BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ebecilio

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2011 - 08:51   quote  deeplink  
Beste ajacieden, na de deceptie van gisteravond (die misschien nog wel ooit een staartje krijgt) gaan we verder in de europa league. Dit gezegd hebbende met heel veel pijn in mijn hart wil ik het graag hebben over Ebecilio.

Mijn kijk op voetbal is objectief, dus goede voetballers zijn goed en slechte voetballers zijn slecht ook al zijn het ajacieden. Ik heb al ooit een topic gestart met Emanuelson en dat leidde ook tot veel gelijksoortige reacties dus ik ben benieuwd..

Ebecilio komt veel te kort voor het ajax niveau. Hij oogt gemakszuchtig, lijdt veel balverlies, als hij diep loopt dan loopt hij niet vrij (viel me gisteravond op), scoort veel te weinig, geeft te weinig assists voor een flankspeler bij ajax dus kortom is het een belemmering in het spel van ajax. Te weinig rendement en niet aanspeelbaar zijn zijn twee punten die niet kunnen. Ajax speelt als collectief dus je moet aanspeelbaar zijn, balbezit kunnen houden, goede loopacties hebben en goed meeverdedigen (doet hij top trouwens!)

Dus ik denk dat hij tekort komt voor ajax en dat hij er ook niet meer gaat komen gezien zijn beperkte talent.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 08 december 2011 - 08:55   quote  deeplink  
Vond Daley Blind schrijnender gisteravond. Check de goals en zie hoe hij lucht staat te dekken óf gewoon enorm te laat is. Voor hem zie ik al helemaal geen toekomst weggelegd bij Ajax.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 08 december 2011 - 08:57   quote  deeplink  
daarom hebben we boerighter.

slotje
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 08 december 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:57 schreef 1 2 hupsakee het volgende:
slotje
Goh, nieuwe moderator?
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 09:00   quote  deeplink  
Misschien jaartje uitlenen, kan wel wat worden hoor..
Op dit moment is hij zeker nog niet ajax waardig maar hij is ook de enige linksbuiten na boerigter.
Daarnaast kwam hij er gisteren een aantal keren langs maar alleen geen goeie voorzet
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:00 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Goh, nieuwe moderator?
Echt he :P
om een slotje zeuren is net als bij voetballers geel vragen haha
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 08 december 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:00 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Echt he :P
om een slotje zeuren is net als bij voetballers geel vragen haha
Naaimachines. ;-)
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:55 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Vond Daley Blind schrijnender gisteravond. Check de goals en zie hoe hij lucht staat te dekken óf gewoon enorm te laat is. Voor hem zie ik al helemaal geen toekomst weggelegd bij Ajax.
Ben ik het niet helemaal mee eens, kijk maar eens naar Anita.. Die laat zijn man lopen. Dat Blind hem dan niet opvangt is deels ook Blind's schuld maar in eerste instantie die van Anita. Als ik een tweede topic zou moeten openen.... ;)
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2011 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:00 schreef Johnqqqq het volgende:
Misschien jaartje uitlenen, kan wel wat worden hoor..
Op dit moment is hij zeker nog niet ajax waardig maar hij is ook de enige linksbuiten na boerigter.
Daarnaast kwam hij er gisteren een aantal keren langs maar alleen geen goeie voorzet
Ok, kan ik mee leven. Leen hem maar uit en dan zien we wel hoe hij terugkomt, als hij terugkomt. Wat ik zelf denk van niet. Hij heeft niet het totaalplaatje en ik denk dat het er ook niet gaat komen bij hem. Maar uitlenen zou een goede optie voor hem zijn denk ik.
Guyt
 Guyt - donderdag 08 december 2011 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:55 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Ik zie voor zowel Blind en Ebecilio geen profcarriere .
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:

slotje
Ow ja? Waarom stond hij er niet in dan? Misschien is hij geblesseerd en kan hij niet voetballen op het moment. Wie komt er dan in? Ebecilio? Daar hebben we toch Boerrigter voor? Nou snap ik er niks meer van....
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, kan ik mee leven. Leen hem maar uit en dan zien we wel hoe hij terugkomt, als hij terugkomt. Wat ik zelf denk van niet. Hij heeft niet het totaalplaatje en ik denk dat het er ook niet gaat komen bij hem. Maar uitlenen zou een goede optie voor hem zijn denk ik.
Jongens als Elia, Boerigter werden ook weggestuurd..
Stal ebicillio desnoods een jaartje bij een club als RKC ofzo
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

