|
|
xXxAFCAxXx
|
|
|
Hoor net op de radio dat er een onderzoek wordt ingesteld. Mooizo, laat die naaiers maar lekker genaaid worden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 13:09 schreef ballutju het volgende:[..] Halloooooheeee, weet je soms niet meer dat jullie "supporters" vorig jaar nog stonden te juigen als Twente een doelpunt in jullie huis maakten ??? Dit is de tweede keer dat Ajax op ongelofelijk onsportieve manier genaaid wordt !!!! Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen aan de ene kant supporters van Feyenoord die juichen omdat zij Ajax geen kampioenschap gunnen, (Geldt voor de meeste Ajax supporters andersom ook)
En aan de andere kant professionals die worden betaald om hun stinkende best te doen maar in plaats daarvan gewoon een wedstrijd weg geven om er financieel beter van te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door moa -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 13:56 schreef xXxAFCAxXx het volgende:Hoor net op de radio dat er een onderzoek wordt ingesteld. Mooizo, laat die naaiers maar lekker genaaid worden. Jammer dat het een Frans onderzoek is :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:In navolging van de Franse gokautoriteit gaan ook de collega's in België onderzoek doen naar de uitslag van de wedstrijd in de Champions League tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon. Het duel eindigde in 7-1 waardoor de Franse club doorging naar de volgende fase van het belangrijkste Europese toernooi. 'We zetten vraagtekens bij bepaalde handelingen. Maar in deze fase hebben wij nog geen aanwijzingen dat er iets abnormaals is gebeurd', aldus voorzitter Etienne Marique van de Belgische toezichthouder van kansspelen. (ANP) |
|
|
|
|
EUMD
|
|
|
Overal waar grote sommen geld in omgaan is er, helaas, onethisch gedrag. In de vorm van corruptie, misleiding of wat dan ook. Jammer genoeg is Ajax er dit keer de dupe van... Vermoedelijk. Grote bedrijven zoals Shell hebben jarenlang in de VS al hun afval in zee gedumpt omdat de kosten van de boetes die ze daarvoor kregen minder waren dan de kosten om het afval op een fatsoenlijke manier te verwerken. Farmaceutische bedrijven die nieuwe kwalen verzinnen, om er vervolgens een passend medicijn bij te produceren, of medicijnen fabriceren die de kwaal wel onderdrukken, maar niet genezen zodat je ze moet blijven slikken. Grote kledingmerken zoals Nike, Adidas etc. etc. die hun kleding onder zeer slechte omstandigheden laten produceren, omdat het eindresultaat dan enkele Euro's goedkoper is qua productie. Dit is gewoon hoe het grote geld werkt! En de gokindustrie is nu eenmaal ook zo'n gigantisch geheel, en dus is omkoping aan de orde van de dag. Sommige competities zijn er wat gevoeliger voor dan anderen, maar het gebeurd. Dus ook in de Champions League! Dit proces gaat zo gestructureerd, dat het zo goed als onmogelijk zal zijn om (nu) met bewijzen te komen. Dit onderzoek zal dan ook waarschijnlijk niets opleveren. Het eerste wat in dit soort criminaliteit wordt gedaan is namelijk zorgen dat als er een onderzoek komt, er nooit iets naar boven komt. Als er bijvoorbeeld 3 spelers van Zagreb zijn omgekocht, dan wordt er contant betaald. Klaar. Nooit iemand die erachter komt. Simple as that. Misschien dat over een jaar of 5 of 10 het hele verhaal nog een keer naar buiten komt omdat een speler of bestuurder (mochten die op de hoogte zijn) zijn mond voorbij praat, maar anders is het een nutteloze missie. Hoe erg dit ook is! Moeten we het dan zomaar over ons heen laten komen? Nee. Door een onderzoek te starten en het weer onder de aandacht te brengen zullen de belchinezen zich misschien weer even gedeisd houden of als we echt geluk hebben hun aandacht weer even verplaatsen naar de minder bekende competities. Maar trust me, dit onderzoek kunnen we NU als Ajax zijnde he-le-maal niks mee, en dat is heel erg zuur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door EUMD -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 05:20 schreef PSVMocro het volgende:[..] Ik heb de beelden van de knipoog gezien, maar volgens mij had die speler van Zagreb het tegen de scheidsrechter op de achterlijn die hem maande om de bal terug aan de Lyon-spelers te geven. Lijkt me niet Mocro...
