|
|
ballutju
|
|
|
quote: Nou dan heb je genoten van eerlijk voetbal en eet je met z'n allen een gehaktbal in de kantine, geef je de scheids een schouderklop en duw je met je kluppie de bus van de tegenstander aan. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
2x geen buitenspel ! en 1-7 tuurlijk!! dit zaakje stinkt zeker !!! stelletje bloedhonden zijn het!!! hoor je in de interviews mensen zeggen als ajax hun werk had gedaan waren ze door geweest !! dat maakt me nog pissiger!! hier valt niet tegen te voetballen !! WAT EEN DRAMA! |
|
|
|
|
kezza32
|
|
|
Kunnen ze gelijk een onderzoek doen naar Real Madrid voor hun gaat het nergens meer om en stellen dan maar c-garnituur op. Kom op niet zo zeiken that's life. Calimero gedrag. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 10:10 schreef kezza32 het volgende:Kunnen ze gelijk een onderzoek doen naar Real Madrid voor hun gaat het nergens meer om en stellen dan maar c-garnituur op. Kom op niet zo zeiken that's life. Calimero gedrag. +1
Ik denk inderdaad dat dat bijna hetzelfde is. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 20:59 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Goed om te lezen. Feijenoord en AJAX hebben nederland qua voetballand op kaart gezet! jullie de eerste EC 1 van Nederland en daarna wij. 3x op rij! en wij de laatste met europa cup ;) ... maar even serieus , ik kan als Feyenoorder echt wel genieten van het (soms) mooie voetbal van Ajax, alleen denk ik oprecht dat er ook bij jullie spelers rondlopen die eigenlijk niet bij Ajax horen, net als er spelers bij ons rondlopen die het Feyenoord shirt niet aan mogen. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: die tijd komt vanzelf weer, de meeste zijn het gezeik gewoon zat en willen gewoon weer als supporters van hun eigen club iedere wedstrijd bezoeken. ook bij ajax. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 23:36 schreef ballutju het volgende:[..] Klopt een lompe reactie. Feyenoord heeft vorig seizoen exact dat gedaan wat gisteren ook is gebeurd en ik baal daar van. Niet specifiek voor Ajax maar het is absolute verloedering van de sport. Wij als betalend publiek hebben het recht om een eerlijke pot voetbal te zien en bovendien, elke zichzelf respecterende club wil gewoon niet verliezen punt !! Zou je misschien nog zo vriendelijk willen zijn om het topic goed door te lezen Guyt ? Dan zal je tegenkomen dat ik de beste man terecht de hemel in prijs. natuurlijk klopt het dat niemand wil dat zijn of haar club verliest. en het klopt dat er een verloedering van sport bezig is. maar dat heeft weinig met omkoping of scheidsrechters te maken. het heeft te maken met het feit dat in Engeland en Spanje belachelijke salarissen worden betaald en dat Nederland hier nooit meer aan kan tippen. De schulden worden in het buitenland alleen maar meer, en hier mag niets meer (terecht). Maar als je dan leest dan Vitesse 139% van zijn inkomsten betaald aan salarissen dan is de verloedering in Nederland ook toegeslagen. |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 11:21 schreef henkie1969 het volgende:[..] natuurlijk klopt het dat niemand wil dat zijn of haar club verliest. en het klopt dat er een verloedering van sport bezig is. maar dat heeft weinig met omkoping of scheidsrechters te maken. het heeft te maken met het feit dat in Engeland en Spanje belachelijke salarissen worden betaald en dat Nederland hier nooit meer aan kan tippen. De schulden worden in het buitenland alleen maar meer, en hier mag niets meer (terecht). Maar als je dan leest dan Vitesse 139% van zijn inkomsten betaald aan salarissen dan is de verloedering in Nederland ook toegeslagen. Helemaal mee eens. Koop je dure kaartjes, kijk je uit naar Real (en uiteraard kom ik dan misschien wel eens een keer niet voor ajax, maar voor Ronaldo & co), komt er een B-garnituur.. ook aardig, maar eerlijk gezegd voelde ik me daar niet zo lekker bij. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 10:10 schreef kezza32 het volgende:Kunnen ze gelijk een onderzoek doen naar Real Madrid voor hun gaat het nergens meer om en stellen dan maar c-garnituur op. Kom op niet zo zeiken that's life. Calimero gedrag. ook onderzoek naar de schuld van Real.... en dan zullen we Real B en C ook maar vergelijken met AJAX B(=jong AJAX) en C(=AJAX A1)....
