|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik vind het geen profvoetballers misschien dat ze in de hoofdklasse mee kunnen ze zijn waardeloos.Die Blind en Ebecilio ik kots ze uit. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Waarom dan?? Wat hebben die feitelijk meer laten zien dan Ebecilio?? Ozbiliz heeft nog nooit een wedstrijd uitgespeeld en Lukoki heeft een keer een Feyenoorder door de benen gespeeld.. Beiden heb ik zelden een goede voorzet van gezien en zijn zeker minder balvast.. Wat ik gezien heb van Ozbiliz was positief ik vond hem goed invallen bij AJAX.Vind hem wat ik tot nu toe van hem gezien heb beter dan Ebecilio.Maar goed dat is niet zo moeilijk natuurlijk. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 10:08 schreef remco k het volgende:Weet je wat men als supporter bij Ajax niet uit het oog mag verliezen. Ebecilio is geen basisspeler voor de linksbuiten plek. Dat is namelijk Boerrigter die dat tot nu toe wel naar behoren invult. Ajax heeft financieel nu eenmaal niet de middelen om een bank te hebben die gelijkwaardig is aan de eerste 11. Afgelopen seizoen had Frank simpelweg geen andere keuze, en heeft Lorenzo het redelijk oke gedaan, hij leed zelden belaverlies en deed zijn verdedigende taak meer dan goed. NU lijdt hij wel constant dat belverlies en dat is het verschil. Natuurlijk is hij niet geschikt voor de eerste 11 en als er jeugd spelers echt gaan doorkomen zal hij ook uit de selectie verdwijnen verwacht ik. Maar nog steeds neemt dat het feit niet weg dat Ajax het op de bank of de tribune wel met dit soort kwaliteit spelers te doen heeft, niet allemaal natuurlijk maar er zullen nooit 21 basiselftalwaardige spelers in de selectie zitten.. Precies, Remco. De spijker op z'n kop. Ik vond Ebecilio gisteren niet eens de allerslechtste Ajacied. Hij werkte keihard en verdedigde goed mee. Op dit moment zou hij in de hiërarchie zelfs de derde keus zijn (na Boerrigter en zelfs sinds kort Aissati). Hij doet zijn best, maar komt simpelweg (nog) te kort. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:07 schreef Ajx het volgende:[..] Minder balvast?? Heb Ebecilio toch constant een bal zien verspelen en het erge is, dat hij nog naar binnen draait ook, dus dat het gevaarlijk word dan! Heb hem trouwens wel een paar goede tackles zien uitvoeren, nieuwe rechtsback?? Maar Lukoki heeft diepte en Ozbiliz heeft een goede actie aan de bal, Ebecilio allebei niet! Ebecilio scoorde 2 extreem belangrijke goals tegen NEC.. Lukoki en Ozbiliz nog nooit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:21 schreef Pietje het volgende:[..] Precies, Remco. De spijker op z'n kop. Ik vond Ebecilio gisteren niet eens de allerslechtste Ajacied. Hij werkte keihard en verdedigde goed mee. Op dit moment zou hij in de hiërarchie zelfs de derde keus zijn (na Boerrigter en zelfs sinds kort Aissati). Hij doet zijn best, maar komt simpelweg (nog) te kort. Absoluut, ik snap het ook niet helemaal eerlijk gezegd, want hoelang is hij feitelijk bij het eerste?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daarnaast vond ik Ebecilio vorig seizoen met zijn frisse spel en zijn leuke passeerbewegingen de revelatie van de eredivisie. Althans, dat is mijn mening. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:34 schreef remco k het volgende:[..] Absoluut, ik snap het ook niet helemaal eerlijk gezegd, want hoelang is hij feitelijk bij het eerste?? Volgens mij sinds de tweede helft van het vorige seizoen. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 december 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Correct, werd er na de winterstop door Frank bijgehaald vanuit Jong Ajax. Maar wij willen elke keer dat elke vent de nieuw Marc overmars is. Dat is Ebecilio duidelijk niet, maar hij heeft het vorig seizoen niet slecht gedaan en was gister inderdaad ook niet de slechtste, dat waren toch echt Blind en Anita. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:38 schreef Eide het volgende:[..] Correct, werd er na de winterstop door Frank bijgehaald vanuit Jong Ajax. Maar wij willen elke keer dat elke vent de nieuw Marc overmars is. Dat is Ebecilio duidelijk niet, maar hij heeft het vorig seizoen niet slecht gedaan en was gister inderdaad ook niet de slechtste, dat waren toch echt Blind en Anita. Precies, Eide, dat was ook exact mijn punt. Bedankt voor je bevestiging! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Nee ebicilio is op dit moment de zwakste speler. Komt dat door andere spelers die zo goed zijn of is hij zo slecht? Wie speelt er wel boven zijn kunne? Niemand toch? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Nee ebicilio is op dit moment de zwakste speler. Komt dat door andere spelers die zo goed zijn of is hij zo slecht? Wie speelt er wel boven zijn kunne? Niemand toch? Volgens Jantje heeft de onrust zo zijn voordelen....klasse Jan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:35 schreef Pietje het volgende:[..] Daarnaast vond ik Ebecilio vorig seizoen met zijn frisse spel en zijn leuke passeerbewegingen de revelatie van de eredivisie. Althans, dat is mijn mening. Helemaal mee eens, hij speelde prima in die tijd en het lijkt wel alsof hij het vetrouwen kwijt is.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, hij speelde prima in die tijd en het lijkt wel alsof hij het vetrouwen kwijt is.. Ebecilio werd alleen al 20% beter doordat hij de kans kreeg als jongeling in het 1e van Ajax. Dan stijgt zo'n jongen boven zichzelf uit. Als hij dan het volledige vertrouwen niet voelt, blijft ie hangen in zijn basiskwaliteiten, die niet genoeg zijn voor de top. Ik zeg niet voor altijd, want hij is nog jong.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:59 schreef remco k het volgende:[..] Helemaal mee eens, hij speelde prima in die tijd en het lijkt wel alsof hij het vetrouwen kwijt is.. Dat is wat ik ook denk, Remco. Het is een mentale kwestie. Iedereen denkt dat hij nu al helemaal "doorgebroken" is, maar vergeet niet dat Lorenzo nog pas 20 jaar is. Hij heeft nog een heel voetballeven voor zich. Ik vermoed dat de mentale druk op dit moment wat te groot is. Brand die jongen niet af, geef hem de tijd en laat hem groeien. Al die kritiek op hem, mocht hij die lezen, zal hem zeker niet beter maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
De meeste jongens worden rond hun 24e pas groot. Die tijd krijg je bij Ajax alleen niet. Kijk naar Madrid. Die hebben een "talentvolle keeper uit de eigen opleiding" van 24 op de bank. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 19:20 schreef Eide het volgende:De meeste jongens worden rond hun 24e pas groot. Die tijd krijg je bij Ajax alleen niet. Kijk naar Madrid. Die hebben een "talentvolle keeper uit de eigen opleiding" van 24 op de bank. Inderdaad, als zo'n jongen bij Ajax zou spelen moet hij wekelijk de sterren van de hemel spelen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als er een topic met zoveel reacties besteed wordt aan een voetballer van Ajax dan is hij of heel goed geweest of niet goed genoeg. In dit geval al een poos niet goed genoeg, uit de vele reacties ook op te merken..
Nu dan is dat toch duidelijk.... Zelf heb ik op het andere topic voor de wedstrijd van gisteren laten weten AUB niet Ebecilio opstellen... Heb dinsdag nog gereageerd met:
Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2011 - 20:16 edit quote deeplink
quote: Op dinsdag 06 december 2011 - 19:19 schreef robajax het volgende: Kan iemand mij vertellen waarom de boer die ebecilio de hele tijd op steld? waarom niet gewoon lukoki op rechts en sulejmani op links of ozbiliz op rechts? Het is toch gewoon triest als je tegen real met ebecilio komt aanzetten die spanjaarden lachen zich dood...
Helemaal mee eens Robajax Ozbiliz en Lukoki hebben idd meer rendement, snap soms de Boer ook niet. Het verhaal rondom de positie van Janssen ligt nog vers in het geheugen..
