|
|
de kromme2
|
|
|
Maar hij staat nu in 020 en daar drinken ze hem verder leeg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Auw....
Al lijkt het wel hier en daar 'geregeld'. Maakt nog niet uit, 020 heeft zélf verloren.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
en ze motten die gifbeker hierna nog 1000 keer vullen en mooi in 020 laten staan.... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote: en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Dat was pas echt een joden streek gister zeg hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 08:30 schreef de kromme 73 het volgende:[..] en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-.. Nou kromme, dat zou geeft geen slecht gevoel he! Nou maar hopen dat we hen kunnen helpen met een uitslag als die van de andere teams die gisteren speelde... 1-7... maar dan voor ons... Hoop trouwens wel dat "het wonder van Zagreb"een europeese naai partij was!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door cc-tje -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Dank u sinterklaasje. Mooiste cadeau wat ik in jaren gehad heb |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 08:30 schreef de kromme 73 het volgende:[..] en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-.. 0-34 ? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg. Arie |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik heb me de pleuris gelachen gister..al spelen ze tegen FC Taliban ik ben altijd tegen die vervelende snavels...(netjes gehouden toch????) |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 08:30 schreef de kromme 73 het volgende:[..] en het wonder van Zagreb ook.....mooi he ze hebben goedgespeeld zeiden ze.hahaha Real B op 50% en nog 0-3,laat staan dat real a ff 100% geeft...........0-.. goed gespeeld, haha onze Nelom had die blunders van Vernon fucking Anita nooit gemaakt en die Blind die mag de schoenen van de Vrij nog niet eens poetsen !
Ik stel dat onze jongens het heel wat beter hadden gedaan dan 0-3 tegen Real Madrid B die ook nog eens rustig aan deden. Ik denk wel dat Zagreb verkocht was... schandalig natuurlijk. Als dat ons was overkomen dan was ik er wel ongelooflijk ziek van geweest. Ik heb wel een beetje leedvermaal moet ik bekennen. En dan ook nog die bestuurlijke teringzooi. Daarbij vergeleken is Beenhakker nog heel rustig weggegaan, hehehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door de kromme2 -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Die neuzen moeten gewoon niet janken. Hadden vol gas gegeven tegen Lyon een wedstrijd eerder dan waren ze al geplaatst.
Alsjeblieft, mogen ze een beker bijschrijven, namelijk de gifbeker 2011!
Zijn wij er lekker van af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
CHAMPIONS GIFBEKER 2011 - 2012
Ajax gefeliciteerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Laten we hopen dat ze hem de volgende 20 jaar prolongeren. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: als je hem drie keer wint, mag je hem houden hehehe |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Mooi man, drie gifbekers,boven elke ster 1!!! |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: haha, ja een nieuw symbooltje erbij. Achter op hun kraag hebben ze geloof ik de hele prijzenkast staan, je kan het niet goed zien, maar het ziet er niet uit. Daar kan de gif wisselbeker dan wel bij haha |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Lach me rot. Ze hebben zelfs al een "cheque" achterhaald die van Lyon naar Zagreb zou zijn gegaan voor 2,1 miljoen pond. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg. Arie en? . . opgelucht? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg. Arie Denk er nog effe over na... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg. Arie En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ...... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ...... hehehehe, de altijd zo objectieve Lijdensweg...... |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Overigens voor de opletters.. heb ik wel eens laten vallen, dat mijn werk bezaaid is met snavels.. de absolute meerderheid van mijn collegea bestaat uit neuzen.. dus (alle kooswoordjes ten spijt) heb ik vandaag een ge-wel-dig-e dag gehad!
Neenee.. echt.. Ge-wel-dig..! |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Overigens om mezelf in te dekken, (neuzen en snavels bedoel ik lief, niet als ziekte), iedereen mag van mij boven stront beschouwt blijven, en Lijdensweg blijft een zucht waard..
