BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik dacht dat wij die gifbeker al leeg hadden gedronken !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 08 december 2011 - 00:11   quote  deeplink  
Maar hij staat nu in 020 en daar drinken ze hem verder leeg...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door de kromme2 --
rcrd
 rcrd - donderdag 08 december 2011 - 00:27   quote  deeplink  
hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 08 december 2011 - 00:30   quote  deeplink  
Auw....

Al lijkt het wel hier en daar 'geregeld'.
Maakt nog niet uit, 020 heeft zélf verloren..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 00:33   quote  deeplink  
126447hp2.jpg
boes
 boes - donderdag 08 december 2011 - 06:10   quote  deeplink  
Ghehehehe zonde hoor...
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 08 december 2011 - 07:31   quote  deeplink  
en ze motten die gifbeker hierna nog 1000 keer vullen en mooi in 020 laten staan....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 08 december 2011 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 00:11 schreef de kromme2 het volgende:
Maar hij staat nu in 020 en daar drinken ze hem verder leeg...
god bestaat!!!!!
cc-tje
 cc-tje - donderdag 08 december 2011 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 00:33 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]
KIEKEBOEEEEE...
de kromme 73
 de kromme 73 - donderdag 08 december 2011 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 07:51 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

god bestaat!!!!!
en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 08 december 2011 - 08:34   quote  deeplink  
Dat was pas echt een joden streek gister zeg hahahahahahahahaha
cc-tje
 cc-tje - donderdag 08 december 2011 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:30 schreef de kromme 73 het volgende:

[..]

en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-..
Nou kromme, dat zou geeft geen slecht gevoel he! Nou maar hopen dat we hen kunnen helpen met een uitslag als die van de andere teams die gisteren speelde... 1-7... maar dan voor ons...
Hoop trouwens wel dat "het wonder van Zagreb"een europeese naai partij was!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door cc-tje --
Henny
 Henny - donderdag 08 december 2011 - 09:47   quote  deeplink  
Dank u sinterklaasje. Mooiste cadeau wat ik in jaren gehad heb
qwerto
 qwerto - donderdag 08 december 2011 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:30 schreef de kromme 73 het volgende:

[..]

en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-..
0-34 ?
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 08 december 2011 - 14:29   quote  deeplink  
0-10
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 08 december 2011 - 15:07   quote  deeplink  
Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg.
Arie
De Spot
 De Spot - donderdag 08 december 2011 - 15:17   quote  deeplink  
Ik heb me de pleuris gelachen gister..al spelen ze tegen FC Taliban ik ben altijd tegen die vervelende snavels...(netjes gehouden toch????)
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 08 december 2011 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:30 schreef de kromme 73 het volgende:

[..]

en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-..
goed gespeeld, haha onze Nelom had die blunders van Vernon fucking Anita nooit gemaakt en die Blind die mag de schoenen van de Vrij nog niet eens poetsen !

Ik stel dat onze jongens het heel wat beter hadden gedaan dan 0-3 tegen Real Madrid B die ook nog eens rustig aan deden.
Ik denk wel dat Zagreb verkocht was... schandalig natuurlijk. Als dat ons was overkomen dan was ik er wel ongelooflijk ziek van geweest.
Ik heb wel een beetje leedvermaal moet ik bekennen. En dan ook nog die bestuurlijke teringzooi.
Daarbij vergeleken is Beenhakker nog heel rustig weggegaan, hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door de kromme2 --
King - 010
 King - 010 - donderdag 08 december 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Die neuzen moeten gewoon niet janken.
Hadden vol gas gegeven tegen Lyon een wedstrijd eerder dan waren ze al geplaatst.

Alsjeblieft, mogen ze een beker bijschrijven, namelijk de gifbeker 2011!

