|
|
|
AJAX-RM
|
|
|
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153861
Voor José Mourinho betekent het Champions League-duel met Ajax een weerzien met het stadion waar de basis werd gelegd voor zijn Europese schorsing van afgelopen seizoen. Sergio Ramos en Xabi Alonso pakten op verzoek van de hoofdtrainer van Real Madrid opzichtig een gele kaart in de Amsterdam ArenA. Het tweetal en de Portugese oefenmeester zelf werden vervolgens door de Europese voetbalbond UEFA geschorst én beboet.
"Terugkeren is altijd goed", verzekerde Mourinho dinsdagavond in gesprek met diverse Spaanse media toen hem werd gevraagd hoe hij het vond om terug te keren in Amsterdam. "Het is altijd een genot om tegen Ajax te spelen. Dat is het belangrijkste. Ik dacht dat met mijn schorsing een nieuw tijdperk was begonnen, met beter voetbal. En als ik daar geschorst voor moet worden, geen probleem."
"Helaas was het alleen een schorsing voor mij", hekelde Mourinho. "Het voetbal is hetzelfde gebleven, de personen ook, iedereen blijft hetzelfde doen en wordt niet gestraft. Dan blijf ik de enige die gestraft is." Ajax-coach Frank de Boer liet dinsdag weten dat Real Madrid zaterdag bij winst op Barcelona een grote stap zet richting de landstitel in Spanje. "De Boer moet zich zorgen maken over dit duel, van woensdag, dat doe ik ook. Als hij aan de Clásico denkt, hebben we wellicht voordeel..."
Mourinho weet niet of hij een jaar na het vorige duel in Amsterdam is veranderd. "Ik denk dat ik mijn spelers beter maak met mijn werk en de spelers maken mij beter met hun werk. Het is normaal dat we beter worden. Als een trainer zijn spelers niet beter maakt, dan is hij geen goede trainer, en andersom."
Mourinho is ervan overtuigd dat zijn spelers niet al met hun hoofd bij de Clásico zitten. "Mijn spelers willen altijd winnen. In de zomer speelden we een oefentoernooi in de Verenigde Staten, waarvan ik de naam niet eens meer weet, en wilden we per se winnen. In China wilden we niet acht maar tien keer scoren. Woensdag staat er een Champions League-duel op het programma, dat is altijd belangrijk. Zowel sportief als economisch gezien. Mijn spelers zijn geconcentreerd en willen winnen." |
|
|
|
|
AJAX-RM
|
|
|
Ajax-coach Frank de Boer liet dinsdag weten dat Real Madrid zaterdag bij winst op Barcelona een grote stap zet richting de landstitel in Spanje. "De Boer moet zich zorgen maken over dit duel, van woensdag, dat doe ik ook. Als hij aan de Clásico denkt, hebben we wellicht voordeel..."
Mourinho laat 7 spelers thuis omdat ze rust moeten krijgen voor de Clásico, en dan kritiek op de Boer omdat hij reageert op een vraag van een reporter over deze wedstrijd...
Conclusie.. Mourinho je bent een pannenkoek!!
Vanavond plaatsen we ons eindelijk weer voor de 2e ronde CL!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 december 2011 door AJAX-RM -- |
|
|
|
|
Senja
|
|
|
We gaan het vanavond zien. Ik denk dat Ajax een zware dobber krijgt vanavond. Ajax meer balbezit maar de individuele klasse is erg hoog. Ajax heeft maar een taak super geconcentreerd spelen en met lef dan wordt het een geweldige wedstrijd. |
|
|
|
|
AJAX-RM
|
|
|
Natuurlijk word het een zware wedstrijd vanavond, maar ik verwacht toch dat we een score neer kunnen zetten welke volstaat om ons te plaatsen voor de volgende ronde...
Ik zie Olympique namelijk niet met bijvoorbeeld 0-5 winnen in Zagreb..
Ik voorspel dat ajax verliest met 1-3 en dat zagreb verliest met 0-2 van Lyon.. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote:Op woensdag 07 december 2011 - 12:52 schreef AJAX-RM het volgende:Natuurlijk word het een zware wedstrijd vanavond, maar ik verwacht toch dat we een score neer kunnen zetten welke volstaat om ons te plaatsen voor de volgende ronde... Ik zie Olympique namelijk niet met bijvoorbeeld 0-5 winnen in Zagreb.. Ik voorspel dat ajax verliest met 1-3 en dat zagreb verliest met 0-2 van Lyon.. ahum... Misschien met zijn allen een verkeerde instelling gehad. die 7 doelpunten worden/werden wel van 2 kanten gesnoept jongens. 1-3 en 0-2 is al 4 ! de stand bij Ajax - Real is/was als een rode lap |
|
|
|
|
|