BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dit zaakje stinkt aan alle kanten.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Twee goals van Lyon waren zuiver buitenspel!!
anti010
 anti010 - donderdag 08 december 2011 - 00:10   quote  deeplink  
Ik zit er GVD er helemaal doorheen. Het kan dus allemaal nog erger.
Ons aller Ajax speelde gewoon redelijk, ok verdedigend nog niet maar met de middelen die we hebben gewoon redelijk. Scoren we 2 keer staat er een portugese mongolen quintet tot 2 maal toe te vlaggen voor buitenspel. En natuurlijk real straft gelijk de fouten af. Maar wat er dan gebeurd in Zagreb is tenenkrommend. ze komen nog voor met 1-0 staan te juichen of ze de cup hebben gewonnen, om er vervolgens 7 door te laten en staan te verdedigen als etalagepoppen. Dit doet me denken aan Spanje- malta een kleine 30 jaar geleden.Ik vind dat dit onderzocht moet worden. Zijn hier belchinezen aan het werk geweest? Of moest het armzalige kroatie een financieel steuntje in de rug krijgen. Zie beeld bij de 1-5 dat de kroaat een knipoog gaf aan Gomis toen hij de bal zelf gaf aan hem. BAHHHHHHHHHHHH.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 december 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Niet drukmaken man! Als het al zo is, dan nog zal het niet onderzocht worden! Gaat enkel om geld en macht!
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 08 december 2011 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 00:10 schreef anti010 het volgende:
Ik zit er GVD er helemaal doorheen. Het kan dus allemaal nog erger.
Ons aller Ajax speelde gewoon redelijk, ok verdedigend nog niet maar met de middelen die we hebben gewoon redelijk. Scoren we 2 keer staat er een portugese mongolen quintet tot 2 maal toe te vlaggen voor buitenspel. En natuurlijk real straft gelijk de fouten af. Maar wat er dan gebeurd in Zagreb is tenenkrommend. ze komen nog voor met 1-0 staan te juichen of ze de cup hebben gewonnen, om er vervolgens 7 door te laten en staan te verdedigen als etalagepoppen. Dit doet me denken aan Spanje- malta een kleine 30 jaar geleden.Ik vind dat dit onderzocht moet worden. Zijn hier belchinezen aan het werk geweest? Of moest het armzalige kroatie een financieel steuntje in de rug krijgen. Zie beeld bij de 1-5 dat de kroaat een knipoog gaf aan Gomis toen hij de bal zelf gaf aan hem. BAHHHHHHHHHHHH.
ja , bij Spanje-Malta scoorde Malta er ook eerst een. De gelijkenis is ongelooflijk. Ik zag die knipoog van die laatste man trouwens ook.
Ja jongen, ik heb een beetje met jullie te doen. Ik dacht dat wij (Feyenoord) die gifbeker vorig seizoen al hadden leeggedronken, maar er zat kennelijk nog wat in voor Ajax...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door de kromme2 --
Gruber
 Gruber - donderdag 08 december 2011 - 00:48   quote  deeplink  
De manier waarop de zagreb keeper bij twee goals gewoon zn armen intrekt... Lyon een ploeg die absoluut niet draait. Als ik me niet vergis pas 1 goal had gemaakt in de cl (de uitslag wedstrijd lyon-madrid weet ik zo ff niet) scoren er plots 6 in 1 helft... Verdedigers die niet meer ingrijpen en knipoogjes geven aan Gomis. Het stinkt aan alle kanten. Alleen is er niks aan te doen want wie kan dit bewijzen. Er is een heel vuil spelletje gespeeld. Ben er ziek van!! Overduidelijl dat er iets niet klopte daar in zagreb, namelijk zeer slecht acteerwerk van de dinamo spelers. Schande voor het voetbal, maar zal wel in de doofpot belanden...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 december 2011 - 05:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 00:16 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

