BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu ook Alderweireld geblesseerd!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 december 2011 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 15:48 schreef AFC M&M het volgende:
Ricardo van Rhijn laten vervangen. Blind heeft meerdere malen bewezen dat hij tekort komt op dit niveau. Als centrale verdediger tegen clubs als de graafschap en heracles kan hij het nog wel als linksback niet.
Wil je hem gelijk tegen real madrid laten spelen achterin?
Ricardo van Rhijn lijkt me een stuk dynamischer en een betere keuze.
Ook heeft blind niet veel ervaring tegen dat soort tegenstanders.
Je hebt het over (gebrek aan) ervaring tegen dit soort tegenstanders bij Daley Blind... Wil je dan beweren, dat Ricardo van Rhijn meer ervaring heeft??
Daley Blind op links vond ik nou niet bijster succesvol, maar als centrale verdediger heeft hij beslist wel een aantal goede wedstrijden gespeeld, (zoals je zelf ook schreef) dus is het logisch dat Daley Blind morgen de geblesseerde Toby Alderweireld zal gaan vervangen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 december 2011 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:
Te zware voorbereiding..
Zou het alleen daaraan liggen? Ik heb recentelijk iemand van de medische staf van Ajax horen zeggen, dat de manier van trainen bij Ajax hem niet aanstaat. Het aantal spierblessures vond hij een logisch gevolg. Ik heb geen idee wat hij bedoelde, maar balen doe ik wel.
Sander111
 Sander111 - dinsdag 06 december 2011 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 15:46 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Want Blind heeft die ervaring wel???
Natuurlijk ook niet veel ervaring, maar toch een jaar bij Groningen gespeeld, vorig jaar nog wel redelijk wat wedstrijden in het eerste elftal. Van Rhijn heeft alleen de jeugd nog maar gezien!
Ik ben het ook zeker eens dat Blind te kort komt... Maar als ik dan moet kiezen, dan toch maar Blind. Anders is het ook niet logisch dat Blind elke wedstrijd op de bank zit bij Ajax 1.
Sander111
 Sander111 - dinsdag 06 december 2011 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 15:53 schreef Senja het volgende:
Het is gewoon super balen dat er zoveel blessures zijn. De boer gaat ook laten onderzoeken waaraan het kan liggen. Volgens mij gewoon domme pech. Het probleem is dat er zoveel vanaf hangt op het moment. Achter solide zijn is belangrijk. Real is natuurlijk een super top club met zoveel talent. Ik denk dat je moet uitgaan van je eigen kracht en met lef moet voetballen maar wel met verstand dan heb je in mijn ogen een goede kans.
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat het domme pech is! Zoveel spierblessures in een half seizoen, dat moet een oorzaak hebben.
Pietje
 Pietje - dinsdag 06 december 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:54 schreef Sander111 het volgende:

[..]

Natuurlijk ook niet veel ervaring, maar toch een jaar bij Groningen gespeeld, vorig jaar nog wel redelijk wat wedstrijden in het eerste elftal. Van Rhijn heeft alleen de jeugd nog maar gezien!
Ik ben het ook zeker eens dat Blind te kort komt... Maar als ik dan moet kiezen, dan toch maar Blind. Anders is het ook niet logisch dat Blind elke wedstrijd op de bank zit bij Ajax 1.
+ 1
robajax
 robajax - dinsdag 06 december 2011 - 19:19   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen waarom de boer die ebecilio de hele tijd op steld? waarom niet gewoon lukoki op rechts en sulejmani op links of ozbiliz op rechts? Het is toch gewoon triest als je tegen real met ebecilio komt aanzetten die spanjaarden lachen zich dood...
Eide
 Eide - dinsdag 06 december 2011 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:19 schreef robajax het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de boer die ebecilio de hele tijd op steld? waarom niet gewoon lukoki op rechts en sulejmani op links of ozbiliz op rechts? Het is toch gewoon triest als je tegen real met ebecilio komt aanzetten die spanjaarden lachen zich dood...
Omdat Ozbiliz en Lukoki niet beter zijn? Omdat Ajax buiten Derk om daar gewoon niet voldoende kwaliteit voor heeft in de selectie? Omdat Ebecilio ten minste ervaring heeft in Europees verband? Omdat je aan Ebecilio in een scenario waarbij verdedigt moet worden meer hebt dan aan Lukoki?