Blind zal bij ajax blijven zolang zijn vader verbonden is aan onze club..
Niemand stuurt zijn eigen kind weg :P
nora
 nora - donderdag 08 december 2011 - 09:32   quote  deeplink  
Topsport is bikkelhard kijk maar naar Zagreb in de rust worden er zaken gedaan en klaar is kees.Dat terzijde ook in het persoonlijke moeten we hard zijn,het is heel simpel je hebt gewoon een aantal spelers die voor de top (Ajax) te kort komen,uiteraard zijn sommige mensen het daar niet mee eens maar ik ben er van overtuigd dat ik gelijk krijg.
De namen die weg moeten bij Ajax zijn voorlopig.
Embicilio-Blind-Anita-de Jong-Jansen en Jan liet weer via zijn computer zien het loop/lui vermogen van Sulejmani,wat voor mij nog steeds een twijfel is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door nora --
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 08 december 2011 - 09:48   quote  deeplink  
Tja mijn mening tegenover Ebecilio is ook na gisteravond niet veranderd.

Het is niets, en het zal nooit wat worden.

Tekenend was zijn "passeer" actie waarbij enkel hij de bal kwijt was...

Over Blind zijn we het allemaal wel eens denk ik, bakt er vrij weinig van.
Heico
 Heico - donderdag 08 december 2011 - 10:02   quote  deeplink  
Ebicilio, breek me de bek er niet over open zeg.... Stumper eerste klas, verdiend 100% teveel bij Ajax....
Daley, tsja.... Hij zal nu toch echt eens op moeten staan als goeie verdediger.... Heb nog hoop, maar hoeveel nog??
Dat Zagreb gister omgekocht is, daar twijfel ik ook niet aan.....
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2011 - 10:08   quote  deeplink  
Weet je wat men als supporter bij Ajax niet uit het oog mag verliezen. Ebecilio is geen basisspeler voor de linksbuiten plek. Dat is namelijk Boerrigter die dat tot nu toe wel naar behoren invult. Ajax heeft financieel nu eenmaal niet de middelen om een bank te hebben die gelijkwaardig is aan de eerste 11. Afgelopen seizoen had Frank simpelweg geen andere keuze, en heeft Lorenzo het redelijk oke gedaan, hij leed zelden belaverlies en deed zijn verdedigende taak meer dan goed. NU lijdt hij wel constant dat belverlies en dat is het verschil.

Natuurlijk is hij niet geschikt voor de eerste 11 en als er jeugd spelers echt gaan doorkomen zal hij ook uit de selectie verdwijnen verwacht ik. Maar nog steeds neemt dat het feit niet weg dat Ajax het op de bank of de tribune wel met dit soort kwaliteit spelers te doen heeft, niet allemaal natuurlijk maar er zullen nooit 21 basiselftalwaardige spelers in de selectie zitten..
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 10:15   quote  deeplink  
Ik vindt ebecilio ook dramatisch!
In hoorn moeten laten bij hollandia.

Tikkie terug imbecilio
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 08 december 2011 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ow ja? Waarom stond hij er niet in dan? Misschien is hij geblesseerd en kan hij niet voetballen op het moment. Wie komt er dan in? Ebecilio? Daar hebben we toch Boerrigter voor? Nou snap ik er niks meer van....
precies zoals je het zegt, hij vervangt boerigther en natuurlijk is hij dan minder goed als boerigther. terwijl hij vorig jaar best sterk was in de aanval vind ik.
Booya4Afca
 Booya4Afca - donderdag 08 december 2011 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 10:08 schreef remco k het volgende:
Weet je wat men als supporter bij Ajax niet uit het oog mag verliezen. Ebecilio is geen basisspeler voor de linksbuiten plek. Dat is namelijk Boerrigter die dat tot nu toe wel naar behoren invult. Ajax heeft financieel nu eenmaal niet de middelen om een bank te hebben die gelijkwaardig is aan de eerste 11. Afgelopen seizoen had Frank simpelweg geen andere keuze, en heeft Lorenzo het redelijk oke gedaan, hij leed zelden belaverlies en deed zijn verdedigende taak meer dan goed. NU lijdt hij wel constant dat belverlies en dat is het verschil.

