BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ryo 'Misschien word ik verhuurd?'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - dinsdag 06 december 2011 - 13:39   quote  deeplink  
Ryo Miyaichi laat op zijn eigen Facebook pagina weten dat hij wellicht verhuurd zal worden door zijn club Arsenal. De jonge aanvaller uit Japan komt vooralsnog niet in aanmerking voor een plaats bij de eerste achttien van de Londense ploeg.
Trainer Arsène Wenger stelde hem tot nu toe twee keer op in de League Cup en zat eenmaal bij de wedstrijdselectie in de Premier League.
'Misschien word ik verhuurd om meer ervaring op te doen,' waren de woorden van Ryo.

Miyaichi kwam vorig seizoen na de winter uit voor Feyenoord.
De behendige speler maakte furore in De Kuip en toonde aan exceptionele talenten te bezitten.
Op basis daarvan kreeg de Japanner een werkvergunning om te mogen uitkomen voor Arsenal.
Het ligt voor de hand dat Ryo op huurbasis zal spelen voor een Engelse club.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 14:32   quote  deeplink  
Het ligt voor de hand dat Ryo op huurbasis zal spelen voor een Engelse club... dan vallen we af denk ik...
FRW
 FRW - dinsdag 06 december 2011 - 14:38   quote  deeplink  
Moeten we ook helemaal niet willen. Onze buitenspelers doen het momenteel naar behoren, zou ontzettend zonde zijn (vooral voor de ontwikkeling van Cabral) om Ryo te huren.

Ik denk dat we in de winterstop helemaal geen spelers moeten aantrekken, El Ahmadi en heel misschien Cissé zijn 2 maanden weg... El Ahmadi kan opgevangen worden door Mokotjo of evt. Leerdam en Cabral kan de plek van Cissé overnemen, kan er gelijk een buitenspeler uit de jeugd aan de selectie worden toegevoegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door FRW --
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 14:38 schreef FRW het volgende:
Moeten we ook helemaal niet willen. Onze buitenspelers doen het momenteel naar behoren, zou ontzettend zonde zijn (vooral voor de ontwikkeling van Cabral) om Ryo te huren.

Ik denk dat we in de winterstop helemaal geen spelers moeten aantrekken, El Ahmadi en heel misschien Cissé zijn 2 maanden weg... El Ahmadi kan opgevangen worden door Mokotjo of evt. Leerdam en Cabral kan de plek van Cissé overnemen, kan er gelijk een buitenspeler uit de jeugd aan de selectie worden toegevoegd.
en wat nu als er geblesseerde komen??
KKL
 KKL - dinsdag 06 december 2011 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 14:38 schreef FRW het volgende:
Moeten we ook helemaal niet willen. Onze buitenspelers doen het momenteel naar behoren, zou ontzettend zonde zijn (vooral voor de ontwikkeling van Cabral) om Ryo te huren.

Ik denk dat we in de winterstop helemaal geen spelers moeten aantrekken, El Ahmadi en heel misschien Cissé zijn 2 maanden weg... El Ahmadi kan opgevangen worden door Mokotjo of evt. Leerdam en Cabral kan de plek van Cissé overnemen, kan er gelijk een buitenspeler uit de jeugd aan de selectie worden toegevoegd.
Je zegt het zelf al.

Met het eventuele weg vallen van Cissé naar de Afrika Cup hebben voor de flanken voor een lange periode heel weinig opties!

Bijkomend dat Biseswar op z'n zachtst gezegd buiten pot pist bij koeman en het publiek, dan blijft er niet veel over dan Schaken en Cabral.

Een versterking erbij kan dus nooit kwaad en zeker niet een topspeler als Ryo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door KKL --
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 06 december 2011 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 14:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.

Met het eventuele weg vallen van Cissé naar de Afrika Cup hebben voor de flanken voor een lange periode heel weinig opties!

Bijkomend dat Biseswar op z'n zachtst gezegd buiten pot pist bij koeman en het publiek, dan blijft er niet veel over dan Schaken en Cabral.

Een versterking erbij kan dus nooit kwaad en zeker niet een topspeler als Ryo!
eens
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 06 december 2011 - 15:30   quote  deeplink  
Laat maar komen, concurrentie kan nooit kwaad!
MMM
 MMM - dinsdag 06 december 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Topspeler? Niet overdrijven
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 06 december 2011 - 15:33   quote  deeplink  
Lijkt me niet verstandig. Cabral, Schaken, Cisse en Fernandez.Dat zijn er vier voor op de vleugel. Meer dan zat!
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 06 december 2011 - 15:37   quote  deeplink  
En dan vergeet ik Biseswar ook nog.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 december 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 14:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.

Met het eventuele weg vallen van Cissé naar de Afrika Cup hebben voor de flanken voor een lange periode heel weinig opties!