Hoeveel redenen moet je hebben?
robajax
 robajax - dinsdag 06 december 2011 - 19:34   quote  deeplink  
Ik vind lukoki en ozbiliz beter maar dat is mijn mening. hij heeft ervaring oke maar dan zou je geen enkele speler een basisplaats geven terwijl hij alleen een keer is ingevallen dus dat vind ik geen reden. dat ebecilio verdedigt klopt wel maar hij verliest ook zo vaak de bal dat hij dat ook wel moet en lukoki doet dat minder maar ik weet zeker dat ozbiliz egt wel goed meeverdedigt.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 18:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zou het alleen daaraan liggen? Ik heb recentelijk iemand van de medische staf van Ajax horen zeggen, dat de manier van trainen bij Ajax hem niet aanstaat. Het aantal spierblessures vond hij een logisch gevolg. Ik heb geen idee wat hij bedoelde, maar balen doe ik wel.
Het ging die persoon toen voornamelijk om de voorbereiding volgens mij..
You're Ajax
 You're Ajax - dinsdag 06 december 2011 - 19:51   quote  deeplink  
Het is ook niet anders dan belachelijk te noemen dat ajax niet met een inspanningsfysoloog werkt alle topclubs doen dit nou eenmaal ( zeker buiten nl) .

want antwoorden als omdat het een contact sport is... slaat nergens op.
siem toby daar was geen contact bij toen ze geblesseerd raken.
en dan zou elke vereniging er wel meer last van hebben.

( zowiezo als je naar spelers kijkt zien ze er bij bv ( engelse topclubs , teams onder verbeek in nl ook trouwens ) een stukje afgetrainder uit ( zelfs vand er vaart )
RoodWit81
 RoodWit81 - dinsdag 06 december 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Het ging die persoon toen voornamelijk om de voorbereiding volgens mij..
Bizar dit. Alweer een hamstringblessure ook. Net zoals de Jong, Ooijer en Boilesen. De rest loopt ook met allerlei spierblessures, dus het kan bijna niet anders dan dat het overbelasting is. Ik las ook dat De Boer het zichzelf kwalijk nam. Het zal dus inderdaad aan de voorbereiding hebben gelegen.

Hopelijk doen ze het in de winterstop in Brazilië wat rustiger aan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 19:19 schreef robajax het volgende:
Helemaal mee eens Robajax Ozbiliz en Lukoki hebben idd meer rendement, snap soms de Boer ook niet.
Het verhaal rondom de positie van Janssen ligt nog vers in het geheugen..
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Ozbiliz en Lukoki meer rendement??? Laat eens zien dan als je wilt..
Eide
 Eide - dinsdag 06 december 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:20 schreef remco k het volgende:
Precies. Lukoki heeft 1 keer een feyenoorder door de benen gespeeld en Ozbiliz heeft zeggen en schrijven 2 goede invalbuerten gespeeld, en verder toch meestal onopvallend of slecht.

Het is populair om neerbuigend over Ebecilio te doen, terwijl hij het echt niet slecht gedaan heeft. Tuurlijk moet hij meer rendament gaan halen maar de werkelijkheid is dat de selectie van Ajax niet diep genoeg is om het verlies van Derk goed op te kunnen vangen.

Lukoki is gewoon nog niet ver genoeg en komt fysiek enorm tekort. Ozbiliz is ouder dan Ebecilio maar in zijn ontwikkeling zeker niet verder. Dus snap ik de keuze voor Ebecilio prima.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 06 december 2011 - 21:29   quote  deeplink  
Ebecilio heeft vorig seizoen gewoon een goed seizoen gedraaid. Geen topper zoals Boerrigter dit seizoen blijkt te zijn, maar gewoon goed. Dus hard werken, af en toe te zelfzuchtig, maar in ieder geval gedreven.