Nu weer heden: Heeft Bergkamp bijvoorbeeld ook nog iets te zeggen over de opstelling met zijn posities ??? |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 09:06 schreef JOOD het volgende:[..] Ben ik het niet helemaal mee eens, kijk maar eens naar Anita.. Die laat zijn man lopen. Dat Blind hem dan niet opvangt is deels ook Blind's schuld maar in eerste instantie die van Anita. Als ik een tweede topic zou moeten openen.... ;) inderdaad Anita loopt alleen parmantig rond was nog minder dan Blind. Wat heb jij een ontzettend debiele nickname trouwens. Ik word helemaal ziek van dat gekoketteer van jullie met joden en Israel. Hou daar toch eens mee op man. Slaat helemaal nergens op en lokt alleen maar nog debielere reacties uit. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 21:32 schreef de kromme2 het volgende:[..] inderdaad Anita loopt alleen parmantig rond was nog minder dan Blind. Wat heb jij een ontzettend debiele nickname trouwens. Ik word helemaal ziek van dat gekoketteer van jullie met joden en Israel. Hou daar toch eens mee op man. Slaat helemaal nergens op en lokt alleen maar nog debielere reacties uit. Als ik me niet vergis ben jij op het verkeerde forum als we het over nicknames hebben. Ik heb overigens niets met joden en Israel hoor. Is alleen een geuzennaam die de supporters van mijn club gebruiken. Vandaar.. Je bent trouwens de eerste met een reactie daarop.
Maar ik vond Anita ook minder dan Blind. Blind doet het zo slecht nog niet iedere keer als hij centrale verdediger staat valt me op. Als back dramatisch maar als invaller van Vertonghen en in dit geval Alderweireld is hij best goed hoor en kan hij nog groeien. Maar hij moet zich ook op andere posities kunnen onderscheiden als hij wil blijven voetballen in ajax 1 denk ik. Of zou het zo maar kunnen dat we een echte centrale verdediger in spe hebben? (ja ik weet het ik krijg hier zeker reacties op maar ik denk alleen ff hardop) |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 20:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:Als er een topic met zoveel reacties besteed wordt aan een voetballer van Ajax dan is hij of heel goed geweest of niet goed genoeg. In dit geval al een poos niet goed genoeg, uit de vele reacties ook op te merken.. Nu dan is dat toch duidelijk.... Zelf heb ik op het andere topic voor de wedstrijd van gisteren laten weten AUB niet Ebecilio opstellen... Heb dinsdag nog gereageerd met: Jack Huntelaar - dinsdag 06 december 2011 - 20:16 edit quote deeplink quote: Op dinsdag 06 december 2011 - 19:19 schreef robajax het volgende: Kan iemand mij vertellen waarom de boer die ebecilio de hele tijd op steld? waarom niet gewoon lukoki op rechts en sulejmani op links of ozbiliz op rechts? Het is toch gewoon triest als je tegen real met ebecilio komt aanzetten die spanjaarden lachen zich dood... Helemaal mee eens Robajax Ozbiliz en Lukoki hebben idd meer rendement, snap soms de Boer ook niet. Het verhaal rondom de positie van Janssen ligt nog vers in het geheugen.. Nu weer heden: Heeft Bergkamp bijvoorbeeld ook nog iets te zeggen over de opstelling met zijn posities ??? Over je vraag van Bergkamp, weet ik niet. Ik denk dat ze de opstelling samen maken en dat ze op de trainingen alle twee (Dennis en Frank) dingen zien die ze dan ook van elkaar aannemen, dus ik denk dat hij wel degelijk invloed heeft ja. Maar Frank de Boer is eindverantwoordelijk en dan moet hij knopen doorhakken als ze het niet met elkaar eens zijn.
Ik las een paar posts terug dat een nieuw talent van ajax de eerste wedstrijd in het eerste elftal 20 procent meer geeft. Zet dan maar Lukoki, de Sa of Ozbilic op de plek van Ebecilio. Dan heb je zeker meer vuur op je flanken. Laat hem in plaats van een oude Feyenoord verdediger ook maar eens een wereldverdediger poorten dan :) was wel leuk geweest. En zou getuigen van echte Amsterdamse bluf! Ik hoop ook dat de staf in gaat zien dat het niet gaat werken met Ebecilio in de basis en ik hoop dan ook dat de jongens die ik hierboven al genoemd heb ook de voorkeur krijgen boven hem. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 13:47 schreef Eide het volgende:[..] Ook Ebecilio is speler van Ajax en verdient respect. Als je dan niet kan opbrengen ben je in mijn boekje geen Ajacied. Kritisch is prima, respectloos niet. inderdaad.. en vorig seizoen toen we kampioen werden was hij gewoon onze linksbuiten hoor.. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Helaas is Ebicilio op dit moment de zwakste schakel dus weg wezen,we zijn geen speeltuin vereniging,laat hem a.s seizoen zich maar bewijzen bij Almerecity. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:35 schreef Pietje het volgende:[..] Daarnaast vond ik Ebecilio vorig seizoen met zijn frisse spel en zijn leuke passeerbewegingen de revelatie van de eredivisie. Althans, dat is mijn mening. Zou je mijn geheugen misschien wille opfrissen?
