk - AJAX 1-3 FC Utrecht - Feyenoord 2-2 Vitesse - FC Groningen 3-2 Ik had de eerste 5 speelrondes niet ingevuld! Bovendien speel ik wel mee op mijn echte naam! je hebt ado nog fout ook! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Goed he:P hahaha, ik had echt verwacht dat heracles daar wel een punt zou halen, maar heracles uit of thuis is toch een groot verschil! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 20:35 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] Goed he:P hahaha, ik had echt verwacht dat heracles daar wel een punt zou halen, maar heracles uit of thuis is toch een groot verschil! ik zou gewoon 2-0 typen ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ja kon dat maar:P heb trouwens wat tussenstanden afgelopen is Twente - NEC, 2-0 geworden door goals van luuk de jong en nacer chadli. Rustanden: AZ - Graafschap 2-0 door goals van adam maher en simon poulsen en heerenveen staat door een hattrick van bassie dost al met 3-0 voor op woudenstein |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 20:38 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] ja kon dat maar:P heb trouwens wat tussenstanden afgelopen is Twente - NEC, 2-0 geworden door goals van luuk de jong en nacer chadli. Rustanden: AZ - Graafschap 2-0 door goals van adam maher en simon poulsen en heerenveen staat door een hattrick van bassie dost al met 3-0 voor op woudenstein I Know |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 20:32 schreef Luis_suarez_19 het volgende:Vrijdag: ADO Den Haag - Heracles Almelo 1-1 Zaterdag: FC Twente - NEC 3-1 Excelsior - SC Heerenveen 1-2 PSV - NAC Breda 3-0 AZ - De Graafschap 2-0 Zondag: VVV-Venlo - Roda JC 1-3 RKC Waalwijk - AJAX 1-3 FC Utrecht - Feyenoord 2-2 Vitesse - FC Groningen 3-2 Ik had de eerste 5 speelrondes niet ingevuld! Bovendien speel ik wel mee op mijn echte naam! Nick name is beter pik...kan je ook invullen |
|
|
|