|
|
Loetje
|
|
|
quote: btw, ga je vanavond ook el classico kijken? heb daar zo'n zin in! even een verschil als ik vanavond van eredivisie live naar die wedstrijd over ga! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: hoe doe je dat dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Bij het aanmelden....
Gebruik nickname: Ja, gebruik mijn nickname in de ranglijsten Mijn nickname: Nenam-til |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
ik doe het dan ook maar :)
Vrijdag: ADO Den Haag - Heracles Almelo 2-0
Zaterdag: FC Twente - NEC 2-0 Excelsior - SC Heerenveen 1-5 PSV - NAC Breda 2-1 AZ - De Graafschap 3-1
Zondag: VVV-Venlo - Roda JC 2-3 RKC Waalwijk - Ajax 0-4 FC Utrecht - Feyenoord 1-4 Vitesse - FC Groningen 3-1 |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 20:42 schreef Luis_suarez_19 het volgende:[..] btw, ga je vanavond ook el classico kijken? heb daar zo'n zin in! even een verschil als ik vanavond van eredivisie live naar die wedstrijd over ga! heb geen Sport 1 :( |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: kan je wel een stream geven, zo kijk ik ook! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote: ik denk toch niet dat ik het ga kijken...leuke wedstrijd maar ben zo moe van vandaag... ;) |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: weetje je kunt er alle wedstrijden op kijken, ik geef je hem, ken je altijd gebruiken! www.livefootballstream.net
succes jongen! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
haha...Dost is nu topscorer met Mertens :O |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
nu is die alleen topscorer met 14 doelpunten!!!! WOW!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
nog 1 doelpunt en heeft Dost 2 Hattricks in 1 wedstrijd |
|
|
|