Ik vind 'm wel papperig ogen dit seizoen. Of ben ik scheel?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2011 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 20:20 schreef remco k het volgende:
goed opletten morgen vriend...
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 21:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

goed opletten morgen vriend...
Je hebt geen antwoord dus??
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 06 december 2011 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:11 schreef remco k het volgende:
Te zware voorbereiding..
Maar dat is toch vreemd. De Boer is een absolute topspeler geweest die 20(?) seizoenen voor het grootste gedeelte op het hoogste niveau als voetballer tig voorbereidingen heeft meegemaakt. Daarnaast heb je toch ook gewoon een medische staf die de boel moet monitoren. Misschien is het gewoon pech.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2011 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 21:29 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ebecilio heeft vorig seizoen gewoon een goed seizoen gedraaid. Geen topper zoals Boerrigter dit seizoen blijkt te zijn, maar gewoon goed. Dus hard werken, af en toe te zelfzuchtig, maar in ieder geval gedreven.

Ik vind 'm wel papperig ogen dit seizoen. Of ben ik scheel?
Is niet eenvoudig om Boerrigter te vervangen...toch vind ik dat Sulejmani de juiste man is voor aan de linkerkant...grappig maar papperig is juist geformuleerd tikkie...Ozbiliz heeft veel meer in zich om een grote te worden...jammer dat hij vaak geblesseerd is.. maar goed nu schijnt hij fit te zijn... zet die dan op rechts anders is Lukoki een goed alternatief...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 06 december 2011 - 21:42   quote  deeplink  
Pech is uit je broek scheuren... dit lijkt iets structureels te worden.
robajax
 robajax - dinsdag 06 december 2011 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 21:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Is niet eenvoudig om Boerrigter te vervangen...toch vind ik dat Sulejmani de juiste man is voor aan de linkerkant...grappig maar papperig is juist geformuleerd tikkie...Ozbiliz heeft veel meer in zich om een grote te worden...jammer dat hij vaak geblesseerd is.. maar goed nu schijnt hij fit te zijn... zet die dan op rechts anders is Lukoki een goed alternatief...
Daar ben ik het helemaal mee eens.
En dat gezeik over geen ervaring ja dat is met de meeste jonge spelers zo maar als je ze niet opsteld krijgen ze ook geen ervaring.
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 21:37 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Maar dat is toch vreemd. De Boer is een absolute topspeler geweest die 20(?) seizoenen voor het grootste gedeelte op het hoogste niveau als voetballer tig voorbereidingen heeft meegemaakt. Daarnaast heb je toch ook gewoon een medische staf die de boel moet monitoren. Misschien is het gewoon pech.
Ik denk dat hij gewoon zijn eigen ideeen had en die heeft uitgevoerd.. Prima natuurlijk op zich alleen jammer dat dit als gevolg heeft..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt geen antwoord dus??
Hoi Remco...Lukoki als ook Ozbiliz hebben niet meer bijgedragen in doelpunten als Ebecilio...Lukoki 1x en Ebecilio ook 1x beiden tegen Roda...
Dus qua rendement heb je misschien gelijk alhoewel het aantal speelminuten nogal uiteen lopen... tevreden mijnheer ???
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 06 december 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat hij gewoon zijn eigen ideeen had en die heeft uitgevoerd.. Prima natuurlijk op zich alleen jammer dat dit als gevolg heeft..
't Is sowieso niet zo Franks seizoen hè? ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hoi Remco...Lukoki als ook Ozbiliz hebben niet meer bijgedragen in doelpunten als Ebecilio...Lukoki 1x en Ebecilio ook 1x beiden tegen Roda...
Dus qua rendement heb je misschien gelijk alhoewel het aantal speelminuten nogal uiteen lopen... tevreden mijnheer ???
Gaat er niet om of ik tevreden ben, je roept iets en ik ben enkel benieuwd hoe je daar dan bij komt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Gaat er niet om of ik tevreden ben, je roept iets en ik ben enkel benieuwd hoe je daar dan bij komt..
Zo kwam het een beetje over op mij ouwe...
Eide
 Eide - dinsdag 06 december 2011 - 23:33   quote  deeplink  
Ik vind het gewoon vreemd dat mensen hier zomaar klakkeloos roepen dat Lukoki en Ozbiliz en een betere keuze zijn dan Ebilicio terwijl ze nooit hebben kunnen overtuigen bij de kansen die ze hebben gehad. Ervaring is maar 1 facet, mee eens, maar als je als onervaren speler dan je kans krijgt moet je die wel pakken... En dat hebben Lukoki en Ozbiliz dan ook nog even niet gedaan.