Welke leuke passeerbewegingen heb ik gemist? Ik herinner enkel het volgende.
Aanval begint:
"Hey ik krijg de bal, laat ik hem even aannemen". "Hey ik heb de bal aangenomen, wat nu?" "Oh ja, ik ben linksbuiten ik moet de achterlijn opzoeken, laat ik maar rennen." Ren ren "Oh jeej, er komt een verdediger op me af, wat moet ik doen?" "Wacht eens even, laat ik kappen en de bal terug geven aan Boilesen/Anita".
Aanval eindigt.
Hij heeft niet voor niets de bijnaam "tikkie terug jaap" Ebecilio gekregen op de tribunes. (Althans, vak 426) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote: We werden ook kampioen met Blind, ook niet bepaald de juiste speler voor Ajax 1 toch? |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Met respect voor Ebecilio en zijn inzet komt hij mijn inziens te kort, maar zou met minder blessures geen basisplaats hebben en op eredivisie niveau als invaller nuttig kunnen zijn. Voor een basisplaats en op CL niveau komt hij duidelijk te kort en zie ik ook geen aanknopingspunten voor verdere ontwikkelingen van hem.
Middelmaat is de tendens op dit moment bij Ajax!
Maar onderschat ook de onderlinge verhoudingen bij Ajax niet. De hierarchie klopt niet.
Met alle respect voor het talent van Eriksen. Hij eist in het veld een soort leiderschapsrol voor zichzelf op, maar heeft meer balverlies dan dat goeds uitkomt.
Continue geforceerd op zoek naar de geniale oplossing...
De tijd voor doorselecteren is aangebroken! |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 10:46 schreef Stanley het volgende:Met respect voor Ebecilio en zijn inzet komt hij mijn inziens te kort, maar zou met minder blessures geen basisplaats hebben en op eredivisie niveau als invaller nuttig kunnen zijn. Voor een basisplaats en op CL niveau komt hij duidelijk te kort en zie ik ook geen aanknopingspunten voor verdere ontwikkelingen van hem. Middelmaat is de tendens op dit moment bij Ajax! Maar onderschat ook de onderlinge verhoudingen bij Ajax niet. De hierarchie klopt niet. Met alle respect voor het talent van Eriksen. Hij eist in het veld een soort leiderschapsrol voor zichzelf op, maar heeft meer balverlies dan dat goeds uitkomt. Continue geforceerd op zoek naar de geniale oplossing... De tijd voor doorselecteren is aangebroken! Dat Eriksen vaker balverlies lijdt lijkt me niet meer dan logisch omdat hij ontzettend veel risico in zijn spel legt. Heel vaak wordt Eriksen gedwongen om de bal te lang bij zich te houden door het feit dat zijn medespelers simpelweg te weinig bewegen.
Dit elftal mist dan ook diepgang.
Ebecilio (links) trekt telkens naar binnen, Sulejmani (rechts) trekt telkens naar binnen. En Lodeiro is nauwelijks in de punt van de aanval te vinden.
Het is niet voor niets dat Eriksen zijn beste wedstrijden speelt met de Jong in de spits. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Nou Booy dat is een andere formulering van mijn woorden, echter ben ik het niet mee eens dat hij gedwongen wordt om veel risico in zijn spel te leggen.
Mijn inziens is hij teveel gefocust om de geniale pass te geven om de buitenwereld te imponeren, terwijl hij met simpeler spel veel effectiever voor het team is. |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote: Volgens mij speelde hij toen niet hoor.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij bedoeld waarschijnlijk dat hij wekelijks in de selectie was opgenomen, en een bankzitter wordt ook kampioen... |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op zondag 11 december 2011 - 23:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij bedoeld waarschijnlijk dat hij wekelijks in de selectie was opgenomen, en een bankzitter wordt ook kampioen... Elk selectielid word kampioen als hij minimaal 1 minuut gespeeld heeft en tot het eind van het seizoen bij de club blijft, maar hij is niet actief kampioen geworden, dat bedoel ik. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Terecht, hij komt gewoon te kort als invaller voor Derk... Roep al langer en ik niet alleen dat Sulejmani Boerrigter heel goed kan vervangen aan de linkerkant...Als vervanger van sulejmani op rechts omdat hij naar links vertrekt Ozbiliz of Lukoki...gelukkig was het afgelopen zondag zo ver...