Schei toch uit man, alle verhoudingen zijn toch zoek en gaan volledig mank! |
|
|
|
|
het wonder van ..
|
|
|
maar ja, geef Real en Zagreb eens ongelijk. Real.. Barca staat morgen te wachten, zijn geplaatst, dus tja, dit wordt (en misschien wel terecht) gezien als tussendoortje Zagreb .. niets meer op het spel, niets meer te halen, dan vlak voor rust rood. zou jij dan nog het vuur uit je sloffen lopen?
Gekocht? geloof er niets van. Geen inzet.. ja. Maar ik denk dat de inzet vergelijkbaar was met PSV-Feyenoord vorig jaar, toen het al 5-0 stond, ga je dan nog voetballen? nee toch? Instelling is er niet meer, intereseert je geen .... of het nou 6-0 wordt of 10 op dat moment. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:18 schreef ballutju het volgende:[..] Als een club niet uit de verf komt is dat uiteraard niet om Ajax te narren, wat is dat nou weer voor flauwe opmerking. Alsof Ajax zo lekker uit de verf komt de laatste tijd. De stand in de competitie is er op dit moment voor anti-voetbal trouwens ook niet naar. Ik zou je graag de wedstrijd nog eens laten zien als dit mogelijk is (wie?) en dan zul je ook tot de conclusie komen dat het in die wedstrijd maar om één ding te doen was en dat was om Ajax de titel af te pakken. PSV uitschakelen of welk andere club dan ook is een goeie zaak er werd tenminste wel gevoetbald !! Welke wedstrijd bedoel je dan?
Het verschil dat ik aanduidt, is het verschil tussen "supporters" die een rivaal iets misgunnen maar daar geen invloed op hebben.
En professionals die zich laten omkopen en wel het resultaat kunnen beinvloeden, dat zijn 2 heel andere dingen. |
|
|
|
|
robajax
|
|
|
Mensen dit is een gebed zonder eind ook al zou er omkoping zijn geweest(ik denk van wel) dan nog word dat nooit bewezen want kijk dan wat die pipo van een Platini zegt: http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=19988 die komt met argumenten zoals dat de keeper een slechte dag had... dat geloof ik ook wel en dat de spelers allemaal moe waren en maar stopten met voetbal zo kan ik er ook nog wel wat bedenken maar we kunnen toch niet meer terug naar de CL maar ik wil in ieder geval wel dat het onrecht word bewezen. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: Nee niet ik,,mijn talenten liggen niet in het voetbal veel vrienden van me die ik al sinds me schooltijd ken ik kom er regelmatig gezellig sfeer altijd !!! Mooieste shirtjes van Nederland op Ajax na natuurlijk ;-) |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
JULLIE mening
Opsomming:
Lyon Maakte 2 buitenspeldoelpunte, Verdediging liet de spelers van Lyon hun gang gaan keeper liet ballen gewoon lopen De speler die knipoogte na een goal,werd een dag voor de wedstrijd in een gokkantoor gezien.. Ajax maakte 2 doelpunten wij in het stadion zagen dat het duidelijk geen buitenspel was...
Is er op voetbalgebied nog meer onrecht dan dit???