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Is niet op de foto te zien. Je moet de beelden van de samenvatting erbij pakken.
UEFA: Geen onderzoek naar Zagreb - Lyon
De UEFA ziet geen aanleiding om een onderzoek in te stellen naar de wedstrijd tussen Dinamo Zagreb en Olympique Lyon (1-7). Door de monsterzege is Ajax op doelsaldo uitgeschakeld in de Champions League. De KNVB heeft vandaag contact gehad met de UEFA. 'De UEFA heeft laten weten dat er vooralsnog geen signalen zijn dat het resultaat onreglementair is beïnvloed. De UEFA start dan ook geen onderzoek naar de wedstrijd', zo meldt de Nederlandse bond aan AT5.
De Franse en ook de Belgische gokwaakhond hebben vandaag wel een officieel onderzoek ingelast naar gokgedrag bij de wedstrijd in Kroatië. Lyon reageert daar op de clubwebsite als volgt op: 'De club betreurt het feit dat het resultaat tegen Zagreb niet wordt gezien als een ongelofelijke prestatie.'
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Lijkt of hij ook nog ze duim opsteekt. |
|
|
|
|
ballutju
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:10 schreef moa het volgende:[..] Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen aan de ene kant supporters van Feyenoord die juichen omdat zij Ajax geen kampioenschap gunnen, (Geldt voor de meeste Ajax supporters andersom ook) En aan de andere kant professionals die worden betaald om hun stinkende best te doen maar in plaats daarvan gewoon een wedstrijd weg geven om er financieel beter van te worden. Als ik ajax-fan zou zijn dan zou ik inderdaad geen enkele andere club een kampioenschap gunnen. De manier van spelen gisteravond heeft echter exact de zelfde strekking als Feyenoord vorig jaar. Als Ajax dat zou doen dan was het gelijk over met de liefde. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 13:09 schreef ballutju het volgende:[..] Halloooooheeee, weet je soms niet meer dat jullie "supporters" vorig jaar nog stonden te juigen als Twente een doelpunt in jullie huis maakten ??? Dit is de tweede keer dat Ajax op ongelofelijk onsportieve manier genaaid wordt !!!! Ik heb toen niet staan juichen, sterker nog, ik heb jullie gefeliciteerd. Er bestaan nog Feyenoorders die gewoon van het spelletje houden zonder al te fanatiek te zijn naar andere clubs toe. ajax kan niet zonder Feyenoord en andersom ook niet. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: http://nos.nl/video/320313-samenvatting-zagreblyon.html
Heb het even voor je opgezocht. Vanaf 2:55. Je ziet de 5de man zijn richting oplopen om hem te waarschuwen dat hij de bal moet teruggeven zodat ze kunnen aftrappen.
Ik vind dit dus geen indicatie van omkoping...het apathisch keepen en verdedigen wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 12:41 schreef Astrid het volgende:Gelukkig komt er een onderzoek! Deze wedstrijd wordt ongeldig verklaard. Duidelijk omkoping geweest PUNT! Nee hoor, gebeurt helemaal niks. We liggen er uit. Traantjes gelaten, uithuilen en op naar RKC. Het is niet anders.
Nu maar hopen dat we United treffen, en dan doen we stiekem de CD met de CL-Hymne in de stereo in de Arena en dan is het net of we in de volgende ronde CL zitten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:36 schreef ballutju het volgende:[..] Als ik ajax-fan zou zijn dan zou ik inderdaad geen enkele andere club een kampioenschap gunnen. De manier van spelen gisteravond heeft echter exact de zelfde strekking als Feyenoord vorig jaar. Als Ajax dat zou doen dan was het gelijk over met de liefde. Vergeet niet dat Feyenoord in meerdere wedstrijden niet bepaald goed uit de verf komt, dit seizoen uit bij Groningen 6-0, NEC thuis 0-1, Ado thuis 0-3, waren allemaal schandalig slechte wedstrijden.