Bijkomend dat Biseswar op z'n zachtst gezegd buiten pot pist bij koeman en het publiek, dan blijft er niet veel over dan Schaken en Cabral.

Een versterking erbij kan dus nooit kwaad en zeker niet een topspeler als Ryo!
Maar of Cissé naar de Afrika Cup vertrekt is absoluut nog niet duidelijk. Bovendien zijn we hem 'maar' maximaal 4 wedstrijden kwijt. Zelfde geldt voor El Ahmadi. Fernandez is alleen nog de eerste wedstrijd na de winterstop geschorst en kan ook op de flanken uit de voeten. Bovendien heeft Biseswar wel degelijk kwaliteit. Dat hij er als een lamme zak bijliep en Feyenoord zal verlaten betekend niet dat hij opeens niet meer kan voetballen, ik acht hem professioneel genoeg om nog een bijdrage aan Feyenoord te kunnen leveren mocht dat nodig zijn.

Bovendien acht ik het nogal onwaarschijnlijk dat Ryo aan een buitenlandse club verhuurt zou gaan worden (als hij al verhuurt wordt). Ook hebben we totaal geen salarisbudget meer, dus hij moet ook nog eens gratis zijn...

Als je hem haalt dan heb je de morele verplichting hem op te stellen anders gaat Arsenal hem natuurlijk niet aan jou verhuren. Dan kunnen ze hem beter houden. Hiermee staat hij dus de ontwikkeling van andere spelers in de weg. En als iedereen fit is? Hebben we Ryo, Cabral, Schaken, Cissé, Biseswar en Fernandez op de flanken. Veel te veel spelers.

Ryo, niet doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 december 2011 door T-FeYeN00rD --
JanM
 JanM - dinsdag 06 december 2011 - 15:47   quote  deeplink  
Ryo is m.i. een gepasseerd station. Vorig jaar begon hij sensationeel, maar na een paar wedstrijden wist iedere back wat hij zou gaan doen en was de magie er een beetje af. Vervolgens dacht hij het bij Arsenal meteen te gaan maken en nu hij niet speelt zinspeelt hij op verhuur.

M.n. Cabral en Schaken zijn veel minder voorspelbaar en bovendien spelers voor de toekomst. Daarachter hebben we nog een aantal spelers die daar kunnen spelen dus de noodzaak is niet heel erg groot.

Last but not least, het draait nu prima dus waarom zou je nu weer gaan husselen. Want zoals eerder gezegd is 'verplicht' je je wel om Ryo o p te stellen als je 'm huurt en dat leidt weer tot onvrede bij anderen en voor je het weet doen ze weer een stemronde ;-P
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 16:29   quote  deeplink  
Tuurlijk is Ryo een leuke speler, maar ook ik ben van mening dat hij niet moet komen. Heb genoten van die gozer vorig jaar maar zoals JanM ook al aangaf raakt hij die magie al vlot kwijt en was de verrassing weg. Met wat we nu hebben moeten we vooruit. Is er dan bij de beloften/jeugd geen doorstroming voor op de vleugels. Je doet Cabral en Schaken tekort als je hem haalt, terwijl die boys toch ook een plek verdienen bij afwezigheid van Cissé. We hebben straks Fernandez ook weer terug
mars
 mars - dinsdag 06 december 2011 - 16:31   quote  deeplink  
Het lijkt me goed om vooral nu niet te veel meer te veranderen. Lekker zo houden en 'vader Koeman' z'n jongens met beide benen op de grond laten staan. Ik ben fan van Ryo, maar als hij speelt komen andere niet aan bod en hij vertrekt daarna toch weer. Never change a winning team is mijn motto nu. Koeman verlengen lijkt me belangrijker dan Ryo halen! Gr, Marsss
Nibke
 Nibke - dinsdag 06 december 2011 - 16:36   quote  deeplink  
Leuk, Ryo er GRATIS bij na de winterstop, ik zeg doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 06 december 2011 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 15:37 schreef gladdeharry het volgende:
En dan vergeet ik Biseswar ook nog.
Wie? Die geldwolf....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 december 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 16:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Wie? Die geldwolf....
Biseswie?
opa
 opa - dinsdag 06 december 2011 - 17:07   quote  deeplink  
ik denk dat het missen van el ahmadi en cissé na de winterstop ons seizoen gaat verpesten... voor el ahmadi gaat een groot gemis worden want hij is echt de motor van dit ''nieuwe'' feyenoord. en cissé is zo belangrijk vanwege zijn snelheid en het goede meeverdedigen en het counteren! cabral heeft dan wel een vaste basisplaats als ze naar de africa cup zijn maar toch gaat het minder worden, vooral omdat dan personen als biseswar en van haaren speelminuten krijgen terwijl ze op dit moment totaal niet in de plannen voorkomen. Ik heb er gewoon een slecht gevoel over en het is te hopen dat het allemaal zou meevallen. Maar dan nog moet je mister mijakkie niet huren, dit kan je dan beter met eigen jeugd oplossen.
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 15:33 schreef gladdeharry het volgende:
Lijkt me niet verstandig. Cabral, Schaken, Cisse en Fernandez.Dat zijn er vier voor op de vleugel. Meer dan zat!
lezen gladdepaling!! afrika cup... 2 spelers weg...
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 06 december 2011 - 17:39   quote  deeplink  
Helemaal niet twee spelers weg Obiku. Alleen El Ahmadi is zeker.Cisse nog helemaal niet.Dus ik vraag me af wie er beter moet gaan lezen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 december 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 15:31 schreef MMM het volgende:
Topspeler? Niet overdrijven
Idd. 4 goede wedstrijden en toen was de pijp weer bijna leeg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 06 december 2011 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:31 schreef obiku010 het volgende:

[..]

lezen gladdepaling!! afrika cup... 2 spelers weg...
Dan nog Biek! Stel dat Cissé gaat (wat lang niet zeker is), dan blijven nog over: Cabral, Schaken, Fernandez (alleen eerste wedstrijd na winterstop geschorst) en Biseswar. Meer dan zat. Na max 4 wedstrijden komt Cissé weer terug. Ryo is overbodig.
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 06 december 2011 - 17:46   quote  deeplink  
Volgens mij ging het ook over buitenspelers. Misschien weet obiku wel niet op welke positie El Ahmadi speelt................
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 december 2011 - 17:50   quote  deeplink  
Geen Ryo graag. Wordt opvallend genoeg alweer verhuurd.
En weet zelf niet eens waarom....
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 17:46 schreef gladdeharry het volgende:
Volgens mij ging het ook over buitenspelers. Misschien weet obiku wel niet op welke positie El Ahmadi speelt................
je bent weer beetje simpel bezig gladde-aal. cisse weg, ahmadi idd geen aanvaller. maar dat zou bisi kunnen opvangen. heeft onder koeman eerder op het middeveld gestaan. zo breed is onze selectie niet hoor. maar mischien weet gladdearie dat niet...
FR-Han
 FR-Han - dinsdag 06 december 2011 - 17:54   quote  deeplink  
maar goed. ieder zijn mening
Henny
 Henny - dinsdag 06 december 2011 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 december 2011 - 14:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al.

Met het eventuele weg vallen van Cissé naar de Afrika Cup hebben voor de flanken voor een lange periode heel weinig opties!

Bijkomend dat Biseswar op z'n zachtst gezegd buiten pot pist bij koeman en het publiek, dan blijft er niet veel over dan Schaken en Cabral.

Een versterking erbij kan dus nooit kwaad en zeker niet een topspeler als Ryo!
ook eens
Henny
 Henny - donderdag 26 januari 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Had erg graag Ryo in het veld gezien afgelopen en aankomende zondag.
MMM
 MMM - donderdag 26 januari 2012 - 14:39   quote  deeplink  
Ik niet..
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 26 januari 2012 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 14:25 schreef Henny het volgende:
Had erg graag Ryo in het veld gezien afgelopen en aankomende zondag.
Had graag de Baab gezien zondag!
JanM
 JanM - donderdag 26 januari 2012 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 14:49 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Had graag de Baab gezien zondag!
Ik ook! Had 'ie met een rode kaart de wedstrijd weer kunnen verneuken!
tomson
 tomson - donderdag 26 januari 2012 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 14:49 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Had graag de Baab gezien zondag!
Als we toch dromen.... Henk Fräser! Kunnen ze de botsplinters in een zakje meekrijgen.
MMM
 MMM - donderdag 26 januari 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 14:57 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik ook! Had 'ie met een rode kaart de wedstrijd weer kunnen verneuken!
Was een onterechte kaart toen.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 26 januari 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 15:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Was een onterechte kaart toen.
+1
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 januari 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 15:13 schreef MMM het volgende:

[..]

Was een onterechte kaart toen.
Eens, Vertonghen mag je gewoon slaan.
Henny
 Henny - donderdag 26 januari 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Eens, Vertonghen mag je gewoon slaan.
Had 10 wedstrijden schorsing moeten krijgen wegens het niet hard genoeg raken van die belg.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 26 januari 2012 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 18:58 schreef Henny het volgende:

[..]

Had 10 wedstrijden schorsing moeten krijgen wegens het niet hard genoeg raken van die belg.
hahahahaha, dat dan weer wel!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 januari 2012 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 januari 2012 - 18:58 schreef Henny het volgende:

[..]

Had 10 wedstrijden schorsing moeten krijgen wegens het niet hard genoeg raken van die belg.
Jaaaa +1

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ryo 'Misschien word ik verhuurd?'









0.0069839