er word gezegd dat er in de rust ruzie was met trainer en dat trainer volgens spelers weg moest, dat dat de reden was dat de spelers van Zagreb niets meer deden Maar.... is dat een gerechtsgeldige reden om Ajax zoveel miljoenen door de neus te boren???dat is wangedrag waardoor je een club benadeeld Reden voor Ajax om de gemiste inkomste te verhalen op Zagreb |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
dutchajaxmen
|
|
|
Het lijkt me heel verstandig als de Uefa alles een grondig gaat onderzoeken, alhoewel het voor mij en velen met mij al glashelder is dat er omkoping in het spel is. Ben alleen wel bang dat de Uefa straks alles onder stoelen en banken schuift.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door dutchajaxmen -- |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Ajax moet met geld gecompeseert worden!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ga jij betalen? Jeroen Slop zal je dankbaar zijn! |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: A.als je me niet mag waarom reageer je dan op me B.opmerking is niet grappig,ik zat wel in het stadion maar ik keurde de doelpunten niet onterecht af!enz enz... C.Blijf ontopic |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
neem nou maar van mij aan , er gebeurd niks , geen onderzoek ,omkoping, nada noppes gewoon dr uit , gewoon zelf beter voetballen , punt |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:03 schreef jodocus het volgende:neem nou maar van mij aan , er gebeurd niks , geen onderzoek ,omkoping, nada noppes gewoon dr uit , gewoon zelf beter voetballen , punt zelf voetballen dat deed Ajax we scoorde 2 doelpunten en er word nu van alle kanten druk uitgeoefent op de Uefa meer feiten komen steeds naar boven! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:03 schreef jodocus het volgende:neem nou maar van mij aan , er gebeurd niks , geen onderzoek ,omkoping, nada noppes gewoon dr uit , gewoon zelf beter voetballen , punt Je scoort twee keer tegen Madrid binnen vijf minuten en er zijn volgens mij weinig teams die dat redden. Ik had veel liever gehad dat we geslacht waren door Madrid en dat er geen discussies waren geweest. Op deze manier, die je zelf niet in de hand hebt gehad, verliezen is echt heel zuur!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:02 schreef Amstedam het volgende:[..] A.als je me niet mag waarom reageer je dan op me B.opmerking is niet grappig,ik zat wel in het stadion maar ik keurde de doelpunten niet onterecht af!enz enz... C.Blijf ontopic Kan jij ook wat anders melden dan "blijf ontopic"? En inderdaad, ik mag je niet, maar dat is een ietwat andere discussie. Kun jij ook normaal doen? Hoe wil jij (eventueel) gederfde Champions League-gelden gecompenseerd krijgen? Dan zullen er toch eerst bewijzen van opzet en/of omkoping op tafel dienen te komen! Zolang er niks bewezen is, is er ook geen schuldige. Er rest ons slechts frustratie. En ik vrees dat dat zo zal blijven. Kortom, je moet niet zo dom lullen. Of is dat ook offtopic? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:17 schreef Pietje het volgende:[..] Kan jij ook wat anders melden dan "blijf ontopic"? En inderdaad, ik mag je niet, maar dat is een ietwat andere discussie. Kun jij ook normaal doen? Hoe wil jij (eventueel) gederfde Champions League-gelden gecompenseerd krijgen? Dan zullen er toch eerst bewijzen van opzet en/of omkoping op tafel dienen te komen! Zolang er niks bewezen is, is er ook geen schuldige. Er rest ons slechts frustratie. En ik vrees dat dat zo zal blijven. Kortom, je moet niet zo dom lullen. Of is dat ook offtopic? mooi en ik mag jou ook niet,reageer dan niet op me! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wel ontopic blijven, hè? |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
ontopic blijven en over Ajax praten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: PAK HEM PIETJE! ;-) |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: de kinderen hebben weer een projectje hoor ze blijven maar doorgaan he..
Praat over Ajax!!!en over voetbal en laat het kinderachtige achterwegen! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik kijk wel link uit. Anders krijg ik smerige handen ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
schoolpein niveau wat een onderbroekenLol
Boudewijn en Thomass ik zei het tog!!
Laat ze een keer ophouden om Ajax topics te verpesten en laat de echte Ajacieden er niet onder leiden zonde van deze forum zulke figuren |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:28 schreef Amstedam het volgende:[..] de kinderen hebben weer een projectje hoor ze blijven maar doorgaan he.. Praat over Ajax!!!en over voetbal en laat het kinderachtige achterwegen! Ach, je hebt verstandige kinderen en domme volwassenen... Overigens ben ik geen kind meer Blijf wel ontopic, Amstedam!