|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 15:02 schreef netsurfer het volgende:Je kan het ook uitleggen als zelfkennis. Zo bekeken is het verstandig van hem, blijkbaar ziet hij in of voelt hij dat Elia en Basacikoglu beter zijn dan hij. Nog een jaar op de bank is niet goed voor een jonge speler. Dus beter een stapje terug dan, waarbij de verdiensten waarschijnlijk ook nog eens beter zijn. Goeie analyse. Kunnen 3M en zeker RB een voorbeeld aan nemen. :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Voorbeeld nemen aan Lexie. Hij knokt zich de basiself in ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 15:02 schreef netsurfer het volgende:Je kan het ook uitleggen als zelfkennis. Zo bekeken is het verstandig van hem, blijkbaar ziet hij in of voelt hij dat Elia en Basacikoglu beter zijn dan hij. Nog een jaar op de bank is niet goed voor een jonge speler. Dus beter een stapje terug dan, waarbij de verdiensten waarschijnlijk ook nog eens beter zijn. Betere uitleg. Verstandige jongen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Manu bedankt fans: ''Voor altijd een Feyenoorder''
Elvis Manu heeft via Instagram de supporters van Feyenoord bedankt voor de steun in de afgelopen jaren. De aanvaller vertrok op 29 augustus naar de Engelse club Brighton voor een bedrag van 1,2 miljoen euro, dat met bonussen tot anderhalf miljoen kan oplopen. Manu bezorgde het legioen onder andere kippenvel door in de slotseconden van Feyenoord - Zorya Luhansk te scoren, waardoor de Rotterdammers na jaren weer groepsfase Europa League speelden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik hoop dat ze hem nog eens een keer bij een thuiswedstrijd een ereronde gunnen. Echt een jongen van de club. Alleen niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Fijne Gozert! Hij mag zeker terugkomen voor een ereronde! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Zeker, afscheid zou hem van harte gegund zijn. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik mocht zijn instelling wel hoor , zeker als invaller. Bedankt voor de mooie goals. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zo'n clown? Nee ,liever niet ... Maar wij zitten nu toch niet in de kuip ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Jij hebt geen rood-wit hart.... Zeker weten. Wat is dat nou voor een misselijke houding tegenover zo'n jongen. Nooit een onvertogen woord, altijd 100% geven.... jouw reactie is zeer misplaatst. Je zult een goed voorbeeld voor je kinderen zijn met zo'n respectloze attitude. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 18:37 schreef Barabas het volgende:[..] Jij hebt geen rood-wit hart.... Zeker weten. Wat is dat nou voor een misselijke houding tegenover zo'n jongen. Nooit een onvertogen woord, altijd 100% geven.... jouw reactie is zeer misplaatst. Je zult een goed voorbeeld voor je kinderen zijn met zo'n respectloze attitude. Hij heeft wel een rood-wit hart, alleen dan voor dat oerlelijke wit-rood-wit |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het zal wel een behoorlijke lijdensweg zijn om te zien dat je er naast zit maar een te groot ego hebt om dat hier te erkennen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2015 - 18:37 schreef Barabas het volgende:[..] Jij hebt geen rood-wit hart.... Zeker weten. Wat is dat nou voor een misselijke houding tegenover zo'n jongen. Nooit een onvertogen woord, altijd 100% geven.... jouw reactie is zeer misplaatst. Je zult een goed voorbeeld voor je kinderen zijn met zo'n respectloze attitude. .
Als dat je norm is: Geen onvertogen woord, altijd 100% inzet, dan ken ik nog wel een paar: Lex Immers, Kazim en Nelom. Ja daar worden we beter van !!! Doeiiii, ik hoef niet 'aardig' te zijn tegen spelers die Feyenoord niet verder gaan brengen. Heeft niks met mijn rood- witte hart te maken. Het enige wat ik wil is weer eens een keer naar de coolsingel om feest te vieren , beker of landstitel! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zekerssss, geen leedvermaak met Immers en Kazim !!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2015 - 22:24 schreef lijdensweg het volgende:[..] . Als dat je norm is: Geen onvertogen woord, altijd 100% inzet, dan ken ik nog wel een paar: Lex Immers, Kazim en Nelom. Ja daar worden we beter van !!! Doeiiii, ik hoef niet 'aardig' te zijn tegen spelers die Feyenoord niet verder gaan brengen. Heeft niks met mijn rood- witte hart te maken. Het enige wat ik wil is weer eens een keer naar de coolsingel om feest te vieren , beker of landstitel! geef je toch een feest als je 25 jaar getrouwd bent met je man... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet je aan RenatoBos vragen , hahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: war? zijn jullie een stel? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: De scheidingspaperassen zijn volgens mij aangetekend verzonden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar een verhaal weer naar toe kan leiden he.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was wel n grappig en nuttig ventje. Succes Elvis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
Ook al ben ik hier niet vaak meer te vinden, toch nog even een woordje van mijn kant.