Denk echt dat we een perfecte voorhoede zouden hebben als Sigthorsson weer opgeknapt is.... Die Ozbiliz is nog niet topfit...deze jongen wordt een hele grote...nu zie ik Sulejmani nog op rechts maar dat gaat veranderen....tegen het einde van dit seizoen ziet het er zo uit denk ik.....
Boerrigter------------------------------Sigthorsson------------------------------------Ozbiliz
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Terecht, hij komt gewoon te kort als invaller voor Derk... Roep al langer en ik niet alleen dat Sulejmani Boerrigter heel goed kan vervangen aan de linkerkant...Als vervanger van sulejmani op rechts omdat hij naar links vertrekt Ozbiliz of Lukoki...gelukkig was het afgelopen zondag zo ver... Denk echt dat we een perfecte voorhoede zouden hebben als Sigthorsson weer opgeknapt is.... Die Ozbiliz is nog niet topfit...deze jongen wordt een hele grote...nu zie ik Sulejmani nog op rechts maar dat gaat veranderen....tegen het einde van dit seizoen ziet het er zo uit denk ik..... Boerrigter------------------------------Sigthorsson------------------------------------Ozbiliz Ozbiliz gaat onze meest waardevolle speler echt niet uit de basis spelen, nu niet en zeker niet in de komende 17 wedstrijden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 22:10 schreef remco k het volgende:[..] Ozbiliz gaat onze meest waardevolle speler echt niet uit de basis spelen, nu niet en zeker niet in de komende 17 wedstrijden.. Daar zeg jij nogal wat "meest waardevolle speler" eerder "meest dure speler" die echter niet aan de verwachtingen heeft voldaan.... De toekomst zal het uitwijzen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 23:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar zeg jij nogal wat "meest waardevolle speler" eerder "meest dure speler" die echter niet aan de verwachtingen heeft voldaan.... De toekomst zal het uitwijzen... Het is toch echt een feit dat hij de meest waardevolle speler is van Ajax in de eerste seizoenshelft. Die 16 miljoen kan hij niks aan doen en moeten de supporters nu echt een gaan vergeten, het heeft namelijk geen enkele meerwaarde om dat mee te nemen in het feit of hij wel of niet presteerd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Wat betreft de afgelopen seizoenshelft heb je gelijk...misschien heb je ook gelijk dat we niet elke x dat prijskaartje aan hem moeten hangen... Ik weet niet die luiheid, gezapigheid, soms te laks met de kansen...maar goed hij is wel de man met de meeste doelpunten tot nu toe bij Ajax...komt natuurlijk ook dat de overige voorhoedespelers veel geblesseerd zijn geweest...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 december 2011 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 december 2011 - 23:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:Wat betreft de afgelopen seizoenshelft heb je gelijk...misschien heb je ook gelijk dat we niet elke x dat prijskaartje aan hem moeten hangen... Ik weet niet die luiheid, gezapigheid, soms te laks met de kansen...maar goed hij is wel de man met de meeste doelpunten tot nu toe bij Ajax...komt natuurlijk ook dat de overige voorhoedespelers veel geblesseerd zijn geweest... Ik denk niet eens dat je daar naar moet kijken, je moet het gewoon zo zien dat hij in 17 wedstrijden als buitenspeler bij Ajax 11 keer het nietje heeft gevonden. Dat is gewoon uitzonderlijk goud voor een Ajax buiten speler.
Gepost vanaf m'n mobiel dus niet op de spelling latten, zit namelijk ff in de auto te wachten op een klant. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 09:10 schreef Johnqqqq het volgende:[..] Blind zal bij ajax blijven zolang zijn vader verbonden is aan onze club.. Niemand stuurt zijn eigen kind weg :P fout het heet niemand laat zijn eigen kind alleen |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik heb al eerder gereageerd en mijn mening hierin kwam neer op: dat ik Ebecilio een goede stand-in vind voor de eredivisie maar voor meer te kort komt. Ik zie dit niet veranderen, maar kan natuurlijk wel. Zijn inzet is wel altijd goed. Maar te vaak de verkeerde keuzes en een beroerde voorzet.