Zijn wij er lekker van af.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 16:34   quote  deeplink  
CHAMPIONS GIFBEKER 2011 - 2012

gifbeker.gif

Ajax gefeliciteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door RenatoBos --
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 08 december 2011 - 16:39   quote  deeplink  
Laten we hopen dat ze hem de volgende 20 jaar prolongeren.
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 08 december 2011 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 16:39 schreef rich Arnhem het volgende:
Laten we hopen dat ze hem de volgende 20 jaar prolongeren.
als je hem drie keer wint, mag je hem houden hehehe
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 08 december 2011 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 16:45 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

als je hem drie keer wint, mag je hem houden hehehe
Mooi man, drie gifbekers,boven elke ster 1!!!
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 08 december 2011 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 16:51 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Mooi man, drie gifbekers,boven elke ster 1!!!
haha, ja een nieuw symbooltje erbij.
Achter op hun kraag hebben ze geloof ik de hele prijzenkast staan, je kan het niet goed zien, maar het ziet er niet uit. Daar kan de gif wisselbeker dan wel bij haha
rich Arnhem
 rich Arnhem - donderdag 08 december 2011 - 16:58   quote  deeplink  
Lach me rot. Ze hebben zelfs al een "cheque" achterhaald die van Lyon naar Zagreb zou zijn gegaan voor 2,1 miljoen pond.
sevillana
 sevillana - donderdag 08 december 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg.
Arie
en? . . opgelucht?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 08 december 2011 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg.
Arie
Denk er nog effe over na...
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 08 december 2011 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg.
Arie
En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ......
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 08 december 2011 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ......
hehehehe, de altijd zo objectieve Lijdensweg......
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 08 december 2011 - 19:23   quote  deeplink  
Overigens voor de opletters.. heb ik wel eens laten vallen, dat mijn werk bezaaid is met snavels.. de absolute meerderheid van mijn collegea bestaat uit neuzen.. dus (alle kooswoordjes ten spijt) heb ik vandaag een ge-wel-dig-e dag gehad!

Neenee.. echt.. Ge-wel-dig..!
FEY-Esm
 FEY-Esm - donderdag 08 december 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Overigens om mezelf in te dekken, (neuzen en snavels bedoel ik lief, niet als ziekte), iedereen mag van mij boven stront beschouwt blijven, en Lijdensweg blijft een zucht waard..

Grouphug!.. Ohwneej, das een reclame te ver.. :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 08 december 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 19:24 schreef FEY-Esm het volgende:
Overigens om mezelf in te dekken, (neuzen en snavels bedoel ik lief, niet als ziekte), iedereen mag van mij boven stront beschouwt blijven, en Lijdensweg blijft een zucht waard..

Grouphug!.. Ohwneej, das een reclame te ver.. :)
Zo dan, ghehe, ti's een opvatting.
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 09 december 2011 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 16:34 schreef RenatoBos het volgende:
CHAMPIONS GIFBEKER 2011 - 2012

[ afbeelding ]

Ajax gefeliciteerd.
Dinamo Zagreb houd wel van een gokje... maar niet van een neus!
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 09 december 2011 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 16:45 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

als je hem drie keer wint, mag je hem houden hehehe
Ja en dan krijgje een ster van stront op je shirt... VERS wel te verstaan!
cc-tje
 cc-tje - vrijdag 09 december 2011 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:
Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg.
Arie
Nee hoor Arie, je mag tegenwoordig geen reet meer zeggen. Reet wordt dan gecencureerd, omdat dat kont is en dat wordt dan gecensureerd omdat dat achterste is en dat wordt dan weer gecensureerd omdat je het daar over billen hebt en dan wordt dat weer gecensureerd omdat je het daar hebt over het gedeelte van je lichaam hebt waarmee je de fecaliën uit je lichaam transporteerd... en ga zo maar door.
Maar, je hebt wel gelijk, ziektes mogen overal, Bips niet...
Wat doe jij trouwens op dat snavelforum...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 december 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 07:32 schreef cc-tje het volgende:

[..]

Nee hoor Arie, je mag tegenwoordig geen reet meer zeggen. Reet wordt dan gecencureerd, omdat dat kont is en dat wordt dan gecensureerd omdat dat achterste is en dat wordt dan weer gecensureerd omdat je het daar over billen hebt en dan wordt dat weer gecensureerd omdat je het daar hebt over het gedeelte van je lichaam hebt waarmee je de fecaliën uit je lichaam transporteerd... en ga zo maar door.
Maar, je hebt wel gelijk, ziektes mogen overal, Bips niet...
Wat doe jij trouwens op dat snavelforum...
Rondneuzen denk ik.....
Henny
 Henny - vrijdag 09 december 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ......
Hahahahhahhhahhhahhahhahhhhhahhhahhahhahha. Hou op, ik krijg buikpijn van het lachen, misschien komt het omdat ik vrij "nieuw" ben, maar ik moet altijd vreselijk om Lijdensweg lachen!
Henny
 Henny - vrijdag 09 december 2011 - 09:14   quote  deeplink  
Is er hier een technisch iemand die een leuk filmpje kan monteren met "enkele ongelukkige 020 momenten", wat zure gezichten na de wedstrijd, vlaggende grensrechters, knipogende Kroaten e.d. met het aloude Always look on the brightside of life als achtergrondmuziek. Het klinkt al bijna 2 dagen in mijn hoofd en ik loop al 2 dagen met een smile van oor tot oor
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 december 2011 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:10 schreef Henny het volgende:

[..]