Volgens jou is dat ook om Ajax te narren?
Ik geloof absoluut niet dat de spelers van Feyenoord ooit een wedstrijd zullen weggeven, dat er bepaalde supporters zijn die liever Feyenoord zien verliezen dan Ajax winnen is jammer maar een heel ander verhaal.
EDIT: Overigens heeft Feyenoord vorig seizoen prima zijn plicht gedaan door in de 1 na laatste ronde van de competitie PSV uit te schakelen voor het kampioenschap.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door moa -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Je hebt gelijk. Ik zie het nu ook. Zo'n onderzoek zal niets uitmaken. Ajax ligt eruit en dat blijft zo. Ik heb steeds het gevoel gehad bij wedstrijden van Zagreb tegen Ajax, dat spelers van Zagreb die coach helemaal niet zagen zitten. Het kan goed zijn dat de spelers nu iets hadden van, laat maar gaan...om de coach te laten stikken. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
@moa
Ga nu maar terug naar je eigen forum
Nu weer over Ajax graag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Bw afca -- |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:56 schreef alibabba het volgende:[..] Je hebt gelijk. Ik zie het nu ook. Zo'n onderzoek zal niets uitmaken. Ajax ligt eruit en dat blijft zo. Ik heb steeds het gevoel gehad bij wedstrijden van Zagreb tegen Ajax, dat spelers van Zagreb die coach helemaal niet zagen zitten. Het kan goed zijn dat de spelers nu iets hadden van, laat maar gaan...om de coach te laten stikken. Blijft een feit dat die verdediger bij een gokkantoor gezien is een paar dagen voor de wedstrijd. Als speler mag je niet op je iegn wedstrijd gokken lijkt me |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Nee ik blijf hier nog ff lekker, ik vind de ontwikkelingen rondom deze wedstrijd en de onderzoeken naar eventuele omkoping wel interessant. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:57 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Blijft een feit dat die verdediger bij een gokkantoor gezien is een paar dagen voor de wedstrijd. Als speler mag je niet op je iegn wedstrijd gokken lijkt me Doe normaal die foto was uit 2008 (te lezen op telegraaf en ad.n+) |
|
|
|
|
AFCA MARCO
|
|
|
quote: Nee die was niet uit 2008 kerel! Die kerel die het heeft gepost was lid van dat forum sinds 2008! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:57 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Blijft een feit dat die verdediger bij een gokkantoor gezien is een paar dagen voor de wedstrijd. Als speler mag je niet op je iegn wedstrijd gokken lijkt me Dan nog! Dan word Zagreb gestraft of die speler maar Lyon niet! We lullen allemaal wel over wat er in kroatie is gebeurd maar de aanleiding daarvan is toch echt de grens bij onze wedstrijd geweest. Had die gek normaal zijn werk gedaan dan ga je de rust in met 1-1 of 2-2 en was het klaar geweest want madrid vond het allang best. Maar het stond 0-2 en dat gaf Lyon weer hoop en wie weet hebben de de spelers van Zagreb wat toe geschoven. Maar de oorzaak van alles is de grens bij Ajax-Madrid!!! |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:00 schreef AFCA MARCO het volgende:[..] Nee die was niet uit 2008 kerel! Die kerel die het heeft gepost was lid van dat forum sinds 2008! Ja wel kerel lees dan die foto stond in 2008 al op internet,,
Beetje opvallend dat die gozer in zijn shirt met korte mouwen loopt terwijl het -10° is daarzo |
|
|
|
|
ballutju
