|
|
jodocus
|
|
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Sukkels een C team van Real is nog altijd beter als de hele eredivisie bij elkaar. |
|
|
|
|
Amstedam
|
|
|
quote: Precies!!!!!!
Met Kaka,Hiquain,Benzema en noem ze maar nog een beter team dan menig topclub in Europa |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het elftal van Real was voor HUN het B elftal, neemt niet weg dat het elftal nog steeds een waarde had van ver over de 200 miljoen Euro.. Dat van Ajax zal op zijn hoogst een 70 miljoen waard zijn.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Mochter er ooit bewijzen gevonden worden waaruit blijkt dat er omkoping in het spel is geweest, dan zal de UEFA proberen dit zolang mogelijk onder hun pluche bank te vegen. En geloof mij, onder die grote pluche banken, kan heel veel rotzooi liggen, maar als je die banken weg haalt, dan komt er een gigantische berg troep onder vandaan. Zie het maar als een soort RvC, Coronel en van Os & Co, maar dan erger. Die houden elkaar ook de hand boven het hoofd.
En nu de blik vol op RKC voor komende zondag. Dat is nu veel belangrijker!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, Remco, ik moet echt hard lachen!! Ben jij wel een ECHTE Ajacied?? ;-))) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man, ik doe zomaar wat...:-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha Dan is het goed ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 19:33 schreef remco k het volgende:Het elftal van Real was voor HUN het B elftal, neemt niet weg dat het elftal nog steeds een waarde had van ver over de 200 miljoen Euro.. Dat van Ajax zal op zijn hoogst een 70 miljoen waard zijn.. en wij speelde eigenlijk ook met een B-elftal! |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dit bericht heb ik nog nergens anders zien staan. Ik vermoed dat die berichtgeving enigszins gemanipuleerd is: kijk naar de cruciale tekst, waar ineens een soort automtische spellingcontrole (onderstreping) is te zien. Dat houdt in dat er iemand in Word bezig is geweest... Ik vertrouw het niet! |
|
|
|
|
ajax till i die
|
|
|
ik weet het niet hoor pietje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
ballutju
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 12:42 schreef moa het volgende:[..] Welke wedstrijd bedoel je dan? Het verschil dat ik aanduidt, is het verschil tussen "supporters" die een rivaal iets misgunnen maar daar geen invloed op hebben. En professionals die zich laten omkopen en wel het resultaat kunnen beinvloeden, dat zijn 2 heel andere dingen. Ik bedoel de wedstrijd van 18 April 2010. Feyenoord had twee opties: 1 bij winst AZ voorbij, 2 Ajax van de titel houden. Tot halverwege de eerste helft was het een leuke pot voetbal maar toen bekend werd dat Ajax thuis met 2-0 voorstond tegen Heracles heeft Feyenoord het veld aan Twente gegeven. Het leeuwendeel van de Feyenoord-aanhang ging op de banken als Twente scoorde. Mario Been verklaarde later dat men te voorzichtig speelde met oog op de komende bekerwedstrijd tegen Ajax.....clowneske situatie, het mes snijdt gewoon aan twee kanten. Afgelopen woensdag ging het om doelsaldo en 18 april om punten, normaal sta je niet te kijken van een 2-0 nederlaag "uit" tegen Twente maar de manier waarop was treurig. Zeker, je hebt volkomen gelijk er zit een groot verschil tussen onsportiviteit en omkoping. De overeenkomst echter is dat je als liefhebber gewoon soms besodemietert wordt maar wel recht hebt op eerlijk voetbal. Ik weet niet of Ajax in 2009/2010 beter was dan Twente....we zullen het nooit kunnen weten toch ? |
|
|
|
|
ballutju
|
|
|
Tjonge, ik ben pas een paar dagen in dit topic en ik lees bijna een hele pagina gezeik op elkaar. Kom op joh, verschillen van mening zijn toch interessant ? Maak een afspraak voor een biertje en ga lekker bomen over voetbal.... Een beetje respect op deze site zal niet misstaan !! Keep it Coooool |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:55 schreef ballutju het volgende:Tjonge, ik ben pas een paar dagen in dit topic en ik lees bijna een hele pagina gezeik op elkaar. Kom op joh, verschillen van mening zijn toch interessant ? Maak een afspraak voor een biertje en ga lekker bomen over voetbal.... Een beetje respect op deze site zal niet misstaan !! Keep it Coooool Zin om Zondag te zuipen op Leidscheplein???