En dus ben ik het wel met remco eens als die zich afvraagt hoe mensen nu op dat oordeel komen dat die 2 wel beter zullen zijn dan Ebecilio, zeker als je weet dat het morgen gewoon enorm moeilijk wordt tegen een fysiek sterke ploeg met opkomende backs.

edit: en ik onderschrijf echt wel dat Ebecilio niet de kwaliteit heeft om het echt te gaan maken. Neemt niet weg dat hij vorig jaar degelijk is geweest en er stond als dat moest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 06 december 2011 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:33 schreef Eide het volgende:
Ik vind het gewoon vreemd dat mensen hier zomaar klakkeloos roepen dat Lukoki en Ozbiliz en een betere keuze zijn dan Ebilicio terwijl ze nooit hebben kunnen overtuigen bij de kansen die ze hebben gehad. Ervaring is maar 1 facet, mee eens, maar als je als onervaren speler dan je kans krijgt moet je die wel pakken... En dat hebben Lukoki en Ozbiliz dan ook nog even niet gedaan.

En dus ben ik het wel met remco eens als die zich afvraagt hoe mensen nu op dat oordeel komen dat die 2 wel beter zullen zijn dan Ebecilio, zeker als je weet dat het morgen gewoon enorm moeilijk wordt tegen een fysiek sterke ploeg met opkomende backs.
+1
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - dinsdag 06 december 2011 - 23:52   quote  deeplink  
Paar keer poorten is natuurlijk geen garantie op rendement. ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 07 december 2011 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 23:33 schreef Eide het volgende:

Lukoki en Ozbiliz kansen ???....denk dat Ebecilio veel meer kansen heeft gehad...Overigens wanneer heeft die Ebecilio jou meer overtuigt dan Lukoki en Ozbiliz???...vreemd....want heeft Ebecilio zich dan meer bewezen tegen fysiek sterke ploegen met opkomende backs ??? Ik kijk nu even naar de rode kaart tegen Heracles...
Volgens mij ben jij degene die klakkeloos aan het roepen is...
Eide
 Eide - woensdag 07 december 2011 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 00:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Lukoki en Ozbiliz kansen ???....denk dat Ebecilio veel meer kansen heeft gehad...Overigens wanneer heeft die Ebecilio jou meer overtuigt dan Lukoki en Ozbiliz???...vreemd....want heeft Ebecilio zich dan meer bewezen tegen fysiek sterke ploegen met opkomende backs ??? Ik kijk nu even naar de rode kaart tegen Heracles...
Volgens mij ben jij degene die klakkeloos aan het roepen is...
Waar schreef ik klakkeloos dan? Niet emotioneel worden he, we hebben gewoon een volwassen discussie.

Ebecilio heeft vorig jaar een half seizoen gespeelt. Daarin heeft hij het 1 v 1 gewoon beter gedaan dan Ozbiliz die nooit kon overtuigen (en toch echt wel kansen heeft gehad, 14 duels gespeelt tegen 16 voor Ebecilio vorig jaar). Lukoki is gewoon nog niet toe aan de eredivisie, laat staan de CL.

Nogmaals, en dit heb ik al een aantal malen geschreven, Ebecilio is echt niet geweldig hoor, maar hij heeft vorig jaar toch echt wel laten zien verder te zijn dan Ozbiliz. En Ozbiliz kan het tegendeel bewijzen op de training, of op het veld (jong Ajax) maar doet dat kennelijk niet. Hij weet in ieder geval Frank de Boer niet te overtuigen en weet je, mij ook niet.

Geef mij de keuze en ze zouden alle drie niet bij de A selectie zitten want ik zie Lukoki niet doorbreken, althans, niet binnen de aankomende 3 jaar. Als je die jongen ziet denk je dat het een B junior is. Ozbiliz speelt heel erg hangend en mist de snelheid om echt diep aan de flank te kunnen spelen. Lekker passeren kan hij ook niet trouwens en Ebecilio heeft geen lekkere voorzet... zeg jij het maar hoor, maar volgens mij is het nu, met alle respect voor 3 prima gasten, kiezen uit de minst slechte.