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:37 schreef henkie1969 het volgende:[..] Ik heb toen niet staan juichen, sterker nog, ik heb jullie gefeliciteerd. Er bestaan nog Feyenoorders die gewoon van het spelletje houden zonder al te fanatiek te zijn naar andere clubs toe. ajax kan niet zonder Feyenoord en andersom ook niet. Kijk DIT doet me deugt, echt waar !! Het is idd vaak een kleine club mensen die het voor hun vereniging verpesten en we hebben meer mannen/vrouwen als Henkie nodig in de stadions. Liefde voor je club is nooit belangrijker dan de liefde voor het spel. |
|
|
|
|
ballutju
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:50 schreef moa het volgende:[..] Vergeet niet dat Feyenoord in meerdere wedstrijden niet bepaald goed uit de verf komt, dit seizoen uit bij Groningen 6-0, NEC thuis 0-1, Ado thuis 0-3, waren allemaal schandalig slechte wedstrijden. Volgens jou is dat ook om Ajax te narren? Ik geloof absoluut niet dat de spelers van Feyenoord ooit een wedstrijd zullen weggeven, dat er bepaalde supporters zijn die liever Feyenoord zien verliezen dan Ajax winnen is jammer maar een heel ander verhaal. EDIT: Overigens heeft Feyenoord vorig seizoen prima zijn plicht gedaan door in de 1 na laatste ronde van de competitie PSV uit te schakelen voor het kampioenschap. Als een club niet uit de verf komt is dat uiteraard niet om Ajax te narren, wat is dat nou weer voor flauwe opmerking. Alsof Ajax zo lekker uit de verf komt de laatste tijd. De stand in de competitie is er op dit moment voor anti-voetbal trouwens ook niet naar. Ik zou je graag de wedstrijd nog eens laten zien als dit mogelijk is (wie?) en dan zul je ook tot de conclusie komen dat het in die wedstrijd maar om één ding te doen was en dat was om Ajax de titel af te pakken. PSV uitschakelen of welk andere club dan ook is een goeie zaak er werd tenminste wel gevoetbald !! |
|
|
|
|
Galactico
|
|
|
We kunnen allemaal wel zeggen,het stinkt aan alle kanten,maar als Ajax gewoon had gescoord in Lyon,dan was er helemaal niks aan de hand geweest. Dan waren wij niet afhankelijk van die wedstrijd daar in Zagreb!! Maar opvallend is die 1-7 wel uiteraard!! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: dat is hem echt, of niet ? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 14:37 schreef henkie1969 het volgende:[..] Ik heb toen niet staan juichen, sterker nog, ik heb jullie gefeliciteerd. Er bestaan nog Feyenoorders die gewoon van het spelletje houden zonder al te fanatiek te zijn naar andere clubs toe. ajax kan niet zonder Feyenoord en andersom ook niet. heel goed zo denk ik er ook over,ik heb meer sympatie voor Feyenoord dan voor Psv,we moeten allemaal met wat meer respect met elkaar omgaan gaat tegenwoordig nergens over vooral ook op internet,waarom mensen haatte omdat ze toevallig met een andere club zijn opgegroeit,gaat echt nergens over... Maar of Ajax niet zonder Feyenoord kan hmmm dat weet ik nog net zo niet ;-))) |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Wat een ONRECHT!!!
Kan iemand me vertellen of er al een onderzoek word gestart dit mag Ajax niet zomaar laten lopen,De Eufa schuijft altijd alles onder de tafel nietzoals de Fifa,Maar wat er gister is gebeurd dat kan absoluut niet !!!
Lyon in 7 minuten 4 doelpunten,ZagkutGreb die liepen erbij alsof ze aan het snelwandelen waren,verdediging liet ze lopen keeper deed helemaal niets.en zo ging het maar door!!! bij 1 van die doelpunten gaf een speler van zagkutGreb zelfs de bal aan Gomis met een duim en een knipoog zo van wij helpen jullie wel...er waren genoeg dingen in die wedstrijden dat we kunnen spreken van omkoping.,wat is er in de rust bivb gebeurd??is er geld geboden? dat moet allemaal onderzocht worden
Wat Ajax is misgelopen aan inkomsten is veel,dus alle reden om een onderzoek te starten!!!