Ik ben er, roep maar APIK!!!!! krijg je een biertje van me! of 2 |
|
|
|
|
ballutju
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 23:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Zin om Zondag te zuipen op Leidscheplein??? Ik ben er, roep maar APIK!!!!! krijg je een biertje van me! of 2 Zuipen op het Leidscheplein....da's lang geleden.... Moet er wel exact 222,2Km voor karren maar wieweet ! |
|
|
|
|
dieLange
|
|
|
Ja,Yuri Mulder zei het gisteravond al, dit lijkt op een gekochte wedstrijd, en dan die Portugezen flierefluiters, waar hebben we dat meer gezien, op de EK, Portugezen die zeiden dat ze scheidsrechter waren en bijna het hele Nederlandse elftal van rode en gele kaarten voorzag.En dan wat er in Zagreb gebeurt, daar heb je toch geen woorden meer voor, die doelman en dan die verdediging, Mulder heeft gelijk, hier is een OMKOPING aan de gang geweest. Ik vindt dat de Leiding(nou ja) dit moeten gaan aankaarten bij die Platini en boeventuig,diefstal is het. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tja Ajax had nu tegen die Cyprioten geloot, ofwel we zijn in totaal 12m genaaid door de Uefa, want we zouden de volgende ronde hebben gehaald, ofwel kwartfinale CL minimaal!! Ajax wordt al Jaren genaaid, we worden verkracht aan alle kanten. Ten Have, Coronel, V/d Boog, allemaal intern, Juventus (1996 doping en omkoping, waardoor Ajax recht heeft op de 5de Europacup 1, maar gelukkig heeft Ajax daar geen werk van gemaakt, want zo wil je geen cupje in handen krijgen) Uefa, Knvb en ga zo maar door... Fuck die Portugezen, fuck die Fransen en fuck Dinamo, fuck iedereen die ons niet mag of ons probeert te naaien, wij komen ooit terug en naaien jullie nog veel harder!! Er komt een dag dat er gerechtigheid komt... Fair play daar wacht ik op. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:36 schreef ballutju het volgende:[..] Ik bedoel de wedstrijd van 18 April 2010. Feyenoord had twee opties: 1 bij winst AZ voorbij, 2 Ajax van de titel houden. Tot halverwege de eerste helft was het een leuke pot voetbal maar toen bekend werd dat Ajax thuis met 2-0 voorstond tegen Heracles heeft Feyenoord het veld aan Twente gegeven. Het leeuwendeel van de Feyenoord-aanhang ging op de banken als Twente scoorde. Mario Been verklaarde later dat men te voorzichtig speelde met oog op de komende bekerwedstrijd tegen Ajax.....clowneske situatie, het mes snijdt gewoon aan twee kanten. Afgelopen woensdag ging het om doelsaldo en 18 april om punten, normaal sta je niet te kijken van een 2-0 nederlaag "uit" tegen Twente maar de manier waarop was treurig. Zeker, je hebt volkomen gelijk er zit een groot verschil tussen onsportiviteit en omkoping. De overeenkomst echter is dat je als liefhebber gewoon soms besodemietert wordt maar wel recht hebt op eerlijk voetbal. Ik weet niet of Ajax in 2009/2010 beter was dan Twente....we zullen het nooit kunnen weten toch ? joh zeur niet jullie zijn vorig jaar op het allerlaatst kampioen geworden omdat Feyenoord PSV versloeg en dit jaar staan jullie er ook gewoon weer goed bij omdat Feyenoord PSV en Twente verslaat (en omdat jullie met mazzel gelijk spelen tegen Feyenoord). Maar ik zal jullie voorlopig geen lucky Ajax meer noemen want wat er in Zagreb gebeurde is natuurlijk schandalig en die 0-3 tegen Madrid was ook een beetje overdreven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 00:20 schreef de kromme2 het volgende:[..] joh zeur niet jullie zijn vorig jaar op het allerlaatst kampioen geworden omdat Feyenoord PSV versloeg en dit jaar staan jullie er ook gewoon weer goed bij omdat Feyenoord PSV en Twente verslaat (en omdat jullie met mazzel gelijk spelen tegen Feyenoord). Maar ik zal jullie voorlopig geen lucky Ajax meer noemen want wat er in Zagreb gebeurde is natuurlijk schandalig en die 0-3 tegen Madrid was ook een beetje overdreven. Feyenoord ons kampioen gemaakt?? Waarom dan? Volgens mij heeft PSV door het seizoen wel meer punten laten liggen dan enkel bij Feyenoord.. Ajax heeft zichzelf kampioen gemaakt door vaker te winnen dan de concurrentie.. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 10:12 schreef remco k het volgende:[..] Feyenoord ons kampioen gemaakt?? Waarom dan? Volgens mij heeft PSV door het seizoen wel meer punten laten liggen dan enkel bij Feyenoord.. Ajax heeft zichzelf kampioen gemaakt door vaker te winnen dan de concurrentie.. Scherp opgemerkt.. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:36 schreef ballutju het volgende:[..] Ik bedoel de wedstrijd van 18 April 2010. Feyenoord had twee opties: 1 bij winst AZ voorbij, 2 Ajax van de titel houden. Tot halverwege de eerste helft was het een leuke pot voetbal maar toen bekend werd dat Ajax thuis met 2-0 voorstond tegen Heracles heeft Feyenoord het veld aan Twente gegeven. Het leeuwendeel van de Feyenoord-aanhang ging op de banken als Twente scoorde. Mario Been verklaarde later dat men te voorzichtig speelde met oog op de komende bekerwedstrijd tegen Ajax.....clowneske situatie, het mes snijdt gewoon aan twee kanten. Afgelopen woensdag ging het om doelsaldo en 18 april om punten, normaal sta je niet te kijken van een 2-0 nederlaag "uit" tegen Twente maar de manier waarop was treurig. Zeker, je hebt volkomen gelijk er zit een groot verschil tussen onsportiviteit en omkoping. De overeenkomst echter is dat je als liefhebber gewoon soms besodemietert wordt maar wel recht hebt op eerlijk voetbal. Ik weet niet of Ajax in 2009/2010 beter was dan Twente....we zullen het nooit kunnen weten toch ? Denk het niet want twente had minder verlies punten.
En elke club naait wel een andere. In 90 werd fc den bosch genaaid door Ajax omdat die aan 1-1 bij nec genoeg had om kampioen te worden. Nec ontsprong toen de dans van degradatie. En als Ajax in Zagreb gewoon met 0-5 of 0-6 gewonnen had waar ze ook de kansen voor gekregen hebben was er ook niets aan de hand geweest. Of zou Lyon dan over omkoping gesproken hebben? |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 10:12 schreef remco k het volgende:[..] Feyenoord ons kampioen gemaakt?? Waarom dan? Volgens mij heeft PSV door het seizoen wel meer punten laten liggen dan enkel bij Feyenoord.. Ajax heeft zichzelf kampioen gemaakt door vaker te winnen dan de concurrentie.. +1 |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 22:36 schreef ballutju het volgende:[..] Ik bedoel de wedstrijd van 18 April 2010. Feyenoord had twee opties: 1 bij winst AZ voorbij, 2 Ajax van de titel houden. Tot halverwege de eerste helft was het een leuke pot voetbal maar toen bekend werd dat Ajax thuis met 2-0 voorstond tegen Heracles heeft Feyenoord het veld aan Twente gegeven. Het leeuwendeel van de Feyenoord-aanhang ging op de banken als Twente scoorde. Mario Been verklaarde later dat men te voorzichtig speelde met oog op de komende bekerwedstrijd tegen Ajax.....clowneske situatie, het mes snijdt gewoon aan twee kanten. Afgelopen woensdag ging het om doelsaldo en 18 april om punten, normaal sta je niet te kijken van een 2-0 nederlaag "uit" tegen Twente maar de manier waarop was treurig. Zeker, je hebt volkomen gelijk er zit een groot verschil tussen onsportiviteit en omkoping. De overeenkomst echter is dat je als liefhebber gewoon soms besodemietert wordt maar wel recht hebt op eerlijk voetbal. Ik weet niet of Ajax in 2009/2010 beter was dan Twente....we zullen het nooit kunnen weten toch ? Was dat niet een seizoen dat Ajax zelf ook 2 x van Twente verloor en Feyenoord 7e of zo werd. Had je dan verwacht dat een destijds zeer matige ploeg met een laffe trainer daar voor een stunt zou zorgen? |
|
|
|