ja , bij Spanje-Malta scoorde Malta er ook eerst een. De gelijkenis is ongelooflijk. Ik zag die knipoog van die laatste man trouwens ook.
Ja jongen, ik heb een beetje met jullie te doen. Ik dacht dat wij (Feyenoord) die gifbeker vorig seizoen al hadden leeggedronken, maar er zat kennelijk nog wat in voor Ajax...
Ik heb de beelden van de knipoog gezien, maar volgens mij had die speler van Zagreb het tegen de scheidsrechter op de achterlijn die hem maande om de bal terug aan de Lyon-spelers te geven.
lamour
 lamour - donderdag 08 december 2011 - 07:31   quote  deeplink  
heb er nog eens over zitten nadenken waarom het zo gelopen is als dat het in elkaar is gestoken, kan maar 1 reden bedenken waarom lyon door moest gaan..............
Michel Platini
lamour
 lamour - donderdag 08 december 2011 - 07:44   quote  deeplink  
Het kon niet en toch gebeurde het onder de ogen van vele miljoenen tv kijkers
2 onterecht afgekeurde doelpunten en 7 cadeau doelpunten bij lyon, nou weet ik dat het een feestmaand is, maar deze cadeaux zittten we met zijn allen niet echt op te wachten.
Er is maar 1 reden die in mijn hoofd opkomt dat dit corrupte zooitje is opgezet om een franse ploeg door te laten gaan ten koste van ons aller Ajax.!!

......Michel Platini...
ajaxfan lol
 ajaxfan lol - donderdag 08 december 2011 - 08:24   quote  deeplink  
Straks zul je zien loten we city in el
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:24 schreef ajaxfan lol het volgende:
Straks zul je zien loten we city in el
Wel een mooie pot heb je dan!
Maar ik zou wel Twente willen loten haha
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 08 december 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Tja, wat moet ik nog zeggen...

Tijdens de wedstrijd voel je gewoon dat het de verkeerde kant op gaat..

2 goals afgekeurd..
de 0-2 vlak voor rust..

de rode kaart zagreb..
3 goals in no time lyon..
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 08 december 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 07:44 schreef lamour het volgende:

......Michel Platini...
Pssst, pas op, achter je.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 08 december 2011 - 09:51   quote  deeplink  
We kunnen achter elk struikgewas wel een vijand zien natuurlijk.

Al is het wel frapant dat een Lyon die in 5 wedstrijden slechts 1 keer het net weet te vinden, er nu 7 in legt.

Maar goed, we moeten naar onszelf kijken, want ook wij hebben enkel verloren door persoonlijke fouten. En die worden op CL niveau, en zeker tegen Madrid, afgestraft.
moa
 moa - donderdag 08 december 2011 - 09:52   quote  deeplink  
Heb na het zien van de doelpunten bij Zagreb wel met jullie te doen, de 1-7 is duidelijk een gekochte website, vooral bij de 1-4 maakt de keeper van Zagreb een erg opzichtige duikeling.
moa
 moa - donderdag 08 december 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:51 schreef Booya4Afca het volgende:
We kunnen achter elk struikgewas wel een vijand zien natuurlijk.

Al is het wel frapant dat een Lyon die in 5 wedstrijden slechts 1 keer het net weet te vinden, er nu 7 in legt.

Maar goed, we moeten naar onszelf kijken, want ook wij hebben enkel verloren door persoonlijke fouten. En die worden op CL niveau, en zeker tegen Madrid, afgestraft.
Bekijk de doelpunten even.

http://nos.nl/video/320313-samenvatting-zagreblyon.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door moa --
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Zijn ongelofelijk zwaar bestolen!
Mijn inziens pure omkoping.
Dit stinkt
bj..
 bj.. - donderdag 08 december 2011 - 10:11   quote  deeplink  
http://forum.hr/showpost.php?p=37089070&postcount=243