Natuurlijk is hij niet geschikt voor de eerste 11 en als er jeugd spelers echt gaan doorkomen zal hij ook uit de selectie verdwijnen verwacht ik. Maar nog steeds neemt dat het feit niet weg dat Ajax het op de bank of de tribune wel met dit soort kwaliteit spelers te doen heeft, niet allemaal natuurlijk maar er zullen nooit 21 basiselftalwaardige spelers in de selectie zitten..
Natuurlijk is het geen basisspeler. Maar je mag toch wel iets meer verwachten dan dat hij laat zien. Tenzij hij niet beter kan, dan is het des te kwalijker dat hij uberhaupt wordt opgesteld.
AJAX-RM
 AJAX-RM - donderdag 08 december 2011 - 10:51   quote  deeplink  
Het is geen basis speler, geen wissel speler en niet eens een speler voor in jong ajax... De beste man heeft geen snelheid, geen passeerbeweging, geen voorzet, geen schot... Dan kun je nog beter Verhoeven linksbuiten zetten...

Kan iemand me zeggen waarom deze man zo vaak opgesteld word? Begin dan met Jody Lukoki op rechts en Sulejmani op links, of stel Lesley de Sa op, op de linkerkant..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door AJAX-RM --
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 08 december 2011 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 10:51 schreef AJAX-RM het volgende:
Het is geen basis speler, geen wissel speler en niet eens een speler voor in jong ajax... De beste man heeft geen snelheid, geen passeerbeweging, geen voorzet, geen schot... Dan kun je nog beter Verhoeven linksbuiten zetten...

Kan iemand me zeggen waarom deze man zo vaak opgesteld word? Begin dan met Jody Lukoki op rechts en Sulejmani op links, of stel Lesley de Sa op, op de linkerkant..
hij zet druk en blijft gaan wat er dan volgt is minder
Cyprioot
 Cyprioot - donderdag 08 december 2011 - 11:17   quote  deeplink  
Ronduit hopeloos geval. Hij begin goed, Vitesse uit vorig seizoen was zeer behoorlijk, maar later bleek het een uitschieter. Nu al duidelijk dat hij tekort komt voor het nivo van Ajax. Geen passeeractie, geen schot, geen voorzet, geen scorend vermogen, chocolade linkerbeen maar wel op links spelen, nee, het kan echt niet deze vent. Hebben we niets beters op links ?
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 11:38   quote  deeplink  
Nou ik vind aisatti op links een verademing in vergelijking met
Imbecilio.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Bw afca --
Guyt
 Guyt - donderdag 08 december 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:10 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Blind zal bij ajax blijven zolang zijn vader verbonden is aan onze club..
Niemand stuurt zijn eigen kind weg :P
Klopt enkel en alleen zit hij daarom bij AJAX.
JOOD
 JOOD - donderdag 08 december 2011 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 10:33 schreef 1 2 hupsakee het volgende:

[..]

precies zoals je het zegt, hij vervangt boerigther en natuurlijk is hij dan minder goed als boerigther. terwijl hij vorig jaar best sterk was in de aanval vind ik.
Ooit gehoord van sarcasme?
pth
 pth - donderdag 08 december 2011 - 12:12   quote  deeplink  
Imbecilio en Blind simpelweg van onvoldoende niveau (en dat beoordeel ik niet alleen op gisteravond), daar moeten toch echt betere oplossingen voor zijn ... al zou het wat eurootjes moeten kosten. Na dit seizoen wegwezen met die lui: was niks, is niks en wordt niks.
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 08 december 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 12:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ooit gehoord van sarcasme?
:-) vertel...
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 08 december 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 12:12 schreef pth het volgende:
Imbecilio en Blind simpelweg van onvoldoende niveau (en dat beoordeel ik niet alleen op gisteravond), daar moeten toch echt betere oplossingen voor zijn ... al zou het wat eurootjes moeten kosten. Na dit seizoen wegwezen met die lui: was niks, is niks en wordt niks.
ajax gaat de verdediging aanvullen met jeugd, wel denk ik dat er een ouwe gast komt.
Eide
 Eide - donderdag 08 december 2011 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 08:51 schreef JOOD het volgende:Dus ik denk dat hij tekort komt voor ajax en dat hij er ook niet meer gaat komen gezien zijn beperkte talent.
Hier hebben we het de afgelopen dagen al over gehad en over het algemeen mee eens. Probleem is dat de Ajax selectie dusdanig krap is dat er geen betere is. Het is kiezen uit de minst slechte want de alternatieven die Ajax heeft (Ozbiliz, Lukoki) zijn niet beter, danwel verder in hun ontwikkeling.
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 12:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Hier hebben we het de afgelopen dagen al over gehad en over het algemeen mee eens. Probleem is dat de Ajax selectie dusdanig krap is dat er geen betere is. Het is kiezen uit de minst slechte want de alternatieven die Ajax heeft (Ozbiliz, Lukoki) zijn niet beter, danwel verder in hun ontwikkeling.
Serrero is ook niet fit want ik denk dat die nog beter is.