Hadden we "Manutelli" nu nog maar...
Zondag 1 november 2015, Ado Den Haag - Feyenoord, minuut 82: de acht minuten eerder ingevallen Bilal Basacikoglu in duel met Eduard Duplan. De aanvaller van Feyenoord laat zich gemakkelijk vallen, waarna Duplan met zijn voet op het been van Basacikoglu gaat staan. Dat dit een rode kaart gaat worden, is meteen duidelijk. De Turkse buitenspeler vindt het echter nodig om een flink aantal keer door te rollen én dat op zeer theatrale wijze. Dat de pijn bij Basacikoglu eigenlijk wel meevalt, is even later op te merken uit het handje dat de speler opsteekt (van: "het is oké") naar Kenneth Vermeer.
Begrijp me niet verkeerd, de actie van Duplan is zeer onsportief en oncollegiaal, maar het theater wat Basacikoglu hierna opvoert, is misschien nog wel erger.
Na de teleurstelling van de nederlaag op Ado Den Haag te hebben verwerkt, ben ik eens gaan nadenken. Het moment van Bilal Basacikoglu spookte nog in mijn hoofd. "Wat hebben we aan zo'n vent, die voor nul dreiging zorgt, nog geen haar vooruit is gegaan na zijn eerste Feyenoordoptreden en bovendien de club nog eens in slecht daglicht zet", vroeg ik me af. Daar hebben we indertijd zo'n drie miljoen voor betaald, dat kan toch niet waar zijn! Wat heeft deze jongen op één goal na nou laten zien? Helemaal niets! Je kan nu wel spreken van een miskoop.
Dit brengt me bij Elvis Manu. Hadden we "Manutelli" nu nog maar... De man die ons naar de Europa League heeft geloodsd en nog vele andere belangrijke momenten heeft gekend. Liep het even niet bij Feyenoord, dan was er altijd Elvis Manu nog die kon worden ingebracht en voor dreiging kon zorgen.
Dit seizoen is het anders en heeft Giovanni van Bronckhorst niet de beschikking over zo'n speler. Hij moet het doen met de Turkse aanvaller. Veel alternatieven zijn er niet. Dan mag je nog zo'n goede bank hebben (waarover vaak wordt gesproken), iemand die echt het spel open kan breken hebben we daar niet op zitten.
Hadden we "Manutelli" nu nog maar...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2015 door Omekees -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verlangen naar Manu. Armoe |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik verlang absoluut niet naar Manu. Best ventje, maar te kort voor Feyenoord. Zelfde geldt voor Bilal. Verdient zijn centjes wel heel makkelijk zo. En we hebben een alternatief in de persoon van Achabar. Maar zolang Van Bronckhorst Kazim op de bank duldt, hebben we daar ook niets aan. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Kettingslot op dit topic.manu is weg of evt nog een topic openen over Clyde Best |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Guidetti, jammer hoor 💰💰💰 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja Clyde Best de grote negert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Slot op je junkenneus.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoe is t eigenlijk met hem? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vergeten waar ie naar toe is gegaan. Zegt iets over mij, maar ook over Elvis. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2015 - 15:02 schreef netsurfer het volgende:Je kan het ook uitleggen als zelfkennis. Zo bekeken is het verstandig van hem, blijkbaar ziet hij in of voelt hij dat Elia en Basacikoglu beter zijn dan hij. Nog een jaar op de bank is niet goed voor een jonge speler. Dus beter een stapje terug dan, waarbij de verdiensten waarschijnlijk ook nog eens beter zijn. Eens.. jammer dat van de laatste 2 alleen Elia het redelijk doet en Bilal alleen nog maar verder en verder van huis raakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2015 - 12:57 schreef nr 10 het volgende:Ik hoop dat ze hem nog eens een keer bij een thuiswedstrijd een ereronde gunnen. Echt een jongen van de club. Alleen niet goed genoeg. Doet ie dat dan weer in het shirt van Cambuur ? Me kapot gelachen die wedstrijd 😅 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ah werd het toch nog gezellig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jezus man twee maanden verder😂😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Love you armoe we do |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Elvis gaat Europa in. :-) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Clyde - we dachten George - Best. Kunta Kinte. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Logisch. Die kent zijn eigen beperkingen en verdient nu in Engeland denk ik meer dan hier bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Wat een humor heb je weer. Opgezocht uit een ander topic? Simpele ziel |
|
|
|