Foto van die Vida op het wedkantoor..!
Heico
 Heico - donderdag 08 december 2011 - 10:23   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd of er nog druk komt om dit uit te zoeken! Uefa ( en Platini ) zullen dat wel niet willen, maar als "kleine" club moet je dit toch onderzocht willen hebben..
En ik vroeg me ook af of zo'n grensrechter aangeklaagd kan worden....
Klinkt heel stom misschien, maar als een gewone werknemer 2 zulke dure blunders maakt volgen daar ook sancties op....
Dit kost Ajax 25 miljoen euro!!
Aianten
 Aianten - donderdag 08 december 2011 - 10:25   quote  deeplink  
Ik voel me vies; van alle kanten genaaid
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 08 december 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 10:23 schreef Heico het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog druk komt om dit uit te zoeken! Uefa ( en Platini ) zullen dat wel niet willen, maar als "kleine" club moet je dit toch onderzocht willen hebben..
En ik vroeg me ook af of zo'n grensrechter aangeklaagd kan worden....
Klinkt heel stom misschien, maar als een gewone werknemer 2 zulke dure blunders maakt volgen daar ook sancties op....
Dit kost Ajax 25 miljoen euro!!
Dit kost ons helemaal geen 25 miljoen. Door niet behalen van de volgende ronden lopen we zo'n 4 miljoen mis. We hebben al 21 miljoen...

Maar het wordt er allemaal niet fraaier op. Heb net de foto's gezien...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Booya4Afca --
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 08 december 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 07:31 schreef lamour het volgende:
heb er nog eens over zitten nadenken waarom het zo gelopen is als dat het in elkaar is gestoken, kan maar 1 reden bedenken waarom lyon door moest gaan..............
Michel Platini
reden 2: de scheids was een portugees.. EK2012?
Pietje_Ajax
 Pietje_Ajax - donderdag 08 december 2011 - 10:39   quote  deeplink  
Dit moet zeker onderzocht worden! Laat de KNVB maar eens zijn 'tanden' zien! Doen ze ook een keer iets nuttigs! Dreig evt. zelfs met boycot EK...
Het moet eens een keer afgelopen zijn met die OPLICHTERS en ZAKKENVULLERS van de UEFA en FIFA!
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 08 december 2011 - 10:48   quote  deeplink  
Op naar RKC-uit...
anti010
 anti010 - donderdag 08 december 2011 - 10:57   quote  deeplink  
Ik heb er nu een nachtje over kunnen "slapen". Maar nu komen de verhalen pas echt los. Het is zwaar kut, en wat voor reactie gaat dit hebben op onze jongens tegen het altijd lastige RKC. Met alweer een topper als scheidsrechter Wegereef.
Sowieso moet die grensrechter verbannen worden, en waarom komen ze niet voor de camera om hun blunders toe te lichten.
AJAX-RM
 AJAX-RM - donderdag 08 december 2011 - 11:00   quote  deeplink  
Dit moet zeker onderzocht worden, maar dit gaat toch niet gebeuren... Heb nog nooit zoiets zuurs mee gemaakt..

Op dit moment kunnen we helaas maar een ding, vooruit kijken...

Na 5 verliespunten van Az op 5 dagen tijd begin ik langzaam weer wat meer vertrouwen te krijgen in een goede afloop van de eredivisie. Ik hoop dat we na de winterstop weer kunnen vlammen zoals we dat de afgelopen jaren ook hebben gedaan. Als we een fitte selectie hebben na de winterstop (en kunnen houden!!) dan wil ik nog wel eens zien waar toe dit team in staat is. Maar eerst maar eens zondag zien te winnen in Waalwijk..
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 08 december 2011 - 11:02   quote  deeplink  

Hier loopt de knipogende verdediger naar buiten bij een gokkantoor.

dit krijgt nog een staartje heren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door AFCA MARCO --
bollebeer
 bollebeer - donderdag 08 december 2011 - 11:29   quote  deeplink  
hand in eigen boezem steken,ajax komt gewoon tekort,hebben ook nog een trainer die ze niet beter maakt.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 08 december 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 11:29 schreef bollebeer het volgende:
hand in eigen boezem steken,ajax komt gewoon tekort,hebben ook nog een trainer die ze niet beter maakt.
Sorry maar jouw kan ik niet serieus nemen als je zulke uitspraken doet!
Brandje
 Brandje - donderdag 08 december 2011 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 11:02 schreef AFCA MARCO het volgende:

Hier loopt de knipogende verdediger naar buiten bij een gokkantoor.

dit krijgt nog een staartje heren
Tsja we pijnigen ons zelf alleen maar meer. Dit komt nog nooit uit. Helaas maar waar!!!
Grasmaaier
 Grasmaaier - donderdag 08 december 2011 - 11:37   quote  deeplink  
Er wordt een onderzoek ingesteld want er is naast die foto van Vida tegenover Gomis , ook een foto gemaakt van Vida die een gokkantoor binnenstapt EN een betaalafschrift van Lyon richting Zagreb. (bedrag: 2,1 miljoen)
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 08 december 2011 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 11:37 schreef Grasmaaier het volgende:
Er wordt een onderzoek ingesteld want er is naast die foto van Vida tegenover Gomis , ook een foto gemaakt van Vida die een gokkantoor binnenstapt EN een betaalafschrift van Lyon richting Zagreb. (bedrag: 2,1 miljoen)
Op de brandstapel met zulke heren!
AJAX-RM
 AJAX-RM - donderdag 08 december 2011 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 11:37 schreef Grasmaaier het volgende:
Heb je een bron voor dat betaalafschrift? Deze heb ik nog niet eerder gehoord namelijk...
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 08 december 2011 - 11:45   quote  deeplink  
Ik als Feyenoorder vind het schandalig zoals het gisteren is gegaan. Ik hoop echt dat alles goed wordt uitgezocht. Sterkte.
nora
 nora - donderdag 08 december 2011 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 05:20 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb de beelden van de knipoog gezien, maar volgens mij had die speler van Zagreb het tegen de scheidsrechter op de achterlijn die hem maande om de bal terug aan de Lyon-spelers te geven.
Kom op man elke normaal denkend persoon zag dat hij met een lach en een knipoog aan de Lyon speler de bal gaf,ik heb nog nooit van mijn leven die etalagepoppen naast het doel hun mond zien bewegen en nu ook niet,geloof me we zijn letterlijk genaaid door die oostblokkers.
nora
 nora - donderdag 08 december 2011 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 10:33 schreef Grasmaaier het volgende:

[..]

reden 2: de scheids was een portugees.. EK2012?
En Madrid spreekt spaans en kunnen portugees verstaan en Morinho is een Portugees enz enz en Platini is Frans en Lyon is Frans enz enz we zijn beslist genaaid.
adriu
 adriu - donderdag 08 december 2011 - 11:50   quote  deeplink  
wat zitten we te kletsen? iedereen wis toch dat dit ging gebeuren!
nora
 nora - donderdag 08 december 2011 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 11:29 schreef bollebeer het volgende:
Lul op man 2 afgekeurde doelpunten ,en een 7 klapper voor nummer 13 van frankrijk hier kan je als Ajax zelfs niks aan doen.
Astrid
 Astrid - donderdag 08 december 2011 - 12:41   quote  deeplink  
Gelukkig komt er een onderzoek! Deze wedstrijd wordt ongeldig verklaard. Duidelijk omkoping geweest PUNT!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 08 december 2011 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 12:41 schreef Astrid het volgende:
Gelukkig komt er een onderzoek! Deze wedstrijd wordt ongeldig verklaard. Duidelijk omkoping geweest PUNT!
En de uitkomst van het onderzoek zal vast pas over 2 jaar zijn.
Astrid
 Astrid - donderdag 08 december 2011 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 11:45 schreef henkie1969 het volgende:
Ik als Feyenoorder vind het schandalig zoals het gisteren is gegaan. Ik hoop echt dat alles goed wordt uitgezocht. Sterkte.
Hallo Henkie, ik vind het heel solidaire van jou dat jij ondanks jij een Feyenoorder bent, met Ajax mee leeft. Dit hebben wij wel even nodig. Dank je!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 december 2011 - 12:46   quote  deeplink  
De Franse toezichthouder van goksites (ARJEL) heeft een onderzoek aangekondigd naar de uitslag van de wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. Dat meldt het persbureau AFP donderdag.