1. boerigter
2. Serrero
3. Aisatti
4. Ebicillio
thomASS
 thomASS - donderdag 08 december 2011 - 13:22   quote  deeplink  
1. boerigter
2. Ozbiliz
3. Serero
4. Aisatti
5. Imbeciel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door thomASS --
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 13:22 schreef thomASS het volgende:
1. boerigter
2. Ozbiliz
3. Serero
4. Aisatti
5. Imbeciel
Op basis waarvan ozbiliz ? ik heb die jongen uberhaupt nooit 1 volle wedstrijd zien spelen
thomASS
 thomASS - donderdag 08 december 2011 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 13:27 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Op basis waarvan ozbiliz ? ik heb die jongen uberhaupt nooit 1 volle wedstrijd zien spelen
Op basis van de jeugd en de keren dat hij in het eerste heeft gespeeld. Hij is echt goed en iig een stuk beter dan imbeciel.
Eide
 Eide - donderdag 08 december 2011 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 13:32 schreef thomASS het volgende:

[..]

imbeciel.
Ook Ebecilio is speler van Ajax en verdient respect. Als je dan niet kan opbrengen ben je in mijn boekje geen Ajacied. Kritisch is prima, respectloos niet.
thomASS
 thomASS - donderdag 08 december 2011 - 14:08   quote  deeplink  
El hamdoei is ook een speler van ajax. Maar dat maakt hem toch niet minder een debiel.
Imbeciel is gewoon dramatisch slecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door thomASS --
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 14:08 schreef thomASS het volgende:
El hamdoei is ook een speler van ajax. Maar dat maakt hem toch niet minder een debiel.
Nee hij is geen speler van ajax, staat er wel onder contract ,) 2 verschillende dingen
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 14:11   quote  deeplink  
Respect moet je afdwingen :)
Eide
 Eide - donderdag 08 december 2011 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 14:10 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

Nee hij is geen speler van ajax, staat er wel onder contract ,) 2 verschillende dingen
+1

quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 14:11 schreef Bw afca het volgende:
Respect moet je afdwingen :)
Nee, respect heeft iedereen en dat kan je kwijtraken. En hoewel Ebecilio niet goed speelt, stelt hij zich wel altijd prima op en dus behoudt hij dat respect.

Dat in tegenstelling tot EH.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Eide --
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 08 december 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 14:14 schreef Eide het volgende:

[..]

+1

[..]

Nee, respect heeft iedereen en dat kan je kwijtraken. En hoewel Ebecilio niet goed speelt, stelt hij zich wel altijd prima op en dus behoudt hij dat respect.

Inderdaad lorenzo wil wel maar komt op dit moment gewoon een beetje te kort, dat is niet erg. Maar als men het maar in ziet door deze jongen te verhuren of te verkopen zodat hij zich elders kan ontwikkelen. Doet gewoon 110% zijn best
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 14:14 schreef Eide het volgende:

[..]

+1

[..]

Je hebt gelijk.
Senja
 Senja - donderdag 08 december 2011 - 14:55   quote  deeplink  
Er lopen een aantal ontzettend zwakke spelers het eerste elftal. Vooral de verdediging laat te wensen over. Niks ten nadelen van niemand maar ik geloof dat die jongens echt alles geven. Je kon dat zien op het laatst kwam er niks meer uit en was de pijp leeg en dat kan alleen omdat ze op hun toppen spelen. De blessures kan je ook hieraan afleiden. Door constante druk die te hoog ligt ontstaan blessures. Uit eigen ervaring kom ik dat dagelijks tegen in de sport. weliswaar in een heel andere tak van sport maar wel in de topsport. Ik heb dagelijks te maken met voeding, belasting, pezen en banden. Ik kan hier wel parallellen in zien sprekend uit mijn eigen ervaring. Voor een deel is dat door aangepaste training en begeleiding een stuk beter te maken maar de top is de top en iedereen die daar overheen gaat krijgt vormen van uitputting, energie verlies en in het ergste geval blessures. Veel winst voor Frank de boer valt te behalen in het doceren van je top het pakken van rust en het zuinig omgaan met je energie. Eigenlijk het voetbal zoals Ajax dat wil spelen. Volgens mij valt daar heel veel winst te halen en te maken. en kunnen de iets zwakkere spelers beter meekomen en maken minder fouten.