Hahahahhahhhahhhahhahhahhhhhahhhahhahhahha. Hou op, ik krijg buikpijn van het lachen, misschien komt het omdat ik vrij "nieuw" ben, maar ik moet altijd vreselijk om Lijdensweg lachen!
Gewoon zielig hoe jij reageert! Jij wil gewoon niet dat er zoveel mogelijk Nederlandse clubs mee doen aan de europese competities in de toekomst. Dat vind ik gewoon jammer, in de nederlandse competitie dan zal ik het ook niet achter laten om 020 te kak te zetten. Maar buiten de grenzen denk ik er gelukkig anders over en ben ik niet zo'n zielig figuurtje.......
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 december 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Mag dit topic dicht?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 09 december 2011 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Gewoon zielig hoe jij reageert! Jij wil gewoon niet dat er zoveel mogelijk Nederlandse clubs mee doen aan de europese competities in de toekomst. Dat vind ik gewoon jammer, in de nederlandse competitie dan zal ik het ook niet achter laten om 020 te kak te zetten. Maar buiten de grenzen denk ik er gelukkig anders over en ben ik niet zo'n zielig figuurtje.......
Ik zou het melden!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 december 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:
Mag dit topic dicht?
vandaag nog dan!!
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 09 december 2011 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:32 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Ik zou het melden!
Doen dan, woord bij de daad voegen.

Geen woorden maar daden...........
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 december 2011 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:32 schreef Stylzz het volgende:
Mag dit topic dicht?
Waarom dan Stylzz ik kom hier graag weer na aankomend weekend. HUP RKC.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 december 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom dan Stylzz ik kom hier graag weer na aankomend weekend. HUP RKC.
omdat dit een Feyenoord forum is.
Wat de neuzen doen is altijd maar 5mins grappig, daarna weet ik het wel.
Henny
 Henny - vrijdag 09 december 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doen dan, woord bij de daad voegen.

Geen woorden maar daden...........
of was het daad bij het woord.....

Waarom mag ik jou niet vreselijk grappig vinden trouwens. Staat daar straf op??
Els
 Els - vrijdag 09 december 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:33 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Doen dan, woord bij de daad voegen.

Geen woorden maar daden...........
Volgens mij was het een advies.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 december 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat dit een Feyenoord forum is.
Wat de neuzen doen is altijd maar 5mins grappig, daarna weet ik het wel.
Daar heb je gelijk in
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 09 december 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 december 2011 - 09:49 schreef Els het volgende:

[..]

Volgens mij was het een advies.
Eens!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 09 december 2011 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ......
Jij weet niet eens wat ik heb geschreven, want het staat er niet meer!! (Overigens is het ergste wat ik had getypt dat "ajakkes wat mij betreft kapot mag gaan", "naar de kloten" heb ik ook nog gebruikt).... nou, nou, nou, dat is erg, tut-tut-tut... Jij moet zelf maar opzouten. Ga maar lekker "vroom" doen. (voor de oplettende lezer: ziet u de aanhalingstekens?)

Ik weet wel dat jij op jouw beurt hier probeert te stangen, dus als de beheerder van dit forum enigszins consequent is, mag hij jou nu ook "bannen". Helemaal omdat je op een mening van iemand anders zegt dat hij "zielig" is... volgens mij mag dat niet???
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 09 december 2011 - 11:47   quote  deeplink  
Jeetje, zoek een steegje op.. Ros mekaar het licht uit de ogen, kus en knuffel mekaar daarna weer, en zeur weer verder op het fora hier.. sjonge, (Ohwja, Ontopic : Whahaha, 020-ers pesten blijft leuk, maybe een keer een clip voor youtube van maken hier op me werk, hahaha)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik dacht dat wij die gifbeker al leeg hadden gedronken !









0.0082178