|
|
FR-Elmo
|
|
|
Oud-Feyenoorder Ruud Heus gaat aan de slag bij Feyenoord Soccer Schools. De voormalige verdediger, die tussen 1986 en 1996 voor Feyenoord speelde, wordt één van de trainers van de clinics, trainingen en soccer camps die door Feyenoord Soccer Schools worden georganiseerd. Naast Heus zijn ook oud-Feyenoorders Ben Wijnstekers, Ulrich van Gobbel, Christian Gyan, Pim Doesburg en Leonardo dos Santos Silva als trainers aan Feyenoord Soccer Schools verbonden. Heus, die eerder onder meer jeugdtrainer was bij FC Dordrecht, leidt aanstaande zondag op Varkenoord zijn eerste clinic.
Kijk voor meer informatie over Feyenoord Soccer Schools op www.feyenoordsoccerschools.nl. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heel goed nieuws en succes Ruud met je job, make us proud! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ja zeker goed nieuws! John de Wolf wou niet omdat ie de aanbieding niet aantrekkelijk genoeg vond! En hij liep maar te verkondigen dat ie spelers zo veel kon leren. Krijgt ie de kans , grijpt ie hem niet! Oke het is dan niet de a selectie maar je moet ergens beginnen toch? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ruud heus heeft mij ooit aangereden! :)
Mooie tijd was dat, 1992 was dat.. Ik weet het nog zo goed (hij ook waarschijnlijk), daar ging mijn profcarriere en een goed functionerende knie :(.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 19:28 schreef FEY-Esm het volgende:Ruud heus heeft mij ooit aangereden! :) Mooie tijd was dat, 1992 was dat.. Ik weet het nog zo goed (hij ook waarschijnlijk), daar ging mijn profcarriere en een goed functionerende knie :(.. Haha meen je dat, grappig. |
|
|
|