En de grens ? ongelofelijk wij in het stadion zagen vooral bij het eerste doelpunt zo ongelofelijk duidelijk dat het geen buitenspel was en de 2de was het ook heel goed te zien!!!
Pure onrecht!!!!
ik wil dat niemand ons ooit nog Lucky Ajax noemt ;-) |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: klinkt logisch maar niet echt strijdvaardig,er zijn gewoon duidelijk zaken 4 doelpunten in 7 minuten omdat de kroaten langzaam liepen lyon in hun verdediging niet aanpakte en een Kroaat bij een doelpunt de bal gaf aan Gomis met een knipoog van scoren jullie er maar op los
genoeg zaken om het gemiste geld te verhalen!
dit is gewoon Onrecht, |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Alsof we niets beters te doen hebben dan ons richten op iets wat nooit bewezen gaat worden.
Dit is natuurlijk kat in het bakkie voor Ajax, aangezien wij nu niet meer met Cruijff bezig zijn maar met Zagreb....
Laten we ons aub bezig houden met zaken die we wel kunnen winnen... RKC-uit en zorgen dat Cruijff de touwtjes in handen krijgt en alle klootviolen oprotten. |
|
|
|
|
joeri
|
|
|
Tja, als Rotterdammer gun ik jullie niet zoveel. Andersom ook niet. Ik heb het nu echter met jullie te doen, echt waar !!! Volkomen onterecht. Hopelijk gaan jullie het toch weer goed doen. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:42 schreef Booya4Afca het volgende:Alsof we niets beters te doen hebben dan ons richten op iets wat nooit bewezen gaat worden. Dit is natuurlijk kat in het bakkie voor Ajax, aangezien wij nu niet meer met Cruijff bezig zijn maar met Zagreb.... Laten we ons aub bezig houden met zaken die we wel kunnen winnen... RKC-uit en zorgen dat Cruijff de touwtjes in handen krijgt en alle klootviolen oprotten. we hebben genoeg beters te doen,maarjah dit is een uitlaat klep ik was gister bij de wedstrijd en goed dat we hier onze EI kwijt kunnen want wat een onrecht!!!en over wedstrijd RKC daar hebben we het over in andere topics,deze topic gaat over de Onrecht die gister is gebeurd
En Cruijff moet de touwen in Handen krijgen!!! Ten Have en de zijne liepen uit de rechtbank en hoopte op een goede afloop??????????// heel Ajax schreeuw om Cruijff heel Ajax en de supporters hopen op voortzetting van Cruijff zijn visie!!! daar hopen wij op!!!! Ten Have zei dan eigelijk ik hoop op eigengewin en dat Ajax kapot word gemaakt...Wij supporters kunnen er wel wat aan doen als Cruijff verliest maar dan moeten we wel met ze alle afspreken dat de Arene leeg blijft bij elke wedstrijd tot Cruijff weer terug komt,meer kunnen we niet doen |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:52 schreef joeri het volgende:Tja, als Rotterdammer gun ik jullie niet zoveel. Andersom ook niet. Ik heb het nu echter met jullie te doen, echt waar !!! Volkomen onterecht. Hopelijk gaan jullie het toch weer goed doen. dat is goed om te horen,en gelukkig zijn er ook normale supporters.wij Ajacieden willen ook dat de klassieker is tegen de nummer 3.dan vorig jaar onderaan..en in europa hoop ik altijd dat een nederlandse club het goed doet,vooral voor de punten voor Nederland zodat we meer clubs in Europa hebben.. En toen Feyenoord de Uefa cup won,dat vond ik iniedergeval top voor Nederland!!!was een ramp geweest als die duitsers in de Kuip hadden gewonnen...Het gaat immers om Nederland!!in de competitie is het voor mij en vele gezonde rivaliteit,maar in europa moeten we altijd hopen dat een nederlandse club zo ver mogelijk komt |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Dit bankafschrift van Lyon circuleert op het internet! Overboeking van £2,100,000 naar Zagreb.