En dan kies ik voor de ervaring, loopvermogen en defensieve kunnen van Ebecilio in een hele belangrijke wedstrijd. En niet een vedergewicht als Lukoki die nog niets heeft laten zien of Ozbiliz die gewoon niet verder in zijn ontwikkeling is dan Lorenzo, maar wel een jaar ouder is met minder ervaring.

Ben eens benieuwd of je er inhoudelijk een speld tussen kan krijgen, want een echte onderbouwing van jou kant anders dan "Ebecilio is slecht" heb ik nog niet gezien, en zoals gezegt, ik ben erg benieuwd waar jullie je voorkeur op baseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 07 december 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 december 2011 - 01:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Waar schreef ik klakkeloos dan? Niet emotioneel worden he, we hebben gewoon een volwassen discussie.

Ebecilio heeft vorig jaar een half seizoen gespeelt. Daarin heeft hij het 1 v 1 gewoon beter gedaan dan Ozbiliz die nooit kon overtuigen (en toch echt wel kansen heeft gehad, 14 duels gespeelt tegen 16 voor Ebecilio vorig jaar). Lukoki is gewoon nog niet toe aan de eredivisie, laat staan de CL.

Nogmaals, en dit heb ik al een aantal malen geschreven, Ebecilio is echt niet geweldig hoor, maar hij heeft vorig jaar toch echt wel laten zien verder te zijn dan Ozbiliz. En Ozbiliz kan het tegendeel bewijzen op de training, of op het veld (jong Ajax) maar doet dat kennelijk niet. Hij weet in ieder geval Frank de Boer niet te overtuigen en weet je, mij ook niet.

Geef mij de keuze en ze zouden alle drie niet bij de A selectie zitten want ik zie Lukoki niet doorbreken, althans, niet binnen de aankomende 3 jaar. Als je die jongen ziet denk je dat het een B junior is. Ozbiliz speelt heel erg hangend en mist de snelheid om echt diep aan de flank te kunnen spelen. Lekker passeren kan hij ook niet trouwens en Ebecilio heeft geen lekkere voorzet... zeg jij het maar hoor, maar volgens mij is het nu, met alle respect voor 3 prima gasten, kiezen uit de minst slechte.

En dan kies ik voor de ervaring, loopvermogen en defensieve kunnen van Ebecilio in een hele belangrijke wedstrijd. En niet een vedergewicht als Lukoki die nog niets heeft laten zien of Ozbiliz die gewoon niet verder in zijn ontwikkeling is dan Lorenzo, maar wel een jaar ouder is met minder ervaring.

Ben eens benieuwd of je er inhoudelijk een speld tussen kan krijgen, want een echte onderbouwing van jou kant anders dan "Ebecilio is slecht" heb ik nog niet gezien, en zoals gezegt, ik ben erg benieuwd waar jullie je voorkeur op baseren.
Helemaal mee eens, op het feit na dat Ozbiliz wel makkelijk passeerd en op mij wel een goede indruk heeft achtergelaten, enkel zie je bij hem dat hij zonder vertrouwen speelt
En dat komt gewoon door zijn vele blessures.. Maar ik zou nu ook gewoon voor Lorenzo kiezen..
Booya4Afca
 Booya4Afca - woensdag 07 december 2011 - 14:18   quote  deeplink  
Ik ben niet kapot van "Tikkie terug jaap=" Ebecilio.

Geen dreiging, geen passeer beweging. Daarnaast vertraagd hij de aanval continu door telkens te kappen.

Maar helaas, we hebben weinig tot geen alternatieven op dit moment.
Amstedam
 Amstedam - woensdag 07 december 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Veel spierblesures.

F De Boer en technische staf met is gaan praten
met de ateletiek wereld en vooral met de trainers van sprinters
en lange afstand atleten..daar kunnen wij de voetbalwereld nog
veel van leren..voor een hardloper is het dodelijk een spierblesure hebben

Want dat er wat mis is in de trainingscherma's van Ajax dat kan bijna niet
anders,er gaat wat mis...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nu ook Alderweireld geblesseerd!

0.0073869