Olympique Lyon won het duel in Kroatië met 7-1 en plaatste zich op basis van doelsaldo voor de volgende ronde van de Champions League. De Fransen bleven Ajax, dat met 3-0 van Real Madrid verloor, net voor.

'We zijn op dit moment zaken aan het controleren', aldus een woordvoerder van ARJEL.

Uitkomst vanmiddag
Het is maar de vraag of het Franse onderzoek iets op gaat leveren. Alleen het gokgedrag in Frankrijk wordt onderzocht. Maar als Lyon een geldbedrag aan Dinamo heeft geboden voor een opzettelijke nederlaag met ruime cijfers, blijkt dat natuurlijk niet uit het gokgedrag van burgers. ARJEL verwacht vanmiddag al de uitkomst van het onderzoek te presenteren.

bron : ad.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Jaccio --
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 12:52   quote  deeplink  
Laat het joh, als het zo moet.

Je moet als club dan niet eens meer in de Champions League willen spelen...
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Droom verder het is de UEFA niet de hogeraad
ballutju
 ballutju - donderdag 08 december 2011 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 11:45 schreef henkie1969 het volgende:
Halloooooheeee, weet je soms niet meer dat jullie "supporters" vorig jaar nog stonden te juigen als Twente een doelpunt in jullie huis maakten ??? Dit is de tweede keer dat Ajax op ongelofelijk onsportieve manier genaaid wordt !!!!
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 13:09 schreef ballutju het volgende:

[..]

Halloooooheeee, weet je soms niet meer dat jullie "supporters" vorig jaar nog stonden te juigen als Twente een doelpunt in jullie huis maakten ??? Dit is de tweede keer dat Ajax op ongelofelijk onsportieve manier genaaid wordt !!!!
Niet alles over 1 kam scheren
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 13:14   quote  deeplink  
Ik vind dat Cruijff zich hierin moet mengen richting UEFA
Die heeft invloed of persoonlijkheid
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 13:14 schreef Bw afca het volgende:
Ik vind dat Cruijff zich hierin moet mengen richting UEFA
Die heeft invloed of persoonlijkheid
Cruijf is al genoeg ik het nieuws, laat die maar even in de luwte.

Die wedstrijd `krijgen´ we toch niet meer, we zijn uitgeschakeld. Punt!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 08 december 2011 - 13:18   quote  deeplink  
We zijn genaaid!!! en weet je wat het ergste is.....???

HET WAS NIET EENS LEKKER!

money, money, money (makes the world go round)
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 13:19   quote  deeplink  
Het is tijd voor een voetbalrevolutie gezonde clubs in de cl!
ballutju
 ballutju - donderdag 08 december 2011 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 13:12 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Niet alles over 1 kam scheren
Niet alles over één kam scheren ? Ik ben geen fan van een club.....hou gewoon van voetbal maar Ajax wordt twee maal door antivoetbal bestolen waarvan één maal zelfs van de landstitel. Ploegen die aan dit soort fratsenmakerij doen verdienen geen ekele sympathie !!
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 08 december 2011 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 12:43 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En de uitkomst van het onderzoek zal vast pas over 2 jaar zijn.
Volgens mij krijgen ze vandaag resultaat over of er wel of geen abnormale bedragen op de wedstrijd zijn gezet. Het betreft wel onderzoek naar gokpraktijken en niet naar de vraag of Lyon vanwege sportieve redenen Zagreb en/of de Portugese scheidsrechters heeft omgekocht. Dat is toch een compleet ander onderzoek en daar heb je ander soort bewijs voor nodig. Je kan niet zomaar een club verwijten dat er in het gokcircuit significant hoger is ingezet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Dit zaakje stinkt aan alle kanten.

0.0082418