Grouphug!.. Ohwneej, das een reclame te ver.. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 19:24 schreef FEY-Esm het volgende:Overigens om mezelf in te dekken, (neuzen en snavels bedoel ik lief, niet als ziekte), iedereen mag van mij boven stront beschouwt blijven, en Lijdensweg blijft een zucht waard.. Grouphug!.. Ohwneej, das een reclame te ver.. :) Zo dan, ghehe, ti's een opvatting. |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Dinamo Zagreb houd wel van een gokje... maar niet van een neus! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: Ja en dan krijgje een ster van stront op je shirt... VERS wel te verstaan! |
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 15:07 schreef Arie.Klooster het volgende:Volgens mij sta ik inmiddels op een zwarte lijst hier? Ik had nl. een berichtje geplaatst, maar die is inmiddels weggehaald. Zo erg was het niet wat ik had neergekalkt. Dat ze me 'bannen' op het ajakkesforum snap ik, want daar was ik aan het stangen, maar dat ze van mij kapot mogen gaan, mag ik hier niet zeggen, terwijl hier wel gegooid mag worden met allerlei ziektes .... het is maar net hoe het uitkomt, censuur sucks of mag ik dat ook al niet meer zeggen. Van mij mag diegene die hier de boel zo censureert in de stront zakken (zo, ik heb het gezegd!). Mvg. Arie Nee hoor Arie, je mag tegenwoordig geen reet meer zeggen. Reet wordt dan gecencureerd, omdat dat kont is en dat wordt dan gecensureerd omdat dat achterste is en dat wordt dan weer gecensureerd omdat je het daar over billen hebt en dan wordt dat weer gecensureerd omdat je het daar hebt over het gedeelte van je lichaam hebt waarmee je de fecaliën uit je lichaam transporteerd... en ga zo maar door. Maar, je hebt wel gelijk, ziektes mogen overal, Bips niet... Wat doe jij trouwens op dat snavelforum... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 07:32 schreef cc-tje het volgende:[..] Nee hoor Arie, je mag tegenwoordig geen reet meer zeggen. Reet wordt dan gecencureerd, omdat dat kont is en dat wordt dan gecensureerd omdat dat achterste is en dat wordt dan weer gecensureerd omdat je het daar over billen hebt en dan wordt dat weer gecensureerd omdat je het daar hebt over het gedeelte van je lichaam hebt waarmee je de fecaliën uit je lichaam transporteerd... en ga zo maar door. Maar, je hebt wel gelijk, ziektes mogen overal, Bips niet... Wat doe jij trouwens op dat snavelforum... Rondneuzen denk ik..... |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ...... Hahahahhahhhahhhahhahhahhhhhahhhahhahhahha. Hou op, ik krijg buikpijn van het lachen, misschien komt het omdat ik vrij "nieuw" ben, maar ik moet altijd vreselijk om Lijdensweg lachen! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Is er hier een technisch iemand die een leuk filmpje kan monteren met "enkele ongelukkige 020 momenten", wat zure gezichten na de wedstrijd, vlaggende grensrechters, knipogende Kroaten e.d. met het aloude Always look on the brightside of life als achtergrondmuziek. Het klinkt al bijna 2 dagen in mijn hoofd en ik loop al 2 dagen met een smile van oor tot oor |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 09:10 schreef Henny het volgende:[..] Hahahahhahhhahhhahhahhahhhhhahhhahhahhahha. Hou op, ik krijg buikpijn van het lachen, misschien komt het omdat ik vrij "nieuw" ben, maar ik moet altijd vreselijk om Lijdensweg lachen! Gewoon zielig hoe jij reageert! Jij wil gewoon niet dat er zoveel mogelijk Nederlandse clubs mee doen aan de europese competities in de toekomst. Dat vind ik gewoon jammer, in de nederlandse competitie dan zal ik het ook niet achter laten om 020 te kak te zetten. Maar buiten de grenzen denk ik er gelukkig anders over en ben ik niet zo'n zielig figuurtje....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 09:30 schreef lijdensweg het volgende:[..] Gewoon zielig hoe jij reageert! Jij wil gewoon niet dat er zoveel mogelijk Nederlandse clubs mee doen aan de europese competities in de toekomst. Dat vind ik gewoon jammer, in de nederlandse competitie dan zal ik het ook niet achter laten om 020 te kak te zetten. Maar buiten de grenzen denk ik er gelukkig anders over en ben ik niet zo'n zielig figuurtje....... Ik zou het melden! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doen dan, woord bij de daad voegen.
Geen woorden maar daden........... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waarom dan Stylzz ik kom hier graag weer na aankomend weekend. HUP RKC. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: omdat dit een Feyenoord forum is. Wat de neuzen doen is altijd maar 5mins grappig, daarna weet ik het wel. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: of was het daad bij het woord.....
Waarom mag ik jou niet vreselijk grappig vinden trouwens. Staat daar straf op?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Volgens mij was het een advies. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 09:42 schreef Stylzz het volgende:[..] omdat dit een Feyenoord forum is. Wat de neuzen doen is altijd maar 5mins grappig, daarna weet ik het wel. Daar heb je gelijk in |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:06 schreef lijdensweg het volgende:[..] En terecht! Gewoon belachelijk wat jij voor een tegenstander wenst. Ze zouden je voor elke forum moeten verbannen en gerechtelijk moeten aan pakken. Zo zie ik het ...... Jij weet niet eens wat ik heb geschreven, want het staat er niet meer!! (Overigens is het ergste wat ik had getypt dat "ajakkes wat mij betreft kapot mag gaan", "naar de kloten" heb ik ook nog gebruikt).... nou, nou, nou, dat is erg, tut-tut-tut... Jij moet zelf maar opzouten. Ga maar lekker "vroom" doen. (voor de oplettende lezer: ziet u de aanhalingstekens?)
Ik weet wel dat jij op jouw beurt hier probeert te stangen, dus als de beheerder van dit forum enigszins consequent is, mag hij jou nu ook "bannen". Helemaal omdat je op een mening van iemand anders zegt dat hij "zielig" is... volgens mij mag dat niet??? |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Jeetje, zoek een steegje op.. Ros mekaar het licht uit de ogen, kus en knuffel mekaar daarna weer, en zeur weer verder op het fora hier.. sjonge, (Ohwja, Ontopic : Whahaha, 020-ers pesten blijft leuk, maybe een keer een clip voor youtube van maken hier op me werk, hahaha) |
|
|
|