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:32 schreef Amstedam het volgende:schoolpein niveau wat een onderbroekenLol Boudewijn en Thomass ik zei het tog!! Laat ze een keer ophouden om Ajax topics te verpesten en laat de echte Ajacieden er niet onder leiden zonde van deze forum zulke figuren Echte Ajacieden, whahahahahahaha! Je zou eens moeten weten |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Blijf en ontopic en praat over Ajax!!!! en ik moet niks weten,ik zie het tog |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:32 schreef Amstedam het volgende:schoolpein niveau wat een onderbroekenLol Boudewijn en Thomass ik zei het tog!! Laat ze een keer ophouden om Ajax topics te verpesten en laat de echte Ajacieden er niet onder leiden zonde van deze forum zulke figuren Blijkbaar heb je het er maar moeilijk mee.. You're free to go.. Ga naar een ander forum en leef je uit.. Heb je geen last van ons en hebben wij geen last van jou.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Wel ontopic blijven! |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:34 schreef Hasjkoph het volgende: [..] Blijkbaar heb je het er maar moeilijk mee.. You're free to go.. Ga naar een ander forum en leef je uit.. Heb je geen last van ons en hebben wij geen last van jou.. me laten wegjagen door wat kindjes hahaha nee hoor,gelukkig zijn hier ook echte Ajacieden anders was ik allang weg |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
ontopic blijven pieterman! praat een keer over Ajax,!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Amstedam -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Blijf wel ontopic!! En inderdaad, je weet niet veel... |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:08 schreef Brandje het volgende:[..] Je scoort twee keer tegen Madrid binnen vijf minuten en er zijn volgens mij weinig teams die dat redden. Ik had veel liever gehad dat we geslacht waren door Madrid en dat er geen discussies waren geweest. Op deze manier, die je zelf niet in de hand hebt gehad, verliezen is echt heel zuur!! Precies
Er komen steeds meer feiten op tafel De spelers deden het expres ook deels reden dat ze de trainer niet mochten,maar dat moet voor de Uefa geen reden zijn dat Ajax op die manier inkomsten mist,de speler die knipoog deed naar Gomis is op foto voor de wedstrijd in een wedkantoor te zien...
Uefa word nu van alle kanten in de wereld onder druk gezet.. als er nog meer feiten naar boven komen,dan heeft Ajax een legitieme zaak om verloren inkomsten vergoed te zien..
Wat is jou mening |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Ajax Is The Best -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:17 schreef Pietje het volgende:[..] Kan jij ook wat anders melden dan "blijf ontopic"? En inderdaad, ik mag je niet, maar dat is een ietwat andere discussie. Kun jij ook normaal doen? Hoe wil jij (eventueel) gederfde Champions League-gelden gecompenseerd krijgen? Dan zullen er toch eerst bewijzen van opzet en/of omkoping op tafel dienen te komen! Zolang er niks bewezen is, is er ook geen schuldige. Er rest ons slechts frustratie. En ik vrees dat dat zo zal blijven. Kortom, je moet niet zo dom lullen. Of is dat ook offtopic? +1 Het is Ajax zelfs niet gelukt geld te krijgen voor de verloren finale van 96 waar Juventus schuldig is bevonden voor het gebruik van doping.. Hier zal het wel niet veel anders gaan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:28 schreef Amstedam het volgende:[..] de kinderen hebben weer een projectje hoor ze blijven maar doorgaan he.. Praat over Ajax!!!en over voetbal en laat het kinderachtige achterwegen! Ontopic Aub. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 17:32 schreef Amstedam het volgende:schoolpein niveau wat een onderbroekenLol Boudewijn en Thomass ik zei het tog!! Laat ze een keer ophouden om Ajax topics te verpesten en laat de echte Ajacieden er niet onder leiden zonde van deze forum zulke figuren Ontopic Aub.. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Remco bemoei je er steeds niet mee zonder mening blijf ontopic gozer!! praat over Ajax,en ben geen mee prater want als er 1 iemand hier offtopic reageert dan volgen er netzoals remco 10 mee prater waardoor de topic weer word verpest...
ontopic meer feiten komen op tafel, Ajax krijgt dadelijk steeds meer gronde en feiten om een stevige zaak tegen iniedergeval Zagreb te starten verloren inkomsten kunnen worden verhaald op Zagreb |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 18:14 schreef Amstedam het volgende:Remco bemoei je er steeds niet mee zonder mening blijf ontopic gozer!! praat over Ajax,en ben geen mee prater want als er 1 iemand hier offtopic reageert dan volgen er netzoals remco 10 mee prater waardoor de topic weer word verpest... ontopic meer feiten komen op tafel, Ajax krijgt dadelijk steeds meer gronde en feiten om een stevige zaak tegen iniedergeval Zagreb te starten verloren inkomsten kunnen worden verhaald op Zagreb Off topic.. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
Remco wat is nu je bedoelig?voor moderator spelen?? dan moet je ook jezelf een ban geven want reageer een keer ontopic kindje |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 18:41 schreef Amstedam het volgende:Remco wat is nu je bedoelig?voor moderator spelen?? dan moet je ook jezelf een ban geven want reageer een keer ontopic kindje Offtopic. |
|
|
|