Maar ik zou zowieso verder doorselecteren:
Boerrigter Bulykin Lodeiro
Janssen Klaassen Enoh
Koppers Ligeon Boilesen van Rhijn
Sigthorsson & Casetellion als opvolger van Bully Özbiliz als stand in voor Boerrigter Lukoki als stand in voor Lodeiro Mats Ritz als stand in voor Klaassen Serero en Anita als stand-in voor het middenveld En dan Aldeweireld met nog wat jong Ajax verdedigers als stand-in. bijv. Tovimaki etc.
Eriksen, Vertonghen en Sulemani lekker verkopen en bouwen aan een nieuw succesteam |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Inderdaad toen hadden we Boerrigter nog niet. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 december 2011 - 08:46 schreef Booya4Afca het volgende:[..] Zou je mijn geheugen misschien wille opfrissen? Welke leuke passeerbewegingen heb ik gemist? Ik herinner enkel het volgende. Aanval begint: "Hey ik krijg de bal, laat ik hem even aannemen". "Hey ik heb de bal aangenomen, wat nu?" "Oh ja, ik ben linksbuiten ik moet de achterlijn opzoeken, laat ik maar rennen." Ren ren "Oh jeej, er komt een verdediger op me af, wat moet ik doen?" "Wacht eens even, laat ik kappen en de bal terug geven aan Boilesen/Anita". Aanval eindigt. Hij heeft niet voor niets de bijnaam "tikkie terug jaap" Ebecilio gekregen op de tribunes. (Althans, vak 426) Inderdaad dat is Ebicilio ten voeten uit. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 10:21 schreef Stanley het volgende:Ik heb al eerder gereageerd en mijn mening hierin kwam neer op: dat ik Ebecilio een goede stand-in vind voor de eredivisie maar voor meer te kort komt. Ik zie dit niet veranderen, maar kan natuurlijk wel. Zijn inzet is wel altijd goed. Maar te vaak de verkeerde keuzes en een beroerde voorzet. Maar ik zou zowieso verder doorselecteren: Boerrigter Bulykin Lodeiro Janssen Klaassen Enoh Koppers Ligeon Boilesen van Rhijn Sigthorsson & Casetellion als opvolger van Bully Özbiliz als stand in voor Boerrigter Lukoki als stand in voor Lodeiro Mats Ritz als stand in voor Klaassen Serero en Anita als stand-in voor het middenveld En dan Aldeweireld met nog wat jong Ajax verdedigers als stand-in. bijv. Tovimaki etc. Eriksen, Vertonghen en Sulemani lekker verkopen en bouwen aan een nieuw succesteam Dus je drie beste spelers verkopen en weer opnieuw beginnen ?? |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op donderdag 08 december 2011 - 18:03 schreef remco k het volgende:[..] Waarom dan?? Wat hebben die feitelijk meer laten zien dan Ebecilio?? Ozbiliz heeft nog nooit een wedstrijd uitgespeeld en Lukoki heeft een keer een Feyenoorder door de benen gespeeld.. Beiden heb ik zelden een goede voorzet van gezien en zijn zeker minder balvast.. Lukoki is niks.Maar als er iemand niet balvast is en constant de bal dom verliest is het Ebecilio wel! Als er 1 vleugelspeler is die amper eenactie maakt maar steeds de bal terug of opzij speelt en dan ook nog een fout dan is het Ebecilio wel! Die gast is het Ajaxshirt niet waard. Schandalig dat Ozbiliz die zoveel beter is zolang aan de kant geschoven is voor deze dramatische voetballer! Weer een blunder van de Boer. Ebecilio is niet eens goed genoeg om op de bank te mogen zitten.Je speelt met 10 man als hij in het veld staat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 10:21 schreef Stanley het volgende:Ik heb al eerder gereageerd en mijn mening hierin kwam neer op: dat ik Ebecilio een goede stand-in vind voor de eredivisie maar voor meer te kort komt. Ik zie dit niet veranderen, maar kan natuurlijk wel. Zijn inzet is wel altijd goed. Maar te vaak de verkeerde keuzes en een beroerde voorzet. Maar ik zou zowieso verder doorselecteren: Boerrigter Bulykin Lodeiro Janssen Klaassen Enoh Koppers Ligeon Boilesen van Rhijn Sigthorsson & Casetellion als opvolger van Bully Özbiliz als stand in voor Boerrigter Lukoki als stand in voor Lodeiro Mats Ritz als stand in voor Klaassen Serero en Anita als stand-in voor het middenveld En dan Aldeweireld met nog wat jong Ajax verdedigers als stand-in. bijv. Tovimaki etc. Eriksen, Vertonghen en Sulemani lekker verkopen en bouwen aan een nieuw succesteam Waarom Eriksen verkopen? Hij gaat onzettend van belang zijn in jouw beoogde succesteam. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Vertonghen behouden is een utopie! Dat gaat niet lukken, dat weten we allemaal. Sulemani is ook aan een nieuwe uitdaging toe, is te vaak niet meer vooruit te branden. En bovendien met de spitsen die we rijk zijn hebben we dienende spelers op de vlanken nodig en niet Sulemani die telkens naar binnen komt. Bovendien hij is niet de scherpe Sulemani die hij kan zijn...
