|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Na maandenlange binnenpret werd SOPHIE op de wereld gezet
Ik vond het fijn, zolang bij mama te zijn maar nu ik mijn papa ken ben ik blij dat ik geboren ben
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gisteravond om 21.45 is Sophie geboren.......van harte gefeliciteerd Luis_suarez_19 en miss luis.......ik ben ontzettend blij voor jullie......geniet ervan gappies
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 december 2011 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
het feli Luis!!! geniet ervan pik!! maar doe wel rustig aan he! :P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Toch nog goed nieuws gisterenavond dus.. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Nieuw leven, altijd mooi! Gefeli. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Gefeliciteerd pik. En je meissie ook! Geniet er samen van! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
Gefeliciteerd jongen! Geniet er lekker van samen met je vrouwtje. |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey Luis gefeliciteerd man.. Wel ervoor zorgen dat ze voor Ajax wordt he...:-) Geniet er van.. |
|
|
|
|
1 2 hupsakee
|
|
|
Gefeliciteerd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door 1 2 hupsakee -- |
|
|
|
|
RoodWit81
|
|
|
Gefeliciteerd man! Geniet ervan :D |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Van harte gefeliciteerd lui! En nu gaan we dus berichten midden in de nacht van jullie zien :)
Kunnen we een foto verwachten? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Van harte! geniet er van! |
|
|
|
|
Grasmaaier
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Luis en partner, van harte gefeliciteerd. Ik wens Sophia een machtig, prachtig en lang leven toe! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Mr en Mss Luis, van harte gefeliciteerd met jullie SOPHIA. Veel geluk, gezondheid en levensvreugd voor jullie gezinnetje gewenst.
Nenam....klasbak!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hey luisje!!!! van harte gefeliciteerd ouwe!mooie naam sophia man!!voor jullie keer ik graag weer eens op het forum terug! zorg goed voor je meissies ouwe!!!! en vergeet niet op het geboortekaartje te vermelden dat papa rust van 12 tot 8!!!!!! ;-) ik neem een blikkie freddie op Sophia!!!!!proost! joduh !!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 21:59 schreef joduh het volgende:hey luisje!!!! van harte gefeliciteerd ouwe!mooie naam sophia man!!voor jullie keer ik graag weer eens op het forum terug! zorg goed voor je meissies ouwe!!!! en vergeet niet op het geboortekaartje te vermelden dat papa rust van 12 tot 8!!!!!! ;-) ik neem een blikkie freddie op Sophia!!!!!proost! joduh !!!!!!!!!!!!!!!! JODUH///////////////HELD |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
heeeee jongens!!!
Als allereerste, Nenam omtzettend bedankt voor dit mooie topic! Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor julie mooie en lieve reactie's! Dit doet me heel erg goed!
Ook vind ik het enorm fijn dat Joduh en Amsterdammer hebben gereageerd, ontzettend lief dat jullie hiervoor even terugkeren op het forum! Respect.
Maar nogmaals sowiezo iedereen bedankt, Sorry dat ik ook niet eerder kon reageren, maar heb het enorm druk gehad met alles en zie nu dit topic, des te leuker is het!
Voor de mensen waar ik geregeld via PB contact mee heb wil ik de komende tijd wel een foto sturen van ons kleine meisje (niet lullig bedoeld, maar ze heet Sophie), vraag er gerust naar....
Het laatste nieuws is dat ze het erg goed maakt, ze slaapt enorm veel maar dat is ook logisch, mijn vriendin en ik zijn ook behoorlijk moe, maar dat zal absoluut van de spanning geweest zijn!
Jongens respect voor jullie allemaal en ook namens mijn vriendin ontzettend bedankt Ze zal als ze straks wat beter is en we samen alles op orde hebben ook op een andere naam terug keren op het forum. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
ook namens verbrande harry gefeliciteerd en geniet er van... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb het graag voor jullie gedaan gappies..........nogmaals proost pik,en geniet er van.........whahahahahahahaha SAS.....is elite groep ouwe Sorry mannen.......is een geintje die alleen luis en ik kunnen begrijpen......maar ja gaat over hun |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij bent ook een goedzak hé ouwe........ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Feli braadzak van me!!!
proost op die meid!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oke vriend geld nu ook voor jou......
|
|
|
|
miss mokum
|
|
|
Ik wil jullie ook nog ff feliciteren met de kleine meid. Geniet er lekker van! |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ja he geil man...hehe |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hier raak je een gevoelige snaar man! echt heel mooi! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Speciaal voor jullie gappies
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En you are the best Nenam, godverdomme je bezorgd me wel constant kippenvel ouwe!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 december 2011 door Loetje -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Thanks gap, als die natuurlijk voor mij bedoeld was! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook voor jouw meissies gap....hebben we over gehad |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: ook jou meissies zijn top Amsterdammer! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En jouw meissie ook Nenam! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Goedeavond Luis en partner, het is wat later, maar daarom zeker niet minder gemeend; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie. Heel veel liefde, geluk en gezondheid voor jullie drietjes. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 20:52 schreef Ronald 1960 het volgende:Goedeavond Luis en partner, het is wat later, maar daarom zeker niet minder gemeend; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sophie. Heel veel liefde, geluk en gezondheid voor jullie drietjes. Heej Ronald! Dankjewel jongen. leuk dat jij ook ff een berichtje plaatst! Erg leuk! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Hey Luis proficiat...er is niets mooier als vader worden kerel... hoop dat het met mamma en Sophia uitstekend gaat...ga maar op tijd naar bed want er komen nog lange nachten aan.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hey Luis proficiat...er is niets mooier als vader worden kerel... hoop dat het met mamma en Sophia uitstekend gaat...ga maar op tijd naar bed want er komen nog lange nachten aan.... Bedankt jongen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dankjewel meissie! Heel erg lief dat je ook reageert! Sorry voor me late berichtje. Echt lief van je! |
|
|
|
|
Ajax Is The Best
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 december 2011 - 21:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Hey Luis proficiat...er is niets mooier als vader worden kerel... hoop dat het met mamma en Sophia uitstekend gaat...ga maar op tijd naar bed want er komen nog lange nachten aan.... wil niet lullig doen maar het is Sophie ;-) haha |
|
|
|