|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nee die discussies met Sparta piet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo vermoeiend die man, dit deugt niet, ze verdienen het niet, wat hebben ze daar te zoeken, weer zo'n net niet speler, die moet zijn smoel houden, ga lekker golfen, daar moet een slotje op enz enz. Als je zo'n kutleven hebt verhang je eigen dan of zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord is een verrijking van je leven en geen doorn in je oog.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Hahaha een vereiking van je leven wat een bullchit feyenoord is een voetbalclub maar verijkt me leven niet Daar zijn andere dingen voor nodig maar gezien het aantal topics wat je opent begrijp ik wat voor leven je heb. maar reageer maar niet meer op me als ik een mening geef hier daar is dit topic voor anders ga je weer schreeuwen hier met sperma enzo klein kind ga een feyenoord trui bteien of zo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trek aan je zeentje lamlul.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote: Kijk nou snap je het dat is een verrijking van je leven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 19:17 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Hahaha een vereiking van je leven wat een bullchit feyenoord is een voetbalclub maar verijkt me leven niet Daar zijn andere dingen voor nodig maar gezien het aantal topics wat je opent begrijp ik wat voor leven je heb. maar reageer maar niet meer op me als ik een mening geef hier daar is dit topic voor anders ga je weer schreeuwen hier met sperma enzo klein kind ga een feyenoord trui bteien of zo obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis....
De behandeling is moeilijk. Deze is er doorgaans op gericht om de patiënt/cliënt te laten accepteren dat er andere meningen bestaan dan de zijne.
Sorry kon het niet laten....wij hebben ze ook...maar truien beitelen dat lijkt me toch wel een last op je schouders Proost op jou Renato, blijf lekker posten....;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 20:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] obsessieve-compulsieve persoonlijkheidsstoornis....
De behandeling is moeilijk. Deze is er doorgaans op gericht om de patiënt/cliënt te laten accepteren dat er andere meningen bestaan dan de zijne.Sorry kon het niet laten....wij hebben ze ook...maar truien beitelen dat lijkt me toch wel een last op je schouders Proost op jou Renato, blijf lekker posten....;-) 😎 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2015 - 19:17 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Hahaha een vereiking van je leven wat een bullchit feyenoord is een voetbalclub maar verijkt me leven niet Daar zijn andere dingen voor nodig maar gezien het aantal topics wat je opent begrijp ik wat voor leven je heb. maar reageer maar niet meer op me als ik een mening geef hier daar is dit topic voor anders ga je weer schreeuwen hier met sperma enzo klein kind ga een feyenoord trui bteien of zo Jij hebt onderhand echt een obsessie met RenatoBos he ? Jammer dat niemand jou hier nog serieus neemt (variabele klemtoon voor die laatste zin) Je kan jezelf niet helpen, je moet er op reageren. . Zweethanden, maagkramp, migraine aanvallen en een waas voor je ogen. Die conclusie maakt me steeds nieuwsgieriger wie Rdamnoord nu eigenlijk is. Wie is dat nou die met de stoom uit z'n oren op wacht ligt wanneer Renato weer iets post zodat weer met modder kan (proberen ) te gooien. Jammer voor je dat hij schijt heeft aan je mening. Van hier uit gaat het alleen nog maar verder bergafwaarts met je, ik kan je alleen maaar veel sterkte en wijsheid wensen knul...Hoop dat je ooit nog eens over je obsessie heen komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoiets Tommie inderdaad.. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote:Opverafgoding van feyenoord/topic-24112/p19/#1391378]donderdag 05 november 2015 - 23:30[/url] schreef tomson het volgend/b]
[..]
Jij hebt onderhand echt een obsessie met RenatoBos he ? Jammer dat niemand jou hier nog serieus neemt (variabele klemtoon voor die laatste zin) Je kan jezelf niet helpen, je moet er op reageren. . Zweethanden, maagkramp, migraine aanvallen en een waas voor je ogen. Die conclusie maakt me steeds nieuwsgieriger wie Rdamnoord nu eigenlijk is. Wie is dat nou die met de stoom uit z'n oren op wacht ligt wanneer Renato weer iets post zodat weer met modder kan (proberen ) te gooien. Jammer voor je dat hij schijt heeft aan je mening. Van hier uit gaat het alleen nog maar verder bergafwaarts met je, ik kan je alleen maaar veel sterkte en wijsheid wensen knul...Hoop dat je ooit nog eens over je obsessie heen komt.