http://yfrog.com/khcakyej
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Ztjes -- |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
kan niet geloven dat dit echt is..Want zou Lyon echt zo dom zijn om het op deze manier te doen,dat het heel makkelijk te vinden is Bij die Kroaten kun je het ook gewoon Cash doen in die landen doen ze dat zovaak,,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote: Nieuw op het internet? |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
Alleen de 5 mist in het accountnummer :) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote: Dat je daar nog serieus naar gaat kijken haha wel scherp, maar dan moet je wel heel weinig te doen hebben wil je zoiets gaan zitten maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:25 schreef Amstedam het volgende:[ afbeelding ] kan niet geloven dat dit echt is..Want zou Lyon echt zo dom zijn om het op deze manier te doen,dat het heel makkelijk te vinden is Bij die Kroaten kun je het ook gewoon Cash doen in die landen doen ze dat zovaak,,, Idd, gewoon een sporttas met zwart geld. Hoe moet je die 2,1 miljoen anders afboeken als het gericht is naar een andere voetbalclub? Dat gaat niet zo opzichtig. Ik denk overigens dat de kans bijzonder klein is dat Lyon hier achter zit. Als er sprake is van omkoping, dan zal het eerder de onderwereld zijn die spelers van Zagreb hebben benaderd. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Dat afschrift is 100% vals. Heb het in Photoshop nagekeken (dat is mijn werk) en dit is absoluut niet echt. |
|
|
|
|
Bw afca
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:37 schreef Rogier het volgende:Dat afschrift is 100% vals. Heb het in Photoshop nagekeken (dat is mijn werk) en dit is absoluut niet echt. Uiteraard een grappenmaker geweest. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:37 schreef Rogier het volgende:Dat afschrift is 100% vals. Heb het in Photoshop nagekeken (dat is mijn werk) en dit is absoluut niet echt. Wat een moeite jongens, geloof je dat als het al zo zou zijn het biljet zou uitlekken, en dat het per cheque gedaan zou zijn.. Is het niet eens waard om over de praten |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Precies alleen de gedachte erachter is niet nep,want Zagreb heeft geld gekregen dat kan niet anders!Hopelijk weet de onslagen trainer meer !!! maar die heeft denk ik ook zwijgeld gekregen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:37 schreef Rogier het volgende:Dat afschrift is 100% vals. Heb het in Photoshop nagekeken (dat is mijn werk) en dit is absoluut niet echt. Daar heb je geen photoshop voor nodig hoor...
Alleen al het feit dat het bedrag in Ponden overgemaakt zou zijn... |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:42 schreef Amstedam het volgende:Precies alleen de gedachte erachter is niet nep,want Zagreb heeft geld gekregen dat kan niet anders!Hopelijk weet de onslagen trainer meer !!! maar die heeft denk ik ook zwijgeld gekregen Ga nu maar verder in je dan brown of tom clancy boek.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:40 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Wat een moeite jongens, geloof je dat als het al zo zou zijn het biljet zou uitlekken, en dat het per cheque gedaan zou zijn.. Is het niet eens waard om over de praten Moeite ?? Welke moeite ? Het is mijn fuckin werk, heb photoshop etc altijd open en ik denk dat ik er 4 seconden over deed om de 'aanpassingen' te zien. Ponden , dollars...het kan allemaal. Ze kunnen zelfs in wiet of coke of zilver / goud betalen...commodities. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Ik kon zonder het openen van photoshop al zien dat het nep was heb ik geen studie / programma voor nodig |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 16:47 schreef Johnqqqq het volgende:Ik kon zonder het openen van photoshop al zien dat het nep was heb ik geen studie / programma voor nodig dan ben jij slimmer dan ons???
deze topic gaat tog over wat er gister is gebeurd waarom zeg jij steeds dat we geen moeite moeten doen alsof dit onze enige bezigheid is haha
laat ons onze ei kwijt kunnen over deze onrecht zaak als het niet zo veel moeite is voor je dan he?? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Deze foto zegt ook alles,er is in de rust wat gebeurd lijkt het wel,dit ruikt naar omkoping,waarom bij een tegendoelpunt geef je de bal aan de tegenstander met een knipoog??? |
|
|
|