BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ebecilio

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 10:41 schreef Ajax_fan het volgende:

[..]

Lukoki is niks.Maar als er iemand niet balvast is en constant de bal dom verliest is het Ebecilio wel! Als er 1 vleugelspeler is die amper eenactie maakt maar steeds de bal terug of opzij speelt en dan ook nog een fout dan is het Ebecilio wel!
Die gast is het Ajaxshirt niet waard. Schandalig dat Ozbiliz die zoveel beter is zolang aan de kant geschoven is voor deze dramatische voetballer!
Weer een blunder van de Boer.
Ebecilio is niet eens goed genoeg om op de bank te mogen zitten.Je speelt met 10 man als hij in het veld staat.
Wel je feiten kennen, Ozbiliz is vanaf zijn twee extreem zware knieblessures eigenlijk nog nooit topfit geweest en de Boer doet het dan ook erg rustig aan met hem.

Ik hoorde trouwens niemand klagen toen hij er afgelopen seizoen tegen NEC twee inschoot die ons hebben behod van een zekere nederlaag..
remco k
 remco k - woensdag 21 december 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 11:13 schreef Stanley het volgende:

[..]

Vertonghen behouden is een utopie! Dat gaat niet lukken, dat weten we allemaal.
Sulemani is ook aan een nieuwe uitdaging toe, is te vaak niet meer vooruit te branden. En bovendien met de spitsen die we rijk zijn hebben we dienende spelers op de vlanken nodig en niet Sulemani die telkens naar binnen komt. Bovendien hij is niet de scherpe Sulemani die hij kan zijn...

Eriksen is in potentie een hele grote, zo lees en hoor ik overal. Het zal wel, maar ik ben gewoon niet kapot van hem. En met de verkoop van hem ben je aardig op wel om Ajax van de beurs te halen.

En eerder dit jaar zijn er behoorlijke discussies gevoerd... Ik geloof dat een kwalitatief mindere speler meer rendament kan bieden. Dus ik geloof dat een Klaassen of Siem de Jong als centrale middenvelder meer rendament voor het team kan brengen dan Eriksen. Of je moet met types als Nigel de Jong en van Bommel naast Eriksen gaan spelen...

Ik verlang weer naar de (Cruijff) tijd... Opnieuw beginnen met eigen jeugd en bouwen en doorselecteren tot er een fantastisch team met eigen jeugd staat. Hier en daar aangevuld met externe toevoegende krachten...
Je praat over rendement he. Er is geen speler bij Ajax met meer rendement dan Erikssen, dat snap ik dus niet zo goed. Hij is weliswaar de laatste weken niet in een geweldige vorm, maar begint juist nu wat feller te worden in duels en wint ook wat vaker de bal terug. Als hij voetballend dan ook nog zijn vorm terug krijgt en hij wordt nog wat volwassener dan is het al een van de beste spelers bij Ajax van de afgelopen 10 jaar.
Stanley
 Stanley - vrijdag 23 december 2011 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 december 2011 - 14:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Je praat over rendement he. Er is geen speler bij Ajax met meer rendement dan Erikssen, dat snap ik dus niet zo goed. Hij is weliswaar de laatste weken niet in een geweldige vorm, maar begint juist nu wat feller te worden in duels en wint ook wat vaker de bal terug. Als hij voetballend dan ook nog zijn vorm terug krijgt en hij wordt nog wat volwassener dan is het al een van de beste spelers bij Ajax van de afgelopen 10 jaar.
Remco, ik heb het idee dat je kijkt naar zijn assists die hij gemiddeld genomen niet eens 1x per wedstrijd heeft.

De keren dat hij balverlies lijdt doordat hij een onmogelijke pass wil geven of zijn voeten terugtrekt in een duel zijn echt héél talrijk.

Van mij mag hij HET talent van Europa zijn want daar wordt Ajax alleen maar beter van, maar mijn feitelijke en objectieve waarneming registreert gewoon een gigantisch aantal aan balverlies...

Ik zou het ook graag anders willen zien.

Simpel spelen is het geheim van de wereldtop en daar lijkt hij nog niet van te hebben gehoord..
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2011 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 08:56 schreef Stanley het volgende:

[..]

Remco, ik heb het idee dat je kijkt naar zijn assists die hij gemiddeld genomen niet eens 1x per wedstrijd heeft.

De keren dat hij balverlies lijdt doordat hij een onmogelijke pass wil geven of zijn voeten terugtrekt in een duel zijn echt héél talrijk.

Van mij mag hij HET talent van Europa zijn want daar wordt Ajax alleen maar beter van, maar mijn feitelijke en objectieve waarneming registreert gewoon een gigantisch aantal aan balverlies...

Simpel spelen is het geheim van de wereldtop en daar lijkt hij nog niet van te hebben gehoord..
Heb toch echt het gevoel dat er om hem heen te weinig gebeurt en men hem juist vaak niet snapt omdat hij van een veel hoger niveau is dan de rest van het elftal. En een 10 lijdt over het algemeen zoiezo meer balverlies aangezien hij dingen ziet en probeert die anderen niet zien.. Wat dat voetje terugtrekken ben ik het echt volledig oneens, de laatste wedstrijden is hij juist een van de aanjagers en een van de spelers die veel ballen veroverd...
Guyt
 Guyt - vrijdag 23 december 2011 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 08:56 schreef Stanley het volgende:

[..]

Eens Eriksen ben ik ook niet kapot van.Mag weg van mij liever vandaag dan morgen.
remco k
 remco k - vrijdag 23 december 2011 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 19:33 schreef Guyt het volgende:

[..]

Eens Eriksen ben ik ook niet kapot van.Mag weg van mij liever vandaag dan morgen.
En er dan over 3 jaar achterkomen dat hij toch wel geweldig goed is en dan met z'n allen weer boos worden op Ajax waarom ze zo'n groot talent laten gaan...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 december 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 december 2011 - 18:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb toch echt het gevoel dat er om hem heen te weinig gebeurt en men hem juist vaak niet snapt omdat hij van een veel hoger niveau is dan de rest van het elftal. En een 10 lijdt over het algemeen zoiezo meer balverlies aangezien hij dingen ziet en probeert die anderen niet zien.. Wat dat voetje terugtrekken ben ik het echt volledig oneens, de laatste wedstrijden is hij juist een van de aanjagers en een van de spelers die veel ballen veroverd...
Eriksen is een leuke lieve voetballer die ik niet graag zie vertrekken maar vanaf 20 miljoen mogen ze hem hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 24 december 2011 - 11:56   quote  deeplink  
Hij wordt zeer zeker erg goed....maar dan wel tussen erg goede spelers....dus zal hij bij Ajax nooit een hele grote worden...deze jongen speelt binnenkort ergens in Italie of Spanje...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ebecilio

0.0063281