Ik zie ook veel technische fouten en vooral in de verdediging en dat baart me wel zorgen. een speler op dit niveau bij het niveau van Ajax zou eigenlijk deze fouten niet mogen maken. Dat je een keer dol gespeeld word dat kan maar dekkingsfouten en inzicht fouten brrrr daar gruwel ik van.
Ztjes
 Ztjes - donderdag 08 december 2011 - 15:05   quote  deeplink  
Senja,

Helemaal mee eens.
Bw afca
 Bw afca - donderdag 08 december 2011 - 15:12   quote  deeplink  
Ik ook
Eide
 Eide - donderdag 08 december 2011 - 15:22   quote  deeplink  
Natuurlijk is dit waar. Anita is een prima jongen met een goede techniek maar hij komt verder op alles te kort, met name kracht en snelheid. Blind heeft het niveau van een leuke middenmoter in de eredivisie maar verder niet. V.d. Wiel haalt al het hele jaar zijn niveau niet. Als Alderweireld dan ook eruit ligt hij je alleen Jan over. En ja, dan kom je flink tekort ja.

Wat ik van Ligeon heb gezien is die ook nog niet zo ver, en dan zal dat voor de rest niet veel anders zijn denk ik.

Kortom, mocht Ajax in de winterstop Jan verkopen hebben we echt een serieus probleem achterin. Hebben we nu al want de selectie is gewoon niet diep genoeg om blessures op te kunnen vangen.

Voorin heeft Ajax dan nog een uitdaging op de flanken want daar hebben de wissels ook niet het niveau.

Het middenveld is prima. Er is veel kritiek op Janssen maar laten we eerlijk zijn, het middenveld van Ajax draait om Eriksen, en de rest faciliteerd hem daarin. Enoh is daar de zwakke schakel, maar vanwege het de verdediging daar wel noodzakelijk. De spits is normaal gesproken ook prima ingevult maar tege zoveel blessures valt niet te werken.

Laten we dat laatste toch ook niet vergeten. Ajax met Derk, Toby, Boilesen en Kobleinn is toch een ander Ajax dan dat gister stond. De basis is denk ik best heel prima. In de diepte is de selectie alleen veel te zwak.
Ajx
 Ajx - donderdag 08 december 2011 - 17:55   quote  deeplink  
quote:

slotje
Maar als die er niet is zoals nu, moeten we een vervanger hebben, en dat moet niet Ebecilio zijn, maar óf Ozbiliz óf Lukoki!
Ajx
 Ajx - donderdag 08 december 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:06 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens, kijk maar eens naar Anita.. Die laat zijn man lopen. Dat Blind hem dan niet opvangt is deels ook Blind's schuld maar in eerste instantie die van Anita. Als ik een tweede topic zou moeten openen.... ;)
Kijk naar de eerste, dat was een fout van Anita, maar de tweede was toch echt van Blindje een fout. Daarnaast speelde hij niet zeker... Blind weg en het liefst Ebecilio ook!
Ajx
 Ajx - donderdag 08 december 2011 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 09:08 schreef Guyt het volgende:

[..]

Hebben ze al........
remco k
 remco k - donderdag 08 december 2011 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 17:55 schreef Ajx het volgende:

[..]

Maar als die er niet is zoals nu, moeten we een vervanger hebben, en dat moet niet Ebecilio zijn, maar óf Ozbiliz óf Lukoki!
Waarom dan?? Wat hebben die feitelijk meer laten zien dan Ebecilio?? Ozbiliz heeft nog nooit een wedstrijd uitgespeeld en Lukoki heeft een keer een Feyenoorder door de benen gespeeld.. Beiden heb ik zelden een goede voorzet van gezien en zijn zeker minder balvast..
Ajx
 Ajx - donderdag 08 december 2011 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 december 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom dan?? Wat hebben die feitelijk meer laten zien dan Ebecilio?? Ozbiliz heeft nog nooit een wedstrijd uitgespeeld en Lukoki heeft een keer een Feyenoorder door de benen gespeeld.. Beiden heb ik zelden een goede voorzet van gezien en zijn zeker minder balvast..
Minder balvast?? Heb Ebecilio toch constant een bal zien verspelen en het erge is, dat hij nog naar binnen draait ook, dus dat het gevaarlijk word dan! Heb hem trouwens wel een paar goede tackles zien uitvoeren, nieuwe rechtsback?? Maar Lukoki heeft diepte en Ozbiliz heeft een goede actie aan de bal, Ebecilio allebei niet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5876
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ebecilio

0.0084371