Obsessie.? Wie reageert er nou op wie? En ik hoef niet serieus genomen te worden denk dat jullie al serieus genoeg zijn hier met de verafg |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Verafgoding van feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als je daar zo'n enorm probleem mee hebt dan kun je toch beter wegblijven? En als je dat niet kunt dan is behandeling voor jou waarschijnlijk nog helemaal niet zo'n gek idee. Het is nu eenmaal een Feyenoord-forum. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 07:25 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Obsessie.? Wie reageert er nou op wie? En ik hoef niet serieus genomen te worden denk dat jullie al serieus genoeg zijn hier met de verafg Moeilijk het je post corrigeren ? Zoals anderen hier ook al ten overvloede vermelden is dit een Feyenoord forum. Dus verdwijn je beter naar het viva forum. Daar zit het volgende met zeikwijven zoals jezelf. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 november 2015 - 10:58 schreef Barabas het volgende:[..] Als je daar zo'n enorm probleem mee hebt dan kun je toch beter wegblijven? En als je dat niet kunt dan is behandeling voor jou waarschijnlijk nog helemaal niet zo'n gek idee. Het is nu eenmaal een Feyenoord-forum. Je moet toch ook kritiek kunnen geven of gaat het zo goed? we staan derde dus kan altijd beter Of zijn er alleen maar kontlikkers hier geloof het wel |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Je ben in de war met Real Madrid, daar lopen veel kontlikkers |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2015 - 12:58 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Je moet toch ook kritiek kunnen geven of gaat het zo goed? we staan derde dus kan altijd beter Of zijn er alleen maar kontlikkers hier geloof het wel Je moet kontlikker zijn om een andere te herkennen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2015 - 12:58 schreef Rdamnoord het volgende:[..] Je moet toch ook kritiek kunnen geven of gaat het zo goed? we staan derde dus kan altijd beter Of zijn er alleen maar kontlikkers hier geloof het wel Jij brengt het gewoon naar een compleet nieuw niveau...! Veel lager kan het m.i. niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Manu: ''Of Van Geel moet me nu terughalen''
Elvis Manu komt niet aan de bak bij Brighton & Hove Albion. De Europa League-held van Rotterdam concludeert dan ook dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt. ''Ik zit in een uitzichtloze situatie'', vertelt de aanvaller in Metro.
Hij kijkt nog vaak filmpjes uit zijn Feyenoord-tijd en zit ook nog in de Whatsapp-groep 'Feyenoord Boys' met onder anderen Tonny Vilhena, Ruben Schaken, Eljero Elia en Jean-Paul Boëtius. ''Ik heb veel steun aan die jongens. Ze zeggen dat ik er wel weer bovenop kom. Het terugkijken van die beelden geeft me kracht.''
Toch wil hij niet klagen. ''Het trainingscomplex is een sprookje. Echt, het is niet normaal. En ik woon een half uurtje van het centrum van Londen, daar is genoeg te doen. Het salaris? Daar heb ik ook weinig over te klagen. Maar goed, ik moet spelen man. Dat is me heel erg tegengevallen.'' Dus wacht hij, weliswaar ongeduldig, op de transferzomer. ''Er zit weinig anders op. Of Martin van Geel moet me nu terughalen naar Feyenoord'', besluit Manu met een knipoog. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tsja, excelsior misschien want die zie ik echt niet meer zitten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig ziet ie dat zelf ook in omdat ie met een knipoog besluit.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Grappige mafkees vind ik het. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Alleen als het gratis is, zou je het in overweging kunnen nemen. Maar er zijn natuurlijk wel betere flankspelers dan hij.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 - 10:36 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Alleen als het gratis is, zou je het in overweging kunnen nemen. Maar er zijn natuurlijk wel betere flankspelers dan hij.. nee joh dan nog niet |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
NEC is een mooie club voor Elvis |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Daarom zeg ik ook dat er natuurlijk veel betere flankspelers dan hij zijn. Een Berghuis is natuurlijk al een veel betere speler. (om maar een voorbeeld te geven) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Rotterdamse Balotelli.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar vaak belangrijk en nogmaals als invaller ideaal. Bracht even wat anders, en soms de goal die nodig was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, maar kon ook veel (veeeeeeeeeel) verneuken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan eigenlijk niets, rommelaar |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ongeleid projectiel...af en toe vermakelijk. Zeker niet terughalen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Goed topic, meer ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Vond en vind het een blind paard maar kon af en toe wel wat als invaller. En daarbij hadden we nu helemaal niemand meer als aanvaller op de bank.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Juist mooi dat oppertunisme bij Manu ,maar bezit niks fluweels idd |
|
|
|