Eriksen is in potentie een hele grote, zo lees en hoor ik overal. Het zal wel, maar ik ben gewoon niet kapot van hem. En met de verkoop van hem ben je aardig op wel om Ajax van de beurs te halen.
En eerder dit jaar zijn er behoorlijke discussies gevoerd... Ik geloof dat een kwalitatief mindere speler meer rendament kan bieden. Dus ik geloof dat een Klaassen of Siem de Jong als centrale middenvelder meer rendament voor het team kan brengen dan Eriksen. Of je moet met types als Nigel de Jong en van Bommel naast Eriksen gaan spelen...
Ik verlang weer naar de (Cruijff) tijd... Opnieuw beginnen met eigen jeugd en bouwen en doorselecteren tot er een fantastisch team met eigen jeugd staat. Hier en daar aangevuld met externe toevoegende krachten... |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Geloof me Eriksen lijdt teveel balbezit om Ajax op een hoger plan te brengen. Valt me mee dat hij niet alle inworpen en achterballen opeist ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Voordat sommigen boos gaan worden ... Ik geloof best dat hij in potentie een Europese topper zal zijn, echter met zijn specifieke kwaliteiten heeft hij andere spelers om zich heen nodig. Spelers die 100% in zijn dienst willen en kunnen spelen. Echter is hij nog te jong en lijdt hij teveel, veel teveel balverlies om dit af te dwingen. Wellicht bij een Europese topclub met beulen naast en achter hem zal hij 100% renderen.
Is slechts een objectieve vaststelling...
Ik denk dan maar, mooi dat hij zijn eerste stappen bij ons heeft gezet en dat we een mooi bedrag aan hem mogen verdienen. En wellicht kan dat worden gebruikt voor het afkopen van de beursaanwezigheid....
En een nieuwe stap voorwaards zetten zoals ooit bij Ajax heel gewoon was... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Toch wel een beetje jammer van het ontbreken van de punten en komma's :-) |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 11:20 schreef Stanley het volgende:Voordat sommigen boos gaan worden ... Ik geloof best dat hij in potentie een Europese topper zal zijn, echter met zijn specifieke kwaliteiten heeft hij andere spelers om zich heen nodig. Spelers die 100% in zijn dienst willen en kunnen spelen. Echter is hij nog te jong en lijdt hij teveel, veel teveel balverlies om dit af te dwingen. Wellicht bij een Europese topclub met beulen naast en achter hem zal hij 100% renderen. Is slechts een objectieve vaststelling... Ik denk dan maar, mooi dat hij zijn eerste stappen bij ons heeft gezet en dat we een mooi bedrag aan hem mogen verdienen. En wellicht kan dat worden gebruikt voor het afkopen van de beursaanwezigheid.... En een nieuwe stap voorwaards zetten zoals ooit bij Ajax heel gewoon was... Een speler verkopen om enkel van de beurs af te gaan is zelfmoord. |
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
quote:Op woensdag 21 december 2011 - 11:15 schreef Stanley het volgende:[..] Geloof me Eriksen lijdt teveel balbezit om Ajax op een hoger plan te brengen. Valt me mee dat hij niet alle inworpen en achterballen opeist ;-) Eriksen lijdt veel balverlies omdat hij risico in zijn spel legt. Hij ziet openingen die zijn medespelers niet zien.
Er is enkel een speler die hem begrijpt, en dat is gek genoeg Siem de Jong.
Overigens heeft Eriksen de meeste assists op zijn naam staan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 december 2011 door Booya4Afca -- |
|
|
|